انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰۷:۳۸ ب.ظ
باز هم زمانی رسید که یادمون بیاد آقایی هست که باید عاشقش باشیم.

بازهم زمانی رسید که بعضی یادشون بیفته پدر از دست رفته.

کاش زمانی بیاد که دیگه فراموشی نباشه.

میلاد آقای عشق و مهربانی مبارک.یا علی

  • میثم فکری

نظرات  (۲۱)

  • انوشه میرمجلسی
  • سلام آقای فکری...
    میلاد حضرت علی رو بهتون تبریک می گم ...
  • فرزانه ناظری
  • سلام !!!

    میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) رو تبریک میگم !
    موفق باشید !!

    چه جالب انوشه هم 1 دقیقه پیش اینجا بوده !!!
    سلام اقای فکری خیلی عالی هستین ...
    من به خاطر خرابیه پرشین بلاگ ه وبلاگ تو بلاگفا درست کردم اگه بیاین خوشحالم می کنین
    روز پدر رو به تمام پداری دنیا تبریک می گم
    یا علی
  • تک درخت بید
  • علی (ع)قشنگ ترین دست خط دست خداست...چند سالی میشه که زمزمه های دوستت دارم رو روی سنگی سرد نجوا می کنم...کاش زمان برمی گشت....
  • انوشه میرمجلسی
  • سلام! با اجازه لینکتون کردم امیدوارم اجازه بدین!
    وصیت میکنم که در مجلس ختم من گاز اشک آور بزنید تا همه گریه کنند
    کفن مرا ازجنس پارچه های مارکدار انتخاب کنید تا پیش مرده های تازه به دوران رسیده کم نیاورم!

    شما کدوم برنامه رادیو جوان رو دوست دارید؟

    از بین سردبیر های رادیو کدوم سردبیر رو دوست دارید؟

    اگه میخواستید که برای هر سردبیر یه برنامه معرفی کنید بازم برای برنامه های خودشون انتخابشون میکردید؟؟؟

    اینجا رادیوست ، رسانه زندگی...
  • فرشته امینی
  • سلام علیکم
    آخی خیلی دلم می خواست اونجا باشم یعنی میشه روزی هم قسمت ما بشه
    آمدم تا که بگویم من آمده بودم که بروم اما ایستادم چون تو هم هستی مثل همیشه من منتظرتون هستم
    راستی شما بهترینید اینو می دونستید؟
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • کوله ی 4 // بیتا رافعی
  • سلام آقای فکری
    اگه خواستید به اهالی کوله هم سر بزنید خوشحال میشیم
    راستی نظر فراموش نشه
    بای
  • فرزانه ناظری
  • سلام !

    سالروز وفات ام ابیها حضرت زینب سلام الله علیها رو تسلیت میگم .

    یه وبلاگ تازه تاسیس دیگه !به اونم یه سر بزنید.

    ممنون !
    سلام اقای فکری امیدوارم حالتون خوب باشه ممنون از این که اومدین خیلی خوشحال شدم ..
    من اپیدم اگه وقتشو داشته باشین خوشحال می شم بهم سر بزنین
    راستی با اجازتون لینکتون می کنم
    یا علی
  • شاید یه رهگذر
  • خدا تو را به ما قول داده
    دل هایمان را به آمدن تو خوش کرده
    خدا گریه هایمان را با وعده تو آرام ساخته
    خدا ناامیدی ها و دل مردگی هایمان را با امید تو زدوده است
    سلام بر تو ای باران فراگیر
    سلام بر تو ای ابر سایه گستر
    سلام بر تو ای آبشار خروشان
    سلام بر تو ای رحمت گسترده
    سلام بر تو ای آسمان بلند آشنایی...
    سلام اقای فکری..می خواستم تشکر کنم به خاطر قرار شبانه..واقعا برنامی ارامش دهنده ای است....
    خدا قوت..
    یا علی
    توجه توجه:!

    کلاس تنظ گروه سپیدار کـــــــــــــــه زیر نظر باشگاه رادیویی جوان فعالیت میکند

    """""عضـــــــــــــــو جدید میپذیرد....""""

    تهرانی ها و شهرستانی ها ، مژده بدید داریم میاییم سراغتون!

    """در هر جای ایران""" که هستید میتونید عضو این گروه بشید.

    برای ثبت نام به وبلاگ تنظ گروه سپیدار بیایید...
  • الهه آرانیان
  • سلام جناب فکری...خوشحال می شم نظر بدید در مورد"چشمه ی سلسبیل"

    التماس دعا
    سلام اقای فکری
    همون یه دفه قراره بیاین؟
    سلام اقای فکری..
    واقعا از ارتباطی که با خانوم هاشمی برقرا می کنین ممنونم ..دستتون درد نکنه
    یا علی
    خدا قوت
  • فرزانه ناظری
  • سلام ...!

    البته قالب وبلاگ معمولا قشنگ میشه نه فشنگ !

    البته ببخشیدا جسارت نباشه !

    ولی مطالبم بخونید ....

    از لطفتون سپاس !
    نوشتم ولی الان دارم با خودم میگم امیدوارم از شوخی ناراحت نشده باشید ...

    بازم ممنون !
    سلام اقای فکری اختیار دارین عالی بود.....
    بازم ممنون اصلا باورم نمی شه که شما می یان تو وبلاگم ...ولی به خودم تبریک می گم....
    واقعا ازتون ممنونم بی نهایت......
    یا علی
    سلام
    با تشکر از برنامه های خوبتان خصوصاَ قرار شبانه
    اگر براتون ممکنه منبع احادیث قدسی که در برنامه خوانده میشه در بلاگتون برامون بگید یا اگر زحمت بکشید برامون ایمیل کنید که چه بهتر
    mehdialipur@yahoo.com
    بازم ممنون و خدانگهدار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی