انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

تصویر بی تصویر...

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۸۸، ۱۲:۰۹ ب.ظ
این روزها تصویر زندگی ام نه مانند تصویر زندگی شبکه ۲ سیماست که پر رنگ ولعاب و پر از کارشناس و حرفهای شعاری اما خوشمزه است. و نه مانند هیچ تصویر دیگری.

 این تصویر زندگی را به هیچ کس نشان نخواهم داد چون سیاه است و حتی نه سیاه و سفید.

این تصویر زندگی شاید هیچ تصویری ندارد و تمامش ندیدن است. انگار باید در روز عصای سفبد نمایشش دهند. شاید هم در روز مبادا!

-----------------------------------------------

بی ربط نوشت: یکی از دوستان نظر گذاشته بود و سئوالی پرسیده بود.ازتون خواهش می کنم دوباره به باشگاه مراجعه کنید و در دوره ی بعدش ثبت نام کنید دوست مصاحبه شونده! 

  • میثم فکری

نظرات  (۱۳)

سلام. ترکیب رنگهای مکمل مبارک! دعا کنیم راهی داره؟
چی شده حالا یاد تصویر زندگی افتادی؟؟؟
بابا جان من گذشت اون زمانی که تصویر زندگی رو زا یه پنجره چوبی شروع میکردن خانومه میومد دو تا شعر میخوند بعد میرفتن سراغ آشپزی و فیلم و از اینا
الانم خداییش نه تصویر زندگیش حال میده نه سیمای خانواده والا
خدا ستلیت رو واسه چی آفرید؟؟؟(نه بنده خدا ستلیت رو واسه چی آفرید؟؟؟)
وقتی زدی شبکه یک دیدی آشپزیه بزنی دو دیدی آشپزیه بزنی 3 دیدی فوتباله بزنی 4 دیدی راز بقاست بزنی 5 دیدی در شهره کنترل تلوزیونتو آروم تو دستت فشار بده بعد چنان ظریف پرت کن توی مانیتور تلوزیونتون که از 7 جا به صورت مساوی اصلا ولو بشه رو زمین بعد بری از یه بنده خدایی دوتا دیش و یه دوتا ال ام بی و یه دونه ریسیور بگیری چهارتا شبکه خوشگل نیگا کنی؟؟
حرفی داری الان؟؟؟
کافی بود یا بزام توضیح بدم
پاسخ:
انشاالله همه مون خوب بشیم!
  • انوشه میرمجلسی
  • دیگر یاد گرفته ام که هیچ تصویری ماندنی نیست و هیچ حس همیشگی ...
    تصویر زندگی ما هم یه روزی رنگی بود ... خودمون نقاش های بدی بودیم!
    با این جمله موافق بودم که "انگار باید در روز عصای سفبد نمایشش دهند. شاید هم در روز مبادا! " ... مبادا کی می رسه !؟
    به نام او که در این نزدیکی هاست......

    سلام.این روزها که می آید،خوشحالم از اینکه همه چیز این دنیا نسبی ست،حتی تصویر ما و تصویر زندگی ما و تصویرمان از زندگی....!
  • مصاحبه شونده
  • ممنون از این همه بزرگواریتون
  • هانیه جوان دوست
  • منم تصویر زندگی ام یه جور خاص شده!نمیدونم شاید تو قسمت نورهای مرئی قرار نگرفته که رنگی نیست!شایدم ....
    میگم تا حالا فک کردین روز مبادا اصلا هیچ وقت نمیاد....وقتی هم میاد حواست نیست روز مباداس!
    زیبا ترین عکسها در اتاق های تاریک ظاهر می شوند . پس هر گاه به قسمت تاریکی در زندگی رسیدی بدان که خداوند قصد دارد یک تصویر زیبا از تو بسازد !
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام اقای فکری خواهش می کنم جواب سوالم بدید لطفا. به منم سر بزنید خوشحال میشم.
    سلام آقای فکری

    الان پروفایلتون رو خوندم جالب بود آخه من متولد 14 اردیبهشت هستم منم علوم سیاسی خوندم البته کمتر از شما .خوشحال میشم بهم سر بزنین .(راستی شما اردیبهشت چه سالی هستید ؟)
    سخنی با هواداران ...
    سلام. بر هیچ کسی پشیده نیست که هوادار چقدر می تواند در نتیجه یا کیفیت یک بازی موثر باشد . پس مدیر عامل کانون هواداران را تشکیل می دهد و آن را رهبری می کند و با کانون هواداران ارتباط و تعامل تنگا تنگی دارد . و نکته های لازم را به کانون هواداران اطلاع می دهد . کانون هم توصیه ها و انتظارات هوادارن را به اطلاع مدیر عامل یا هیئت مدیره می رساند . کانون هوادارن هم هزاران هوادار را رهبری می کنند و سعی می کند اتحاد . نظم و همدلی بین هواداران باشد . فقط تیم محبوب خود را تشویق یا حمایت کنند و به تیم مقابل یا دیگران توهین نکنند و به آنها احترام بگذارد . شخصیت کسی را زیر سوال نبرند و اخلاق جوانمردانه داشته باشند . و مخصوصا هوادارانی حرفه ایی باشند . هوادار حرفه ایی می داند که چگونه و چه موقع باید تشویق یا اعتراض کند . آنها می دانند که برد و باخت جزئی از فوتبال و از زیبایی آن است . اما همیشه از تیم محبوب خود پیروزی و بازی با کیفیت و هجومی می خواهند . آنها می دانند که تا لحظه آخر بازی چیزی قابل پیش بینی نیست و هر لحظه ممکن است نتیجه برگردد پس همیشه تشویق و حمایت می کنند . مخصوصا وقتی که تیم به پیروزی نیاز دارد . یعنی زمانی که تیم گل خورده یا شکست خورده است . شعار خوب است . اما سروود هم لازم است یک اثر انقلابی و تاثیر گذار که باعث شور و انرژی و تحرک بیشتر بازیکنان شود و آنها را به بازی هجومی و با کیفیت و پیروزی تحریک کند . هواداران یا کانون هواداران را دست کم نگیرید همه می دانید که هواداران چقدر در نتیجه یا کیفیت بازی تاثیر گذار هستند . پس کانون هواداران از کارشناسان یا متخصصان انتخاب می شود و کلا مدیر عامل یا هیئت مدیره باشگاه بسیار با هواداران در ارتباط است و از توصیه ها و نظرات آنها آگاه است و انجام می دهد . هواداران برای تاثیر گذاری بیشتر در بازی تیم محبوب خود و هرچه بهتر شدن آن از روش های به روز . علمی و نوین برای تشویق یا حمایت خود از آن تیم محبوب استفاده می کنند و همیشه اخلاق جوانمردانه را رعایت می کنند . منتظرم !
  • انوشه میرمجلسی
  • چه خوش بی پست گذاشتن زود به زود بی
    که کم کم پست گذاشتن دردسر بی !
    بالاخره رنگیه یا سیاه‌سفید؟!
  • حمیده قادری
  • والا با این تصویراشون......

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی