انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۸۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ
سلام. مخصوصا به یه رادیویی

۱.مطلب قبلی یک تحلیل نبود

۲.مطلب قبلی بیشتر راجع به رفتار جمعی ما ایرانیها بود

۳.من کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارم.توی این رشته درسی هست به اسم اقتصاد سیاسی.یه درس هست به اسم مسائل نفت.و در درس اصول روابط بین الملل هم راجع به اقتصاد و نفت زیاد میخونیم.

۴.زمانی که کاردانی علوم تربیتی و کارشناس آبیاری گیاهان دریایی از همه چیز می گن پس من که این درسها رو گذروندم خیلی بی ربط نپرداختم.

۵. این حرفها اصلا از روی ناراحتی نیست فقط تنویر اذهان عمومیه و مخصوصا یه رایویی که ای کاش خودش رو معرفی می کرد!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۱)

اول شدمممممممممممممممممممممممممم
نمی خواست آقا خودتون رو زحمت بدید به خاطر یه سوال که ازتون پرسیدم یه پست مخصوص سوال های من بذارید والا.........همه این روزها علوم سیاسی میخوانند خوش به حالتون فردا پس فردا مشاور رئیس جمهور شدی مارو یادت نره ها
من هنوز منتظرتون هستم که بیایید و این که آبیاری گیاهان دریایی و کشف نفت از زیر این گیاهان و غواصی در آبهای خلیج فارس برای یافتن پمپ بنزین زیر دریایی رو هستم
وجمله ی آخر این که همه میروند و تنها خداست که میماند پایان کامنت من
بابا حالا فهمیدم با یه رادیویی بودی سر من بی کلاه موند
اون اراجیفی که اون گفته من نگفتم ها نیایی یقمون رو بگیری ها من نبودم
جون تو من نبودم حواسم نبود فک کردم تو واسه من گذاشتی این پست رو بگو نه زهی خیال باطل تو مثل این که قصد داری لقب چریک بودن رو از روی خودت بردارم سر بزن بیا آقا
میثم فکری این کامنت رو دارم با کمال جدیت و بدون شوخی برات میذارم:
به نظر من حرف های یه رادیویی حرف های قشنگی نبود اما حرف های تو هم از سر شیر فهم کردن و پاسخ به سوال اون نبود میدونی تو دلم موند.....دو ساعت کلاس زبان رو به فکر کردن در این باره گذروندم و به نظرم تو با طعنه و به رخ کشیدن رشته ات به یه رادیوییی می خواستی که به جای این که به سوالش پاسخ بدی از خودت دفاع کنی و بگی منم که بلدم تو حق نداشتی که بدون اطلاع حرف بزنی من واقعا برای سومین بار که این پست رو خوندم ناراحت شدم امیدوارم بپذیری حرفهات رو از سر خالی کردن خشم خودت گفتی
خیلی خوشحالی از این که کارشناسی ارشد علوم سیاسی خوندی؟
حرف های رادیویی در جای خودش خیلی مزخرف بود اما تو هم با این منم منم کردنات خودتو از چشم انداختی
یه کم بیشتر به خودت فکر کن میثم خان فکری
سلام

حتما به من سر بزن

من همانم!!!
آقا تورو خدا دیگه از اینجور پست ها نذار توی خود قسمت نظرات جواب کامنت هارو بده
میدونی چرا اینو میگم چون شما سردبیر محبوب منی دوست ندارم که یه جور بد جلوه کنی
سلام
من به روزم با
یا فاطمه بنت نبی
اگر قدم رنجه فرمایید خوشحال می شم.
  • ریحانه ذوالفقاری
  • سلام
    خوشحال میشم تشریف بیارید
    موفق باشید
  • فرشته امینی
  • سلام
    نه خوشم اومد به این میگن غیرت مردانه دمت گرم
    بالاخره دیدیم شما چه جوری هستی؟بابا کارشناسی ارشد علو سیاسی
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • الهه آرانیان
  • سلام آقای فکری...اگر هم انتقادی هست هرچند نابجا باید با رعایت عفت کلام بیان شود.
  • فرزانه ناظری
  • راستی قالب وبلاگ رو عوض کردید ؟ درسته ؟این خیلی قشنگتره !
  • فرزانه ناظری
  • سلام !!

    حالا کی بوده یه رادیویی !!؟؟

    در هر حال موفق باشید

    فعلا!
  • یه رادیویی
  • ای کاش نمی گفتی که فوق الیسانس علوم سیاسی داری. نوشتن اون مطلب از طرف کسی با این تحصیلات وحشتناکه. (مطلبی که خودت اعتراف می کنی که یه تحلیل نبوده) اگه فقط یه سردبیر از دنیا بی خبر اونو نوشته بود, زیاد عجیب نبود. از این جور آدمایی که به قول خودت عادت کردن بدون تخصص حرف بزنن زیادن . اما توویی که ادعات می شه و اسم پر طمطراق کارشناس ارشد علوم سیاسی رو یدک می کشی چرا یه همچین متن بی سر و تهی نوشتی؟ باید به اساتیدت آفرین گفت و به کسایی که قراره آینده ی این مملکت رو به دست تو و امثال تو بسپرن. در ضمن من با توجه به متن قبلی و این جوابیه , شدیدا دچار شک شدم که تو بتونی سردبیر یه برنامه باشی. به نظر من که دستهایی تو کاره و حقیقتا بعید می دونم تو با این متن ضعیفی که می نویسی بتونی یه برنامه رو هدایت کنی.!!
    در ضمن تکلیف ما رو روشن کن بلاخره یه تحلیل سیاسی بود که به رشته ات مربوط بود یا یه غیر تحلیل اجتماعی بود که به تو مربوط نبود؟ پیشنهاد می کنم اول تکلیفتو با خودت مشخص کنی.
    گفتی که "مطلب قبلی بیشتر راجع به رفتار جمعی ما ایرانیها بود" و باز هم گفتی "زمانی که کاردانی علوم تربیتی و کارشناس آبیاری گیاهان دریایی از همه چیز می گن پس من که این درسها رو گذروندم خیلی بی ربط نپرداختم." احساس نمی کنی که خودت دچار همون چیزی شدی که بهش نقد کردی؟ چون هرکسی به خودش اجازه می ده هر حرف بی ربطی بزنه, تو هم باید هر چیزی بگی؟؟؟؟ در ضمن کاملا هم مشخصه که بهت برنخورده و ناراحت نشدی, احتیاج نبود بگی.
    از اینکه افکار عومی رو تنویر کردی هم کاملا سپاسگزارم. افکار عمومی شب خوابشون نمی برد و به ضلالت گمراهی و تباهی کشیده می شدند اگر ....
    در آخر باید اعتراف کنم که شدیدا دلم به حالت سوخت که حتی نتونستی یه دفاع درست حسابی از خودت بکنی. اگه قرار بود من به عنوان منتقد ازت دفاع می کردم بهتر از این می شد.
    به نازم ایول بابا قالب وبلاگ خیلی قشنگه ها امیدوارم یه قالب دیگه رو هم جایگزین این یکی بکنی تو هم مثل خودم عاشق رنگ تیره ای
    عرضم به حضورتون اول این که من باید از یه رادیو یی و میثم فکری دلم خون باشه چون دوساعت وقت با ارزش کلاس زبانم رو به فک کردن در این باره گذروندم:
    خوب من نه از اون کامنت تو راضی بودم نه از این پست خوب حالا در مورد این کامنتت هم بگم به که تو انگار فقط بلدی با کلمات بازی کنی چون به غیر یکی دو سطر از کامنتت بقیه اش بی مفهوم بود و یه جور بد و بیراه:
    1.تو میگی: بلاخره یه تحلیل سیاسی بود که به رشته ات مربوط بود یا یه غیر تحلیل اجتماعی بود که به تو مربوط نبود؟
    اولا که اگه منظورت بالاخره تحلیل اجتماعی بوده تو اون سوالت باید بگم اگه اجتماعی نبود ساستی هم نبود پست قبل یه تحلیل بنزینی بوده که به اجتماع بر میگرده هر کاری که سیاسیون برای خوب کردن اوضاع اجتماعی انجام بدن خوب مسلملا پیامد هاش هم به اجتماع بر میگرده هم به سیاسیون پس چندان بی جا هم نبوده و به رشته اش هم میخورده امااگه تو سوالت گفتی یه غیر تحلیل اجتماعی
    دو راه داره یکیش این که اصلا معنی نمیده یکی دیگه اش این که معنی میده اما یه
    چیز ثالث میاد وسط غیر از اجتماع و سیاست که اونشو باید خودت بگی.
    در ضمن به نظر من میثم فکری یه تاییدیه برای کامنت هات بذار
    ای بابا......شما هم؟
    خوشحال می شم نظرتون رو در مورد متنام بدونم.
    دیدم شما خیلی تنهایی کسی بهت سر نمیزنه گفتم بیام بگم منم هستم
    تو هستی؟؟؟چرا سر نمیزنی؟؟؟
    سلام
    شما سردبیر هستی راستی راستی سردبیری خب حالا تو که سردبیری چی کار می کنی به من سر نمی زنی وبلاگ منم رادیو جوونی است اما به دلایلی الان نیست ولی پیش ما هم بیا.منتظرم
    تابعد
    سلام پهسرم! چطوری دوست خوبم. من بالاخره پیدات کردم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی