انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

از اثرات یک روز گرم...

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ

وقتی بادِخنک از بادکنک بیرون می زد فهمیدم کسی در آن دمیده که حسابی دلش خنک بوده؛ حالا حال کسی را گرفته یا یخ در بهشت خورده را من نمی دانم.

خلاصه این بار "بادکنک"، بادِ خنک داشت و بس!

....

هوا گرم است و دلم یخ در بهشت می خواهد!

  • میثم فکری

نظرات  (۷)

اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت

دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد .$$

ببخشید اگه بی ربط بود $$


آگهی رایگان
http://www.9rang.com
سلام اقای فکری....
سالروز تاسیس رادیو بر شما مبارک
خوشحال میشم به وب بنده هم سر بزنید ونظر زیباتونو بگین
مطلبتون هم ین موضوعتون یخ بود.
پاسخ:
می دونم!
اینبار قبل از اینکه من بخواهم باد بادکنک را خالی کنم,تمام باد آن خالی شده بود
بادکنک بادی برایش نمانده بود تهی شده بود
فهمیدم کسی که در آن دمیده نه حال خریدن یخ در بهشت را داشته نه توان و مرام گرفتن کسی
خلاصه چند وقتیست بادکنکها هم کم باد شدند

هوا گرفته است
دلم لبخند از ته دل میخواهد!
از همه چی که بگذریم اخرش منم یخ در بهشت میخوام!
سلام
خداقوت الان کجایی برادر ؟
ما هم هوس یخ در بهشت نمودیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی