انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

گله دارم از خودم...

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۳۴ ب.ظ
نه پیشنهادی دارم. نه حرف دلی. نه متن وزین و شایسته ی شما. چیزی ندارم برای گفتن.

فقط گله دارم. آن هم از خودم نه از شما...

 

 

  • میثم فکری

نظرات  (۱۴)

سلام.........
آخیییییییییی چرا خب!!!؟؟؟؟؟

گله؟؟
اونم از خودتون.......!!!

موضوع مبهم بود پس منم اظهار نظر نمیکنم!!!
ما هم
سلام.
ای بابا چرا مگه چیکار کردین!!!!!
فقط میتونم بگم زیاد سخت نگیر این نیز بگذرد........
  • یکی از قطره های بارون.
  • سلام.
    باعثه افتخاره که تو کلبه بارونی من هم قدم بزنید و خیلی خوشحال میشم اگه عطر نفس هاتون تو قسمت نظرات بپیچه.
    آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این نیز بگذرد .سخت نگیرین
    شادمانه زیستن حق شماست پش لبخند رو فراموش نکنید
  • دختر ماه عسلی
  • آقای فکری فکری ...سلام!
    ببخشیدا هیچکس جواب درست حسابی نمیده بهمون...
    از آقای علیخانی چه خبر؟ چرا هیچ برنامه ای نمیدن بهشون؟ دقیقا چی کار کردن مگه؟
    پاسخ:
    بنده هم بی خبرم!
    سلام
    آپم حتما سر بزنید ممنون
  • ساناز منوچهری
  • همین که از ما گله نداری جای شکرش باقیه....
    از این گلایه ها از خود هم پیش میاد ....
    خوبه...
    خوب می شی !
    سلام
    اعیاد شعبانیه رو بهتون تبریک میگم اقای فکری
  • شاه پرک خدا
  • رادیو مثل یه خونه ی مهربونه که هر وقت ازش جدا شی دوباره تو رو به خودش بر می گردونه درست می گم؟
    راستی سلام.
    این روزها براتون قشنگ
  • فدائی پور
  • سلام نوشتید : "نه پیشنهادی دارم. نه حرف دلی. نه متن وزین و شایسته ی شما. چیزی ندارم برای گفتن... "
    ولی بنده یک پیشنهاد واستون دارم . شاید توشون حرف دلی هم باشه که تا حالا نگفتید. راستش بنده میخواستم سایتی رو که 4 ماه از راه اندازیش میگذشت یه تغییراتی توی محتواش بدهم و یه قسمتی بهش اضافه کنم بنام " تاریخچه برنامه جوان ایرانی سلام " حال قبلا اسمش یک صبح یک سلام یا قبل ازون چی بوده . در مورد تاریخ و عواملی که در برنامه بودند علت تغییرات از لحاظ نام برنامه و عوامل پخش و... تا اونجایی که بانام خودتون مانعی نداره گفته هاتون رو بانام خودتون میذارم وهر جایی رو که صلاح دونستید با بقیه به حالت بی نام بهش اشاره میکنم . حتما بهم کمک بکنیدتا اونایی رو هم که نشناختیم بشناسیم . پیشاپیش از لطف و عنایتتون ممنونم . با تشکر فدائی پور
    پاسخ:
    متاسفانه کمکی از دستم بر نمیاد
  • فدائی پور
  • از وقتی که حداقل واسه خوندن این پیام گذاشتید ممنونم .
    سلام اقای فکری ولی من برعکس شما خیلی حرف شاید مرور خاطرات دارم از برنامه هاتون که بگم خیلی دلم میخواد که باشید درجواب دوستی که گفتن اقای علیخانی کجاست تا اون جایی که من میدونم در حال اماده کردن برنامه برا شبکه 2 در ماه مبارک رمضان هستن.
    من چهره ام گرفته...

    من چهره ام گرفته

    من قایقم نشسته به خشکی

    با قایقم نشسته به خشکی

    فریاد می زنم:


    « وامانده در عذابم انداخته است

    در راه پر مخافت این ساحل خراب

    و فاصله است آب

    امدادی ای رفیقان با من »


    گل کرده است پوزخندشان اما

    بر من ،

    بر قایقم که نه موزون

    بر حرفهایم در چه ره و رسم

    بر التهابم از حد بیرون.

    در التهابم از حد بیرون

    فریاد بر می آید از من:


    « در وقت مرگ که با مرگ

    جز بیم نیستیّ وخطر نیست ،

    هزّالی و جلافت و غوغای هست و نیست

    سهو است و جز به پاس ضرر نیست. »


    با سهوشان

    من سهو می خرم

    از حرفهای کامشکن شان

    من درد می برم

    خون از درون دردم سرریز می کند!

    من آب را چگونه کنم خشک؟

    فریاد می زنم.

    من چهره ام گرفته

    من قایقم نشسته به خشکی

    مقصود من ز حرفم معلوم بر شماست:


    یک دست بی صداست

    من، دست من کمک ز دست شما می کند طلب.

    فریاد من شکسته اگر در گلو ، وگر

    فریاد من رسا

    من از برای راه خلاص خود و شما

    فریاد می زنم.

    فریاد می زنم!




    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی