انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

آمادگی...

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ
دنیای جدیدی از نیمه ی این ماه آغاز می شود.آماده ایم یا نه؟!

 

سلام بر آنکه ما را به راه راست می رساند...

  • میثم فکری

نظرات  (۱۱)

  • نیره غدیری
  • دلشوره گرفتم.
    یا علی
    نمیدونم آماده ایم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    راستی روزتون مبارک
    آماده ایم؟!!!!!

    نیا نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست
    دوصد ترانه به لبها یکی برای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس به آسمان سوگند
    قسم به نام و نهانت دلی برای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس ز رنجمان تو مکاه
    کسی ز خلق و خلایق فدای راه تو نیست

    نیا نیا گل نرگس به مجلس ندبه
    که ندبه ندبه ی خلقه است پایگاه تو نیست

    نیا نیا گل نرگس دعای عهد کجاست
    نه این نماز جماعت به اقتدای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس به جان تشنه ی عشق
    دعا دعای ظهور است ولی برای تو نیست

    نیا نیا ثقیفه ها(املای درستشو بلد نیستم)برپاست
    ردای سبز خلافت ولی برای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس که چون علی تنها
    به فجرصبح ظهورت کسی کنار تو نیست

    نیا نیاگل نرگس تو را به خاک بقیع
    که شهر ما نه مهیای گامهای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس به مادرت زهرا
    کسی برای شهادت به کربلای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس به دعوت ما
    هزار نامه ی کوفی یکی برای تو نیست

    نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
    برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست
    پاسخ:
    دعا کنیم که بیاید نه اینکه شعر بگوییم برای نیامدن!
    برای آمدن گفتنهای از روی ریای ما؟
    در نیامدنش حس قرآن خواندن هم ندارم.
    در آمدنش چگونه قرار است قرآن ناطق شویم....خدا می داند.
    آماده ایم...
    و منتظر...
    شاد باشید و پیروز
    سلام
    شعر از من نیست و نمیدونم از کیه!
    اما به نظرم قابل تامل یا یه کوچولو فکر کردن هست البته برای من اینطور بود و هر کس میتونه یه نظر یا عقیده ای نسبت بهش داشته باشه.نمیدونم کتاب کمی دیرتر سید مهدی شجاعی رو خوندید یانه؟کتابی که خیلی صادقانه از الهم عجل لولیک الفرجهایی که ورد زبونامون شده پرده برمیداره...

    من منظورم شعر خوندن برای نیامدن نبود مخاطبم هم شخص شما نبودید...
    اینجا وبلاگ شماست اگر از شعر و کامنت من ناراحت شدید معذرت میخوام.

    موفق باشید
    پاسخ:
    نه ناراحت نشدم.میدونم شعر هم از شما نبود. نکته ی من تذکر به خودم بود
  • فاطمه 8ساله
  • "اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی ابائه فی هذه الساعة و فی

    کل ساعة ولیا" و حافظ"ا و قائد"ا و ناصر"ا و دلیا" و عینا" حتی تسکنه ارضک طوعا"

    و تمتعه فیها طویلا"

    "نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی (عج) بر منتظران ظهورش مبارک باد ."
    ایشالله که آمادگی داشته باشیم...
    دیر به دیر سر میزنم

    دیر به دیر کامنت می ذارم

    اما هر وقت که میام انرژی می گیرم

    هرچند که اینروزا نوشته هاتون رنگ و بوی قدیما رو نداره

    ولی باز هم تلنگر رو احساس می کنم

    آقای فکری اینروزا رادیو کم گوش می دم یا بهتر بگم گوش نمیدم

    مگر اینکه مجری خوبی باشه یا برنامه ی خوبی باشه

    مثه برنامه های زمان آقای گیل آبادی

    اینروزا خیلی دلتنگ حس و حالهای بعد برنامه های اون زمانم

    چقد احتیاج دارم به منطقه اختصاصی

    چقد دلم زیر نور ماه می خواد

    چقد ...

    هر چه بگم از دلم یا ناملموسه براتون یا تکراری

    نمی دونم

    حال دلم خوب نیست

    دلم کمی خدا می خواهد


    شما تو رادیو برنامه دارین که شاید حال دلمو بهتر کنه

    هنوز تو رادیو هستین؟
    پاسخ:
    متاسفانه نه!ولی امید دارم به رفتن بعضی و بازگشتن بعضی دوستان به رادیو!
    سلام
    عیدت مبارک
    من از دیدار آسمانی ها برمیگردم
    حرف ها دارم از انتظارم و رسیدن
    یا علی
    تذکر به خودتون فقط؟
    مسخرست که مطالب خودی رو تو وبلاگ بیاریدو قسمت نظردهیشم روشن بذارید.
    پاسخ:
    ؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی