انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ
آرزوهایی داریم که به اونها نمی رسیم!

خدا رو شکر که خدا نمی ذاره به همه ی آرزوهامون برسیم و گر نه همه ش به دنبال نابود کردن دیگران بودیم!

خدا رو شکر که خدا نمی ذاره به آرزوهامون برسیم و گر نه خیلیها به هیچ جا نمی رسیدن!

خدارو شکر که می ذاره به آرزوهامون برسیم چون اینجوری بعضیها خودشون رو نابود می کنن و نیازی به زحمت دیگران نیست!

امشب شبیه که بهش می گن لیلة الرغایب.

امشب برای اومدن یه نفر دعا کنیم و از خدا بخوایم آرزوهایی که به مصلحتمون هستن رو برآورده کنه.

هرچی آرزوی خوبه مال شما....

  • میثم فکری

نظرات  (۲۷)

  • فرزانه ناظری
  • آرزوهای خوب آرزوهای بزرگ آرزوهای رنگی ......
    امشب
    ما رو دعا کنید
    یا علی
  • ارکیده هاشمی
  • ""شب آرزو ها""

    " امشب عطر آرزو ها در آسمان جاری میشود٬ تو هم نفسهایت را جانانه بکش..."



    من آرزومند برآورده شدن تمام آرزو های "خوب "هستم!

    برای برآورده شدن آرزوهای ما هم آرزو کنید!
    یعنی اگر دوباره آرزو کنم بر آورده می شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فرشته امینی
  • سلام علیکم
    امشب آرزو کردم که خدا همه ما را ببخشه که خیلی گناه داریم و دوریم از ....
    برای کنکور من ای کاش دعا می کردید
    قربونتون
    ما مخلصیم
    تا بعد
    سلام،

    وبلاگ فقط با رادیو جوانی ها """تعـــــــــــــــــــــــــطیل""" شد !!!

    و با یه تغییر# نام# کوچیک به "اینجا رادیوست ، رســـــــــــــانه زندگی!" تبدیل شد!

    اگه پیوند کردید بی زحمت شما هم تغییر بدید!

    در رسانه زندگی منتظرتونیم....
    بابا خوش تیپ هنوز ما رو تحویل نمیگیری ها بابا عکس بابا ژست چی بگم دیگه من همیشه دیر میرسم هنوزم من مظلوم واقع شدم هنوزم به من سر نمیزنی هنوزم من از دستت ناراحتم هنوزم من دارم گریه میکنم هنوزم افسرده دارم میشم خوب یه کوچولو پیش ما هم بیا به خدا اینقذه خوشحال میشم
    با اجازتون یه کلیک سمت راست هم رو عکس کردم بعد رفتم رو کپی بعد تو کامپیوترم کپی کردم خیلی توپ ژست میگیری
    دیدی ندیدی من آرزو کردم واسه یه بار هم که شده تو بیای به من بگی یعنی کامنت بذاری که ................نمیدونم فقط کامنت بذاری حتی اگر توش فقط یه کلمه یا یک واژه نوشته شده باشه و اون کلمه هم "م"باشه
    من تخمین زدم اگه هر پستت رو 30 نظر حساب کنیم من بیشترین کامنت ها رو برات گذاشتم این جواب من نیست ها با بی توجهیت هیچی عوض نمیشه تو باز دوست داشتنی ترین سردبیر برای منی والا
    دوم این که من همیشه از اول تا آخر پست هات رو خوندم و خوب بالطبع جواب هم میدادم عرضم به حضورت حالا اگه خواستی بیایی از این شعذ معر ها و نکات ادبی نگو من بلت نیستم
    ولی واقعا دلخورم واقعا ها قبول کن در حق من خیلی نا مردی کردی توقع آن چنانی هم ندارم یه کامنت واسه دلخوشی من والا ضرری نداره
    سلام برادر احول شما؟؟؟ من که خوشم نیومد از اجرای سعیید
    آهان بالاخره به زور لنگه دمپایی هم که بود از تو قرار شبانه یه کامنت واسمون گذاشتی مرسی بعد این که همتت رو هم بهش دست مریزاد میگم بعد این که همین پایان کامنت من فعلا.
    نگی نگفت ها اومدم و گفتم
  • انوشه میرمجلسی
  • سلام... اولن چقدر خوبه که سلام کردم!
    دوما آرزوها مثل نوری می مونن که توی تاریکی به شوقش می ری و اگه نباشه انگار هیچ راهی نیست و هیچ پایانی... شب آرزوها شب عزیزیه برام حتی حالا که ازش چند روز گذشته...
    راستی عکس جدید هم مبارک!
    میخوامت همکلاسی!
  • فرزانه ناظری
  • ماشالله 14 تا کامنت 15 تاش این آقا پیامه !!!
    منم ایضا حرف رفیقم انوشه ....!
  • فرشته امینی
  • سلام علیکم
    شما خوبید ؟کارها روبه راهه ...از طرف من به آقای پور محمودی خوش آمد بگید در حالی که من با صدای خانم هاشمی بیشتر لذت می بردم ولی به هر حال همگی موفق باشید ...راستی بابا عکس قشنگ بابا زندگانی
    امیدوارم زندگانیتون سراسر پر از قشنگی باشه ...همین
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • فرشته امینی
  • الو پس کجائید بابا چرا آپ نمی کنید آخی می دونم سرتون شلوغه
    خسته نباشیدا
    ما مخلصیم
    تا بعد
    آها اونوقت اگزسیستیانالیسم یا اگسیستیانالیسم؟؟؟
    ببخشید ها ولی وظیفه ی یک گوینده گویندگیه اما وظیفه ی یک شنونده فهم مطلب خونده شده حالا گفتن شما کارشناسی ارشد علوم سیاسی ها؟؟؟ آها هنوز تو پایان نامه ات موندی اما حالا ما که اینجور چیزها سرمون نمیشه خوب یه پرانتزی هم وا کن بفهمیم چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نمیخواد بگی چرا همش ایراد میگیری ها من فقط واسه فهمیدن خودم دست و پا میزنم
    راست میگن زهره سادات هاشمی دیگه نمیاد؟؟؟؟ حتمی هم سعیید پور محمودی همیشگیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه راسته جواب بده اگه نیست خیال منم راحت میشه
    یه حرف دیگه هم دارم ها اما خوب اگه جواب رفتن زهره هاشمی مثبت بود بهت میگم
  • فرزانه ناظری
  • به خدا شب آرزوها تموم شد ....!
    آهای!

    عکستو اینجوری گذاشتی یاد فرزاد افتادم!!!
    آقا اومدم بگم دارم میرم مسافرت همین میدونم شما نمیایی خداحافظی اما بیا حالا ازت خواهش میکنم دلمو نشکون راستی میشه بهم بگی دوست عزیز آخه هر کی بهم گفته برادر هیچ وقت عاقبت به خیر نشدم با اون طرف دوست دارم دوست شم خوب حالا آپم هستیم یه کوچولو بیا خداحافظی
    آقا دیگه خیلی نامردیه میبینی که من از خوابم زدم دارم واست کامنت میذارم این بی انصافیه اگه واسه خداحافظی نیایی دوست عزیز
  • تک درخت بید
  • اگه مواظب نباشید برنامه از نظر گویندگی آب بندی میشه....
  • تک درخت بید
  • آقا پیام...به عنوان یک هم قرار شبانه ای آرزو می کنم سفر خوبی داشته باشی... .............................................................................
    آشقتم
    بنظرتون خدا نمیذاره به آرزوهامون برسیم؟
    اگه بعضی از بندهاش بذارن میرسیم
    شک نکنیم
    البته چیزای دیگه هم دخیله _عقل و علم و جهل و....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی