انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

این روزها...

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۸۷، ۱۱:۵۲ ق.ظ

به نظر من این روزها خیابانها ابری و آسمان پر ترافیک است.

این روزها دلها سرد و هوا گرم است.

این روزها هُرم گرمای تابستانی به صورت می خورد و نفسهایمان شاخ و برگ خشک شده را به عصر یخبندان می برد.

این روزها زمان استیضاح خود است و رای اعنماد به دیگران.

این روزها حرفهای روشنفکری را روی سنگ قبرها می نویسند و انا لله را روی پیشانی متفکر.

این روزها زود شب نمی شوند بلکه اصلا شبها روز نمی شوند.

....

این روزها هنوز مثل همان روزهاست. ما همانیم و یا بهتر و بدتر شده ایم؟!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۸)

سلام
امیدوارم خوب باشی
خوشحالم اولین نفری هستم که این پست تازه رو میخونم و قالب جدیدت و بهت تبریک میگممثلث
اما من معتقدم این روزها همان روزها نیست خیلی بهتره هر لحظه اش یه تجربه تازه است که برای تجربه کردنش هنوزم پرم از دغدغه و آن روزها خوب یا بد خاطره شد ...





پاینده باشی و برقرار
یا علی
  • فراتر از بودن
  • سلام

    این روزها ما هنوز همانیم که بودیم...
    شاید تلنگری به خود بزنیم اما تکانمان نمی دهد که برخیزیم و تحولی در خود ایجاد کنیم...فقط کمی حواسمان را جمع می کند که ببینیم داریم با خود چه می کنیم...تازه اگر ببینیم...
    این روزها پاییز است و فصل تغییرات...
    باید دوباره به خودمان تلنگری بزنیم و بگوییم که : تا دیر نشده عجله کن...فکرت را...دیدت را...نگرشت را تغییر بده!
    چه جالب! دید خیلی‌هامون این روزها شبیه هم شده!
    شاید اگه یک‌بار افتخار بدید، براتون اثبات بشه.
    گفتی به چه دلخوشی ؟. . . سوالت خوب است گفتی که غریب . . . احتمالت خوب است از شهر دلم گرفته . . . برخواهم گشت ای تنهایی ,سلام,حالت خوب است؟ این پستتون خوب بود به دلمان نشست
    سلام میثم جان کجایی مرد مومن بیا ببینیمد
    التماس دعا حمزه
    سلام
    قالب جدید مبارک، گرچه شما به قالب زیاد اهمیت نمی دید و محتوا براتون مهم تره.
    ....
    وقتی خوب نیستم، بگذار بد باشم، نه بدتر...!
    این روزها ......................
    شاید همه روزها .................

    دور .خسته .پر از حرف

    گرمای یه دست کمه
    این روزها وقت حکاکی است وقت طراحی... وقت طراحی سنگ قبر که رویش حک کنی kill the freedom ..........
    خداییش فهمیدی من چی گفتم تو جمله بالایی؟؟؟ همین حس الان تو رو من دارم من اصلا نفهمیدم به چه چیز خودم باید رای اعتماد بدم چه ربطی به روشنفکری داره هم الله اعلم.
    شاید مخم به دلیل یک سری درس ها هنگ کرده ولی به هر حال این روز ها وقت سر خاروندن نیست باید کلاهتو بگیری پس نیفته وگرنه اولین کسی که خودشو استیضاح میکرد خودم بودم کی حال داره 5 ساعت (مثل جلسه استیضاح کردان) واسه خودش وقت بذاره بزار درسمونو بخونیم برادر من حال داری هااااااااااااا.
    در ضمن به به عجب قالبی ایول بابا متحول بابا evolution man قالب واسه ما گیر نیاوردی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باشه باشه خودم گیر میارم چی فک کردی
    فعلا تا بعد یا علی؟؟
    و اما این روزها خیلی چیزا عوض شده
    پاییزی اومده که انگار زردی برگه تو وجودشه
    پاییزی که یادم میندازه:
    پسر پارسال همین موقع اون بودی
    پسر امسال همین موقع اون هستی
    اما هزاران هزار پله پایین تر
    همین
    خوش - شاد - پاک باشی سردبیر
    سلام !
    به به ! قالب نو مبارک !
    سلام!
    این روزها اسمان انگار خیلی دلش صاف و بی شیله تر شده !اما دلهای ما دارد شبیه خاک های سیاه و تیره ی ناکجا اباد ها میشود!
    این روزها...هنوز ما همانیم!
    فقط انگار پاییز این بار حرفایی جدید تر دارد!
    انگار دارد فریاد میکشد!
    کسی نیست بگویید چرا اسمان این همه ابرهایش را وادار میکند که ببارند؟1
    برای اهالی زمینی که قدر نعمت نمیدانند!و غر میزنند که چرا درون گودال کوچک پر از اب باران افتادند!
    چه عجب اپ کردین!
    راستی قالبتون خیلی قشنگ شده!
    یا علی مددی
  • انوشه میرمجلسی
  • "این روزها هنوز مثل همان روزهاست." اگه اینجوری بود هیچ وقت هیچ کس منتظر فردا نمی موند ...
    عجب صبری خدا دارد...
    کی؟ چرا؟
    کی؟ کجا؟ نه!
    راست می گی!

    فاتحه!
  • فاطمه جعفریزاده
  • سلام...خیلی وقته اینجوریه...ماله حالا نیست!!!!

    اینبار با صدای جوان شعار میدهیم:
    به نظر شما شعار دادن سخت است یا اسان؟؟!؟!؟!؟!
    در صدای جوان منتظر شعار شماییم....
    سلام
    اووووووووووووو
    چه قالبه خفنی...
    چه قدر تغییر کرده...
    چه قالبش چه حرف هاش...
    اگه همه چی وارونه شده
    به خاطر خودمونه
    چون ما هم وارونه شدیم...
    این روزها همه فکر خودشونن دنیا و مردمانش واسه هیچکسی مهم نیست.
    قبول دارید حرفمو؟
    این روزها همه به نوعی تنهان حتی اونایی که توی جمع هستن!!!!!!!!
    خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم قابل دونستید به وبلاگم که بیشتر درباره ی موعود عصره سر بزنید .منتظرتان هستم حتی اگر نیایید!!!!!!!!
    شاد باشید
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی