انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

میدان فرهنگ...

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۵ ب.ظ
کوتاهی از بنده ی حقیره که زودتر برای دوستان اطلاع رسانی نکردم. ولی اولین برنامه ی "میدان فرهنگ" به تهیه کنندگی اینجانب از دیشب شروع به کار کرد.

از این به بعد یکشنبه شبها ساعت ۲۲:۳۰، شبکه ۳ رو فراموش نکنید.

نقد و نظر شما قطعا راهگشا برای بنده و سایر عوامل خواهد بود.

  • میثم فکری

نظرات  (۱۱)

  • دنبالم کن
  • دنبالم کن!
    متفاوت و جذاب!
    ثبت لحظه ها، دنبال کردن علاقه‌مندی‌ها!
    فراتر از یک شبکه ی اجتماعی!
    ببینید افراد و گروه های مورد علاقه ی شما هم اکنون چه می کنند؟!
    هم اکنون به ما بپیوندید!
    wWw.Don‌balamkon.Com
  • یه شنونده
  • سلام مرد !
    سفارشی که کردی یادم موند توی حرم سبز جد مهربونم
    مثل داداش
    برنامه ات هم ندیدم ولی ان شاالله می بینمش
  • فرشادخسروی
  • آقا من تبلیغشو امشب دیدم.ولی شرمنده زودی ازش گذشتم.انشاالله تکرارش واز هفته آینده به روز می بینیم
    چقدر دنبال همچین خبری بودم ...

    برقرار باشید : )
  • هانیه جوادی منش
  • خیلی زیلذ تبریک می گم اما چقدر لحن ات قریبه بود
    ارزو می کنم موفق و پر طرفدار بشی
    خدا همراه تمام فرهنگیان و کسانی که در میدان فرهنگ جمع هستند
    سلام اقای فکری به طور کامل ومداوم برنامه را نمیبینم اما یه مورد که بهتره تغییر بکنه دکورتون هست چون کاملا شبیه برنامه دیروز امروز فرداست.اما یه چیزی که خیلی تو برنامه به دلم نشست این بود که بیشتر میخواین جای مدیران از جوانان دعوت بکنید مثل برنامه ای که درباره مستند و انیمیشن بود.صدای اقای تقی پور هم خیلی به برنامه انرژی میده.طرز اجرا مجری هم خیلی خوب ومناسب هست.موفق باشید
    پاسخ:
    دکور ما مثل اون برنامه ی مذکور نیست. اونها از بعضی بخشهای دکور ما توی برنامه شون استفاده می کنن!
  • مریم شمس بخش
  • عیدتون مبارک:))
  • فرشادخسروی
  • آقا یه پیشنهاد :به نظرم من پوشش مجری رو عوض کنین.کت وشلواری ورسمی نباشه.ولی کلا حال می کنم با برنامتون.اگر مدیران یا صاحب نظران جوان رو دعوت کنین ممنون میشیم.
    سلام جناب فکری خداقوت
    من تازه با وبتون اشنا شدم نمیدونم هنوز برنامتون ادامه داره یا نه ایشالا که داشته باشه.من دقتم توی برنامه ها بالاست سعی میکنم برنامه هاتون رو با دقت نگاه کنم و نظرمو بگم.
    یاعــــــلی...
    سلام
    برنامتون رو چند بار گذرا و هفته قبل جامع تر دیدم . بخاطر موضوعش. شما حرف از کتاب خونی زدید ولی کو سرمایه گذاری؟ توشهر ما قرار بود چیزی حدود 13 سال قبل بزرگترین کتابخونه شمال کشور ساخته بشه. کلنگش زده شد همون سالها .و الان فک می کنید بعد از 13 سال به کجا کشیده؟ تنها اسکت فلزی اون هم در مقیاس یک طبقه !
    برنامتون جالبه و امیدوارم روز به روز موفق تر هم باشید
    سلام
    موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی