انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

دیدار امام رئوف...

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۸، ۰۵:۵۰ ق.ظ
خاطرات سفر اینجوری بود:

من، مجتبی، امیر و رضا.

اتاق 814 و حرف ما که 8 یعنی امام هشتم و 14 یعنی چهارده معصوم(ع)

بدون حاجت، چشم به ضریح

دعوت و لیاقت

یک روز پائیز شلوغ حرم

عشق در موزه ی حرم

مسجد گوهرشاد عشق همیشگی من

نماز صبح در هوای سرد

این همه جمعیت

14 نفر مسافر

آقای شاکری، خادم عجیب حرم که چند بار مرده بود

حرفهای دیوانه کننده شاکری

غروب آخر و یا علی گفتن به امام رضا

و تمام شد.

اما تفال بعد از سفر

غزل: دوش می آمد و رخساره بر افروخته بود         تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

 

  • میثم فکری

نظرات  (۱۶)

زیارت قبول
ما کم سعادت بودیم
یاعلی
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام.زیارت قبول خوش به حالتون
  • ساناز منوچهری
  • سلام ...
    زیارت قبول ....
    ایشااله بازم قسمتتون بشه ...
    قسمت ما که تا حالا نشده
    سلامت باشید
    زیارت قبول سردبیر....
  • مریم مقنی پور
  • وقتی که دل می گیره ...
    یا امام رئوف .
    چه قدر الان به دیدن بارگاهش نیاز دارم ...
    قبول باشه.
  • سینا هنربخش
  • سلام آقا میثم...

    زیارتتون قبول باشه برادر...

    انشالله که من رو هم دعا کردید...

    دستتون درد نکنه...

    یا علی
    سینا هنربخش
  • انوشه میرمجلسی
  • 814 !
    عجیب بود و زیبا و آشنا ...
  • رادیو بیگانه(پادکستی متفاوت)
  • سلام
    با نمایشک طنز "آقای دردسر"بروزم ...
    زیارت قبول! ما هم دلمان سوخت با خواندن خاطرات سفر شما!
    سلام

    زیارت قبول

    حرفای شما من رو یاد حال و هوایی که بعد زیارتم تو مشهد داشتم انداخت که

    تابستون امسال رفته بودم حس عجبیه خیلی ... احساس می کنم که خیلی حرف

    با آقا داشتم و اما روم نشده بگم ایشالا که خود آقا امام رضا از حرفای دل ما با خبر

    شه و کمکمون کنه ایشالا
  • هانیه جوان دوست
  • سلام!
    خوش به حالتون!
    من که برنامه تون رو دو س دارم!عالیه!گوینده اش هم بیسته!
    سلام زیارت قبول!
    واقعا خوش به حالتون حیف که من کنکور دارم و فعلا نمی تونم جایی برم!
    سفرهای مشهد همیشه پر از خاطره ها و حس و حالهای ناب.... چون..چون .. می دونی چند قدم بیشتر فاصله نداری تا شکسته شدن بغض و بعد آروم آروم...... آروم شدن......زیارت قبول
  • سمیرا(رادیویی)
  • اقای فکری خواهش می کنم زودتر راهنماییم کنید می دونم سر تون خیلی شلوغه اما زحمت بکیشید و جواب بدید
    بی خبر که میری بی خبرم میای(آسه میری آسه میای)
    به جان خودم دعام نکرده باشی(حالا اختصاصی هم هیچی عمومی هم یادت بوده باشه کافیه) من میدونم و تو فهمیدی؟؟؟
  • فاطمه حسن ابراهیمی
  • قبول باشه.....
    چقدر دلم تنگ شده .
    5 ساله که نرفتم.
    چقدر دوست دارم دوباره برم........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی