انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

فلسفه یا زندگی..

شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۵۶ ب.ظ
شاید برای زندگی فلسفه نمی خواهیم و بجایش فلسفه را باید زندگی کنیم...

پ.ن. به دلیل کمبود جا از الصاق نویسنده به متن معذوریم!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۷)

  • هانیه جوان دوست
  • حالا یکی میخواد بهمون فلسفه رو توضیح بده
    نه زندگی نه فلسفه
    سلام
    فلسفه خیلی مهمه حتی از نون شب هم واجب تره...
  • الهه آرانیان
  • یه استادی داشتیم که می گفت اونایی که ذهنشون پرسشگره و نه پذیرشگر،گاهی شاید در یخچال رو هم با فلسفه باز کنن!
    و من فکر می کنم برای زندگی هیچ چیز مهم نیست جز داشتن حسّ و حال زندگی!
    زندگی جیره مختصریست
    مثل یک فنجان چای
    و کنارش عشق است
    مثل یک حبه ی قند
    زندگی را با عشق نوش جان باید کرد...
    سلام حکیمانه می نویسید زیبا بود
    فرزندم ؛ همین پی نوشتت یک جور الصاق نویسنده به متنه دیگه . به ویژه که علامت تعجب هم آخرش گذاشته ی .
    ....
    راستی چطور فلسفه رو زندگی کرد؟؟؟
    چطور میشه از حد یه شعار خارجش کرد؟؟
    میوه کال خدا راان روز می جویدم در خواب.
    ابی بی فلسفه می خوردم.
    توت بی دانش می چیدم.
    تا اناری ترکی برمی داشت دست فواره خواهش می شد.
    زندگی چیزی بود مثل بارش عید یک چنار پر سار.
    زندگی در ان وقت صفی ازنور و عروسکبود.
    یک بغل ازادی بود.
    زندگی در ان وقت حوض موسیقی بود.
    دلم از غربت سنجاقک پر
    سلام
    قضیه نیمروز حل شد با کمک خدا
    دیگه تاییدش نکنید
    پاسخ:
    حل نمی شد هم تایید نمی کردم!
    جدا فلسفه یا زندگی؟

    زندگی در صورت درست بودن فلسفه شود بد نیست!؟!؟!؟
    همین- چه با ربط چه بی ربط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آخ چقد دلم تنگه

    چقد دلم هوای رادیو کرده

    هوای قرار شبانه

    یادش بخیر
  • رادیو شباهنگ
  • سلام آقای فکری . میشه از پادکست های ما هم دیدن بفرمایید( دیدن؟!!!)
    تشریف بیارید بشنوید و نظرتون رو بدید .
    سلام فکر میکنم فلسفه رو باید زندگی کرد . میشه نظرتون رو درمورد نوشتهام بدونم.
    باسلام
    زیبا بود
    سبز باشیدوپیروز
  • شیوا امیرتیموری
  • سلام من اتفاقی با وبتون اشنا شدم وب خوشکلی دارین
    راستی من دوران مدرسه چون رشته علوم انسانی بودم دو سال فلسفه خوندم اصلا دوست ندارم اق اق خداروشکر از دستش راحت شدم
    سلام
    ما فلسفه می خوانیم تا زندگی کنیم ، زندگی نمی کنیم که فلسفه بخوانیم .
    زندگی را باید زندگی کرد
    درسش را نه در دانشگاه که با صحبت با خلقش آموختم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی