انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

بازگشت به اندیشه!

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ

بالاخره بعد از مدتها گلایه از خود و شکایت از شرایط تصمیم گرفتم و گرفتند که باز یک برنامه‌ی اندیشه‌ای در شبکه جوان داشته باشم، به یاد گذشته‌های نه چندان دور و به یاد "قرار شبانه". این بار در "منطقه اختصاصی"

بچه‌های قرار شبانه هم جمعند.

سردبیر که خودم

گوینده احتمالا فاطمه صداقتی

تهیه کننده هم احتمالا علیرضا محمدنیا

حاج آقا سرلک هم هست

نویسنده های قرار شبانه هم هستن. حتما باید اسم بیارم؟!

اولین برنامه 28/10/87 ساعت ۲۲:۰۰

ما که منتظریم. امیدوارم شما هم منتظر باشید...

  • میثم فکری

نظرات  (۲۷)

منتظریم
  • آتیشپاره
  • تو را من چشم در راهم
    ...
    مرید باشید ایشالا رفیق
  • رعنا شمس
  • خیلی بیش‌تر از اونی که فکرشو بکنید، منتظریم!!!
    شکر خدای رحمان. به قول رعنا خیلی خیلی بیشتر از انتظار شما منتظر برنامه های خوب و عالی هستیم...
  • زهرا شریفی
  • ازته دلم می گم خدا بهترین هدیه ای بود این خبر که قرار شبانه ای ها برای منو همه جوونا یه منتطقه اختصاصی ساختن یه د نیا ممنون اول از خدا وبعد از شماها اقای فکری همیشه خوش خبر باشین قول بدین یه وبلاگم داشته باشین
  • مهرآفرین
  • سلام
    خوش خبر باشین
    شاد باشین و مانا
    فعلا یا علی
    سلام .خوشحالم که برنامه دلخواهتون رو سردبیری می کنید.ساعت برنامه رو هم اگر بنویسید ما هم شنونده میشیم.راستی این جا چرا این قدر تاریک؟چشمم درد گرفت تا مطلبتون رو خوندم.
  • پریا ابراهیمی
  • سلام...

    بی اندازه شادمانیم و همینطور منتظر....
    موفق باشید...
    سلام
    آآآآآآآآآآآآخ جووووووووووووووون!
    خیلی خوشحالمون کردین. منتظر مال یه دقیقه مونه داداش!



    ..........
    والا تو این چند ماهه اینقذه بی اعتماد شدم که تا با گوش خودم این برنامهه رو نشنوم و تحلیلش نکنم تو ذهنم باورم نمیشه که بخواد یه برنامه ی اندیشه ایه جالب دوباره بیاد راس کار که آدم رو مجبور کنه پای رادیو بشینه و بلند نشه.
    باید شنید و تعریف کرد
    میگم آقای یامین پور این دفعه قراره دیده بان منطقه ی اختصاصی باشه دیگه نه؟؟؟ بابا پست های مهم محول میکنی بنده خداها شب تا صبح کشیک بدن واسه 5 دقیقه اسنتاق ظلمه واقعا
    فعلا ما بریم به بدبختیمون برسیم یا علی
    یادم رفت بگم ایشالله تو این یکی هم موفق باشی شاید یه موج جدیدی از تغییرات تو این شبکه تون راه افتاد دل ما هم شاد شد.
    فعلا
    سلام. منتظریم. خیلی خیلی هم منتظریم. اگه یه کوچولو هم وقت داشتین به منم یه سر بزنید. من لینکتون کردم. منتظر برنامتون و همچنین منتظر حضور سبزتون تو وبلاگم هستم. موفق باشید.
    اخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
    خواب میبینم؟!
    یا بیدارم!
    اقا یمی بزنه دم گوشه من!!!!!!!
    وااااااااااااااااااااااااااای!
    یعنی باور کنم؟!
    دارم پرواز میکنم!
    ای خدددددددددددددددددددا!
    چقدر خوشحال شدم!یعنی میشه؟!واقعا؟!
    چقدر دلم تنگ شده برا صدای حاج اقا سرلک!برای فک کردن!برای پر کردن تقویمم کتابام با حرفای حاج اقا سرلک....نوشته ها...!وای دیگه الانه که پس بیفتم از خوشحالی!
    من خیلی خیلی خیلی ناجور و وحشتناک منتظرم 28بشه!
    یعنی شنبه ی هفته ی بعد؟!
    وای خدا!
    ممنون که تصمیم گرفتید!خدا رو شکر که غر زدن های بچه ها بالخره کاری کرد!و شما تصممیم گفتید..من که از بس نق و نق کردم خسته شدم!
    خیلی خوشحالم الان!
    سلام

    خسته نباشید!!
    به شدت منتظریمممممممممممممممممممم
    اما میشه بگید احتمالا چه ساعتی باید بیایم سر قرار؟
    ایوووووووووووووول

    مرسی

    دستتون درد نکنه

    بابا شما دیگه کی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام
    خیلی عالیه . امیدوارم این احتمالات به حتما تبدیل بشه و وبلاگ هم داشته باشید.
    من دانشجوی مشهدم . پیش امام رضا رفتم دعاتون میکنم بهترین برنامه ممکن رو بسازید
    سلام
    موفق باشید
    امشب همه ی انتظارها به سر می رسه
    و ما ..... همچنان بی صبرانه منتظر حضور موفق شما
    راستی سلام
    سلام علیکم. به به.
    خیلی خوب بود. خیلی بهتر از تصور من بود. خدا کنه به آخر عاقبت برنامه های خوب
    دچار نشه.
    راستش می ترسم تعریف کنم. آخه تا حالا هر چی که خوب بوده بد عاقبتی داشته!
    ولی خداییش عالی بود. درست رفتین سر اصل مطلب. خدای رحمان و ما بنده های فراموشکار...
    راستی تا یادم نرفته بگم تقریبا بهترین برنامه ای بود که تا حالا از این رادیو جوونی که
    دربه داون شده شنیدم!!
    به هر حال خدا کنه بهتر و عالیتر و ... باشید.
    باز هم, فقط شکر خدای رحمان...


    در به داغون درسته نه دربه داون!!!
  • مهم نیست
  • کی بیاد اینهمه راه و بابا بیخیال.........
    راستی برنامه فقط گوینده و سردبیر و تهیه و نویسنده داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • عرفــانه
  • سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
    خوفید اقای فکری؟
    خدا می دونه وقتی هانی بهم خبر داد چقدر خوشحال شدم!
    ولی شنبه که نگوشیدم اخه امتحان زبان فارسی داشتم!فک کن!
    اه اه...ولی یهویی شانسی باز کردم رادیو رو دیدم فاطمه صداقتی گفت ارتباطمون با حاج اقا سرلک برقرار شده!
    اخی...چقدر دلم واسه حرفاش تنگیده بود!
    بعد یه جیغ بنفش کشیدیم به اتفاق(من و هانی)
    اخه از اون روزی که هانی خوند تو یه ورق نوشت و زد به رادیو که یادمون نره!
    خلاصه قسمت شد که من فقط صدای حاج اقا سرلک و بشنوم!و بقیه ی برنامه رو نگوشیدیم!
    ولی بسی خوشحالم که یه برنامه با سردبیری شما!نویسندگی عطیه و انوشه و شما و..
    به به!
    چه شود
    مزاحم نشیم دیگه!
    دعا کنید امتحانامو خوب بدم!خوب؟
    یا علی
    دیشب موضوع برنامه خیلی جالب بود
  • زهرا شریفی
  • قول می دم که اگه این کامنتم رو تایید نکنیین هر گز دیگه براتون کامنت نذارم چرا کامنتی که روز قبل نوشتم این جا نیست.................سلام خب اگه قهرین بگین کامنت نذارم دیگه منو بگو که کلی وقت می ذارم..............می خواستم بگم برای برنامه جدید وبلاگ بذارین همین چرا به من کامنت نمی دین
    سلام تبریک می گم.هم برای منطقه ی اختصاصی هم برای برنامه ی روتین برای شبکه سه.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی