انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

دو روز دنیا...

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۸۷، ۰۳:۴۴ ب.ظ

 

همیشه به دنبال روز اولی می گردیم برای آغاز.

مدتهاست روزهایم هنوز روز اولند.

نمی دانم در این دو روز دنیا، روز دوم کی می رسد؟!!

....

  • میثم فکری

نظرات  (۲۰)

همیشه تو روز اول زندگی کنی که زندگی یعنی جست و جو...

زت زیاد!
میثم فکری
اومدی پست جدید گذاشتی کامنت های قبلی رو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
من از دست تو دق نکنم شانس اوردم
یه تک پا نمی خوای به بلاگ من بیای دیگه؟
با اون صدات
ببین دارم دعوتت می کن بیای فهمیدی؟
تو امسال منو میکشی این قدر می چزنوی...
حیف نیست,من مهندس مملکت
خجالت ...
دیروز امروز دیروز!!!
برگرد تا بگردی!
بگرد تا بگردی !
بگرد تا بگردی 1
بگرد تا بگردی !
بگرد تا بگردی !

آخ مواظب باش شصت پات تو چشمت نره!
  • لیلا یا همون هویج یا هر چه ما را لقب دهن
  • حالم به هم خورد از این همه فضای تکراری حرفای تکراری تفریحای تکراری پستای تکراری در جا زدن های تکراری غصه خوردن های تکراری شروع های تکراری افه های تکراری کامنت های تکراری و تکرار های تکراری
    خوب اگه ناراحتی دیگه شروع نکن بزن خودتو بکش که روز دوم بشه شروع نکن تا روز دوم بشه راضی باش به رضای خدا
    درست زمانیکه انتظارشو نداری روز دوم که هیچ، روز سوم هم میرسه...
    سلام آقای فکری !
    من انسانم:www.kahkeshan-.blogfa.com !!!!!!!!
    راستش اون وبلاگ انگار ته کشیده بود ...حذفش کردم. الان یه وب جدید زدم... اگه لطف کنین و به جای کهکشان وبلاگ فکر جوان رو توی پیوندا ثبت کنین ممنون می شم.
  • آتیش پاره
  • سلام
    ...



    یکی از همین روزها که فکر میکنیم روز اوله
    ناگهان چقدر زود دیر میشود ...
    من اصلا حال فکر کردن ندارم.
    نمیخوام به این دو کلمه ای که نوشتی فکر کنم.
    چرا اینقدر کنایه دار مینویسی من اصلا دوست ندارم فکر کنم دوست ندارم نظرم رو بگم چون نمیدونم چی باید بگم روز دوم کیه؟؟؟ روز اول کی بود؟؟؟
    اینی که گفتی یعنی چی؟؟
    شما نمیتونی تو عمرت یه بار بی پرده و بدونه کنایه حرف بزنی.
    سلام!
    ما که فعلا دپیم...یعنی دپرسیم..
    فعلا
    یا علی
    بعدشم....می دونید چی شده...مدرسه ها شروع شده...ما هم الان اعصاب نداریم...اه
  • انوشه میرمجلسی
  • به حرف آخر که می رسیم باید از نو نوشت ... نقطه سر خط!
    روز اول!
    روز دوم!
    اگه روز اول خوب زندگی کرده باشی رذوز دومت خوبه و اگه بد زندگی کرده باشی روز دومت بده.
    پس با دقت نگاه کن ببین الان زندگیت خوبه یا .....................؟
  • آتیش پاره
  • البته من با پیام هم موافقم
  • فراتر از بودن
  • سلام

    دو روز دنیا هر کدام روز اول هستند. روز اولی برای یک تولد، یک آغاز. و دوباره روز اول برای یک تولد، یک آغاز...
    می بینی ؟ هر دو مثل همند، از یک جنس. هر دو اولند. اما هر کدام شکل خاصی دارد که ما متفاوت می پنداریمشان.
    همیشه حساس ترین لحظات زندگی درست وقتی به سراغت میان که اصلا اتنظارشون رو نداری...
    حواست باشه که از روزهات غافل نشی!
    ......!
    هی فلانی ...روز اول یا روز دوم بازی ذهن های پریشان ماست!!!
    گوش کن سوت داور...تمام!!!
    نقطه سر خط....!
    در ضمن شما کامنت های مارو میخونین؟!؟؟!
    خدارو خوش نمیاد اینهمه ادم تکراری که هی میان وبلاگتون رو بینصیب کنید که یه روزی اسمتون تو وبلاگشون بیاد!!!!!!!
    یه چیز دیگه!
    با پیام هم موافقم یه بار نشد ساده بنویسین!هی ادم باید فکر کنه اخرشم به نتیجه نرسه!گیج بمونه!!!
    خداحافظ
    خیلی بدی,
    من که از تو یکی دل سرد شدم
    نخیر از جنابعالی ابی گرم نمیشه
    دز ضمن منم با پیام موافقم!!!!!!!
    اینا چیه می نویسی؟
    نمی خوای دست از روز اول و 2ام برداری؟
    مگه روز 5ام چشه هان هان؟!!!!!!
    همش تکرار مکررات
    روز اول!روز دوم!همش بازی با کلماته!

    به دنبال اراده ای باشید که گمش کردید برای یک شروع،یک آغاز،یک تولد...

    اونوقت طلوع فردا رو دومین روز بنامید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی