انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

گدای کاهل...

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۷ ب.ظ
در بارگاه حضرت رضا همسر دلش می سوخت برای طفلانی که بزرگشان را گم کرده اند.

من هم دلم می سوخت. اما نه برای کودکان، که برای خودم. گفتم اینجا جایی برای پیدا شدن است، نه برای گم شدن. رفته بودم پیدا شوم، نمی دانم شدم یانه؟!

گر گدا کاهل بوَد تقصیر صاحبخانه چیست؟!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۴)


من هر بار میروم میفهمم که خیلی وقت است گم شده ام...

همین که آنجاپیدا شدن برایتان مهم بود و دلتان میخواست پیدا شوید
پس پیدا میشوید
از کجا معلوم,شاید هم شده باشید....
سلام آقای فکری. خوبین؟ من یه سوال دارم. اونایی که از رادیو جوان رفتن ( منظورم برنامه ساز هاست ) دوباره برمیگردن ؟ میشه دوباره برگردن یا برای همیشه رفتن؟
یعنی اشکال از مدیریته؟ اگه مدیر عوض شه میتونن برگردن ؟
دلم برای رادیو جوونی های قدیمی که دیگه نیستن تنگ شده...اما احساس میکنم هر کی رفته با دلخوری رفته و دیگه دلش راضی نمیشه برگرده...درسته ؟
:(
پاسخ:
اگر به این نکته معتقد باشید که هر روز رادیو بدتر از دیروز پس با رفتم این مدیران اتفاق بهتری نمیفته. با این حال ما امیدواریم به تحول
به قول خودتوننه پیشنهادی دارم. نه حرف دلی. نه متن وزین و شایسته ی شما. چیزی ندارم برای گفتن.
فقط گله دارم. آن هم از خودم نه از شما...
فقط میتونم بگم قشگ بود.
سلام...ممنون که جوابمو دادین
ولی با این وجود بازم من نمی فهمم چرا بعضی ها هنوز اونجان . یعنی نمی فهمم چطور اونایی که رفتن با مدیریت مشکل داشتن و اونایی که موندن ندارن...
پس ظاهرا هیچی عوض نمیشه و هر کی رفته برنمیگرده
موفق باشید و سلامت
سلام حال شما؟!
یه سوال داشتم شما برنامه اینجا شب نیس هم تو رادیو جوان داشتین یا نه؟ا اگه آره چند شنبه بوده؟!

ممنون
پاسخ:
بله.شبهای جمعه با اجرای امیرمحمد صمصامی و بعد محی الدین تقی پور
  • mohyedin taghipour
  • آقا واقعاً زیارت قبول !
    مونده بازم ازون نُـقلا ؟!! ;)
    همیشه خورده میگیرن به ما جوونا که

    چرا جوانان ما باید پای برنامه های ماهواره بشینن؟؟؟

    چرا آمار فساد در جوانان روز به روز بالا میره ؟؟؟

    چرا جوونای ما اینطورن ؟ چرا جوونای ما اونطورن؟؟

    همیشه ما جوونا بودیم که کاسه و کوزه ها سرمون شکسته شن

    اما

    جنابعالی که ما جوونا را به رگبار بستی و باد انداختی تو گلوت و قیافه آدمای همه

    چی دون گرفتی

    یه نگاه کردی که تلویزیونتون چند سالیه برنامه چندان دلچسبی به خودش نگرفته؟

    یه بار رادیو گوش کردی که دیگه مثل قبل دلبری نمیکنه؟؟

    حالا برین هر روز شبکه ها تون رو اضافه کنید

    و

    یه برنامه درست و درمون هم نداشته باشید که منه جوون بشینم پاش که یه کم

    خودِ گم شدمو پیدا کنم


    پ.ن

    اضافه شدن شبکه های تلویزیونی اتفاق خوبیه البته اگه در ساختار برنامه سازی

    پیشرفتی ببینیم
    وای که چه قدر هوای حرم امام رضا زده به سرم.....
    چه آرامشی داره
    چه قدر همه چی خوبه
    یه حس فوق العاده...
    منم تو حرم خودمو گم میکنم و پیدا میکنم
    بین همه پاکی ها
    همه ی صداقت هایی که آدما؛خوب یا بد؛ تقدیم امامشون میکنن
    بین همه ی اشک ها و لبخند ها
    چه حال غریبی سهم دل ها ی زائران میشه
    دلم تنگه واسه همه ی اون لحظه ها..........
    من هم دلم می سوزد برای اشیای گمشده خودم و خویشانم در آنجا...
    جدا از شوخی، خوش به سعادتتون.. خیلی وقته هوس مشهد کردم..
    آپم، سر بزنین خوشحال میشم...
    موفق باشید..
    جناب فکری خوب هستید؟این دومین کامنتی هست که میذارم.بعضی وقتها ما انقدر تو مشکلات زندگیمون غرق میشیم که حتی از خودمون هم یادمون میشه.....!! وبعضی وقتها حسرت گذشته ها ویا چیزهائی که نداریم میخوریم......بد دنیائی! همه رو شیفته خودش کرده ........! یکی به پست ومقام ورتبه - دیگری بامدرک وشغل وپارتی- اخرش هم گم میشیم تو این دو روز دنیا ..... عجب روز و روزگاری !!! کاش باز هم شاهد کارهای خوب وجوون پسندتون بودیم ، کاش ....... !
  • جزیره عشق
  • کوچیک که بودم

    سرم پر بود از آرزوهای بزرگـــــــــــــــــــ

    بزرگــ که شدم راضی بودم به آرزوهای کوچکـــــ


    به وبم
    دعوتتون می کنم
    امیدوارم
    لحظات خوبی رو داشته باشید
    تو........ وبم

    بهاری و

    سبز باشید
    آنان که در جوار رضا آرمیده اند/ کفران نعمت است بهشت آرزو کنند
    سلام وب زیبایی دارید نوشته هاتون به دلم نشست. به من هم سر بزنید. اگه مایل به تبادل لینک بودید بهم بگید دوست دارم لینکتون کنم اما با اجازه خودتون
    منتظرتون هستم
    خدایاگناهانم رانادیده بگیرهمانگونه که دعاهایم رانادیده گرفتی


    با تبادل لینک موافقید من لینکتون کردم شمام اگه لینکم کنید محبت میکنید دوست داشتید و تمایل به لینکه وبه منو داشتید به اسمه وبم منو لینکم کنید وحتما خبرم کنید...
    موفق باشید و موفق باشید و موفق...

    چقدر دلم بهونه ی ظریحشو داره....

    اونقدر که خیلی راحت میشه اشکا رو لمس کرد

    از بچگی بهمون یاد دادن...

    هنوز آقا نطلبیده...

    یعنی واقعا آقا نطلبیده...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی