انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

قربان صدقه...

شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۴:۲۶ ب.ظ
قربان صدقه ی برف که می روم آب می شود

قربان صدقه ی آب که می روم به زمین فرو می رود و چشمه می شود

قربان صدقه ی چشمه که می روم بخار می شود

قربان صدقه ی آفتاب که می روم چهره در نقاب می کشد. باران می بارد و روز از نو و روزی از نو ...

...

انگار قربان صدقه های من است که ابر و باد و مه و خورشید و فلک را به کار می اندازد!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۹)

من فکر میکنم شما بدشانسید!

قربون صدقه چیزی نرید بیشتر واستون باقی میمون...
  • نیره غدیری
  • ای جانم چه توهم قشنگی
    پاسخ:
    واقعا ها!
    سلام خیلی زیبا بود
    قربان صدقه ی تو که می روم راه رفتن درپیش می گیری و می روی
    حتی نمی پرسی برای چه قربان صدقه ی تو رفتم
    ازروی هوس یا عشق؟؟؟؟
    اگه بهم سربزنیدخوشحال میشم استاد
    نه تو می مانی
    نه اندوه
    و نه هیچ یک از مردم این آبادی
    به حباب نگران لب یک رود قسم
    و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت
    غصه هم خواهد رفت
    سلام
    اگه این متن رو برا مادر بزرگم میخوندم میدونید چی میگفت :ننه این بچه هم مثل من دستش نمک نداره یا میگفت :انگشت عسلیش رو گاز میگیرن
    اما نظر خودم
    باور هایمان را _اگر در مسیر صحیح هستند_ باور داشته باشیم و در حفظ آن کوشا
    سلام
    بانوشته ای متفاوت و جداازعشق آپم دوست دارم بخونیدونظرتون روبگین
    نوشته ای کوتاه است
    زیادوقت نمیگیره استاد
    قربون صدقه چی برید برف میاد اونوقت؟
  • فرزانه ناظری
  • دچار الطافات الهی شدید شاید ها !!!
    دیوار که کوتاه باشد...............
  • مرضیه(مهره هستی)
  • سلام
    دوس داشتیتن بهم سر بزنین نظرتونو درباره کارم بگید...
    یاعلی
    چه باحال..............................
    سلام
    به وبلاک من هم سر بزنید.
    شمس بخش
    سعی کن قربان صدقه ی کسی که دوستش داری نری وگرنه معلوم نیس چه بلایی سرش میادا!!!!!!!!
  • شیوا امیرتیموری
  • قربون دست تون میشه قربون صدقه شهرما هم برین بلکه بارونبی برفی چیزی از دولت سری شما نصیب ما هم بشه منتظرم ها:)
    ببند پنجره را رخ بژوش می ترسم
    که چشم شور ستاره تو را نظر بزند . . .
    بژوش = بپوش
    سلام.خب اصن قربون صدقه نرین!

    من عاشق رادیو جوانما!
    البته از نوع این جا شب نیستش!

    اگه افتخار دادین به من سری بزنین دیگه
  • کمی حوصله کن
  • اگر کار خوبی هست که می توانم انجام بدهم
    یا شادی ای هست که می توانم به دیگران ببخشم
    لطفا به من بگویید!
    نگذارید آن را به تاخیر بیندازم
    یا از یاد ببرم
    چرا که هرگز این لحظه را دوباره نخواهم زیست!
    پاینده باشید.
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
    سلام
    به پیشوازمحرم رفته ام
    تاشاید زودتر راه رابیابم
    بهم سربزن بایک مطلب محرمی آپ هستم استاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی