انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

یک رادیویی خسته نمی شود...

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۸:۰۳ ب.ظ
دلم گرفته بود و گرفته است از مرارت های دنیا. از اینکه روزی احساس می کنی کسی خسته شده. از اینکه خستگی کسی را می بینی که هیچ کس خستگی اش را ندید. به قول معروف خستگی را خسته کرده بود.

سری زدم به وبلاگ خانم قیصرخواه مدیرگروه جوان و جامعه. دلم گرفت. نوشته بود: رادیو خسته نمی شود. حالا من می نویسم: یک رادیویی هم خسته نمی شود. پس همچون گذشته های همیشگی بیماری و خستگی را بیمار و خسته کن!

یکی از دوستان پرسیده بود که آیا خانم قیصرخواه بیمار هستند؟ بله و محتاج دعای شمایی که رادیو را می شناسید و شاید رادیویی ها را نه! 

رادیو خسته نمی شود

  • میثم فکری

نظرات  (۵۱)

  • هانیه جوان دوست
  • ایشالله خوب میشن!
    جز دعا....
    نه رادیو خسته میشود نه رادیویی!نه شنونده ی رادیو!!!
    ایشالله بیماری رو خسته میکنن!
    راستی دل ما هم گرفت!
    ایشاالله زودتر حالشون خوب بشه.
  • کافه دریچه
  • همه برای سلامتی خانوم قیصرخواه دعا می کنیم ...
  • کافه دریچه
  • سلام
    سوال هشتم کافه دریچه :
    به نظر شما چرا بعضی از آدما از نو شدن می ترسن ؟
    منتظر نظر شما هستیم در کافه دریچه !
  • فاطمه جعفریزاده
  • بسم الله.سلام...مدتی خبر دارم که خانم قیصرخواه بیمارن...اما الان بد یهو دلم گرفت...ارزوی وفیق و صحت دارم براشون...برای همتون....مولانا علی...
    ممنون...
    سلام بر شما :

    چند روز پیش جریان بیماریه خانوم قیصرخواه عزیز رو شنیدم دعا می کنم هر چه زودتر بهبودیه کاملشون رو بدست بیارن و دوباره به خونه ی اصلیشون رادیو برگردن ....

    رادیو ، شنونده هاش و عواملش چون همه عاشقند پس هیچوقت خسته نمی شن این و مطمئنم ....

    خستگی و خسته کردن خسته شدن چه عبارات دلگیری ...

    حالا من می نویسم: یک رادیویی هم خسته نمی شود. پس همچون گذشته های همیشگی بیماری و خستگی را بیمار و خسته کن!

    دل ما هم گرفت ....
  • انوشه میرمجلسی
  • چه تعبیر خوبی ...
    ممنون و عجیب این جمله به دل نشست "محتاج دعای شمایی که رادیو را می شناسید و شاید رادیویی ها را نه! "
    ایشاء الله هرچه زودتر حال خانم قیصرخواه خوب بشه. خیلی دارم واسش دعا می کنم.
  • سمیرا راهی
  • سلام آقای فکری ...

    پست خیلی ظریفی بود ...

    این هم نشونه معرفتتونه ... .

    حالا که شانس یا بهتره بگم لطف خدا با من بوده که هم رادیو رو بشناسم هم بعضی از اهالی رادیو رو باید بگم به کسی که این روزها مسافر نینواست سپردم برای خانم قیصرخواه نمازی تو حرم عشق بخونه .

    به حق سلطان دلهای شیعیان امام حسین (ع) خانم قیصر خواه شفا میگیرن .



  • ساناز منوچهری
  • سلام میثم خان ...

    اول خوشحالم زیادی از اینکه خانوم قیصر خواه سلامتیشون حاصل شد ...
    دروووووووووووووووود بر شما ....

    پاینده و برقرار و کامیاب باشید

    و بالاخره ...
    بهارتان شدیدا مبارک
  • تالار نقادان رادیو جوان
  • سلام رادیویی اصیل ...

    ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز 89 و سال پلنگ ( ببر )

    شما را به خوانش ویژه برنامه های نوروزی رادیو جوان دعوت می فرماییم ...!

    سیر تا پیاز ویژه برنامه های نوروزی رادیو جوان در تالار نقادان رادیو جوان ...!

    @آدرس رسمی تالار نقادان رادیو جوان :@

    ...................manoradiojavan.blogfa.com................................

    تشریف بیاورید ... هماره رادیویی باشید
  • ساناز منوچهری(یک پیشنهاد کاملا محترمانه)
  • سلام و درود 2 باره ...

    غرض از مزاحمت خدمت رسیدیم تا یک پیشنهاد برای جوون ایـــــــــــرونی سلام خدمتتان عرض کنیم ...

    از انجایی که در این مدت تقریبا به همه شهرهای ایران زمین سر زدید و بعضی از شهرها هم 2 باره رفتید
    لذا به نظر من در برنامه 5 شنبه که 27 دیگه اخرین برنامه سال 88 جوون ایرونی سلام تیم شماست

    برای رفتن به شه ربرین به همه ایران ... یعنی به همه شهرای ایران ...
    یعنی اون روز برنامه برای همه ایرونیا باشه واسه همه شهرا و روستاها و شهرکا ودهاتای ایرون

    بعد اهنگیم که خانوم شیخ زاده خیلی می چسبه به همین منابست پخش کنن

    آهنگ ای ایران ای مرز پرگهر ( زنده یاد غلامحسین بنان ) هست ...

    و اگرم در آرشیو نبود که اندی رو بپخشین !!.......................

    پس من پیشنهاد دادم 5 شنبه برنامه متعلق به همه جوونای ایرونی و همه ایران باشه و اهنگ ای ایران ای مرز پر گهر رو پخش کنید تا همه جوونای ایرونی باهاتون هم صدا بخونن و نیما هم اگه همراهی کنه خیلی باحال میشهخ ... اتفاقا صدای خوبی ام واسه هم خوانی با خواننده ها دارن ...

    امیدوارم روزی پیشنهاد من فکر کنید جناب فکری

    شاد باشید و خرم ..
    سلام به رفقا برسانید به خصوص ...
    سرکار خانم افسانه قیصر خواه عزیز که خوشحالیم از سلامتی شان
  • ساناز منوچهری
  • یه کم این کامنت بالایی بنده با غلط غلوط تایپی همراه شده .. که خودتان به بزرگواریتان ببخشایید و با ادیت قرائت بفرمایید
    سلام
    خوبی؟
    اگه خواستی تو هم بیا و شرکت کن
    البته تو آزادی...

    خانم قیصر خواه هم خوب میشن
    شک نکن

    شب و روزت پر از خدا
    یاعلی
  • سمیرا (رادیویی)
  • از روزهای پاک و زیبای خدا
    که در تقویم ها شده تفکیک می گویم
    365روز بهار را365 هزار بار به شما
    تبریک می گویم.
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام گاهی وقتها رادیویی ها را از خودم بیشتر میشناسم و نگرانتون هستم
    سلام
    جوان ایرانی سلام شنیدنیه.
    میشه فردا مثلث (نیما- حمید- علی) رو داشته باشید.
  • فاطمه قاسمپور
  • و خدا هم از دعا خسته نمیشود......... پس دعا میکنیم برای سلامتیه همه ی آنهایی که دوست دارند دوست داشتن را
  • فاطمه قاسمپور
  • با حضورتون در وبلاگم خوشحالم میکنید. ممنون
    اللهم اشف مرضانا
  • سمیرا راهی
  • من دلم می خواهد
    خانه ای
    داشته باشم پر دوست
    کنج هر دیوارش
    دوستهایم بنشینند آرام
    گل بگو گل بشنو
    هرکسی می خواهد
    وارد خانه پر عشق و صفایم گردد
    یک سبد بوی گل سرخ
    به من هدیه کند
    شرط وارد گشتن
    شست و شوی دلهاست
    شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست
    بر درش برگ گلی می کوبم
    روی آن با قلم سبز بهار
    می نویسم ای یار
    خانه ی ما اینجاست
    تا که سهراب نپرسد دیگر
    "خانه دوست کجاست؟
    -------------------------------

    سلا نو مبارک ... به همین سادگی
  • مادوتنها(آرزو)
  • انشالله که خوب میشن
    بچه های رادیو خیلی گلن اینو تو این چهارماه خوب فهمیدم امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشن همشون و هیچ غمی نداشته باشن !
    سلاااااااااااام و خوبید ؟؟؟؟

    عیدتون مباررررررررررک

    قطعا نه رادیو و نه رادیویی ها هیچ وقت خسته نمی شن .. برای خانم قیصر خواه عزیز هم حتما موقع تحویل سال دعا میکنم ..

    امیدوارم سال جدید براتون سالی سرشار از خدا و امید موفقیت و شادی باشه
    بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز
    بهار زندگیتان بی انتها باد
    سال نو مبارک
    گوشهایم را به سرزمینی دور تبعید کرده بودم چون دیگر نمی شنیدند آنچه را که دلم می خواست به گمانم سکوت را دوست تر می داشتم اما دل بی دلدار طاقت نمی اورد گوشهایم را باز می گردانم شاید شاید شاید سال نو حرفی تازه تر بشنود....
    به نام او

    بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست
    و هر سال رستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم
    و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی


    سلام آقای فکری.عید مبارک.امیدوارم سالی پربار تر گذشته در پیش داشته باشید.
    یاعلی.
    سلام :

    بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک

    شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک

    آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید

    عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد

    خلوت گرم کبوترهای مست

    نرم نرمک می رسد اینک بهار

    خوش به حال روزگار


    سال نو بر شما مبارک ...
    البته گهگاهی رادیویی ها بعضی دیگر از رادیویی ها رو به سطووووووووح می آورند
    سلام ...


    سال نو مبارک ....

    به روزم با یه عالمه تغییر در سال جدید ... منتظر نگاه تیز بینتون هستم .
    سلام

    یک رادیویی خسته نمی شود .....

    ولی اینبار چراااااااااااا...

    افسانه قیصرخواه مدیر گروه جوان و جامعه رادیو جوان به دیار حق شتافت. ...

    روحشون شاد و قرین رحمت ....

    عجب شروعی شد ....

    به خانواده ی این عزیز رادیویی و همه ی عوامل رادیو و شنونده ها این واقعه رو تسلیت می گم ....
    سلام
    فقط تسلیت و اینکه یاد ایشون همیشه در ذهن من میمونه.
  • سمیرا (رادیویی)
  • سلام تسلیت میگم.روحشون شاد
    زان یار دلنوازم شکریست با شکایت گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

    بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم یارب مباد کس را مخدوم بی عنایت
    تسلیت میگم فوت ایشون رو/
    روحشون شاد
    سلام :

    http://parazit.pckade.ir/?p=75&cpage=1#comment-1926

    به اینجا بیایید ، اینجا با صلوات بدرقه میکنند این عزیز تازه سفر کرده را...
    ...
    رب صل علی محمد و ال محمد
    ...
    خدایش بیامرزد...
    ولی یک رادیویی خسته شد !
    یک رادیویی آرام گرفت !
    یک رادیویی جان داد !
    آره میثم جان رادیویی ها...
    "...من هم یکی هستم مثل همه؛ اول یک شماره شناسنامه داشتم 5 رقمی. حالا کد ملی دارم 10 رقمی...
    اعتقاد دارم آدمی وقتی می میرد که بخواهد بمیرد.اما تولدش به خودش ربطی ندارد.
    به همین دلیل هر صبح این عبارت را تکرار میکنم:
    سپاس خدا را که مرا به این راه هدایت کرد و اگر او هدایت نمیکرد من از هدایت شدگان نبودم." (این قسمت معرفی وبلاگ خانم قیصرخواه بود)

    کامنتا رو از اول خوندم تا اینجا
    چه دردناک بود
    همه گفتیم دعا میکنیم و همه نوید سلامتی دادیم
    حالا این شکلک زرد با لبای وارونه و چشمای هنوز مبهوت و سراسر اندوه شده صورت ما...

    اما شکی نیست که خدا مثل ما نامرد نیست.. ... دعاهای ما که معلق نمیمونه....
    افسانه قیصرخواه....بی نیاز از افسون تمام افسانه ها....هنوزم حالش خوبه و هنوزم عیدش مبارک.

    شب و روزش پر از خدا
    یاعلی
  • غریبه ی دیروز
  • خدایشان بیامرزد
    سلام،از صمیم دل ناراحت شدم و جا خوردم.
    روحشون آروم و شاد.بیدار شدند و ما خوابیم هنوز.
    سلام
    اول سال نو مبارک
    دوم
    من هم با اینکه خانم قیصرخواه رو نمیشناختم ولی خیلی ناراحت شدم
    روحش شاد
  • پابرهنه زاده...(امیرامین الرعایایی)
  • سلام....
    ماهمه بدهکاریم نظرشماچیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
    بروزم ومنتتظر ردپاهاتون
    یاعلی...
    التماس دعا...
    برای شادی روحشون
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    سلام سالا نو مبارک
    بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
    از رویای صدای سعید پورمحمودی عزیز رسیدم به اینجا
    خیلی لذت بردم از نوشته هاتون
    سلام!
    روحش شاد!
    دلم می گیره وقتی کسی تو عید می ره!
    مثل استاد هانیه!
    سال نوتون مبارک!
    سال خوبی داشته باشید!
    شرمنده دیر شد!تهران بودم!
    سلام
    من دانشجوی ترم 4 روزنامه نگاری هستم،به تازگی وبلاگی ساختم؛میخواستم برای پیشرفت در کارم از تجربیات شما استفاده کنم؛ خوشحال میشم افتخار بدید وسری به وبلاگم بزنید و به من کمک کنید.سال نو مبارک.
    با تشکر!
    سلام
    خدا رحمتشون کنه...
    سلام ...

    به یادتونم :
    سلام ممنونم از اینکه بی جوابم نذاشتید منتظرتونم،قدمتون بر چشم
    سلام

    سوال
    فنجون
    نهم
    کافه
    دریچه :

    به نظر شما چرا بعضی از آدما از ازدواج می ترسن ؟!


    منتظر
    نظر
    شما
    هستیم
    در
    کافه
    دریچه !
  • کامپیوتر وموبایل آوند
  • سلام به همگی
    من فقط میخواستم بگم وب خودمو آپ کردم خوشحال میشم اونجا هم نظر بذارین
    بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی