انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

مرگ بر عشق...

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۸۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ
زمانی که ما عشق و ارادت خود را ساده تر از همیشه ابراز می کنیم زمانی است که به شیطان می گوییم: ای ابلیس من عاشقم! عاشق تو و همه ی منش و روشت. اما در برابر دیگران و خدای خود و دیگران نمی توانیم به این راحتی بگوییم و برای گفتن یک کلمه مثل مار گزیده ای به خود می پیچیم. اگر حال ما این است که عشقمان فقط شیطان است. پس مرگ بر عشق!
  • میثم فکری

نظرات  (۲۳)

سلام. چی بگم والا!
سلاممرگ بر عشق
از این پس هرکه نام عشق را آورد نامردست
  • مجتبی امیری دیگه
  • بر او نمرده به فتوای من نماز کنید....
  • مرضیه خواجه محمود
  • دوست ما را و همه نعمت فردوس شما را...
    فکر کنم اینطوری بهتر باشه!
    لامصب بد آدم ها رو جذب خودش میکنه خدا لعنتش کنه...
  • انوشه میرمجلسی
  • چه نتیجه گیری عجیبی!!
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام قول داده بودم براتون از زندگی شهدا بنویسم به صورت خصوصی براتون گذاشتم ممنون میشم بخونیدش و نظر تون را بگید منتظرم. راستی یه کار هیجانی دیگه که انجام دادید اوردن نیما کرمی دوباره به رادیو بود واقعا سلیقه خوبی دارید
  • ریحانه یاسینی
  • گناه داره طفلکی!
  • تعجب نکنید
  • http://20news.wordpress.com/2009/09/30/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85%D9%8A-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A8%D8%B3%D9%8A%D8%AC%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%AF%D9%85-%D9%88%D9%82%D8%AA%D9%8A-%D8%A8%D8%B1%D9%86/
  • رهگذر تاریکی
  • عشق پاکه
    نمیتونیم علاقه به شیطان رو عشق تلفظ کنیم
    عشق از خدا نشئت می گیره
    انگار از خواب پریدید وقتی که این متن رو می نوشتید
  • نادیا کریمی
  • سلامت تو رو خدا آقای فکری من رو قبول کنید تو باشگاه رادیو جوان حتما هه باید تهرانی باشن چی میشه یه شهرستانی هم تو باشگاه باشه به خدا 6ساله که دارم رادیو جوان گوش میدم اصلا به عشق رادیو اومدم تهران یه کاریش کنید دیگه قول میدم زود پیشرفت کنم . مرسی .خداحافظ
    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    بهترین کاره....
    سلام
    پس با این حساب بار چند بار خوندن اصلا شما کلا مخالف "عشق"هستین چه اونی که ابراز بشه چه اونی که ابراز نشه خوب فکر میکنم همون چیزی رو که عنوان گذاشتین تو متن هم میذاشتین همون معنی رو میداد

    نمیدونم شاید مرگ بر ع ش ق اما زنده باد "دوست داشتن"

    در ضمن کسی برای بیان علاقه ش به خدا تو خودش نمیپیچه ولی در مورد دیگران فرق میکنه چون گاهی دیگران خصوصیاتی دارن که حس میکنی ابراز علاقه ت شاید به قیمت از دست دادن عزت نفست تموم بشه و گرنه هر چیزی بصورت اصولیش گمون نمیکنم ایرادی داشته باشه البته نمیخوام مقایسه کنم شاید این حرفم درست نباشه ولی یجورایی شبیه حضرت خدیجه(س)
  • فرزانه ناظری
  • هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ...
  • پرچین ناتمام
  • مرگ بر تو که می دانستی عاشقت هستم و دل به دیگری بستی




    چطوره ؟
  • مجتبی مشکی پوش
  • کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ،
    ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ،
    ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم .
    کوچک که بودیم چه دلهای بزرگی داشتیم. اکنون که بزرگیم چه دلتنگیم... کاش همان کودکی بودیم
    که حرفهایش را می شد از نگاهش خواند. اما اکنون اگر فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد.
    و دل خوش کرده ایم به سکوت؛ اما تا کی سکوت کنیم
    تا کی در سکوت شب با چشمانی خیس عاشقی را پنهان کنیم
    چرا هرکی که با ما صادق ست با هاش پر از کلک می شیم
    چرا باور نداریم کسی عاشق باشه
    جواب این چرا هارا کی می ده
    چطوری بهت ثابت کنم واسم نفس بودی نه یک هوس
    کاش باورم می کردی.
    ترسیدم...
    به نام خدایی که در این نزدیکیست ...!
    سلام

    قبل از هر چیز برایت آرزو میکنم که عاشق شوی ،
    و اگر هستی ، کسی هم به تو عشق بورزد ،
    و اگر اینگونه نیست ، تنهاییت کوتاه باشد ،
    و پس از تنهاییت ، نفرت از کسی نیابی.
    آرزومندم که اینگونه پیش نیاید .......
    اما اگر پیش آمد ،
    بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی...

    همین!

    یاعلی
    سلام

    می دونین چندوقته اینجا کامنت نذاشتم ...

    بابا آقای فکری تو رو خدا تو این برنامه مثلث کمتر حرفای فلسفه ای بزنین باور کنین

    هر وقت شما موضوعاتون یه جورایی فلسفیه من چشام گرد می شه و ابروها شیش

    بالا می ره! صادقانه بگم نمی فهمم ... تازه وقتی اطرافیانم منو اینجوری می بینن

    می گن چی شده دوباره حرفای فلسفی داری گوش می دی ؟ بابا آبروم تو روی

    خونوادم رفته ... خب یه جوری حرف بزنین تا منی که تا حالا یه کتاب فلسفی هم

    نخوندم بفهمم چی می گید ... چند وقت پیش یه کتاب از افلاطون بود یا ارسطو

    نمی دونم یکی از همین فلسفه دون ها خواستم بخونم دو صفحه خوندم گذاشتمش

    کنار دیدم ای بابا چقد سخته آخه منی که کامپیوتر می خوانم چه به فلسفه ؟

    امدم بگم که یه جوری بگید منم بفهمم دستتون درد نکنه...
    راستی چه قالب خوشکلی

    تبریک
  • رادیو بیگانه ( پادکستی متفاوت)
  • متاسفانه رادیو جوان کم کم به سمت رادیو "نوجوان" دارد سوق پیدا میکند !
    تم های کم رنگ و یا شاید گاهی هم بی رنگ یا اورنگ !! حالا هرچی !
    حرفهای بچه گانه و شاید هم دخترانه ... اصلاح میکنم : رادیو جوان دارد می شود رادیو نوجوانهای دختر !!
    گمانم یادمان رفته به چه می گویند جوان !!
    طنزهای شیرین ! که باید تلخ باشد !
    برنامه ی های بی محتوا که باید پر باشد !
    و نشانی را هم تعطیل میکنند به جرم اینکه جوان پسند نیست !

    نمی دانم ...
    اما من و شمای نویسنده مسئولیم !! آقای فکری !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی