انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

روزهای پایانی...

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۸۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

همیشه روزهای آخر سال روزهای مظلومی هستند؛ زیرا مردم مشتاق رسیدن روزهای سال جدیدند. گرچه اگر این روزها نباشند سال جدیدی هم نخواهد بود. اما کسی به این فکر نمی کند.

خلاصه آدمهای زیادی هم هستند که اگر نباشند بسیاری از افراد به جایی نمی رسند، اما نه کسی آنان را می شناسد و نه به آنه توجه می کند...

بی سبب و دفعتا دلم برای روزهای پایانی سوخت!

 

  • میثم فکری

نظرات  (۳۰)



دل ما هم سوخت به حال روزگاری که گذشت و قدرش را ندانستیم
  • انوشه میرمجلسی
  • آره موافقم ...
    دلم سوخت !
  • نیره غدیری
  • دفعتا رو ما به یادگار بردیم از این منزل...
    پیشاپیش عید مبارک.
    سلام - راست می گویید این روزها آنقدر مظلوم هستند که ما بچه مدرسه ای ها هم آنها را دست کم می گیریم و مدرسه را دودر می کنیم...

    آنقدر مظلوم که صبح تا شبش به دنبال نو نوار کردن سرو وضع مان و منزلمان برای استقبال از سال جدید هستیم


    و خلاصه بند پ عجب چیز خوبی ست که گاهی انسان پیاده را سواره می کند و
    دست گلش درد نکند

    پیشاپیش سال نو
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    هزارو سیصدو نوده
    امیدوارم دفعتا دلم برای روزهای پایانی بسوزد!
    سلام میثم جان. دوست دارم هر چه زودتر ببینمت و روی ماهتو ببوسم. سال نو مبارک.
    سلام
    سال نو رو بهتون پیشاپیش تبریک میگم و امیدوارم که سال خوبی داشته باشید.
    با آخرین پست سال 89 به روزم
    عیدت مبارک رفیق
    سلام آقا داماد.
    سال نو مبارک. امید وارم سال خوبی در انتظارتون باشه.
    راست می گید .همین طور .گاهی اوقات آدم هایی هستن که خیلی مهم اند ولی کسی بهشون توجه نمی کنه. من خیلی حواسم به این روز های آخر سال بود و هست .چون دل کندن از زمستون سخت و واسه اومدن دوبارش باید خیلی صبر کرد .و شاید حضور آدم ها..........
  • سمیرا(رادیویی)
  • جشن فرخنده فروردین است
    روز بازار گل و نسرین است
    بامدادی که تفاوت نکند لیل و نهار
    خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار
    سلام سال نو مبارک امیدوارم سال پر از خوبی براتون باشه با هفت سین الهی منتظرتون هستم خوشحال میشم نظرتون را بخونم
    از دیدن وبلاگتون خوشحالم .
    همه برای رسیدن به همین دایره از پی دایره می دوند.
    عید پیشاپیش مبارک
    دل سوختن هم دارد خوب... طفلکی ها چقدر هم تلاش می کنند بفهمانند خودشان را ولی ما شمارش معکوس را شروع کرده ایم...
    دلم من هم سوخت به حال شما چون شما هم جزو پشت صحنه ای ها هستین
  • طرفداران حمید محمدی
  • الهی
    چه روحیات لطیفی دارین
    خیلی ها هم هستن که دوست ندارن این روزای آخر تموم شه.مثلا برای من که باید برم مدرسه تا عید شروع بشه روز شمار تعطیلات هم شروع میشه
    سلام. آقا سال نو مبارک
    شما همیشه بهترینید درود بر شما
    سلام! –هم به شما هم به بهار

    *بهار!
    اطمینان خاطریست
    از دلهره ی پاییز*
    *** عیدتون مبارک! ***

    براتون آرزوی بهترینها رو در سال جدید (دهه جدید) دارم
    سلامتی –شادی –سربلندی-دلخوشی-آرامش و موفقیت
  • ستاره ی شب از شیراز
  • حافظ گشوده ام و چه زیباست فالتان .. حتما قشنگ می شود امسال حالتان .. با آن زبان فاخر و ایرانی اصیل : فرخنده باد روز و شب و ماه و سالتان ....

    سلام :

    امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و بهروزی و کامروایی در انتظارتون باشه ...
    سال نو بر شما مبارک ....
    عیدتون مبارک ....

    راستی منظومه ی مجنون , منظومه ی عشق به رادیو 2ساله شد ...

    دنیا رو براتون شاد شاد و شادی و براتون دنیا دنیا آرزو می کنم.

    *** عیدتون مبارک ***

    تعطیلات خوبی داشته باشید ....
    سلام عزیز دلم.ممنون میشم یه سری هم به من بزنی.بدو بدو بدو
    راستی اهنگی هم که گذاشتم لطفا دانلود کن و نظر بزار.باشه عسیسم؟الکی نظر نزاریا گوش کن بعد
    عیدتم مبارک
    من که دلم واسشون نمی سوزه. چون از اینکه دارن فرا رسیدن یه زندگی تازه رو نوید می دن، خوشحالن. این از توجه من و تو بهشون بیشتر ارزش داره.اتفاقا این یعنی زندگی واقعی
    سلام...
    به چه نکته جالبی اشاره کردید.من خودم تا به حال به این موضوع فکر نکرده بودم.
    خیلی از نوشته شما خوشم اومد
    عیدتون مبارک.سال خیلی خوبی داشته باشید
    سلام
    باره اوله که میام
    واقعا خوشم اومد
    ب اجازتون لینک شدین
    سلام و اینکه اپم
    سلام ..... یه سوال؟.......میدونی چرا عدد13 واسه ما ایرانیا نحسه؟.........
    عرض میکنم!
    ...............
    چون یه روزی تو همین ایران خودمون همین یهودیای پست فطرت به خشایار شاه ما مشروب دادنو فرمان قتل عام 77000ایرانی رو به همراه هامان وزیر لایق ما گرفتن.
    حالا از قضا اون روز 13 فروردین بود.روزی که 15 قبیله ایرانی نابود شد.
    میفهمی؟
    میدونی چرا 13بدر از خونت میری بیرون؟ چون نمیخوای یه بار دیگه کشته بشی!
    روز 13فروردین یه روزیکه که باید به گذشتت فکرکنی به خیانت هایی که بهت ,به سرزمینت شده!
    حالا همون یهودیا ساکن اسرائیلن و عده ایمون اونارو منجی میدونیم.
    ایناحرفای ما نیست حرفای خودشونه!تو کتاب esterخودشون به این واقعه افتخار میکننو 13 میشه عدد مقدسشون!
    ............
    دیگه سکوت کافیه؟ بهتره ما هم از جامون بلند شیم.
    امسال روز 13فروردین، همه با هم، در هرجای ایران، پرچم اسرائیل , ستاره 5و6 پر و تمام نماد های اونا رو آتش می زنیم (حتی میتونی با آتیش زدن دستکشای سفیدشون شروع کنی)
    آتش زدن پرچم اسراییل در روز 13بدر + کمک شما
    ...........
    ((این حرفارو جدی بگیرید و با کشورتون همراه شید!))
    **لطفا اطلاع رسانی کنید**
    سلام سال نو مبارک . منم انقدر انقدر دلم برای آدمهایی که از نگاه دیگران بی ارزشند اما در اصل باعث ترقی همان دیگران هستند می سوزد . از یادداشت های حکیمانه قبلی تان فهمیدم که خیلی به این مسائل فکر میکنید . امیدوارم سال نود نمی گویم سال بی فکری اما سالی باشد که این مشکلات را بپذیریم و بیشتر در درون خودمان بر کارها و رشد و ترقی ها متمرکز شویم چون چاره ای نیست.با آرزوی بهترین ها.
    واقعا همین طور که شما نوشتید...
    سال نو مبارک
  • رادیو شباهنگ
  • ضمن عرض سلام و آرزوی بهروزی برای شما
    خوشحال میشیم اگر نظر شما رو درباره ویژه برنامه عید نوروز رادیو شباهنگ بدونیم
    و از پیشنهادات ارزشمندتون در جهت بهبود برنامه و بالا بردن سطح کیفی آن استفاده کنیم.
    لطفا جهت دانلود این پادکست به وبسایت:
    www.radioshabahang.ir
    مراجعه فرمایید
    با تشکر
    دلمان به حال متولدین کبیسه ای سوخت ...!!!!
    حق با شماست .اما من عجیب روز های آخر سال رو دوست دارم.
    آخیییییییی!
    من همیشه سعی میکنم حواسم به این جور چیزا باشه ولی اصلا حواسم به این یکی
    نبود. راست میگین منم دلم سوخت...
    سلام دوست خوبم
    دوست داری بازدید کنندگان سایتت چندین برابر بشن
    دوست داری با همون مدت کمی تو نت هستی کسب درامد داشته باشی
    حتما به وب سایتم سر بزن
    قول میدم پشیمون نمیشی
    این سایت دارای مجوز از وزارت ارشاده
    سعی کردم در این وبلاگ کامل توضیح بدم
    بازم اگه سوالی داشتی تو قسمت نظرات بذار تا جواب بدم
    لینک عضو شدن هم در وبم هست
    خیلی راحته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی