انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

خداحافظ ای برادر زینب...

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۲ ب.ظ
ذوالجناح آمد...

همه اهل حرم بیرون دویدند        ولی سالار زینب را ندیدند


خداحافظ ای برادر زینب...

  • میثم فکری

نظرات  (۶)

ای خاک ریشه های تو با خون عجین شده ست
سهمت اگر که خون دمادم شود چه باک؟

شهری که گوشه گوشه آن مجلس عزاست
یکسر اگر که خیمه ماتم شود چه باک؟

تقویم عشق دم به دم اش وقت روضه است
هر روز اگر که وقف محرم شود چه باک؟
چقدر وبتون بی روحه نمیشه قالبشو تغییر بدبد خیلی قشنگ نیست بعدش اپ بشید
آقا جان
ببخش که با یک پیشگویی قبیله مایاها
یادمان رفت تا نیامدن شما دنیا تمام نخواهد شد
العجل.........

وبتون قش
  • نیره غدیری
  • سلام

    مبارکا باشه

    برادر وبلاگ اثبات ما رو دوبار لینک دادی. یکیش رو بزن گدار ما هی گم نشیم

    پاسخ:
    چشم
  • mohyedin taghipour
  • سلام
    خونه ی جدیدت زیبا و پابرجا !
    پاسخ:
    ممنون کارگردان عزیز. به ما سر بزن محی الدین جان

  • محمود عراقی
  • سلام اقای فکری خوبید
    تسلیت میگم ایام اربعین حسینی را به شما
    و
    وبسایت جدیدتون رو هم تبریک میگم
    شما هنوز هم برای من یک سردبیر متفاوت رادیو هستید
    یاد منطقه اختصاصی مخصوصا اخرین برنامه اش بخیر هنوز هم ضبط شده اش را دارم و خیلی دوستش دارم مثل اسم خودتون که دوست داشتنی است.
    پاسخ:
    سلام.ممنون برادر. من هم لطف شما رو در ایام برنامه سازی در رادیو و مخصوصا در دوران جوان ایرانی سلام فراموش نمی کنم. همین که امثال شما ما ضعفا رو فراموش نکردید برای من ارزشمنده. زنده و سلامت باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی