انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۸۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

لطفا ورزشکار باشید ویا ربطی به ورزش داشته باشید!

 

اگر ورزشکار باشید محبوب مردم می شوید.پولدار می شوید.حرفه ای می شوید.به سفرهای متعدد خارجی اعزام می شوید.می توانید به کار بساز و بفروش بپردازید.می توانید کارخانه دار شوید.می توانید به هر کس وهر چیزی اهانت کنید.می توانید پای ثابت برنامه ها وجشنهای تلویزیونی شوید. می توانید قهرمان ملی شوید و نشان درجه ی 2,1و 3 لیاقت و شجاعت را بگیرید.می توانید باشگاه بخرید.می توانید آدم داشته باشید..... و در نهایت می توانید یک سیاستمدار باشید.

 

اگر ربطی به ورزش داشته باشید می توانید مدیر عامل شوید.می توانید در کنار ورزشکاران عکس بگیرید.می توانید در زمان انتخابات چند ورزشکار مهم داشته باشید که حامی شما باشند.می توانید ورزشکاران را به سینما و تلویزیون بکشانید و....خلاصه همه کاری می توانید بکنید.

 

اگربرنامه ساز ورزشی باشید برنامه ساز برنامه های محبوب مردم هستید.پول خوبی به جیب می زنید (این یکی حتی در مورد رادیوهم صادق است!).می توانید طنز کار کنید و کسی به شما کاری نداشته باشد.می توانید انتقاد کنید و باز هم کسی به شما کاری نداشته باشد.می توانید حلال و حرام را کنار بگذارید.می توانید بدون شایستگی ویا تخصص لازم به سفرهای متعدد و حتی خارجی بروید.می توانید برنامه های مشارکتی بگیرید.می توانید حتی محبوب مدیران صدا و سیما باشید,چون برای آنها مخاطبان سطحی و عوام را جذب می کنید.می توانید یک شبه ره صد ساله را طی کنید و پولدار شوید.می توانید با بقیه ی برنامه سازها همکاری کنید و به همدیگر نان قرض دهید,شما کارشناس آنها و آنها کارشناس شما باشند و پولی خارج نشود.می توانید حتی ویزه برنامه های معارفی بسازید.می توانید طرح تسنیم 2 اجرا کنید,چون شما طنز را خوب می فهمید و برای طنز چه جایی بهتر از دین و معارف؟!!!

 

به ورز ش ربط داشته باشید به نفعتان است!

  • میثم فکری

نظرات  (۵۶)

  • انوشه میر مجلسی
  • سلام!
    حقیقت تلخی بود ...
    "حرفهایی هست برای نگفتن" این به نظرم از اون حرفها بود که گفتید...
  • فرشته امینی
  • سلام!
    گفته بود که خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت باش
    گفتن واقعیتها بعضی وقتها .......می فهمید که!
    در پناه مهربانی های خدا باشید
  • انوشه میر مجلسی
  • داشتم به "حرفها" فکر می کردم یادم افتاد اینجا هم از حرفها گفتم! دیدین پیشنهاد عالی بود!
    ممنونم که سر نزدید
  • فرزانه ناظری
  • به نظرم اینجا فقط باید از تکنیک خودم استفاده کنم و چند تا تک سرفه برم !!!!!!!!!!!
  • محدثه آقاجانی
  • سلامـــ

    ....

    همــــــــــــــــــــــین (!)

  • فاطمه دهداران
  • پس منم یه کاره ای میشما. خب دیگه، قهرمان کاراته کشورم
    فردا باید برم مدرسهاومدم برای خداحافظی





    .
    .
    .

    فکر کنید یه دنیا گله، مثل خودتون.
    خداحافظ
    حقیقتی است بس تلخ و دهشتناک ولی خوب راه های دیگری هم هست آدم معروف شه ولی ورزشکاری البته از نوع فوتبالیست بیشتر تو چش میخوره و سریعتر معروف میشه یعنی حرفتون درست در آخر گفتید جای طنز تو دین و معارفه با صد تا علامت سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه چه عیبی داره نمیگیم بیاییم نعوذبالله با خدا پیغمر شوخی کنیم و از این جور چیز ها میتونیم از مفاهیمی که در میارییم طنز درست کنیم برای جذاب بشدن موضوع که گیرنده بهتر بگیره مثلا همین تسنیم من چند تا از پست هام طنز گونه است البته خوب هیچ توهینی هم به هیچ کس نشده است باور کنید...........
    ولی مرسی که آپ کریدید یه حالی بهم داد بد جور کیف کردم
    من دیگه سال تحصیلیمون داره شروع میش آقای فکری تورو خدا شب آپ کن من بتونم اول شم نیگاه هفتم شدم دلتون خوش شد حالا ضایعمون کردی
    من آپم کردم اگه خواستید یه سر بزنید البته زیاد خوندنی نیست اگه آپ های قبلیم رو بخونید بهتره حالا از کجا معلوم بیایید
  • فرشته امینی
  • آقا پیام
    میبینم بعضی ها این مکان رو با چت روم اشتباه گرفتن و برای بعضی دندون هاشون رو نشون میدن یه بار نمیذارن با آقای فکری تنها اختلاط کنیم ها
    آقای فکری اومدم بگم من خیلی در مورد اون طنز و ورزشکار و معارف دین فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم میشه یوخده عوام گونه تر برای من توضیح بدید منظورتون چی بود نصیحت بود یا خواستید ورزشکارها تیکه بپرونید
    اینم دومین کامنت ما امیدوارم این پست رو با 12 کامنت فتح کنم ولی سوالم جدی بود .
    فرشته خانوم
    تا حالا اینقدر ورزشکاری رو جدی نگرفته بودم, به همین خاطر در این باره چیزی نمی تونم بگم! یعنی راستش فلش تمام این روابطی که شما گفتین رو به شکل برعکس می دیدم! پس اگه اینطوری باشه حدا رو شکر تو این مملکت چقدر ورزشکار هست و ما خبر نداریم
    سلام داداشی!خیلی مخلصیم.به خاطر این شاهکارت اومدم بگم خیلی می خوامت! منم از جنگولک بازی مسئولیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین بسیار محترم !!!!!!!!دل خوشی نرم.مرامتو عشقه.یاحق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام آقای فکری!
    خیلی باحال بود!
    اینم برا این که سومیشم مال خودم باشه
  • آزاده بهرامی
  • سلام
    من آپ کردم
    بای
  • قــــرار شبــــانه
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    اگر ایمان نباشد، زندگی تکیه گاهش چه باشد؟
    اگر عشق نباشد زندگی را چه آتشی گرم کند؟
    اگر نیایش نباشد، زندگی را به چه کار شایسته ای صرف توان کرد؟
    اگر میعادی نباشد، رفتن برای چه؟

    ((دکتر شریعتی))

    سلام

    ممنون از اینکه سر قرار حاضر شدید
    چشم انتظار ردپای نگاهتان هستیم...

    یا علی
    سلام منم اومدم ولی دارم میرم نمیدونم چند وقت یه بار بتونم بهتون سر بزنم ولی قول میدم که بیام شما هم بیایددل منو تو شهر غریب شاد کنید
    دلم واسه رادیو تنگ میشه چون باید خوب درسامو بخونم تا ترما ی بعد بتونم واحدای بیشتری انتخاب کنم من نمیتونم زیاد رادیو گوش کنم اونم من که حداقل روزی 4 5 ساعت رادیو گوش میدم بدرود]
    مرسی که اومدی بهم سر زدی بازم از این کارا بکن ببینم اصلا نگاهی به وبلاگم انداختی یا فقط اومدی بگی که آپم
    ولی من اومدم بگم که اینقدر دیر اومدی که من رفتم
    التماس دعا دارم
    سلام من نه بیکارم هی تو نت میچرخم خوب دوست دارم اینجا هم کامنت بدم حالا شما منو به عوان یه عضو ثابت قبول کن به خدا بچه خوبیم
    تازه شما مثل این که فقط انکار رو دوست داریید آقا به تسنیم دیگه چرا گیر میدی فقط به خاطر طنزش؟؟؟؟؟؟؟؟ زیاد به دل نگیر واسه تمام موارد که گزینه ی طنز رو ندادن فقط گفتن دنیا دنیا دوست ها رو مورد طنز قرار بدن تازه از موضوع امشب اصلا خوشم نیومد این نظر شماست که ظاهر با باطن فرق میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اصلا با یان حرفتون نحالیدم
    وااااااااااااااااااااای فک کن وسط مدرسه ها ساعت 12.30 هم دارم کامنت میذارم عجب موجودی هستم من خدا منو میشناسه و بس
  • پیام(باشگاه)
  • باشگاه جوانان انکارما
    تاسیس این باشگاه رو اول به شما بعد به مدیریت وبلاگ تبریک میگم
    بعد عرضم به حضورتون این باشگاه سعی داره که جهت دار در مورد موضوع های داده شده بحث و گفتگو انجام داده و دوستان با تشکیل میزگرد و یک فضای صمیمی نظرات خود و عقایدشون و سوالات حل نشده در مورد بعضی از موضوعات رو در این فضا قرار بدن و توسط دوستان جواب گیرند.
    عمل به قوانین باشگاه الزامی است و نقض قوانین باشگاه کامن مربوطه رو حذف خواهد کرد.

  • پیام(قوانین باشگاه)
  • قوانین باشگاه:
    1.از هر گونه توهین به فرد یا نظر و عقیده و پیشنهاد طرف بحث خودداری فرمایید.
    2.از قرار گذاشتن کامنت های بسیار احساسی خودداری شود.
    3.عضویت در باشگاه الزامی نیست اما اعضا از امتیازات ویژه ای برخوردارند.
    4.طبعیت از مدیریت وبلاگ الزامی است.
    نقض قوانین باشگاه یا خطای کاربر حذف کامنت مربوطه را در پی دارد.
  • پیام(حرف آخر)
  • حرف آخر:
    حرف آخر این که سعی کنید هر پست رو به دقت مطالعه کنید ودر مورد موضوع با دوستان خود میزگرد(نه چت روم) متفکرانه راه اندازی کنید.
    شما آزادی های محسوس به خودتون رو هم داریید یعنی هنوز میتونید هر چه میخواهید بنویسید حتی بی ارتباط با گفتمان.
    برای عضویت یک کامنت بگذارید و نام خود را اعلام کنید.
    با تشکر عضو ثابت و آچار فرانسه و هماهنگی و ارتباطات:پیام(عضو ثابت)
  • پیام(عضو ثابت)
  • آقای فکری نگی نگفتی ها در جریان قرار بگیرید وصت وبلاگتون یه باشگاه گنده زدیم باور کن باور کردنش سخت نیست.............سخته؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پیام(عضو ثابت)
  • دهمیشم مال خودم شد و هنوز هم کسی نیامده است
    وبلاگت شده پاتوق یه عده بیکار و ولگرد. واقعا جای تبریک داره.
  • فرشته امینی
  • بی خیال بابا آقا پیام
    احوال ورزشکارا چطوره میدونستید منم ورزشکارم
    اونم بسکتبالیست
    فقط کشف نشدم
    وااااااااااااااااااااااااااای به خدا عشقی "دوست" تا به حال کسی بهم نگفته بود ولگرد بیکار مرسی از ابراز لطفتون اما من خودم وب دارم گفتم شما ثواب ببری باز به خاطر ابراز لفتون ممنون تازه یه باشگاه به این باحالی زدیم نمیتنوید درکش کنید و درست بفهمید برای چه منظوری این کار انجام گرفته دیگه ببخشید مشکا خودتونه اما با این ولگرد بیکار حال کردم فک کن من بیکار و ویگرد باشم حالی میده ها
    با این جمله ی آخر اساسا موافقم!
    می تونین توی اتاقتون فوتبال دستی برای ورزش داشته باشید! می تونید بد باشید! می تونین یه کارایی را اونقدر نرمال انجام بدین که کسی ندونه فک کنه حلال خداس! می تونین.....!
    تلخ تر از این نمی شود بود!
    برو بچز خوش تیپ یکی به من جواب بده آخه مگه طنز عیب داره؟؟؟؟؟؟
    کمدی که نمینویسند طنزه طنز برگرفته از موضوعات اجتماعیه جامعه است حالا بخواهیم به یک نکته از دنیا پرستی اشاره کنیم بده؟؟؟؟؟؟؟
    طنز در دین و معارف هم جا داره حتی پیامبر(ص) هم شوخی میکردن این که دیگه جای خودش داره طنزه .
    اینقدرم به یان ورزش گیر ندید خیلی باحاله؟؟؟؟؟؟ اه اه اه حالم بهم میخوره مخصوصا از این فوتبال
    منم با طنز موافقم ولی بستگی داره کی نوشته باشه چی نوشته باشه وطرز بیانش چطوری باشه بعضیا چیزای روزمره و تکراریو اینقدر قشنگ توصیف میکنن که احساس آدم بر اینه که چقدر این طنز نو وجدیده طنز واقعی اینه که حرفای قدیمی رو با طرح جدید بیان کرد حالا چه ورزشی چه مذهبی یا هر چیز دیگه ای می تونه باشه
    کی حاضره بامن تبادل لینک داشته باشه
    البته آقا میثم من به شما لینک دادم مونده شما به من لینک بدید
    لینک
    لینک
    لینک
    تبادل لینک
    به من خبر بدید
    آقای فکری من آپ کردم جون من این دفعه رو بیا دیگه خیلی توپه ها باور کن
    نیگا میبینی دپرس شدم
    آقا یه دعوت ویژه برای یک پست ویژه
    یک دوست مرسی بابت کامنت اولیه نظر جالبی بود اما ما چیکار داریم کی نوشته اون رو به نویسنده که نباید نگاه کرد اگر حقه و بدون اشکال باید پذیرفت
    سلام عباداتتون مقبول
    مرسی
    سلام
    چی شد به یشنهادم فکر کردید
    یام جان من بهت لینک دادم
    تبادل لینک
    لینک
    لینک
    بیاید سر بزنید اگه مقبول افتاد لینک بدید
    خبرم کنید
    آقای فکری

    تووووووووووووووووووووو رو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا،قــــــــرار آپ کنید
    سلام اومدم بگم که امروز یه پست جدید گذاشتم توی وبلاگم بیاید سر بزنید یه سری حرف دلمه که بلند بلند گفتم شاید حرف دل شما هم باشه
    از اومدنتون خوشحال میشم
    منتظرم
    چیه حسودیت می شه؟ انتظار داشتی برنامه رو بدن به تو؟ به نظر من تو و اونا در نفس عمل هیچ فرقی با هم نمی کنید . هر دو حریص و طماع. هر دو سر دنیا با هم جدال می کنید . اونا یه جور, شما هم یه جور. منتها فرقش اینه که شما با ظاهری و موجه و حق به جانب این کار رو انجام می دین.
    خدا هدایتتون کنه.
  • شنونده جوان(مونا)
  • شما عادتتونه که جواب ندید؟
    خب من سوال ژرسیده بودم انگار نه انگار اره؟
    چه توپ دنیا خرابه ها به خدا اصلا معلوم نی کامنت ها رو به کیه اون یکی لینک میخواد این یکی جواب اون یکی داره بدو بیراه میگه لطفا طرف مقابلتون هم بگید دیگه عجبا دو روز نیمومدم تو وبلاگ ببین چیکار میکنن
    ایول به خودم برای اولین بار در تاریخ رکورد شکنی د روبلاگ آقای خودم جناب فکری با 16 کامنت نفر اول مسابقات شناخته شدم
    41-16=25 هورررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااا
    تو این روزا و شبا که دلامون بارونیه، تو این روزا و شبا که دلامون بیشتر سمت خدا پر می زنه، این روزا و شبا که پیش معبود سستی و گناهکاریمون رو زار می زنیم، وقتی از ته ته قلبمون عاشقی و دلدادگی مون رو فریاد می زنیم، وفتی التماس می کنیم پرواز کردن رو یادمون بیاره، وقتی ازش فرصت دوباره بندگی صادقانه می خواهیم همدیگر رو فراموش نکنیم.
    به رسم ادبسلام
    رشته ای بر گردنم افکنده دوست
    می کشد هر جا که خاطرخواه اوست
    عزیزم کلبه تنهاییم رو به روز کردم.خوشحال میشم تشریف بیارید.
    منتظر حضور گرمتون هستم
    موفق باشید
    شهادت مولی الموحدین پیشوای اول شیعیان جهان بر همه ی دوستداران حضرتش تسلیت باد تو این شب های عزیز نا رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
    سلام آقای فکری:
    حال شما؟
    نماز روزه هاتونم قبول
    خسته نباشید با این برنامه ی عالی پر مخاطبتون...
    منم قرار شبانه ایم البته اگه رام بدید به جمعتون...
    دوستون دارم خیلی زیاد........................
  • قــــرار شبــــانه/زیوری،فراهانی
  • یــا راحـــم العبـــرات

    خودم سایه و سایه ام گم شده است...
    وجودم دچار توهم شده است...
    بگو با من از ردپای کسی
    که در متن این آسمان گم شده است
    و از درد دلهای مردی غریب
    که با نای خونین تکلم شده است
    علی بود و من بودم وذوالفقار
    و ظلمی که درحق مردم شده است
    جمل بود و صفین و نهری روان
    از آن خون که تاوان گندم شده است.

    (سید ضیاءالدین شفیعی)

    سلام

    چشم انتظار حضور پرمهرتون هستیم...!!!

    التماس دعا...

    یا علی...
    آقا چقدر ورزشکار باشیم بازوم داره میترکه بسه شب احیا اومد گفتیم یه حالی به وبلاگت میدی ندادی خو بده دیگه الان من قهرمان تمام رشته های ورزشی دوم ریشم سفید شد و شما آپ نکردی
    سلام شما وضعتون خیلی خرابه ها یه ذره تند تند آپ کنید
    تازه به منم یه سر بزنید من دارم از تنهایی دق میکنم
    دلم اندازه یه کنجیشکه مواظب باشید نشکنیدش
    منتظرم
    اگه نیاید باهاتون قهر میکنم
  • نیلوفر اعتمادی
  • چون اولین حضورمه اجازه بدین نه نظری بدم و نه ربطب به اون ها که نظر میدن داشته باشم !
  • نیلوفر اعتمادی
  • سلام ،
    چیه ؟ چرا کج کج نگام میکنین ؟مگه تقصیر من بود که قبله ام کج شدو فرشته ها رو نمازم خط باطل کشیدند،مگه تقصیر من بود که روسریم از سرم افتادوخدا باهام قهر کرد ؟مگه تقصیر من بود که سبیل بابام با دوچرخه ی آرزوهای من ونچرخوند و هنوز به 13 بدر عید 87 نرسیده نحسی 13 رو سرم آوار شد !
    چیه ؟ چرا این طوری نگام میکنی ؟ مگه من دلم رو از سر راه برداشته بودم که انتظار داری.....
    راستی اینجا رشت بودیا تهران ؟....
    و شما .....
    شما رو نمیدونم .... اما من آپم(با دو داستان - یک سپید و کلی حرف های هذیانی از نوع شاید غیر ادبی اش ) .... خوشحال میشم اگه ردپاتون رو تو وبلاگم ببینم !!
    سلام آقا کوشید؟؟؟؟؟ نمیخواهید آپ بکنید من که دیگه جا واسه کامنت تکراری ندارم والا بازوم رو میبینی اومده سر جاش گفتی برو ورزشکار شوها تو این 20 ساله که دارم این آپتون رو میبینم رفتم بدنسازی الان فک کنم شما 70 80 سالیتون شده باشه نه
    سلام
    من فقط رادیو رو گوش می دم اما چون توی این دنیا زندگی می کنم و بیرون می رم و توی جمع های زیادی بودم می دونم توی رادیو هم ( به قول استادم) آدمای کج و کوله زیاده!!!!!!! مثله بقیه جاهای این دنیا. دنیا همینه با تمام خوبی هاش بدی های زیادی هم داره که آدمایی رو که فکر می کنن رو خیلی اذیت می کنه.
    آقای فکری تا حدی درکتون می کنم چون این نوع درد ها رو تو جامعه کشیدم و تا سر حد روانی شدن عذاب کشیدم.
    شما به خاطر جایگاهی که دارید مسئولیت بیشتری نسبت به ما دارید, وقتی ما رو لایق می دونید که حرف دلتون رو با ما درمیون می ذارید ما خوشحال میشیم ولی کا ش می دونستید که برنامه شما برامون چه قدر اهمیت داره و این قدر حرف رفتن رو نمی زدید.
    شما یه برنامه دارید که خیلی نا امید ها رو امید وار کرده و این خودش یه دنیا ارزش داره.
    پاینده تر از قبل باشید.
  • زهره بهتاج
  • هرچی خواستم دراین پست نظرندم نشد...
    برادرمن !چراآپ نمی کنی؟تاکی بایدبیام وبرم!!!
    صدباراومدم ورفتم!!!
    من به عنوان یه گروه ورزشی که ربط به ورزش دارم یا ندارم موافق هستم یا نیستم نمی دونم . فقط در این حد که حرفات رو نمی دونم اما خودتو قبول دارم ... دلیلشم می دونم یا نمی دونم . می دونم
    سلام سر دبیر . تو رو خدا آپ کن دیگه .
    چرا انقد عصبانی ؟!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی