انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

می شنویم...

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۳۹ ق.ظ
هنوز ندای "هل من ناصر ینصرنی" را می توان شنید.

گوش کن...

حسین برای تو یاری می طلبد.

می دانی؟!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۹)

  • نیره غدیری
  • میشنوم اما هی یادم میره...
    عنکبوت فکر میکنه خونه اش محکم ترین خونه دنیاست. عنکبوتی فکر میکنم شاید که یادم میره...
    سلام
    سلام. حالا که مراوده مجازی و گفتگوی مجازی محترمتر از عالم واقع است ...
    ...
    و دعوت پسر مرجانه و عمر سعد و شمر لبیک گفته می شود! این است امتداد عاشورا در همه ایام.
  • شازده کوچولو و اس اس تی
  • السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک
    عمه سادات بی قراره...
    امشب و فردا آل الله خواب ندارند... تا بر آمدن ندای هل من ناصر حسین چقدر زمان باقی است؟ تا بالا رفتن سر حسین بر نوک نی تا...
    آیا ما به کربلا می رسیم حتی بعد از فاجعه، حتی برای خونخواهی؟ آیا...

    سلام میثم جان
    التماس دعا
  • محیا حاتمی
  • هنوز ندای "هل من ناصر ینصرنی" را می توان شنید.


    البته اگه گوش شنوا داشته باشیم !!!!!!!!
    نه .اگه میدونستیم که وضعمون این نبود
  • ستاره ی شب
  • سلام

    بر عشاق جهان سا قی حسین است
    تمام شور و مشتاقی حسین است
    نوشته بر سما یا اهل العالم
    همه فانی ، باقی حسین است

    التماس دعا ....
    میشنوم تو هم میشنوی ولی کو گوش شنوا؟
    سلام.من میخوام یه ادم بیدینو بهتون معرفی کنم که وقتی تو وبلاگش گفت میخواد تو تعطیلات این هفته با فامیلشون خوش بگذرونه من بهش گفتم ناراحت نشیا خوش بگذره ولی امام حسین رو فراموش نکن اون به من گفت:
    (منم بهت یه چیزی میگم ناراحت نشو.اگه وبم ناراحتت میکنه میتونی نیای چون وبه من جای عزاداریه امامت نیست.
    در ضمن من دین خاصی ندارمو برام مهم نیست حسین چی کار کرده.).اگه حسینی هستی برو تو وبش و بهش حرف بزن و اگه احیانآ لینکش کردی حذفش کن این آدرس وبشهhttp://mariana13.persianblog.ir/.یا علی
    shenidanesh sakht nist goshe shenava mikhad ke bazi az ma nadarim
    ya darim tavajoh nemikonim
    سلام
  • هادی نوروزی
  • سلام
    من هادی نوروزی دبیر سرویس میراث فرهنگی و گردشگری خبرگزاری ایسنا منطقه کرمانشاه هستم
    اتفاقی وبلاگ شما را یافتم
    اگر منت گذارید و سری به وبلاگ ما بزنید خوشحال می شم
    مایل بودید، اطلاع دهید که تبادل لینک کنیم
    در انتظار حضورتان هستم
    سلام
    آری درست است که به کاروان کربلا نمی توان رسید لیک به قافله زینب می توان رسید.
    التماس دعا
  • متین نیرومند
  • سلام به دوست گلم که یه پا هنرمنده

    وبلاگتون واقعا عالیه و منم کلی ازش استفاده کردم

    امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید

    خوشحال میشم اگه به وبلاگ منم سری بزنید اینم بگم

    به احتمال خیلیییییییی زیاد خوشتون میاد

    اگه بدونی چقد دلم میخواد گوینده بشمممممم همش جیغ میکشم

    به امید دوستی پایدار.

    متین نیرومند
    برای من؟!
  • این وبلاگ اسم نداره
  • این روزا گوش شنوا کمه
    اما صداشو از دور دستها وقتی
    صدای زنجیر و طبل و حسین حسین در هم ادغام میشه
    میشنوم...
    منتظر حضورت هستم
    سلام
    تو این دوره زمونه این ماییم که به یاری حسین (ع) نیاز داریم .
    اگه بیای وبلاگم خوشحال میشم .
  • هانیه جوان دوست
  • و اما پاسخی نیست !
    میدانی!
  • مصطفی نمازیان
  • بنام خدا. با مطلبی تحت عنوان" تهمت میزنم پس هستم" بروزم. منتظ بازدید و نظردهی شما. پاسخی به ساده لوحان حزب اللهی نما. یا علی
  • نیره غدیری
  • اسم وبلاگ تون تو لیست به روز شده ها بود که گویا سر کار رفته بودیم...
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی