انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

بی معرفت!

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ
وقتی حرف برای گفتن زیاد است و توان و فرصت کم دیگران تو را به بی لیاقتی و بی معرفتی متهم می کنند.

فرصت این روزهایم کم است. بی لیاقت هستم اما بی معرفت نه!

  • میثم فکری

نظرات  (۶۳)

سلام با معرفت
  • سمیرا راهی
  • این روزها متهم کردن دیگران از آب خوردن هم راحت تر شده ...

    لیاقت و معرفت شایسته ی وجود شماست ...


  • میلاد تائبی
  • و سلام ...
    چطوری داداش؟؟
    حالا بی معرفتم هستی که هستی اصلاَ به بقیه چه؟؟


    خوش گذشت ...
    سلام آقای کری
    شما با معرت هستید بامعرت تر هم میشید اگه گاه گاهی به میل باکستون سر بزنید.
  • سینا هنربخش
  • سلام آقا میثم...

    می گم آقا میثم چی شده که شما انقدر گله مندید؟؟؟ شما دیگه چرا الان خشمگین شدید؟؟؟

    اتفاقاً شما ته با معرفت و لایق هستید... هر کی این رو گفته من به شدت تکذیبش می کنم...

    ما همیشه پشت شما هستیم...

    خوش باشید
    سینا هنربخش
  • انوشه میرمجلسی
  • اینم می شه پس " بی لیاقت با معرفت"! کلی کلاسش می ره بالا!
    در ضمن ... سلام!
  • مجید سلطانی
  • سلام رییس قدیمی نمیدونم هنوزم اونجا هستی یا نه ولی امیدوارم هرجا باشی موفق و پیروز باشی.
  • سالار غم
  • سلام
    موفق باشید
    خسته نباشید
    منتظرتونم
    تا بعد
  • کافه دریچه
  • سلام
    کافه دریچه دقیقا یه کافه مجازیه و یه دریچه واسه بیان و تبادل افکار دیدگاه هامون.
    ما یه چیزی می گیم شما یه چیزی می گین. بالاخره به یه جایی می رسیم دیگه ... میگی نه؟ نیگاه کن!
    نگران نباشید ؛ اونجا به غیر از رعایت ادب و احترام متقابل هیچ قانون و ضابطه ی دیگه ای نداره .
    و البته زحمت آماده کردن قهوه و یا هر نوشیدنی کافه پسند دیگه ای برعهده خودتونه و کافه دریچه در قبال این هیچ مسئولیتی رو قبول نمی کنه .
    البته اگر میل داشته باشید.

    منتظر شنیدن سولات و موضوعات مورد نظرتون که دوست دارید توی کافه دریچه در موردش بحث بشه هستیم !
  • گروه خبرنگاران افتخاری ایکنا// ترنیان
  • با سلام.
    شما می توانید اخبار قرآنی و مذهبی تولیدی خودتان و اقتباسی از روابط عمومی ها را با نام خود در خروجی خبرگزاری قرآنی ایران ببینید.
    در گروه خبرنگاران افتخاری قرآن عضو شوید و با ما در رارتباط باشید.
    02166970773

    ترنیان
  • غربیه ی دیروز
  • mp3 کن حرفاهتو بعدا منتشر کن
    با مرام
  • هانیه جوان دوست
  • سلام اقای سردبیر با معرفت!
    ما بی لیاقت نمیگیم ...اصلا فقط میگیم دلمون میخواد زود زود بنویسین برامون!
    سلام.
    این روزها خیلی از ما بدون اینکه معنای درست"معرفت و مرام" رو بدونیم،به کسی نسبت می دیم , در دیگری نفیش می کنیم!
    بسم الله الرحمن الرحیم...
    سلام
    اینجا یک رادیوست!
    درسته!
    قصد داریم اینجا موضوعات برناممون رو با شما در میون بذاریم و
    از نظراتتون در برنامه استفاده کنیم...
    اگه موضوعی واسه برنامه یا تهیه گزراش به ذهنتون رسید!
    حتما با ما در میون بگذارید...
    ما همیشه اماده دریافت نظرات شماهستیم!
    همین...
    یادتون باشه:
    اینجا یک رادیوست!
    فرصتها رو خود ماها ایجاد می کنیم.
    سلام بامعرفت

    خوبه که شجاعت اعتراف کردن داری .موفق باشی .
    آقا میثم یادته؟
    البت خاطرات مشترک من و تو زیاد نیس
    ولی خوب، واسه من مقطع زمانیه عزیزی بود
    اگه هنوزم نشناخته باشی باید نوازش بشی.
    اون یکی نظرم کو؟
    با سلام امروز دوشنبه 88.10.28 ساعت حدود ظهر بودداخل ماشین مقابل درب استانداری داشتم رادیوگوش میکردم که گویی که با شنیدن این جمله ( کسی صدا میزنه ) دوباره موج امید در دلم زنده شد. من جوانی هستم که مدعیم صاب این زمانم(صاحب زمان ) خیلی سعی کردم که از یک طریقی با دولت ارتباط برقرار کنم وموفق نشدم وحالا سعی دارم که از طریق استانداری با دولت ارتباطبرقرار کنم.خواهش میکنم که گفتهای مرا جدی بگیریر ویا برای یک بار هم که شده با من ارتباط برقرار کنید تا ببینید با چه دلیل ومنطقی من چنین ادعای کردم


    باسلام شما با جوانی ارتباط برقرارکرده اید که مدعی است صاحب این زمانه است . آیا شما میدانید کلمه صاحب زمان به چه معنی است ؟اگر ما شیعیان بدرستی معنی این کلمه را میدانستیم دیگر توقع نداشتیم که حضرت مهدی (ع) صاحب زمان ما باشد .صاحب زمان کسی است که وجودش با این جهان هستی وکلیه موجودات زنده در ارتباط است.یعنی هر تغییر وتحولی که درجهان و روحیه انسانها رخ میدهد به او بستگی دارد.؟حال بگوید آیا مسبب این خشکسالی وکمبود باران حضرت مهدی است . در صورتی که از هر کس میپرسی چرا نعمتهای خدا کم شده است میگوید چون گناه زیاد شده .پس این اعمال مردم است که برعوامل طبیعی مثل باران تاثیر میگزارد .نه حضرت مهدی(ع).و در پایان نتیجه میگیریم که یکی از همین مردم صاحب زمان است. وتا زمانی که مردم این حقیقت را درک نکنند صاحب زمان نمیتواند آشکار شود .به امید آن روز که این کره خاکی را به همان بهشت اولیه تبدیل کنیم.
    Lotfan in matn raa baray digaran ersal konid saheb.zaman@yahoo.com
    Baa sepas faravan :ahmad
    سلام.
    حوصله هم چیز خوبیه که این روزها کم پیش میاد . سهمیه ش برای من تموم شده! فعلا.... حالت رو میفهمم.بدون چاپلوسی یا اغراق یا ریا یا خودشیرینی یا ابراز وجود و یاهای دیگه.
  • مریم بابایی
  • جسارت نباشه،اما به نظر من معرفت لیاقت میاره.پس اگه فکر می کنی بی لیاقت شدی مطمئن باش از بی معرفتیه.
  • علی(هستم)
  • من فکر کردم که کودومش نیستی
    دیدم غیر از این دو تا خیلی چیزای دیگم هستی
    که حالا روم نمشه بگم
    نگم ولی دلم آروم نمی شه
    چه کار کنم بگم؟
    بگم؟
    بگم؟
    نه نگم
    نگم؟
    بگم؟
    بگم؟
    به شیوه ی رفیقت بگم؟
    یا به شیوه خودم بگم؟
  • رهگذر تاریکی
  • بی لیاقت بودن از زلزله هایتی که بهتره نه؟؟؟!!!
    سری به ما بزنید
  • به کجا چنین شتابان
  • معرفت داشتن هم لیاقت می خواهد پس اگر معرفت داری حتما لیاقتش را داری. این دو کلمه حتما جمع می شوند مگر اینکه منظور از لیاقت چیزی دیگری باشد
  • سیاوش کاویان
  • نه بی لیاقت هستید و نه بی معرفت...فقط کمی کم لطف هستید.
    شاید هم کسانی که میخوانندتان و برایتان یادداشت میگذارند ..مشکلی دارند که باید بی جواب بمانند.
    شاد باشید.
  • کافه دریچه
  • سلام.
    الوعده وفا :
    4 بهمن افتتاح رسمی کافه دریچه !

    فنجون اول : حجاب

    مهمون ما باشید . (لبخند)(لبخند)
  • زهرا شریفی
  • سلام خواهش می کنم لطف کنیین وایتم های قبلی منتطقه اختصاصی رو بذارین
  • الهه آرانیان
  • نفرمایین این حرفو!
    به نام او

    سلام آقای فکری.
    اقای فکری گفتگوی این هفته شما با آقای امامی تو" منطقه اختصاصی" جالب بود.اساسا این بخش خوبی که به برنامه اضافه شده.
    فقط حیف که بخش های قبلی حذف شدن.
    کاش "حرف های خصوصی "حذف نمی شد.
  • ساناز منوچهری(من هنوز نفس میکشم)
  • سلام رفیق فابریک من ...

    گویا در این مدت که در غیبت کبری بودیم !!
    _________________________________________________________

    راستش فقط 4روز از دنیای مجازی اینترنت "مرخصی استحقاقی" گرفتیم و حالا که تشریف فرما شدیم... با خبر شدیم که در کما به سر میبرده ایم !

    چه خبر شده کسی از ما خبر ندارد ؟!

    _______________________منبع خبر ؟ چه کسی ساناز منوچهری را کشت ؟!
  • کافه دریچه
  • سلام.
    فنجون دوم : موسیقی !

    موسیقی مجاز چه موسیقیه ؟ فرقی می کنه ساخت آهنگ توی ایران باشه یا لس آنجلس؟ چرا؟


    مهمون ما باشید . (لبخند)(لبخند)
    کاش میشد در غروب آفتاب
    بی خبر با سایه ها کوچید و رفت...
    ×××
    وقتی هنری دارم ولی فرصتی محدود,,,,
    بی لیاقتی تهمتیست بس ناروا
  • سمیرا راهی
  • سلام ...

    مواظب خوبی هات باش ...
    سلام داش میثم تو هم بی معرفتی هم ....
    نه بی لیاقت نیستی همین که منو باید هر روز تحمل کنی خودش کلی لیاقت میخواد
    سلام بر شما :

    به یاد کربلا دل ها غمین است / دلا خون گریه کن چون اربعین است

    التماس دعا
  • یگانه کوچولو
  • اگر دیدی بغض کردی ولی دلیل گریه کردن پیدا نمی کنی....اگه دنبال جایی می گشتی که داد بزنی ،بدون دل خدا برات تنگ شده می خواد صداش کنی!!!!!!!

    بابا بی خیال ،ولی تو این دوره و زمانه همه بی معرفت شدن از دوست گرفته تا.............................!!!!!!!!!!!!!!!1


    گل ها جواب زمین اند به سلام آفتاب...
    نه زمستانی باش که بلرزانی...
    و نه تابستانی که بسوزانی...
    بهاری باش تا برویانی......!!!!!!!!!!!!!
    با سلام به شما دوست عزیز :تنها فرزندم صبا8 ساله در مورخ 6/11/86 بنا به ابراز ناراحتی از سر درد نزد پزشک بردیم و پس از انجام آزمایشات مختلف تا ساعت 3 بامداد مشخص گردید دارای تومور مخچه میباشد و بصورت اورژانسی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد در ت 9/11/86 اولین عمل برای کار گذاشتن شانت بر روی او انجام و در ت 13/11/86 عمل برداشتن تومور از روی مخچه انجام شد که پس از آن متاسفانه مشخص گردید .... لطفا به www.sabayepedar.com مراجعه نمائید ودرصورت امکان به خاطر شرف و انسانیتتان اطلاع رسانی نموده و صدای ما را جهت احقاق حقمان به گوش مسولین و دیگران برسانید زیرا تا به حال این کودک مظلوم 17 بار عمل گردیده و در حال حاظر به دلیل سهل انگاری تیم درمان زندگی نباتی دارد وحاظر به ارائه هر گونه اسنادی جهت اثبات حقانیتمان میباشم جهت اطمینان به منابع ذیل نیز میتوانید رجوع نمائید ..روزنامه تهران امروز مورخ 28/10/88 صفحه 17 .. سایتwww.oldpilot.ir .. www.sabayepedar.com ممنون از عواطف پاک و انسانیتان
    نظرم اینه که دوست دارم عشقم
  • نرگس محمدی
  • سلام....
    به روزم با تولدی دوباره
  • کافه دریچه
  • سلام.

    فنجون سوم کافه دریچه : دوستی

    به نظر شما توی این دوره زمونه رنگ دوستی ها چه رنگیه؟چرا؟

    منتظر نظرات خوب دوستان عزیزمان در کافه دریچه هستیم .
  • سمیرا راهی
  • سلام .

    برنامه ی دیشب عمق عجیبی داشت ...

    من که خونه تنها بودم و تو نهایی خودم داشتم برنامه رو گوش میکردم باید اعتراف کنم ترسیدم .


    یه ترس که تونست سرآغاز یک اتفاق تو وجود من باشه ...

    ممنونم ... از صمیم قلب .
  • زهرا شریفی
  • سلام من ازتون شاکی ام دلمون رو هی میشکنیین مگه ما شنوندهتون نیستیم خب زودتر الام موضوع کنیین .................موسیقی هاتون همین طور داره رو به سنتی شدن میره ای بابا باورم نمیشه اقای محمدنیا اینقدر موسیقی هاشون کند شده باشه من که 4تا برنامه اولتون رو خیلی دوست دارم اخه همه چیزش عالی بود ....ایتم کتا مرال دوستی............صدای محی الدین تقی پور.................رشید کاکاوند ................مویسقی های بیکلام ........الان هیچی نمونده جز اقای سرلک اخه چرا تو رو خدا جواب بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانم صداقتی هم که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    سلام من ازتون شاکی ام دلمون رو هی میشکنیین مگه ما شنوندهتون نیستیم خب زودتر الام موضوع کنیین .................موسیقی هاتون همین طور داره رو به سنتی شدن میره ای بابا باورم نمیشه اقای محمدنیا اینقدر موسیقی هاشون کند شده باشه من که 4تا برنامه اولتون رو خیلی دوست دارم اخه همه چیزش عالی بود ....ایتم کتا مرال دوستی............صدای محی الدین تقی پور.................رشید کاکاوند ................مویسقی های بیکلام ........الان هیچی نمونده جز اقای سرلک اخه چرا تو رو خدا جواب بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانم صداقتی هم که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    سلام از سر معرفت
    سیلام میثم جون...من تازه وبتو دیدم....میگم اون اقا سمت چپی تویی؟راستی من گوشم مال تو بگو هر چی دوس داری...........منتظرتم......زودی بیای ها
  • انوشه میرمجلسی
  • اولا - 21 دی کجا و 23 بهمن کجا!؟
    دوما - همین کارا رو کردی که بهت گفتن "بی لیاقت با معرفت! " دیگه!!
    سوما - نداریم در اسرع وقت بنویسید!!
    چهارما - تمام اینها !
  • ستاره ی شب
  • سلام بر شما :

    رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر شما تسلیت باد .


    التـمـاس دعـــــا
    من به آنچه دارم راضیم،کم یا زیاد.
    با این حال خدایا!خشنودی تو را طلب میکنم.
    چون تو این ها را برایم حفظ میکنی.
    ای نهایت مهربانی مرا آن ده که آن به...


    آقای فکری عزیز موفق باشین
  • نرگس محمدی
  • سلام :

    رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تسلیت باد .


    التـمـاس دعـــــا
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام این ایام را بهتون تسلیت میگم. خیلی وقت بود که باهاتون قهر بودم اما این هفته برنامتون خیلی عالی بود گفتم بی معرفتی نیام اشتی و ازتون تشکر کنم. راستی معرفت لیاقت می خواد پس وقتی با معرفت هستید پس با لیاقت هم هستین
  • هانیه جوان دوست
  • خونه نیستین؟!
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام اپم خوشحال میشم بهم سر بزنید منتظرتون هستم
  • زهرا شریفی
  • عالی بوئد برنامه تون .............فقط به اقای محمد نیا بگین از موسیقی بیکلام اروم پیانو هم زیر کلام صدا ها استفاده کنه خب همش سنتی نذاره.........وقتی نقد پذیرین کلی حس غرور دچار میشم که شنونده تونم
  • کافه دریچه
  • سلام.

    فنجون چهارم کافه دریچه : آموزش

    آیا مباحث و دروس ، در دبیرستان و دانشگاه و ... ، در زمان مناسب خود ، به ما آموزش داده می شوند ؟ چرا ؟

    منتظر نظرات خوب دوستان عزیزمان در کافه دریچه هستیم .
    بیا بشکن مرا باران !
    به سنگ خیس دستانت
    بیا بخشا به دل رنگم که بی رنگم
    چو چشمانت ...
    درود سردبیر !
    زیبا می نویسی ...
    سبز بمانی و بلند چونان قله ها ی سر به اسمان ساییده
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام می خوام حرفهایی بزنم که شاید فکر کنید عقلم تکون خورده البته اگه عقلی باشه پس زیاد تعجب نکنید!!!!!!!!!! دارم فکر میکنم چرا من اینقدر زندگیم با رادیو گره خورده چرا شب و روزم با رادیو قشنگه شاید به قول خیلیا الکی خوشم و رادیو مال پدر بزرگاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که سردبیر هستید واقعا شنونده ها را دوست دارین چقدر شنونده اهمیت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونقدر رادیو تو زندگیم اثر گذاشته که همه برنامه هام دانشگاه رفتنم با رادیو تنظیم میشه یا حتی اینکه دیگه کار کردن تو رشته ای که دارم درس می خونم برام مهم نیست. حتی فکر میکنم اگه یه روز نتونم تو رادیو کار کنم میشم از اون ادما که هیچ وقت از کارشون و زندگیشون راضی نیستن!!!!!!!!! اینکه چرا این سوالای عجیب را از شما میپرسم تعجب نکنید چون خودم هم نمی دونم چرا!!!!!!!!
    پادشاهی پس از اینکه بیمار شد گفت:

    «نصف قلمرو پادشاهی ام را به کسی می دهم که بتواند مرا معالجه کند».

    تمام آدم های دانا دور هم جمع شدند

    تا ببیند چطور می شود شاه را معالجه کرد،

    اما هیچ یک ندانست.

    تنها یکی از مردان دانا گفت :

    که فکر می کند می تواند شاه را معالجه کند..

    اگر ی
    پادشاهی پس از اینکه بیمار شد گفت:

    «نصف قلمرو پادشاهی ام را به کسی می دهم که بتواند مرا معالجه کند».

    تمام آدم های دانا دور هم جمع شدند

    تا ببیند چطور می شود شاه را معالجه کرد،

    اما هیچ یک ندانست.

    تنها یکی از مردان دانا گفت :

    که فکر می کند می تواند شاه را معالجه کند..

    اگر ی
    پادشاهی پس از اینکه بیمار شد گفت:

    «نصف قلمرو پادشاهی ام را به کسی می دهم که بتواند مرا معالجه کند».

    تمام آدم های دانا دور هم جمع شدند

    تا ببیند چطور می شود شاه را معالجه کرد،

    اما هیچ یک ندانست.

    تنها یکی از مردان دانا گفت :

    که فکر می کند می تواند شاه را معالجه کند..

    اگر ی
    سلام بر میثم عزیز، خوبی؟
    ای بی لیاقت با معرفت!

    دوست دارم. تو جزو معدود بچه ها از "پل مدیریت" هستی که می‌تونم باهاشون کنار بیام. تا الان که این جوری بوده.
    سلام وبلگ زیبایی داری
    با تشکر از مطالب مفیدو زیباتون
    به وبلاگ من هم سر بزنید

    http://www.iribbojnourd.blogfa.com
    سلام رییس. با اجازه شما را لینک کردم. موفق باشید
  • کافه دریچه
  • سلام

    سوال فنجون پنجم کافه دریچه:

    به نظر شما آیا عشق هم اندازه داره ؟ یا بی انتهاست ؟ چرا ؟

    منتظر شما هستیم در کافه دریچه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی