انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

زمانی که دیگر دست مریزاد نمی‌گویند!

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۸۷، ۰۱:۴۱ ب.ظ

خیلی وقتها ما با یک هدف متعالی و بالا می خوایم کاری رو انجام بدیم که فکر می‌کنیم درسته، اما نه زمان رو درست تشخیص میدیم، نه مکان، نه مخاطب و نه فرم و قالب رو.

چند ین روز پیش مطلبی رو منتشر کردم با عنوان "وقت گذرانی رسانه ای" که از ضعف محتوا گفتم. ولی این بار می‌خوام از ضعف قالب و کج سلیقگی‌هامون بگم که مخاطب و مردم رو از محتوا هم بیزار و دل زده می‌کنیم.

حتما این روزها صدا و سیما رو دیدید و شنیدید که پره از برنامه‌هایی که اگر با قالب زیبا ارائه می‌شدن حتما جذاب بودن. ولی متاسفانه این‌قدر حجم برنامه‌های مربوط به سی‌امین سالگرد انقلاب زیاد شده که حتی خود ما هم خسته می‌شیم.

کاش بجای ارائه‌ی بیلان کار و گزارش، فکری هم به حال مخاطب می‌کردیم که مبادا نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت بشه.

  • میثم فکری

نظرات  (۱۸)

سلام.
ارزش؟؟؟
اصلا ارزش رو با کدوم "ز" می نویسن؟!!!
تو این نابسامانی که هر جا دست بذاری صدای یا حسین شون بلنده کی دیگه سراغ
ارزش ها رو می گیره؟!
هى بابا جان ...
فکر می کنید چند درصد اونایی که به این انقلاب رای آری دادن دوباره حاضرن همین کار رو بکنن؟؟؟
کاش تو برنامه های انقلابی همه چیز با هم نشون داده بشه!
بگذریم...
ما کجا این حرفا کجا...
پاسخ:
من 100 درصد با حرفتون مخالف ولی برای احترام به نظرتون کامنت رو گذاشتم باشه!
  • مریم مقنی پور
  • تبریک بابت بازگشت قرار شبانه ای ها.
    محتوا کیلو چنده؟؟؟؟ مخاطب کیلو چنده برو چهارتا برنامه بساز که آقایون خوششون بیاد مخاطب میخواد واست چیکار بکنه؟؟؟؟ اگه بالاییا خوششون بیاد با خودشون پول میارن با خودشون تشویق و ترفیع میارن با خودشون عزت و احترام واسه شبکه میارن(میخواستم اینجا یه فحش به مخاطب احمق بدم که چنین برنامه هایی رو نگاه میکنه و گوش میده در شان وبت ندیدم همچین کاری رو) نشون به اون نشون که الان اگه پیچ رادیو رو باز کنی و رادیو جوان رو گوش بدی همین توهین به مخاطب رو شاهدی جونم خودت که بهتر میدونی این حرفا باده هواست اگه دستی توی کار داری یا علی وگرنه این بی محتوایی رو همه حس میکنن احتیاجی به گفتن من و تو نداره ما باید فقط شاهد رشد و توسعه ی کشورمون توسط دولت کریمه باشه. 30 سال پیش رو ول کن بچسب به چهار سال حالا
    هر وقت همه سعی کردن یه تغییری بدن و صدا و سیما رو به یه جایی برسونن اومدن سد راه شدن هر کی اومد یه ساختار شکنی بکنه تا از این وضع نابسامان بی محتوایی در بیارن یکی مانع شد(یکی که چه عرض کنم یه گله)
    مخاطب بره بمیره مخاطب کیلو چنده ما چه کاره ایم ما باید فقط گوش بدیم یا بدمون میاد یا خوشمون میاد در هر دو صورت به درک اسفل السافلین
    --------------------------------------------------------
    در مورد اون کامنت مژگان خانومم بگم من فک نمیکنم اونایی که 30 سال پیش رای آری انداختن توی صندوق الان حتی نصفشونم زنده باشن
    پاسخ:
    برادر! تو خیلی عصبانی هستس.الانم فکر می کنی که خودت رو کنترل کردی ولی نکردی.یه خورده سعه ی صدر داشته باش!
    ای بابا برنامه ات دیشب بوده؟؟؟ من نتونستم گوش بدم
    دیشب چندم دی ماه بوده؟؟؟ ای بابا منطقه ی اختصاصی چند شنبه ها پخش میشه؟؟؟ حساب روزهای هفته و تاریخ ماه ها هم از دستم در رفته
    متشکرم
  • آتیشپاره
  • سلام
    کاش اونایی که باید ، فکر شما رو داشتن
    کاش منم فرصت داشتم اون موضوع و مفصل برات شرح میدادم
    کاش ........
    سرت سبز و دلت خوش باد البته اگه بذارن ...
  • فراتر از بودن
  • سلام

    این دقیقا همون چیزیه که من برای اون پست "وقت گذرانی.." هم نظر گذاشته بودم...
    محتوا خیلی مهمه...اما چیزی که مخاطب رو جذب می کنه به سمت اون محتوا و روی مخاطب تاثیر می ذاره شکل و قالبه...و با همین قالبه که مخاطب به چیزهایی که گفته می شه اعتماد می کنه....
    سلام.
    خیلی منتظر بودم شنبه بشه تا بعد مدت ها برم سر برنامه ای که خیلی وقته جاش خالیه . از وقتی قرار شبانه تموم شد .شنبه برنامه رو گوش دادم...خیلی خوب بود...امیدوارم خیلی خوب تر بشه.برنامه بوی "بوی باران" رو میداد! مخصوصا" با شنیدن صدای اقای تقی پور رفتم اون روزها....
  • شاهدخت سرزمین ابدیت
  • کافیه شبکه ها رو در یه ساعت خاص و پشت سر هم عوض کنیم تا کاملا این موضوع درک بشه که همشون یه برنامه اونم برنامه ای که به انقلاب ربط داره رو نشون می دن
    من موندم برای چی ما هشت تا شبکه داریم
    خوب یه دونه شبکه می ذاشتن و برنامه ها رو پخش می کردن
    وقتی این 8 تا تنوعی نداره
    همون بهتر که یکی باشه
  • شاهدخت سرزمین ابدیت
  • قرار بود نظرم خصوصی باشه
    ولی نمی دونمممممم چرا؟
    سلام

    آقای فکری زدین تو خال

    من خیلی وقته با تی وی قهرم

    خیلی وقته یه برنامه خوب و درخور مخاطب رو ندیم

    خیلی وقته احساس می کنم تی وی ما دیگه مث قدیما نیست

    دیگه واسم هیچ جذابتی نداره

    از برنامه هاش خیلی خیلی خسته شدم

    خیلی وقته که سیما و سینمای ما دچار ضعف فوق العاده شدیدی شده

    دیگه واسمون دیدن یه برنامه خوب آرزو شده

    مسئولان باید بدونن که مخاطبشون شعور داره و خوب رو از بد می شناسه

    اما افسوس که ...

    خیلی دلم از تی وی و فیلم های سینما پره

    خدا خیرتون بده با این آپتون باعث شدین یک دهم حرفامو بزنم

    مر30

    یا علی
    منطقه اختصاصی رو گوش کردم برنامه خوبی بود مخصوصا نیم ساعت آخرش

    ایشالا که موفق باشین
  • زهرا شریفی
  • سلام
    برای برنامه جدید وبلاگ نمی ذارین
  • انوشه میرمجلسی
  • حضورتان باعث دلگرمی است سردبیر... ممنون که نوشتین
    راستی سلام!
    منو عصبانیت؟؟ حرفای عجیب غریب میزنی
    در ضمن بابا نویسنده بابا بازیگران دیکتاتور بابا نویسنده ی بازیگران دیکتاتور
    خواستی اشاره کنی مردم برنامه ات رو ببینن؟؟؟ اصلا برنامه جالبی نیست
    شوخی کردم برنامهه قشنگه حالا چون دل تو هم نشکنه متناش هم خوشگله فقط تنها اشکلش(یعنی همون مشکلش) اینه که اونقدر جذاب نیست که بخواد آدمو پای تلوزیون میخ کوب کنه در ضمن من نفهمیدم برنامه هات چند شنبه پخش میشه.
    چند شنبه پخش میشه؟؟
    پاسخ:
    منطقه اختصاصی شنبه ها.
    سلام!
    خوبید؟
    اهان..ایول..کشتن ما رو با این برنامه ها ی تکراری..
    فک کن من با این سن کم انقدر بی تفاوت شدم!
    تی وی رو روشن می کنی می بینی از اون جور برنامه هاست خاموش می کنی..
    خوب یه خورده خلاقیت به کار ببرن!
    چی می شه اخه...انقدر برنامه های تکراری پخش کردن که دیگه حفظیم!
    هر سال هم می گن با برنامه ی ها متفاوت و پخش نشده!
    والا ما چیز جدید نیم بیینیم!
    بعدشم فیلم های هزار سال پیش و ور می دارن پخش می کنن!
    از تلویزیون هم زده می شه ادم!
    بی خیال
    غیر از منطقه ی اختصاصی برنامه ی دیگه ای هم دارین
    بالاخره یکی حرف دل ما رو زد
    دست مریزاد
    ولی تو این دوره زمونه غیر از محتوا، قالب هم مهمه که باید بهش توجه بشه البته نباید انقدر به قالب فکر کنیم که محتوا یادمون بره یا با یه قالب پر زرق و برق مخاطبو گول بزنیم
    سلام. وبلاگتون رو اتفاقی پیدا کردم. وبلاگتون بد نیست. موفق باشید. لینکتون می کنم رییس!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی