انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

جنبش دانشجویی و سر درد

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۸۸، ۰۹:۵۴ ق.ظ

سر درد، چای، قرص استامینوفن کدئین، صدای محسن نامجو... نه تو رو خدا این یکی دیگه تو این فضا غیر قابل تحمله، یک بعد از ظهر که باید راجع به جنبش دانشجویی ایران بخونم و باز هم سر درد.

آفتاب بی رمق شده و شاید به دلیل رو دربایستی باشه که هنوز ساعت چهار و نیم عصر هست و از پشت ابر سرکی می کشه. راستی چرا موضوع اینجا شب نیست رو خاطره گذاشتم؟! و چرا موضوع منطقه اختصاصی رو مونس؟

باز سردرد و یک استامینوفن دیگه. آفتاب هم بالاخره کم آورده و رفته و حالا غروب و اذان مغرب. راستی صبحدل، موذن خوش صدا هم به رحمت خدا رفت و مراسم تشییعش رو که پخش کردن یه چیز مشترک با همه ی مراسم ها داشت: آقای دوربینی! خدا الان نمی تونم نماز بخونم، سرم درد می‌کنه. و این هم مثل همیشه یه بهانه برای تاخیر!

سردرد و کتاب جنبش دانشجویی. نوشته: طبقه‌ی متوسط به پائین جوونها رادیکال‌تر می‌شن و طبقه مرفه محافظه‌کارتر. نمی‌دونم. فقط می‌دونم دانشگاه ما دیگه مثل گذشته نیست. اما سر درد من هنوز مثل قبله.

بارون هم که نمی‌باره. راستی اصل بر باریدنه یا نباریدن؟ هنوز سرم درد می کنه!

 

  • میثم فکری

نظرات  (۲۲)

  • انوشه میرمجلسی
  • اسم سردرد که میاد سرم درد می گیره!
    این روزا هیچ دانشگاهی مثل سابق نیست...دانشگاه ما منجمد شده...

    می گویند اصل بر نباریدن است...
    شب بی شعر،چای سرد،عید تلخ ،راه دور
    بد تقدیر دارد پشت هم می آورد -میثم-

    البته در اصل شعر تینا بود که بنده به جهت اصلاحات میثم گذاشتم :)
    یاعلی
  • مریم مقنی پور
  • سر درد !
    قرص استامینوفن ...
    سر درد !
    قرص استامینوفن ...
    سر درد !
    قرص استامینوفن ...

    این روزا زیاد باهاش سرو و کار دارم ...

    آقا بروفن بهتره هاااا
    «ساقی بیار باده و...» بی‌خیال سردرد! استامینوفن خوبه؟!
  • سینا هنربخش
  • ُسلام آقا میثم...

    به نظر من اصل بر سر درده... فرقی نمی کنه که بباره یا نباره... در هر صورت این سر درده هست...

    شاد باشید.
    سینا هنربخش
  • ریحانه یاسینی
  • دو ساعته هی دارم به خودم تلقین میکنم من سرم درد نمیکنه! من استامینوفن دوس ندارم!من از قرص متنقرم!من نباید قرص بخورم!خودش خوب میشه و ... !
    این پست شما رو که خوندم همه تلقینا پرید ! انگار استامینوفن واجب شدم! اما بازم همون چایی بهتره...
    شما هم زیاد قرص نخورید!عادت میکنیدا!
    سلام.سردرد چطوره؟
    تجربه به من ثابت کرده که اگر چایی سر ساعت برسه از سردرد خبری نیست!جدی!
    ولی برام جالبه که : طبقه‌ی متوسط به پائین جوونها رادیکال‌تر می‌شن و طبقه مرفه محافظه‌کارتر.چون عملا در جامعه چیز دیگه ای می بینم.
    دلیل بی دلیل انتخاب "خاطره"برای "اینجا شب نیست"هرچی که بود,برای آدم خاطره بازی مثل من,عالی بود.ممنون.
    صدای آقای صمصامی خودش کلی خاطره ایجاد می کنه.انتخاب ایشون برای برنامه یه انتخاب فوق العاده بود.بازم ممنون.
    این قرص ها رو زیاد جدی نگیرید.
    یا علی.
    درکت میکنم اساسی:
    سردرد...چایی...قرص استامینوفن کدئین(البته ما پنادل از نوع آبیش استفاده میکنیم) صدای دلخراش محسن نامجو....
    آدم فکرشو میکنه سر درد میگیره
    در ضمن تجربه ثابت کرده که رادیکال شدن جوون ها نه ربطی به طبقه ی مرفه داره نه طبقه ی متوسط ربطش به اینه که وقتی یه قشر از جامعه رادیکال شد و تندرو رفلکس قشر مقابل هم تندروی و رادیکالی است.
    خدا بهت خیر بده انشالله با این امشب شب نیست جمعه شب صدای این مجرییتون کیه؟ امیر محمد نه؟؟ اینم خیلی خوشگل من همیشه صدای این آقا رو دوست داشتم ولی نمیشناختمش در هر حال اینجاشب نیست در کل برنامه ی جالبیه.
    موفق باشی تا بعد
    یا علی
    من اگه جای شما بودم یک کتاب دیگه میخوندم، دیگه مسکن هم لازم نبود اون هم این قدر!
  • هانیه جوان دوست
  • پس تغییرات در دانشگاه ها در فقط در من نیست که احساس میشود!
    موضوع منطقه ی اختصاصی عالی بود!اینجا شب نیستم خوب بود!
    خاطره!نمیدونم چرا یه قسمتایی از برنامه حسابی حالمو بد کرد!
    سر درد این روزها عجب داستان عجیبی دارد شما محافظه کاری یا؟!
  • رهگذر تاریکی
  • اصل بر نباریدنه
    (اینو زمانی نوشتم که باز دچار بدبینی شدم)
  • موسوی سید مجتبی
  • برادر نخور این قرصارو ضرر داره ها
  • آزاد و رها (لیلا)
  • توفان شن،
    توفان بی پایان،

    چه خاک سپاری با شکوهی
    برای زمین،
    برای زمان!!!
  • سمیرا(رادیویی)
  • سلام این روزها که اصل بر نباریدنه سر درد که نگو وای سر درد این روزا کدوم دانشگاه خوش میگذره یا خوبه دیگه اگه از نوع ازاد باشه و فقط فقط دخترونه فک کن
    سلام برادر

    مرسی که سرزدی !
    نگفتی علت سردردت چی بود ؟
    راستی تا حالا کسی بهت نگفته چقدر بداخلاقی ؟
    اردیبهشتی و بدخلقی ؟
    راستی من 14 اردیبهشتم .مثل خودتم علوم سیاسی خوندم اما به اندازه ی تو بداخلاق نیستم و سرم هم درد نمیکنه اما دستمال بستم بهش
    مواظب خودت باش .بازم بهم سربزن .
  • رادیو بیگانه
  • سلام !
    بروزم ............
    یک مساله
    ده راهکار عملیاتی
    و کلی چیز دیگه ...........
  • هانیه ج.ان دوست
  • سلام!
    برای گوینده با صدای خیلی خیلی مهربون ازتون ممنونم!
    برای موضاعات مهشر و اندیشه ای تون ممنونم!
    از متن ها!
    از سوال ها!
    از اینکه اس ام اس هامونو میخونید ممنونم!!
    از اینکه اقای سمسامی یه دنیا انرژی مهربونی و ارامش منتقل میکنه با صداش ممنونم!
    از ایتم مولا علی....از صدای وحید جلیل وند!ممنونم!
    از برنامه تون ممنونم اقای سر دبیر!
  • ســــانـــاز منــوچهـــــری
  • سلام ....

    مهم این است که شما میل به بارش دارید یا نبارش ...!!!
  • نرگس محمدی
  • سلام.
    زیبا بود.
    ممنون.
    برام خیلی دعا کنید.
    سلام
    16 آذر نزدیکه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی