انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

استیو جابز در سومالی...

شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۱۱ ب.ظ
کاش "استیو جابز" در سومالی مرده بود تا آیفون و آی پد به دستان ما گرسنگان سومالی را هم می دیدند و برای آنان هم خرما خیرات می کردند!

 

پ.ن:موضوع اصلی سومالی بوده ونه استیو جابز!

 

  • میثم فکری

نظرات  (۱۳)

  • طارق نیوز
  • هو النور

    با سلام

    برای اولین بار در ایران سیستم پاسخگویی پیامکی به سوالات شرعی و اعتقادی توسط سامانه خبری تحلیلی طارق نیوز راه اندازی شده است.
    همچنین از شما تقاضا می شود جهت تبلیغ هر چه بهتر دین مبین اسلام ما را با نام طارق نیوز و به آدرس www.tareghnews.com در وبلاگ خود لینک نمایید و لینک تصویری ارسال پیامک را نیز با کد زیر در ویلاگ خود قرار دهید:








    امید است تا بتوانیم با همکاری شما قدم بزرگی در راستای تبلیغ دین اسلام برداریم.

    با تشکر
    مرجان احمدی
    مدیر روابط عمومی طارق نیوز
    تسلیت میگم
    به نظر من کم شخصیتی نبوده و این هیچ ربطی به سومالی و اینا نداره.مردم ما برای سومالی هم خرج کردن.برای او هم خرج کنن اون هم در حد خرما بد نیست !غربزدگی هم محسوب نمیشه !
    ایشون فقط مخترع آی پد و اینا نبوده .صنعت چاپ ما مدیونشونه
    باز هم بهتره خیلی از این شیخ های ماست که واسه مرگشون عزا عمومی میگیرن یا پولی که برای فلکسی و بنر احمدی نژاد میدن!نـــــــــــه؟
    پاسخ:
    با اطمینان و یقین جواب میدم که "نه"
  • شیوا امیرتیموری
  • خدایش بیامرزد
    دیروز به دوستم میگم حیف شد استیو مرد میگه کی ؟کی مرد ؟میگم استیو جابز حیف شد مرد رو کرده به من تو چشمای من خیره شده میگه مگه مرد؟ کی مرد؟ منم بهش گفتم خسته نباشی!! به اون یکی میگم حیف شد استیو جابز مرد میگه حالا کی بود
    خدایا توبه......
    پاسخ:
    حالا کی بود؟!کاش به همه ی مردمان اینقدر تعلق داشتیم
    خدا بیامرزتش ولی من کلا با این گوشیای ایفونش یه مشکل اساسی دارم!
    پاسخ:
    جای بسی تعجب!
  • عطیه عسگری
  • میثم جون اینا چی می گن؟!
    این همه ارادت فقط به جناب جابزه؟!!!!
    پاسخ:
    گمان کنم خانمم
    شما که همش دارید می نالید ف واقعاَ بیجاره هایی که با امثال شما مصاحبت می کنند . اوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف حوصلم سر رفت
    پس بفرمایین که این همه ژول که برای بنر و عکس و فلکسی احمدی نژاد از جیب خزانه یا خود مردم در میره به چه دردی میخوره؟شاید بهتر نیست این پولها رو بدن به سومالی؟
    الان شما با کجای یه جعبه خرما مشکل دارین؟به نظرتون استیوجابز کم کسی بوده؟هیچی هیچی که نشه ازش یاد گرفت همین که تو گاراژ خونش دنیا رو متحول کرده خیلی هست.شاید اگه محصولاتش رو ببینین ... هرچند بسیاری از امکاناتش تو ایران به درد نمیخوره ..
    متاسفم که با یقین میگین نه !
    الهی
    خدا رحمت کنه استیو رو مرد خوبی بود
    من خودم از محصولاتش استفاده میکنم و رضایت کامل دارم
    همین دعای خیر واسه تقدیر کافیه
    پاسخ:
    !!!!!!!!!!!!!
    خوب خدا بیامرزدش کاری که از دستمون بر میاد
    نوشتید جای بسی تعجب داره واستون.

    میدونید چرا مشکل دارم باهاشون؟

    ایفون 4 که اومد تا یه مدت همه مشکل بی انتنی داشتن باهاش!!!انتن نمیداد مجبور شده بودن تا رفع مشکل به صورت موقت به مردم قاب پلاستیکی بدن یا بهشون میگفتن گوشی رو دست چپ نگیرن!

    واسه همین ذهنم خراب شد نسبت بهش!
    با سلام

    اومدم همینجوری رد بشم دیدم حرف از یه انسان بزرگه دیدم بد نیست یه تسلیت هم من بگم واقعا خدا روحش رو شاد کنه و بیامرزه
    از خدا میخوام که زمین ما رو با این چنین انسانهای پربرکتی هیچ وقت خالی نکنه خدا کنه ما هم ازش سرمشق بگیریم که چطور میشه با علم به جامعه بشری کمک کنیم

    استیوجابز عزیز
    روحت شاد و انشاالله که در آرامش ابدی
    سلام


    نمیدونم چی بگم الان مخم کار نمیکنه فقط میدونم نامادریش که بزرگش کرده ایرانی بوده!

    [آیکون کاملا بی ربط]
    به زعم من که البته چندان هم مهم نیست ، مقایسه مقوله سومالی و استیو جابز از اساس کار اشتباهی است . این پُست به اشتباه جنجالی شده .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی