انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۸۷، ۱۱:۴۵ ب.ظ
امشب نگاهت کردم.تنها بودی.تا یه ساعت پیش دور و برت شلوغ بود ولی باز هم تنها بودی.انگار مدتیه خودت نیستی.آره عوض شدی.شایدم عوضی!انگار یکی شدی مثل خیلیهای دیگه...پر از شلوغی و تنهایی.

ولی تو دیگه خودت هم نیستی.نه...نه تو اصلا هیچ شباهتی به من نداری.اصرار نکن.تو خوت هم نیستی چه برسه به من!

امشب دیگه نگاهت نمی کنم....

  • میثم فکری

نظرات  (۱۹)

جالب بود
...


( یه کامنت مبهم ! مثل نوشته شما...!)
سلام
من تا قبل از ورود به دانشگاه شاد بودم و همه را هم شاد می دیدم.اما بعدش که بیشتر مردم را دیدم و بیشتر بینشون رفتم شادیم تبدیل به غم تنهایی شد.حالا علاوه بر اینکه خودم را تنها احساس می کنم به این نتیجه رسیدم که مردم تن هایی تنها و بعضآ خودبینی هستند که بعضیهاشون با افکار بی پایه شون پیله ای دور خودشون کشیدند و.....بگذریم.
وفات خانم فاطمه معصومه را بهتون تسلیت میگم.
من دلم برای خودم تنگ شده ...
کجا باید برم؟
چی کار باید بکنم ؟!
به وجود کسی مثل شما افتخار می کنم
در پناه حق
هفتم شدم آخ جووووووووووووووووون تازه خستگی سفر از تنم در رفته که اومدم وب شما اما فعلا که شما جلوم نشستی هیچ تغییر خاصی نکردی و "اصرار ما" برای این که شما خودتی افزون تر میشود
در ضمن شما از یه زاویه نگاه کردی چراازا این زاویه نگاه نکردی که ما خودمون عوض شدیم و دیگران رو یه طور دیگه میبینیم اصولا توی این زمونه بیشتر این مورد وجود داره.
اما انسان هایی هم هستند که روز به روز خودشون رو عوض میکنند انسان های هفت رنگ و 1000 چهره که همشون اشتباهین.
یاعلی
من تازه کامتتون رو دیدم آقای فکری
1.آقا شایعه پرا کنی چرا میکنی من که جایی نمیخوام برم من فقط وبم رو آپ نمیکنم
شما همچنان باش که ما هستیم
2.شما طرز تفکرت خوبه اما از همه ی زوایا خوب نگاه نمیکنی
فک کن من الان استاد شما شاگرد الان این نصیحت پدرانه بود دیگه.
اما جدا از شوخی میشه بدونم بیشتر منظورتون روی کدوم کامنت من بوده؟؟؟
تا بهتر بتونیم در این باره صحبت کنیم؟
سلام داش میثم چطوری؟
خوش میگذره؟
ببینیمت
خداحافظ
سلام داش میثم
چطوری؟
خوش میگذره؟
ببینیمت
خداحافظ
  • ساناز منوچهری (بهار خانوم)
  • سلام بر جناب میثم فکری عزیز سردبیر توانا رادیو جوان که با قرار شبانه شناختمش .

    حال واحوالتون خوشه ... الان کامنت شما رو در وب بید مجنون خانم صداقتی عزیزم خوندم ..اومدم یه سری به شما بزنم و با اجازتون شما رو در لینکم قرار بدم

    اجازه میدین جناب ؟؟؟
    راستی گروه چندم جوونی آزاد جناب عالی حرف نداره من که خیلی میخوامش ... کاش که همیشه تیمتون موفق باشه مثل همیشه


    وقت کردین یه سری به منم بزنین خوشحال میشم
    الان یه مشکلی توی بلاگفا هست که نمیتونم وارد پیوندهام بشم ولی حتما شما لینک خودمی

    فعلا
    باور نمیکنم این تو خود تویی.این تو که از خودش بی خود شده تویی.

    اقای فکری تو یکی از وبلاگهای حلقه وب راجع به یه سری از برنامه های رادیو نظر سنجی شده بود و یه عده هم خوب برنامه ها رو نقد کردن.که برنامه های شما و خود شما هم توی اون قرار داشتید.حالا این نظرات رو جمع بندی کردم و در وبلاگم موجوده.خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو راجع به حرف شنوندگان و خودتون بگید.
    نگاه کن...یک فرصت دوباره..!تو همین شلوغی ها اگه خودتو گم کردی می تونی همون جا خودتو پیدا کنی!
    سلام
    ماییم نه ماییم نماییم که ماییم این آخرین سرمشق کلاس خوشنویسی بود. ااتفاقا آخرین مطلب وبلاگم همینه که هنوز موفق نشدم آپ کنم
    سلام.
    "آبمان نفتی شده"و وبلاگ من به روز شده.
  • الهام ابراهیم زاده
  • مطالب جالب بودی
    راستی:
    در راستای برنامه های یه هویی و بمناسبت سال شکوفائی
    شما همین حالا بصورت ناهماهنگ با سازمان سنجش آموزش کشور کنکور دارید می دونستید؟
    منتظرم
    امیدوارم فقط ندیده باشید و ایضاً خونده هم باشید!
    عجب جمله ای گفتم!
    چقدر دلم گرفت!!!
    دوست دارم میثم فکری رو...
  • پله پله تا ملاقات خدا
  • دلم گرفته ای دوست هوای گریه دارم
  • مریم مقنی پور
  • سلام.
    وبلاگ اثر انگشت آپ شد با این موضوع:
    گزارشی از قربانیان در تنها کلینیک ترک اعتیاد رسانه آن هم از نوع شنیداری با عنوان به رنگ پاییز !

    حدیثم را نمی دانی؟
    تمام مردم این شهر می دانند.
    ز هرکس نام من پرسید.
    ز هر کس قصه ام جویید.
    سری جنباند و گوید :
    رهایش کن مرد بد نامی است . معتاد است !
    رفیق اف ام و موج است . معتاد است !

    خوشحال می شم یه سری بزنید.
    ممنون و
    خدا نگهدارتون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی