انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

فردا روزی که بیاید دلت تنگ می شود برای غر زدنهای زیر لبت.

دلت تنگ می شود برای سرگیجه ها.

دلت تنگ می شود برای خواب ماندن های سحر.

دلت تنگ می شود برای سه شب به یاد ماندنی.

دلت تنگ می شود برای تشنگی و عادت نداشتن به گرما.

دلت تنگ می شود برای خرما و بامیه، برای چای تازه دم افطار.

دلت تنگ می شود برای صدای ربنایی که از درونت می جوشد نه از زبان شجریان.

دلت تنگ می شود برای همه چیز، حتی برای خودت.

فردا روزی که بیاید، دلت برای همین حرفها هم تنگ می شود.

...

ولی هنوز دعای اللهم انی اسئلک ما سالک عبادک... را نخوانده اند. پس یا علی و یا عظیم را هنوز بخوان!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۳)

سلام

وبلاگ زیبایی دارید.خسته نباشید.

خوشحال میشم به من هم سری بزنید.با اجازه لینکتون کردم

موفق و پیروز باشید

یا حق

به کجا چنین شتابان؟
  • آتیش پاره
  • کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
    صد حیف از این بساط که برچیده می شود
    در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
    خوشبخت آنکس است که بخشیده می شود
    **عید فطر مبارک**
    ............
    سلام!
    ای گفتید..
    فک نکنم کسی به اندازه ی من تو ماه رمضون غر بزنه..
    همین الانش دارم از گشنگی می میرم ...فک کنید زرشک پلو بامرغ و اش رشته ای که من عاشقشم مامانم پخته..ای خددددااااا چجوری می شه تحمل کرد؟
    مثلا دیروز رفتیم یه سر به خالم زدیم نون بربری دیدم از هوش رفتم..اومدم خونه مامان بدو واسه من نون بخر...مامانم هم رفت خرید ولی تا اینکه افطار شد نتونستم نون بخورم...
    امروز هم سر سف بوی نون بربری همه رو دیونه کرده بود!
    معلوم نبود کدوم ادم عاقلی باخودش بساط صبحانه اورده بود؟!؟
    دلم خیلی تنگ می شه واسه روزایی که می رم در یخچال رو باز م یکنم می گم افطار که شد سیب می خوردم اب پرتقال می خورم..یه عالمه غذا..اب...
    دلم تنگ می شه واسه اون روزایی که از خواب بیدار می شدم به هانیه می گفتم نفس بکش که نفس کشیدن عبادته..هی تند تند نفس می کشیدم..
    دلم خیلی تنگ می شه واسه اون روزایی با زور سحری بیدار م ی ش د م و چشمام رو با زور باز می کردم!و تا می خوردم بدو بدو می رفتم که بخوابم و مامانم می گفت عرفانه نماز!
    دلم تنگ می شه واسه شبای قدر..چه شبایی بود!وقتی هق هق گریه می کردم!........
    دلم تنگ می شه واسه اون روزایی که لحظه شماری می کردم تا اذان...اون 2دقیقه به اندازه ی 2سال طول می کشید....دلم خیلی تنگ می شه واسه مهمونی های ماه رمضون...واسه خود ماه رمضون....خیلی زیاد..دلم تنگ می شه!
    یا علی
    سف=صف
    این ماه رمضونی رومون تاثیر گذاشته...
    چرا اینقدر عمرمون زود میگذره؟من که به شخصه راضی نیستم و به خدا هم اعلام کردم که راضی نیستم عمرم اینقدر تند بره که نتونم از اوقات شیرینش ملذوذ شم
  • جامعه‌ی جوان
  • عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ... صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت


    «رادیو جوان» برگزار می‌کند: جشن بزرگ عید سعید فطر با تقدیر از 30 برنده‌ی ویژه برنامه‌ی افطار شبکه جوان (بوی باران) روز 4شنبه مصادف با عید سعید فطر در خانه شهریاران جوان .

    اطلاعات بیشتر را در وب‌لاگ گروه جامعه بخوانید ...
  • زهرا کسی که با نوشتت دلش گرفت
  • سلام
    وقتی داشتم مطلبتو می خوندم همزما ن سلام آخر احسانو داشتم گوش می کردم .راستش خیلی وقته که دلمون واسش تنگ شده .
    خیلی زود....
    زود تر از این که تموم شه.
    می ترسم از این که فراموش کنم که چه ماهی رو پشت سر گذاشتم .
    می ترسم ازش دور شم.
    یا حق
    حتما تو لینکم می زارمت
  • الهه آرانیان
  • دوست داشتنی ها همیشه برای رفتن عجله دارند.
    سلام
    یه چیزی بگم؟؟!!؟
    امروز چندمه ماه رمضونه؟!؟!
    تازه امروز احساس کردم انگاری یه چیزی تو دلم عوض شده!همین امروز!!!!
    پس واقعا سفره ها رو جمع نکنید!!!!
    دلم برای شنیدن همین نوشته از رادیو تنگ شده بود...از قرار شبانه....
    دلم تنگ میشه..نمیدونم ؟؟!؟؟!من که امسال چیزی نفهمیدم فک کنم فقط گشنگی و تشنگی کشیدم!!!!
    یا علی مددی
  • فراتر از بودن
  • سلام

    همیشه تازه وقتی قدر چیزی را می دانیم که از پیشمان می رود. و دلتنگی به سراغمان می آید و تازه می فهمیم که ای کاش...
    آری دلمان برای همه چیز تنگ خواهد شد و تنها چیزی که برایمان خواهد ماند حسرتی روی دل است تا سال دیگر...
    دلمان برای خودمان هم تنگ می شود...حتی شاید بیش تر از همه.
    دلتنگ اشک هایمان خواهیم شد که با نوای ربنا جاری می شوند بر گونه هایمان...
    دلمان تنگ می شود برای همه چیز...
    کاش تمام نمی شد این ماه...اما زمان به کسی مهلت نمی دهد. پس ای کاش سال دیگر هم باشیم و دوباره کنار سفره خدا بنشینیم و بندگی کنیم...


    عید سعید فطر بر شما مبارک.
    این و گذاشتم یادت نره !
    سلام
    عیدت مبارک
    سلام
    بهشت نصیبتون.....
    عیدتون مبارک.دیدید چقدر زود فردا شد؟؟...
    عمرمون هم به همین زودی ماه رمضون می گذره.
    سلام.
    مطئن بودم دلت برای خرماو زولبیا تنگ میشه!!!!!!!!
    حالا برای بقیه ی حرف ها...
    خدا عالمه

    فهمیدی که منظورمو؟
  • میلاد تائبی
  • و سلام قصه ای به رموز نهان
    سلام قربان
    عذر تقصیر
    حقیقتش چند وقتی بود نیومده بودم ان ورا
    توو مراسمه بوی باران که دیدیمتون دوباره
    گفتیم ای وای در اسرع وقت به انکار ما سر خواهیم زد
    همین دیگه
    بیاد طرفه ما خوشحال میشیم
    ... دیگه می خوام پریشونه تو باشم
    اپ نکنید..
    چه کاریه؟وا...
  • چه فرقی می کنه...!!!
  • ناودانها شر شر باران بی صبری است
    آسمان بی حوصله ، حجم هوا ابری است
    کفشهایی منتظر در چارچوب در
    کوله باری مختصر لبریز بی صبری است
    پشت شیشه می تپد پیشانی یک مرد
    در تب دردی که مثل زندگی جبری است
    و سرانگشتی به روی شیشه های مات
    بار دیگر می نویسد : " خانه ام ابری است "

    قیصر امین پور

    سلام ...
    من به روزم...
    سلام.ضمن آرزوی قبولی ... این جمله خیلی تکراریه حالم بد شد.قبول باشه.میگم...ریش بهت میادا.دست کم بیش تر از ته ریش.
  • سعید پورمحمودی
  • سلام میثم جان
    دلم برات تنگ شده
    نمی دونم چرا انقدر فرصتها فشرده شده
    انشا الله تو اولین فرصت همو ببینیم
  • چه فرقی می کنه...!!!
  • همیشه
    به انتهای گریه که می رسم
    صدای ساده ی فروغ از نهایت شب را می شنوم
    صدای غروب غزال ها را
    صدای بوق بوق نبودن تو را در تلفن
    آرام تر که شدم
    شعری از دفاتر دریا می خوانم
    و به انعکاس صدایم در ایینه اتاق
    خیره میشوم
    در برودت این همه حیرت
    کجا مانده یی آخر ؟


    یغما گلرویی....
    سلام نام زیبای خداست....
    سلام...


    به روزم.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی