انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

چتر...

شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۲۷ ب.ظ
گاهی دلت را که به قدم زدن زیر باران خوش می کنی ناگاه کسی از روی محبت برایت چتر می گیرد!
  • میثم فکری

نظرات  (۱۴)

  • هانیه جوان دوست
  • و اگه بخوای دلش رو بشکونی برای دل خودت چی میشه؟
    اینجور مواقع قضیه ثواب و کبابه دیگه!
    یعنی حواست پرت یه جور کیف دیگه میشه؟؟؟خب اینکه بد نیست ....
    واییییییییییییییییییییییییییییییی
    از یه نظر خوبه
    از یه نظر بد.
    بابا اینا وقت حالیشون نیست
    نمی دونن میخوایم تنها باشیم
    میخوایم تنها نفس بکشیم
    اونم زیر بارون
    میشه کسی دلش نسوزه؟؟؟
    حالا وقتی چتر میخوای نیستن که بدن دستت
    چی بگم والا
    وقتی چیزی را نیاز داری نداری و وقتی چیزی را به دست آوردی دیگه نیازش نداری
    باران بر ترانه های من بارید
    ...و همیشه ی ترانه های من شد
    واقعا
    امتحانای خدا که تمومی نداره
    سلام
    میشه شما رو لینک کنم؟
    من مطالب شما رو دوست دارم.
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    سلام بر شما :

    عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

    این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

    یک ماه تمام مهیمانت بودیم

    یک روز به مهمانی این خانه بیا

    با تاخیر عید سعید فطر مبارک ....
    بعضیا الکی فضولن دیگه!

    یکی نیست بگه هر وقت لازم شد محبت کن چرا وقتی بهت نیاز دارم کمک نمیکنی؟؟؟
    و تو عاشق بوی بارون خورده ی این خاک باوری
    باران را دوست داری اما نه بی چتر
    میگویی از این برهنه گی احساس در زیر باران
    انهم بارانی که می اید تا اندازه کند عیار باور ادمی را
    بیزاری
    با اجازه لینک شدید
    سلام
    یعنی واقعن همچین کسی پیدا میشه؟
    و چتر پناه بی پناهی های او بود نه من...............

    یا حق........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی