انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

روز قبل از روز تولد من...

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴ ب.ظ
روز قبل از تولدم را کاملا یادم می آید! با خودم می گفتم جایی امن تر و راحت تر از اینجا نیست. با خدا چانه می زدم که خدایا بگذار یا اصلا نروم یا دیرتر بروم. اما گفت نمی شود. دنیا حساب و کتاب دارد. باقی حرفهایش یادم نیست. حتی یادم نیست چه قولی به خدا داده ام ولی می گویند قولهای اساسی داده ام. حتی سفت و سخت تر از قولهای رییس جمهور به مردم!

دوست داشتم بمانم و بخوابم. یا کتاب بخوانم و فکر کنم. غذا هم به قدر کافی بود. چون خدا بنده ای را بدون روزی رها نمی کند. به پدر و مادرم خنده ام می گیرد که فکر می کرده اند چه شاهکاری می خواهد به دنیا بیاید؟! اما حالا ۳۰ سال از آن روز گذشته و من باید دوباره بیدار شوم و حسرت یک خواب راحت را داشته باشم. برای خودم متاسفم!

امروز روز قبل از روز تولد من است!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۹)

چه ناشکر...
خب آخه چی میخوای از جون خودت و خدا و این زندگی؟
دهع
بچه نیومده به دنیا اینقد پر افاده.
سلام.............. فک نکنین یادمون نبودااااااااااا
تولدتون مبارک

البته پیشاپیش
....................................................................
.........................
این نقطه چین ها حرف هایی بود که دوست داشتم بگم اما پاک شد حوصله ی دوباره نوشتنم نداشتم

شما الانم شاهکاری و پیشنهاد می کنم خیلی حسرت یه دل سیر خوابیدن و نداشته باش که دیر یا زود همه با خیال احتمالا راحت می خوابیم.
یه سوال فلسفی خدا هم به بنده اش قبل از تولدش قول میده ؟!

ضمنن تولدت مبارک
  • انوشه میرمجلسی
  • دلت گرم برادر
    این حرفا چیه
    عوضش هر روز تولد رنگ و بوی خودش رو داره
    با خاطره های مخصوص به خودش...
    بخند تا دنیا بهت بخنده
    تولدتم مبارک
    ...
    یاد می آورم از روز الست

    یاد جام باده و بنده مست

    که نمک خورد ، دریغا که نمکدان بشکست

    و چنین گفت با بوم تعهد نقاش

    که تو ای نقش ، امین غم عشق من باش

    آسمان بار امانت نتوانست کشید

    شانه خم کرد ، وجودش لرزید

    من دردانه ی بد مست تعهد کردم

    که بپایم عهدم

    با همه جان و تنم

    با همه سلول های بدنم

    ولی اکنون . . .

    زندانی سلول تنم...
    (آرما)

    من هنوز نمی دانم که تولد را به کسی که سالروز تولدش فرارسیده باید تبریک گفت یا نه!!
    اما به پدر و مادرتان به دوستانتان به تمام کسانی که در زندگیشان نقش داشتید
    سالگرد اولین نفس کشیدنتان را تبریک میگویم.
    سلام
    الان دیگه حتما به دنیا اومدید!!!! تولدتون مبارک

    دوست ندارم زیاد زنده بمانم اما زندگی را دوست دارم چون یک هدیه از طرف خداست! همه ی ما ناب ترین هدیه ی تولدمان را از خدا گرفته ایم!او به ما زندگی را هدیه داد با کلی خاطره های خوب و بد.. و یک حافظه که فقط خاطره های خوب را حفظ کند و بدها را دور بریزد!
    سلام تولدتون مبارک امیدوارم به قول خانم نظراهاری قلبتون قالی خدا باشه.همیشه سلامت باشید و موفق
    سلام چی بگم والا
    خب یه کاری کنین که خنده تون نگیره از اینکه پدر مادرتون فک میکردن چه شاهکاری دنیا اوردن...بد میگم؟!
    تولدتونم مبارک خدا بده عمر با عزت
    خواستین بیاین اونورا خوشحال میشیم
    سلام
    تولدت مبارک
    از صمیم قلب تولدتونو تبریک میگم.
    غمگین نباشید این نیز بگذرد.
  • شیوا امیرتیموری
  • به سلامتی تولدتون مباااااااااااااااااااارک
    ایشالا همیشه شاد و موفق باشید:))
  • سیدحسین حسینی
  • سلام پسر اردیبهشتی تولدت مبارک
    راستی چرا آدم یادش می رود به خدا چه قولی داده ؟
    شاید خانه اش طرف نارمک بوده ... شاید!
    سلام
    تولدتون مبارک باشه
    روز تولد قشنگه ااااااا
    اولین باره میام اینجامبارک باشه
    برای چی متاسف؟!
    وجود انسان خیلی باارزشه...
    تو این هیاهوهای زندگی هم ادم می تونه اروم بخوابه
    سلام
    دیر شده برای تبریک ولی به نظر من هر روز روز تولد آدمی است .
    حتی از نظر علمی هم ثابت شده!
    پس مبارک باشه تولددیروز و امروز و فرداتون
  • شبنم (محله من)
  • امروز خیلیا رو به خنده دعوت کردم
    سر زدم بگم بخندید حالتون خوب بشه.
    تولدتون مبارک
    سلام امروز روز تولد منه
    مطلبتون رو خوندم ، زیبا بود.
    من هم همیشه چنین تصویر و گفتگویی با خدا رو متصور بودم. ممنون که با قلم زیباتون بیان کردید.
    بهرحال هر کدام از ما یه شاهکار هستیم. شاید نه برای خودمون و یا اطرافیانمون
    اما هممون برای خدا یه شاهکار بزرگیم.وقتی بیدار شدیم و دیدیم همه بی خوابی هامون توی خواب بوده، متوجه میشیم چی بودیم کی بودیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی