انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

سلام بر صبح...

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۸۸، ۱۰:۲۱ ق.ظ

سلام بر صبح. سلام آقا .سلام حسین.

می‌دانم مثل همیشه دلت برایم تنگ شده و منتظری تا دل من هم تنگ شود. می‌دانم که دلت می‌خواهد تا یادی کنم از برادرت، پسرانت، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌هایت . می‌دانم می‌خواهی حال دوستان و یاورانت را بپرسم.

 آقا! راستی می‌خواهی داستان روز دهم را برای دیگران بگویم؟ می‌خواهی بگویم چه کردی؟ می‌خواهی بگوویم زمانی‌که آن ملعون بالای سرت بود باز هم راهی پیش پایش گذاشتی تا شفاعتش کنی؟ می‌خواهی بگویم خواهرت به پسر سعد گفت: مگر مسلمان نیستی؟ پس چرا می‌گذاری برادرم را بکشند؟ و او رویش را برگرداند و گریست. اما نخواست تو را ببیند تا مبادا دلش بلرزد.

می‌دانم می‌خواهی از خودم بگویم. که با تو چه نسبتی دارم. من ترسوترین محب تو هستم. من کسی هستم که پای جان بیفتد لانه‌ی جونده‌ای می‌یابم و بدان پناهنده می‌شوم. من نمی‌توانم سپر تو در برابر آماج تیرهای دشمنانت شوم. من پست‌تر از آنم که کوچکترین  منصب را پیشنهادم دهند نپذیرم و سربازی تو را قبول کنم.

می‌دانم که می‌دانی هیچ نیستم و می‌ دانم که هممه چیز و همه کس تویی.

هیچ نیستم اما محبت تو همه چیز من است.آقا صبحت بخیر، تو که خود سپیده‌ی صبحی

  • میثم فکری

نظرات  (۲۸)

ya ho3innnnnnnnnnnn.etema3 doa.
  • رهگذر تاریکی
  • یا حسین
    ما را کربلایی کن
    بعد از آن ما را
    هر چه خواهی کن
  • غریبه ی دیروز
  • التماس دعا
  • انوشه میرمجلسی
  • این حال ماست ... حال آدمهایی از جنس همین روزگار که یه روزی هم تموم میشن!آدمایی که جاودان نمی مونن ...
    التماس دعا
    سلام.
    این روزها به آن حوادث،به آن همه بی رحمی،به آن قساوت ها که می اندیشم،دلم به درد می آید.با خود می گویم اگر من بودم چه می کردم؟
    سکوت ناشی از ترس،بهترین حالتی ست که برای خودم تصور می کنم.


    التماس دعا
    خیلی ساده و قشنگ نوشتین !
    فقط اگه جازه میدین یک جمله هم من بهش اضافه کنم :
    آقا جان، از خدا بخواه که فقط دو تا کار رو که تا حالا هم نکردم هیچ وقته هیچ وقته هیچ وقت نکنم . اولی حق رو نا حق نکنم دومی ناحقی را حق نکنم.
    یکی امروز گفت : معلوم نیست اگه تو زمان امام حسین بودم تو کدوم جرگه از آدمها بودم.
    دومی گفت : من یقینا با امام حسین بودم .
    مطمئنم.
    چون با هیچ مبلغی و منسبی و ضد ارزشی هیچ وقت گول نمی خورم (تا حالا که نخوردم ان شالله من بعد هم نمیخورم)
    بوده شرایطی که بشه راحت از انسان بودن بگذرم و تو راهی که خدا غایت هدفم رو فراموش کنم حرکت کنم ولی همیشه خود خدا رو دیدم.به هیچ قیمتی دلیل قدم برداشتنم رو ندبد نگرفتم . و واسه همه اینها از خدا خالصانه ممنونم .
    وبلاگ خیلی خوبی دارید . تنها ایرادی که داره دیر یه دیر به روز شدنشه.
  • هانیه جوان دوست
  • همیشه توی خواب توی بیداری از بچگی تا حالا به این فکر میکنم اگه کربلا بودم ظهر عاشورا منم وامیستادم جلوی امام تا نماز بخونه؟!
    خیلی وحشتناکه با این هم عشق به حسین به این نتیجه برسی که شاید اون روز تو تو جبهه ی دشمن باشی
    همیشه فکر میکنم اگه من تو اون صحرا بودم ....

    این ایام تسلیت باد بر شما .
    در عجم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی
    می گریند که آزادانه زیست . " دکتر شریعتی "
  • گروه آزاد
  • لسلام علی الحسین

    عنوان : ختم و قرائت زیارت عاشورا
    تعداد در نظر گرفته شده : تعداد سال غیبت امام زمان (عج)
    زمان : از صبح تاسوعا تا آخرین ساعات روز 13 محرم
    مکان : منطقه آزاد باشگاه رادیویی جوان .

    اجر همه دوستان با سیدالشهدا علیه السلام .

    لطفا همراهی کنید .

    "اطلاع رسانی شود "
  • ستاره ی شب
  • سلام :

    ایام سوگواریه سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) را تسلیت می گم ...

    می‌توان مانند کوهی درد بود
    شام با یک قافله شب‌گرد بود

    می‌‌توان چون شیر دشت کربلا
    نام زینب داشت، اما مرد بود

    التماس دعا

    یاحق
    به روزم تشریف بیارید خوشحال میشم .
  • هدی افلاکیان
  • سلام بر شهید دشت کربلا
  • فرشادخسروی
  • دستت درد نکنه.مطلب خیلی قشنگی نوشته ای.بدجور به فکر فرو بردم.
  • فرشادخسروی
  • جناب فکری(یاهمون میثم جان)سلام.امیدوارم حالت خوب باشه.مطمئنم منو یادت نمیاد.ولی چیکار کنیم دیگه.من خیلی حافظه ام قویه.بعضی از چیزا رو خوب یاد دارم.من وشما یه بار همدیگرو دیدیم.البته حرف یک سال و نیم پیشه.دقیقا یادم نیست کی بود.من از دوستای مالک حسینی هستم.یه عصر بود.یه دوست دیگه مالک هم بود.اگه اشتباه نکنم مجید قادری.توی یکی از سینماهای خیابون ولی عصر با هم رفتیم فیلم نگاه کردیم.دقیقا یادم نیست.فکر کنم بعد از ظهربود.ولی شما رو یادمه.یه پسر جوون عینکی،لاغر خوش تیپه ،شیک پوش با یه کیف ویه قد متوسط.البته اگه اشتباه نکنم.تنها چیزایی که از شما به یادم مونده همیناست.قبلا می دونستم یکی با این نام توی رادیو جوان هست.فکر کنم برنامه ساعت به وقت جوانی بود.البته فکر کنما.اون روزبعد از تموم شدن فیلم وخداحافظی من رفتم دفتر نشریه پیش مالک فکر کنم همون نزدیکای میدون ولی عصر بود.اونجا مالک بهم گفت این فلانیه.خلاصه خیلی حسرت خوردم که چرا نشناختم.خلاصه قضیه گذشت تا چند وقت پیش توی یکی از مناظره های انتخاباتی در کنار دکتر رضایی دکتر گیل آبادی رو دیدم.یهو یادم به دوران اوج رادیو جوان و شما افتاد.خواستم از مالک حال و احوالتو بپرسم که نشد.تا این که امشب داشتم دنبال موج رادیو جوان توی اینترنت می گشتم .اتفاقی چشمم به اسم وبعد وبلاگ شما افتاد.تا اونجایی که تونستم خوندمش.تا اینجاش که خیلی محشر بود.دستت درد نکنه.انشالله اگه سعادت داشته باشم بقیش رو هم میخونم.امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق وپیروز باشی.همیشه واسه اونایی که خیلی پیشم عزیزن یه دعا می کنم.اونم اینه:(امیدوارم همیشه خنده هات از ته دل باشه وگریه هات از سر شوق.)امیدوارم دوباره سعادت پیدا کنم وببینمت.خیلی خوشحال شدم.بای
    سلام!

    کارات محشره! محشر!
    اینو جدی می گم!

    ولی نمیتونی قرار شبانه رو دوباره زنده کنی!!!
  • هانیه جوان دوست
  • یه چیزی بگم؟
    کیفیت گزارش هاییی که شما داری خوب نیستا!
    تلفنی هارو میگم!
    من امشب هیچی نفهمیدم!صداشون خوب نمیاد!
  • الهه آرانیان
  • به رسم ادب سلام .
    پاینده باشید
  • زهرا شریفی
  • بابت برنامه جوان ایرانی سلام ممنون مثل همیشه عالی هستین ولی یه بار هم تلفنم پخش نشد ............فقط تلفن اقایون پخش میشه جواب بدین چرا
    سلام!
    یه وقت حرفی، علیکی.....چیزی نگید!؟؟؟؟!!!
    در هر صورت امیدوارم از پر بودن وقتتون باشه!
  • تالار نقادان رادیو جوان
  • سلام رادیویی اصیل ...

    برنامه جوون ایرونی سلام زیر تیغ نقادی اهالی تالار نقادان رادیو جوان ...!!!
    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    ما شما را نقد کردیم بدون رودر بایستی ... لطفا تشریف بیاورید ...

    رادیویی باشید ...
    سلااااااااااااااااااام

    خوبییییییین ؟؟؟؟

    برنامه دیشب منطقه اختصاصی فوق العاده بود ، هم موضوع هم حرف هایی که زده شد . کاش میشد این موضوع رو یکی دو هفته دیگه هم ادامه بدین .

    هم به خاطر برنامه دیشب و هم به خاطر جوان ایرانی سلام حسابی ممنووووون .

    راستی این پستتون هم مثل همیشه بیست بود . موفق و سلامت باشید .

    باسلام شما با جوانی ارتباط برقرارکرده اید که مدعی است صاحب این زمانه است . آیا شما میدانید کلمه صاحب زمان به چه معنی است ؟اگر ما شیعیان بدرستی معنی این کلمه را میدانستیم دیگر توقع نداشتیم که حضرت مهدی (ع) صاحب زمان ما باشد .صاحب زمان کسی است که وجودش با این جهان هستی وکلیه موجودات زنده در ارتباط است.یعنی هر تغییر وتحولی که درجهان و روحیه انسانها رخ میدهد به او بستگی دارد.؟حال بگوید آیا مسبب این خشکسالی وکمبود باران حضرت مهدی است . در صورتی که از هر کس میپرسی چرا نعمتهای خدا کم شده است میگوید چون گناه زیاد شده .پس این اعمال مردم است که برعوامل طبیعی مثل باران تاثیر میگزارد .نه حضرت مهدی(ع).و در پایان نتیجه میگیریم که یکی از همین مردم صاحب زمان است. وتا زمانی که مردم این حقیقت را درک نکنند صاحب زمان نمیتواند آشکار شود .به امید آن روز که این کره خاکی را به همان بهشت اولیه تبدیل کنیم.
    Lotfan in matn raa baray digaran ersal konid saheb.zaman@yahoo.com
    Baa sepas faravan :ahmad


    با سلام امروز دوشنبه 88.10.28 ساعت حدود ظهر بودداخل ماشین مقابل درب استانداری داشتم رادیوگوش میکردم که گویی که با شنیدن این جمله ( کسی صدا میزنه ) دوباره موج امید در دلم زنده شد. من جوانی هستم که مدعیم صاب این زمانم(صاحب زمان ) خیلی سعی کردم که از یک طریقی با دولت ارتباط برقرار کنم وموفق نشدم وحالا سعی دارم که از طریق استانداری با دولت ارتباطبرقرار کنم.خواهش میکنم که گفتهای مرا جدی بگیریر ویا برای یک بار هم که شده با من ارتباط برقرار کنید تا ببینید با چه دلیل ومنطقی من چنین ادعای کردم
    سلام
    باز سوال تکراری همیشگی من!حال شما؟خوبین؟
    توی یه کتاب خوندم که هر روز را رازی است.فکر کردم چرا نتونم راز هرروز رو کشف کنم؟چرا نتونم برم واز این وابستگی کم کنم.
    راستی نظرتون درمورد این جمله که قبول کنیم هر ازگاهی ما مزاحم خدا میشویم؟و اینکه هرروز را رازی است؟نظرتون چیه؟
    امیدوارم هر روز برات رازی رو در پی داشته باشه تا بتونی کشفش کنی و خوشحال باشین مثل من.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی