انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

روزهای آخر...

شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۵۴ ق.ظ
روزهای آخر اسفند دارند سرمای زمستان را به رخمان می کشند تا این روزها را فراموش نکنیم. اما ما همچنان چشم به راه بهاریم.

همیشه دلم برای روزهای آخر زمستان می سوزد...

  • میثم فکری

نظرات  (۲۰)

  • گیندون و گوندون
  • هر پیام آسمانی، یک کبوتر است، حبس کبوتر شایسته نیست، در پرواز ....

    سلام دوست عزیز
    وبلاگ فوق العاده ای داری
    خوشحال میشیم با یادگاریهای قشنگت باعث دلگرمی ما بشی
    منتظر حضور قشنگت هستم
    سلام
    بهار زیباس
    اما از الان منتظر پاییزو زمستونم
    و کسی اسفند را تحویل نگرفت!
  • شیوا امیرتیموری
  • روزای اخر زمستون که میشه دلم میگیره شدید که چرا قدر زمستونو بیشتر ندونستم کاشکی نمی رفتولی خوب بهار یه چیز دیگه ست یکی یه دونه ست
    سال نو بر شما مباااااااااارک
  • شیوا امیرتیموری
  • همیشه یک نفر از آفتاب می ماند
    و از اهالی باران
    و از تبار بهار
    اگر چه خاک به دنبال آسمانیهاست:))
    زمستان خوشحال از رفتن ... برای زمستون دل نسوزان ... نگاه کن چیزهایی که دل سوختن می خواد و کسی دلش نمی سوزه ... نگاه کن دل سوختگانی که بهار و زمستون هیچ فرقی براشون نداره... کاش می شد فقط حرف زد ... فقط حرف ... چه میکنی وقتی دلت می سوزه ؟
    سلام
    امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشیم.
    عیدتون پیشاپیش مبارک.
    بالاخره هر چیزی ی روزی تمام میشه
    فصل هام هم از این قاعده مستثنا یا مستثنی نیستن
    الان دقیقا سر سواد منم همین بلا داره میاد
    بخدا اثرات خونه تکونیه من بی گناهم
    اقای فکری عیدتون مبارک باشه انشاالله وسالی پراز موفقیت بخصوص سلامتی داشته باشید
    سلام استاد عزیز! بهار مبارک!
    و همینطور آدم هایی هم هستند که مثل روزهای آخر اسفند مظلومند!
    آدم هایی که همیشه تقدیرشان گم شدن بوده انگار!
    مگر هیاهو و شلوغی جشن های دل خوش کنکِ بعضی وقتها الکی مان بگذارد!
    ....
    همینجوری!
    سال نو مبارک
    سلام
    عید شما مبارک باشه انشاالله
    همیشه ماه اخر زمستونومونو خرابش میکنیم
    منم
    ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها
    ای تدبیر کننده روز و شب
    ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر
    حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

    سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید
    بله، بیچاره روزهای آخر اسفند!
    بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است
    آغاز بهار بر شما مبارک...

    سلام عیدتون مبارک ....

    سال 1391 آغاز شد و من برای شما بهترین ها را در این سال آرزو دارم ... بهترین هایی که سلامتی مهمترین قسمت اونه ....
  • شبنم(محله من)
  • سلام
    دل من برا روزهای آخر زمستان میسوزه چون من متولد فصل زمستانم وبه آن عادت دارم
    ووقتی میرود دلم کمکی میگیرد .....
    اما بهار که میآید با زیباییش سردی زمستان را به رخمان میکشد
    سلام زیبا می نویسید یعنی زیبا نگاه می کنید...
    حرم که می روم قبل از سلام خودم سلام شما را به امام رضا می رسانم...
    و نمی دانم چه کردید که همیشه هنگام زیارت نامتان را در اول فهرست دعاهایم می بینم.الهی حاجاتتان روا...
    سلام آقای فکری.چرا ویگه وب تون رو آپ نمی کنید؟!
    آهای دوره گرد
    این بغض هایی که به من فروختی چینی است...
    مدام می شکند...
    جواب سلام نگاهت

    هر چند واجب

    جواب نمیدهد شرم نگاهم

    تقصیر من نیست

    گفته اند ....

    بیشتر از یک نظر حرام است

    وگرنه

    قبله نگاهم من همیشه مستقیم نمیرود


    سلام دوستان دعوتید به خواندن شعر های کوتاه من
    منتظر حضور تون هستم
    خدا دیکته گفت و ماغلط، پشت غلط

    عشق و نوشتیم با "الف" نقطه گذاشتیم سرخط.


    .به روزها دل مبند ، روزها به فصل که میرسند ، رنگ عوض میکنن
    با شب بمان ، شب گرچه تاریک است ، لیکن همیشه یک رنگ است . . .

    خوش حال میشم از حضوره پر مهرتون با مطالبه هیچ و پوچ وبم استقبال کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی