انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

خدا هنوز آبرویمان را حفظ کرده!

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۸۸، ۰۱:۳۷ ب.ظ

هر روز که می‌گذرد از روز قبل فراموشکارتر می‌شویم و یادمان می‌رود که کجا بودیم، کجائیم و کجا خواهیم رفت؟

گاهی به این آبرویی که داریم فکر کنیم که چرا هنوز خدا آنرا نریخته؟ چرا هنوز می‌توانییم تظاهر کنیم؟

چرا هنوز می‌توانیم به موسیقی نا متعارف گوش دهیم و ادعای ایمان داشته باشیم؟!

                         به نامحرم فکر کنیم و از خدا و پیغمبر بگوئیم؟!

                         تصاویر آنچنانی ببینیم و تسبیح به دست بگیریم؟!

                             ........

بخدا، خدا هنوز هم ستارالعیوب است که بنده‌هایی چون ما را به خاک سیاه ننشانده، هنوز آب و نان و نعمتمان می‌دهد و می‌گذارد تا بین مردم اعتبار داشته باشیم.

راحت می‌خوام بگم...

بزرگی می‌گفت: خدا کسی رو که دوست داره نمیذاره از پله‌های طغیان بالا بره و از همون پله‌ی اول میندازدش پائین تا ضربه‌ی کمتری بخوره ولی بعضیها که خودشون رو طغیانگر نشون میدن تا آخرین پله‌ها بالا میرن و بعد سقوط می کنن و اونوقته که نابود نابود میشن.

یه خورده به این فکر کنیم که تا حالا چه کارهایی کردیم و خدا آبرومون رو نریخته.

بخدا خدای خوبی داریم!

 

  • میثم فکری

نظرات  (۲۶)

به خدا گریم گرفت!
خوب بلدین ادم رو بسوزونین!
میگن بری مکه خداتو پیدا میکنی!
میگم این خدای مهربون و خوب هم گاهی دردسر سازه!
منو چرا کشوند اونجا نمیدونم!ولی رفتم خودم رو گم کردم و برگشتم!حالا بین اسمون زمینم!
میدونین چیه!
ما تسبیح به دست نیستیم!
باز تسبیح بدست ها دلشون خوشه!
دل ما اتیشه!
ادعای ایمان!
اقای سردبیر!نمیدونم چرا من هر وقت وضعیت گناهام خراب میشه!شما تو ایو وبلاگتون یه چیزی مینویسد!انگار حرفای خداست به من!که بدجوری دلمو میسوزونه!
واقعا چرا ابرو داری میکنه؟!
وای از اون روزی که بی ابرو بشیم....
خدا هم فک کنم از خجالت نمیخواد بی ابرومون کنه...میدونه چه بی ابرویی وحشتناکی میشه...
قالب نو مبارک باشه
سلام
بر منکرش لعنت!
پس بهتره بیشتر به فکرش باشیم
  • انوشه میرمجلسی
  • از مکاشفات یک ذهن رادیویی !
    خواستم حرفی زده باشم چون باقی حرفهام نانوشتنیه!
    واقعا خدای خوبی داریم ..
    ستار العیوب است... غفار الذنوب هم هست..... یگانه ی بی همتای ما
  • پریا ابراهیمی
  • سلام...

    خوبی های خدا ما اونقدر زیاده که حتی از تصور ما هم به دوره...
    خدای ما بسیار خوب و عزیز و مهربان است...
    خدای خوبی داریم که هنوز ابرومون رو نبرده ولی نکنه به حال خودمون رهامون کرده باشه،همیشه بی خبری خوش خبری نیست!
    نمی دونم از دست نویس به اینجا رسیدم یا از اینجا به دست نویس!
    سلام.
    دقیقاً یه هفته است که دارم به این موضوع فکر میکنم ولی هیچ جواب قانع کننده ای نتونستم به خودم بدم.شاید به خاطر این که هنوز ته دلمون خدا هست.یا شاید میخواد شرمنده مون کنه که یه خرده به خودمون بیایم.شاید...
    البته به نظر من این که چرا خدا اینقدر خوبه سؤال مهمی نیست.چون خداست.بزرگترین سؤال اینه که چرا ما آدما با این که روح خدایی داریم اینقدر بد شدیم؟
  • زهره عبدالرحیم
  • همیشه می خواستم فرصتی پیش بیاد متناتون رو بخونم
    ببینم واسه چی هی جایزه می دن بهتون !!!!
    ولی نه!
    خدایش (همون خدای خوبه) خوب بود
    سلام دوست جدید
    تلنگر خوبی بود ممنون
    سلااااااااااااااااااااااااااااام عموی نازم

    حرف نداشت عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود سردبیر مهربون من

    خیلی خوب بود که گفتین خدای خوبی داریم که آبرمون رو حفظ میکنه واقعا همین طوره

    دوستووووووووووووووون دارم
    بگو چی شده برادر؟بگو شاید یکم سبک شی[
    اون هفته کتاب روی ماه خداوند رو ببوس رو خوندم.هنوز درگیرشم.الانم اومدم اینجا سر بزنم درگیر تر شدم.حسابی دچار خود درگیریم الاااااااان.ولی هانیه گلم اصلا موافق نیستم که خدا رو تو مکه میشه پیدا کرد.خدا همه جا هست.میدونی که نزدیکتر از رگ گردن...اااااااااااااااااااااااای
    فقط این خدای خوب و مهربونه که ابروی ما بی ابرو ها رو حفظ میکنه.............
    خیلی خیلی مهربون و بخشنده است
    سلام
    یه سوال:چرا شما به وبلاگای دیگه سر نمی زنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    هر وقت بروز کردم اومدم و دعوتتون کردم ولی مثل اینکه بی فایده ست.
    بروزم با شعری تقدیم به امام رضا قابل دونستید سر بزنید.
  • یه قرار شبانه ای
  • سلام
    آقای فکری چه قدر تند بود
  • ساناز منوچهری
  • سلام میثم خان ... من باهات موافقم ... الان ییهویی یه فکری کردم دیدم خیلی اوضام خیته !!!... ولی راس گفتی خوب خدای داریم ... عجب صبری خدا دارد !!!
    و آبی که رفته نمیشه به جوی برش گردوند و رشته ایی که گسسته شد نمیشه چسبوند ( همین دیروز داشتم بهش فکر میکردم )
    باورت میشه چند وقت پیش که پستی درباره قلم گذاشته بودی خیلی روم تاثیر گذاشت... انقدر که گاهی میخام یه چیزی بنویسم یادم به حرفای قشنگ شما می یوفته !!همینجوری قلمم رو روی کاغذ روونه نمی کنم !!!
    یادم باشه لینکت کنم تا بیشتر بهت سر بزنم و از قلم تاثیر گذار ( مثبت ) بهرمند بشم
    راستی به من سر میزنی ...
    یک عکس خونوادگی گذاشتم توی وبلاگم ..البته با مجوز !!!!!!!!!!!!!
    به نام خدایی که در این نزدیکیست ....!
    سلام

    هرچه می دوم

    با گمان رد گامهای تو

    گم نمی شوم

    راستی

    در میان این همه اگر

    تو چقدر بایدی!

    همین!

    یاعلی
  • الهه آرانیان
  • گنه بنده کرده است و او شرمسار!

    همچین خدایی آبروی ما می ریزه؟!
    "پیراهن سفیدش که لک می‌شد، گرد و خاک را نفرین می‌کرد؛ مدتی است منت‌کش گرد و خاک شده است؛ شاید سیاهی قلبش رسوای سفیدی کفن نشود!!"

    میثم جان! قشنگ بود و دل‌نشین؛(بوی نم دیوار ترک خورده "دل"می‌دهد...)
    آقا ما خیلی ارادتمندیم
    خوش باشی!
    یاحق!التماس دعا....
  • ستاره نجف آبادی
  • سلام.امروز روز رادیو بود.مبارک باشه!
    ســــــلام برشما :
    4 اردیبهشت سالگرد رادیو را به شما تبریک می گم .....
    موفق باشید
    یاحق
    و سلام قصه ای به رموز نهان
    توبه بر لب سبحه بر کف دل پر از شوق گناه
    معصیت را خنده می آید ز استغفار ما
    شاید با این پست کلی ثواب برا خودت خریدی برادر!!!
    نوش جونت که ما رو هم اسیر کردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی