انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

خیلی وقتها ما وقتی می خوایم از چیزی فرار کنیم خودمون رو به دامن اون میندازیم.به قول نیچه خانه ها را در دامنه ی آتشفشان بنا می کنیم.

منظورم اینه که وقتی شخصیت اقتدارگرایی هستیم سعی می کنیم خودمون رو آدم دموکراتی نشون بدیم.یا وقتی ضعیفیم سعی می کنیم خودمون رو قلدر جا بزنیم!

حالا حکایت ماست که نمی تونیم نقد دیگران رو تحمل کنیم ولی قیافه ی نقدپذیری به خودمون می گیریم!

ادعای نقد داریم ولی فقط نقد دیگران و نه خود.

دولت رو نقد می کنیم,نظام رو زیر سوال می بریم, به ولایت فقیه بد میگیم ولی تا می گن اشتباه داری می کنی سریعا جبهه می گیریم!

این در تک تک ما هست, فقط بعضیها انکارش می کنن,در حالی که از همه بدترن.من یک رادیو جوانیم پس ادعا می کنم که باید نقد کنم و اول از همه از خودم و برنامه ام می گم.برنامه ی من شاید آبکی شده باشه دلی حداقل آبروی افراد رو نمی برم و اصول مسلم رو خدشه دار نمی کنم.البته ادعا می کنم!

این بار رو اعتراف کردم ولی از این به بعد انکار میکنم چون این وبلاگ انکار ماست!!!

 

  • میثم فکری

نظرات  (۷)

  • الهه آرانیان
  • سلام،به نظرم این مطلب رو بعضیها انکار نمی کنند بلکه همه انکار می کنند،مخصوصا در این دوره که کسی نمی خواد چیزی کمتر از دیگری داشته باشه!!
    و یک اعتراض،اونم اینکه برنامه ی شما به هیچ وجه آبکی نشده،تنها برنامه ای است که میشه ازش یاد گرفت.
    خوشحالم که اولین نظر رو دادم.
    در پناه حق موفق باشید.
    سلام دوست من, من یکی از شنونده های رادیو جوانم تقریبا 3 ساله که دارم برنامه هاشو دنبال می کنم .

    آدرس وبلاگتم از روی وبلاگ خانم آرانیان برداشتم چون به ایشون ارادت خاصی دارم می دونم که نظراتشونم از روی احساس نیست اما من ....

    من خیلی خوشحالم که دارم با یه سر دبیر رادیو ارتباط بر قرار می کنم . اما تا حدی نظرتونو نمی تونم قبول کنم چون من الان حدود 2 ماه که بیکار شدم اما اصلا نا امید
    نیستم و مطمئنم که کار بهتری رو پیدا خواهم کرد .

    تازه کلی هم گرفتاری دارم اما هرگز نا امید نیستم و این مشکلاتم رو به گردن کسی نمیندازم.و سعی میکنم بیشتر تلاش کنم.

    خوشحال میشم که به وبلاگم سری بزنین من شما رو لینک کردم امید وارم اونقدری لایق باشم که لینک شما بشم.

    ضمنا من خوشحال تر می شم که برام ایمیل بزنین و بیشتر خودتونو معرفی کنین خیلی دوست داشتم بدونم سر دبیر کدوم برنامه این. یا علی .
  • فرزانه ناظری
  • سلام ... به جمع وبلاگ نویس های رادیویی و حلقه وبلاگ نویسان شبکه جوان خوش اومدید !

    انکار ما جالبه عنوان تامل برانگیزیه با حرفاتوم موافقم هوارتا !
    یه سرم به ما بزنید و همین ممنون!

    شنیده میشوید !
  • فرزانه ناظری
  • راستی من لینک تموم بروبچه های شبکه رو دارمبا اجازه شما رو هم اضافه میکنم !
    کافه اندیشه اخرش h داره!
  • آبجی مریم
  • سلام اومدم ببینم اولین پستتون چی بوده
    انکار کردن؟انکار میکنید؟
    نوشته ها تون مثل شعرهای حافظه میشه به چندین شکل معناش کرد
    اعلام شروع ...
    فکر کنم ،اگه اشتباه نکرده باشم فلسفه انتخاب نام وبلاگتون رو بیان کردید و ما هم فهمیدیم
    فلسفه عکس بوق نزن شاگردم خوابه چیه؟
    از این عکس ببخشید که با صراحت میگم ولی به دلایلی متنفرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی