انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۶، ۰۵:۲۰ ب.ظ

اینجا منطقه ی آزاد زندگیست

 

ما می توانیم از همه چیز آزاد باشیم,

ما می توانیم حرف بزنیم,

ما می توانیم عریان باشیم,

ما می توانیم هر طور می خواهیم زندگی کنیم,

ما می توانیم فکر نکنیم و تنها عمل کنیم,

ما می توانیم عمل نکنیم و تنها باشیم,

ما می توانیم از قید و بند رها باشیم,

ما می توانیم فقط به فکر خود باشیم,

ما می توانیم تمام لذتهای حرام را تجربه کنیم,

ما می توانیم آدم نباشیم,

ما می توانیم...

چون اینجا منطقه ی آزاد زندگیست و ما احساس می کنیم از خدا و همه چیز آزادیم.

شاید اشتباه می کنیم. شاید...

  • میثم فکری

نظرات  (۳۷)



اشتباه تو اینجاست
که نمیدونستی من وجود دارم
شاید
شاید
و شاید با شاید
و شاید بی شاید

درست مثل دایره
  • فرزانه ناظری
  • سلام ...!


    ترجیح میدم در مقابل تموم این ما میتوانیم ها سه تا نقطه چین بذارم ...

    من به روزم و فکر میکنم این پست خیلی هم به شما بی ربط نباشه .
  • فرزانه ناظری
  • وبلاگ دومیتونم کشف شد !
    سلام
    چرا ما می توانیم؟
    مگر ما الان نمی توانیم؟
    مگه ما الان نمی توانیم ..؟مگه الان به فکر خودمون نیستیم؟
    مگه قید وبندی هست؟
    نه به علی هیچی نیست.....فقط یه جسم خاکی...............
    یا علی
    ما می توانیم فکر نکنیم و تنها عمل کنیم,

    ما می توانیم عمل نکنیم و تنها باشیم,

    فکر نمی کنید بر عکس؟
    هر کی عمل کنه تنهاست؟
    ما ؟
    نه نمی توانیم !
    ما میتوانیم!
    چقدر شبیه شعارهای انتخاباتیه...
    نمیدونم آره شاید بتوانیم...
  • تک درخت بید
  • سلام....آقای گلبن اومد شیراز و من دیدمش...حالا فهمیدم که دنیا چقدر کوچیکه......
    سلام اولین باره وبتون رو میبینم خیلی جالبه تبریک میگم
    بعدشم من فکر میکنم درسته که سخته ولی با یه ذره تلاش شاید
    میتونیم آدم باشیم ....
    شاید ...
    موفق باشین با اجازه لینکتون هم کردم
    یاعلی خدانگهدار
    لطفا به اینجا هم سر بزنید ممنون.
    www.fati1989.blogfa.com
    سلام
    جالب وشته بودید.
    فقط چرا تو قسمت ما میتوانیم به نکات مثبتی که مامیتوانیم بکنیم اشاره نکردی؟
    ما میتوانیم زندگی کنیم...
    ما میتوانیم با خدا باشیم...
    ما میتوانیم .
    موفق باشید.
    سلام
    عجیبها... ما این همه کار میتونستیم بکنیمو خودمون خبر نداشتیم!!!!
  • زهزا ناظری
  • آره اینجا دنیاست منطقه ی آزاد زندگی ..... ما میتونیم از خدا و همه چیز رها باشیم !!!! اما به اسارت خودمون در می آییم !!!
  • فرشته امینی
  • سلام من تبریزم دلم برای برنامه خوبتون قرار شبانه تنگ شده اینجا رادیو ندارم موضوع برنامتون چیه آخی
    دوستون دارم
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • تک درخت بید
  • من می تونم آزاد باشم .من می تونم فکر کنم .من می تونم آزادانه شخصیت خودم رو شکل بدم و...ولی حق ندارم از کسی که این آزادیها رو بهم داده,رها بشم. و کلام آخر...آزادی به چه قیمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • انوشه میرمجلسی
  • ما می توانیم سهم کوچک تنها بودن را با خیالی و رویایی پر کنیم به شوق زندگی و به شوق نفسی که می رود به امید "ن" پایان ...

    ممنون از جمله ی زیباتون ...
  • فرزانه ناظری
  • کاش شعر گذشته ها را افشا نمی کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاید بتونیم اما...
    وبلاگ عالی ای دارید!
    ما میتوانیم
    سلام وبلاگ من با عنوان اسمان چراغانیست به روز شد...
    خوشحال می شم سر بزنین
    یا علی
    سلام اقای فکری
    عیدتون مبارک..
    یا علی
  • زهرا قربانی
  • سلام عیدتون مبارک. به ما هم سری بزنید
    اقای فکری منتظرتونم ها....
    عمو سعید هم اومد ولی شما نیومدین....
    یا علی
    ما میتونیم انسان باشیم
    مگه نه؟
    پس چرا خیلیا نیستن؟
    چرا فقط اسم انسان و انسانیت رو یدک میکشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فاطمه دهداران
  • تازه وب شما رو پیدا کردم، البته خود من هم تازه کارم.
    جالبه بدونین من برنامه های شما رو گوش نمی کنم، ولی حالا که وبتون رو خوندم تصمیم گرفتم برنامه هاتونو هم گوش کنم.
    یه سر بیاین وب من، بد نیستا
    اقای فکری.....................................کار دارین؟
    من الان واستون یه کامنت گذاشتم اما مثل این که نیومد ای بابا
    خوب آقا دوباره میذارم:
    مغسی موسیو آقا خیلی با حالی ممنون بابت کامنت ها البته میدونم این از آرزوهای دیرینه اتون بوده ها که تو وبلاگم کامنت بذاری آقا ما از این جا هم به یادتون هستیم حال میکنی
    میدون تو دلت میخوای چیزی بهم بگی اشکال نداره من موافقم بیا با هم دوست شیم تو بیا تو وبلاگم اعلام آمادگی بکن والا افتخار بالاتر از این
    آقا من چون مسافرتم والان هم کافی فک نکنم بیشتر از یکی با دوتا بتونم کامنت بذارم معذرت میخوام
  • لاشریکستان
  • اهوم.این احتملا از احوالات شاهین اولیاست!شاهین سفلی که از این خبرا نیست!
  • شنونده جوان(مونا)
  • ای کاش قانونی بود که...
    سلام
    وبلاگ شما منطقه ی آزاد رندگیست؟؟
  • رعنا خانوم شمس !
  • می دونم
    چون می دونم می تونم
    چون می تونم , می رسم
    چون می رسم ابدی میشم
    چون ابدی میشم همیشه با تو ام !
    و چون با تو ام همه چیزم . چون بی تو ام , هیـــچ !
    باور کن !
    باورم که کنی ...
    هااااااااااااااااااااااااااااا عرض سلام تهنیت مثل این که در بست اسم پیام رو بوسیدید گذاشتید کنار ای بابا چی گفتم مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا اگه از اون قضیه خبر دار شدید من معذرت میخوام اما اگه بی خبرید اصلا قضیه ای در کار نبوده حالا نمیدونم عملی شد یا نه اگه شد من معذرت میخوام
  • فاطمه دهداران
  • سلام
    چرا به وبم نیومدین؟ من منتظرم...
    منطقه آزاد اصلا منطقه آزاد فقط جوونی شما هم جوونی؟ عمرا شما جوون باشی اسمت جوونه وسط جوونی که آدم پیر میشه بهش میگن خردمند کوچک(خطاب به جوانان ریش سفید)
    حال کردی آقا عارفانه تریم حرف رو زدم
  • فاطمه دهداران
  • سلام
    مرسی که به وبم سر زدین. همیشه از این کارها کنید، خییییییییییلی خوشحال
    می شم.
    سلام اقای فکری
    نیگاه کنین :اقای ساکی مهدی استاد احمد عمو سعید حمید محمدی مازیار ناظمی افروز اسلامی....
    اینا همه اومدن ولی شما یه چیز دیگین...
    دلم می خواد ببخونین ولی شما که نمی این
    خیلی وقت نیست میشناسمتون ولی
    یه دنیا بهتون احساس نزدیکی میکنم
    دلیلش واضحه
    چون یکی پیدا شده مثل بقیه حرف نمیزنه
    شعار بی شعار
    اینو هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی