انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۵۵ ق.ظ

چه گوارا یا کوییلو؟!

 

دنبال الگویی می گردیم که هیجانهامون رو با اون ارضاء کنیم یا روحیه ی انقلابیمون رو بتونیم حفظ کنیم.در یک کلام دنبال یک چریک می گردیم...

به سراغ چه گوارا میریم!

دنبال آرامش می گردیم چون شلوغیهای شهر خسته مون کرده,دنبال یکی می گردیم که حرفهایی بزنه تا اندکی آرامش پیدا کنیم,در یک کلام دنبال یک عارف می گردیم...

به سراغ کوِییلو میریم!

 

ما دنبال یک عارف چریک می گردیم ولی یک نفر رو فراموش کردیم: مصطفی چمران

یک چریک و عارف از نوع داخلی.

واقعا ما اینقدر غریبه پرستیم؟!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۹)

  • فرشته امینی
  • سلام خوبید ....من از شما گله دارم ...می دونی چرا ؟آخه چرا جوابمو نمیدید مگه من کار بدی کردم ...بابا مگه من چی گفتم؟ فقط گفتم که آیا نامه من به قرار شبانه رسیده یا نه...من خیلی دوست دارم شما و همه را ازنزدیک ببینم...می فهمید که...دوستون دارم ...تا بعد ....از من ناراحت نشیدا...ممنون...راستی یادم رفت بگم چقدر خوب می نویسید
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • فرشته امینی
  • سلام به همه برسونید ...بازم میگم ...می فهمید که
    ما مخلصیم
    تا بعد
    بسم ا..
    سلام.
    میثم . چه اسم آسمانی است.راستی اگر میثم می دانست که معنای چریک چیست در کنار فرامین حقیقت ووجود تا آخر جاده پا برهنه می کرد؟
    موفق باشید.
    سلام انکاره ما

    من دیروز براتون یه آپ گذاشتم می شه لطف کنی حتما جوابشو واسم بفرستین.
  • فرشته امینی
  • دوباره سلام خوبید من نمی دونم چرا این رادیو جوانی ها این طورین ...برای من 2A کنید ..ممنون
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • عطیه کاوند
  • سلام.خوش حالم که بلاخره رفتم وبلاگ قرار شبانه و البته اینجا رو پیدا کردن هم خودش نوعی "کشف " بود!
    دیشب که خانوم هاشمی این متن رو خوندن خیلی خوشم اومد با خودم فکر می کردم یعنی کی نوشته ....البته این در مورد خیلی از متن ها اتفاق میوفته .می دونم که نمی شه اما خوب بود اگه می شد که عنوان بشه هر نوشته از کی بوده...همین الان هم خودم به این نتیجه رسیدم که حالا مگه مهمه "کی" نوشته؟ ببین و بفهم که "چی" نوشته!
    همین تازگی ها کتاب خاطرات غاده چمران رو خوندم....می دونم این روزا بیشتر صحبت از خود شهید چمرانه اما بد نبود اگه تو معرفی دیشبتون از شهید، نام و یادی هم از همسرش می کردین...
    در هر صورت متشکرم از اینکه با بقیه متفاوتین و برای این متفاوت بودنتون خیلی تلاش می کنین...شاید براتون جالب باشه که بگم، من از وقتی رادیویی شدم که قرار شبانه رو گوش دادم ...یعنی اولین باری که رادیو جوان رو گوش دادم برنامه ی شما بود و بعد از اون کافه اندیشه و اینجوری شد که رادیویی شدم !
    تبریک می گم که بدون هیچ جذابیت بصری و هیچ تصویری انقدر جذابین!..طوری که خیلی از برنامه های تلویزیونی نمی تونن باشن و نیستن(گرچه که من دیگه خیلی تبویزیون نگاه نمی کنم!) اینا هیچ کدوم تعریف محض نبود..واقعیت لمس شده بود!
    موفق باشید و التماس دعا خیلی خیلی زیاد!
    سلام
    خوبید؟
    شما هم واسه خودتون یک وبلاگ زدید
    موفق باشید.
    اقای فکری ما اومدیم مشهد ولی ای کاش میتونستم حاج آقا سرلک رو ببینم
    فعلا
    سلام آقای فکری.
    من یکی از شنوندگان پروپا قرص شبکه ی جوان هستم ومیخوام بگم که:
    هر وقت از دنیا خیلی خسته بودم قرار شبانه به من آرامش داد.
    ممنون
  • فرشته امینی
  • ها سلام چه طوری؟خوبی ؟پول بهتون میدن خوش می گذره ...راستی چه خبر با ما نیستی آقای فکری ....
    آقای فکری با ما به از این باش
  • دیده بان قرار شبانه
  • ...
    و در حوالی شبهای عید همسایه
    صدای گریه نخواهی شنید همسایه

    غروب در نفس گرم جاده خواهم رفت
    پیاده آمده بودم پیاده خواهم رفت


    ...چشمهای دیده بان خسته است
    به غایت خسته...
    وقتی کتاب رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست را می خونم واقعن همین حس بهم دست می ده!یا خاطرات لبنان را!
    نوشته بودم دکتر چمران از تاثیرگذاران زندگیم بوده!همه چیز را دارد با هم: علم و عرفان و عمل!
    بزرگی ایشان در خاطرات اطرافیانشان هم بیشتر دیده می شود! همسرشان یا همسر شهید الهی خاطراتی نقل می کنند شنیدنی!
    اتفاقی کشف تون کردم سردبیر!گفتم بیام یه سری بزنم ...
    یه هفته تعطیلات با اسانس امتحان خوش بگذره ...
  • فرشته امینی
  • آقای فکری یه سوال فنی فنی از اون لحاظ ها
    اگه به شما گفته باشند یه کاری را بکن ...خوب ...بگو خوب حالا زنگ بزنی همون محل و بپرسی این کار را باید تا آخر انجام بدی و بعدا بیاری بعد اونها قشنگ بزنند تو برجکت و بگن نه خانومی چه طوری تو نمیدونستی باید میاوردی (خوب ببین آخر ضایعیه ...خیلی ضایعس ...)اون موقع چی کار می کردید چون ببین تو فکر کردی کارت خیلی درسته ولی الان اون کار بیات شده سوخته بابا یعنی تمام زحمات تو هیچی هیچی چه حالی می شدی ؟من دارم می ترکم بگو من چه کنم ؟؟؟خداااااااااااااااااااااااااااااااا.....!!!ای کاش بفهمید تورو خدا بهم کمک کنید ....خواهش
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • فرشته امینی
  • آقای فکری با ما به از این باش
    ما مخلصیم
    تا بعد
    سلام
    میثم، آمدم وبلاگت را دیدم. مثل همیشه به روز باش و اهل مطالعه
    الان گریه کنیم یا بخندیم حالا مشکلی نیست گریه میکنیم
    شما هم قاطی اینطرفی ها شدید ها وبلاگتون تقریبا توپه چند تای دیگه از این ها بزارید خوب میشه به ما که سر نمیزنید نمیدونم واسه چی؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من اینقدر دوس دارم قراره شبانه رو به خودتون هم نگیرید ها مجریش خوبه یه اپ کردم توپ یه سر میزنید شما خودتون در لینکدونیه من بدونید زوزد زود اپ کنید قربون شما بای بای
  • الهه آرانیان
  • غریبه پرست هستیم به غایت...خود را انکار می کنیم.
    جور دیگر باید دید...
    اقای فکری اومدم کمکت کنم باور کن اقای گیل ابادی یه سوال توپ ازت پرسیده میدونی چریک چیه؟ خوب خودم بهت میگم
    نگا کنید ما دو نوع چرک داریم فدایی و مذهبی اگه شما از نوع مذهبیش هستید میشه شما رو مثل یاران دکتر چمران دونست حالا چریک فدایی از اون کمونیسم هاشه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مواظب باش شما واسه خودت دیگه از این ها نشو
    چون یه دفعه ممکنه بری تو کار مجاهدین مارکسیسم-لننیسم حالا اگه مجاهدین مذهبی بشی باحالتره ها ولی خوب به نظر من جواب دکتر اینه که اقا چریک یعنی مبارز والا نگا کن یعنی مبارز حالا دیگه مذهبی یا کمونیسمیش با خودت
    سلام
    خیلی خوشحال شدم وبلاگتون رو دیدم
    بازهم بهتون سر میزنم
    التماس دعا
    راستی یه سوال شما رشته تحصیلی تون چیه؟؟؟؟
  • فرشته امینی
  • لا اله الا الله آخر عزیز دل برادر این چه وضعی است چرا وبلاگ قرار شبانه و خودتون به روز نیستید حالا منو بگید من مشکلات کاری و اینا می فهمید که ...ها آ داداشی خوشم میاد که می فمی دادا(با لهجه اصفهونی بخونید )نامه من نرسید ...بابا خوب چرا نگاه بد می کنی خوب دیگه نمیگم ...باشه آقا تسلیم همین
    ما مخلصیم
    تا بعد
    خوب اول این که من با کامنت بالا موافقم:
    حالا چون خیلی اصرار کردی من در مورد چرک های فدایی برات بگم حالا میگم نگا کن چریک های فدایی منشعب از حزب توده بودن و افکار کمونیسمی داشتن البته حزب توده بیشتر وابستگی به شوروی داشت اما این ها تحت رهبری مائو تسه یونگ(یانگ)
    رهبر حزب خلق چین بودن اوج فعالیت ها نظامیه این ها در سال 50 الی 53 بود که تعداد زیادیشون هم به زندان افتادن عرضم به حضورت چریک های فدایی چند تا شعار داشتن یکیش این بود که از خون هر شهید هزاران لاله میروید حالا کاری به این نداریم از رهبران این حزب که در سال 53 اعدام شدن میشه به خسرو گلسرخی اشاره کرد به همراه دوستش اقای دانشیار عده ای از این چریک ها پس از انقلاب به منافقین پیوستن وعده ای هم نه اگر به من سر نزنی جلسه ی بعدی در مورد مجاهدین خلقه تو رو خدا یه سر بزن با هم رفیق شیم
  • فرزانه ناظری
  • سلام ...
    از لینکتون سپاس .

    دکتر چمران نمونه یک انسان کامل هستن من جوون خیلی چیزها میتونم ازش یاد بگیرم !


    ممنونم .
    سلام باشه باشه سر نزن:
    نگا کم این دفعه از رفتار و عملکرد چریک ها برات بگم نگا کن چریک ها در خانه ها تیمی علیه رژیم شاه مبارزه میکردن همیشه هم زیر لبشون یه سیانور داشتن جون تو
    فک کن خوب میگفتم بابا از هیچ گونه پشتوانه ی مردمی هم بهره نمی بردن توی خانه های تیمی خیلی سخت گیری می شده اخه اون ها مبارز خلق بودن
    میدونستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوب بگم از همین چریک ها میدونی که زن ها در خانه های تیمی نقش پوششی داشتن اون ها همیشه در انتقاد از خود خیلی اسیب و ضرر میدیدن حتی بعضی هاشون زیر همین انتقاد ها خودکشی میکردن فک کن
    خوب فقط یه چی دیگه این که غذلاهاشون هم جیره بندی میکردن به خاطر خلق
    یه چی دیگه این که اون ها به خلق اهمیت میدادن و در خانه های تیمی فاصله ها حفظ میشده یه سر بزن دیگه و گرنه بازم از چریک میگم ولی ایندفه چریک های چمرانی و لبنانی
    خیلی اصرار میکنی اقا گفتم چریک یعنی چی حالا میخوای بدونی چه جوری میتونی یه چریک واقعی بشی باشه:
    میثم باید قرار شبانه اش بره تو دل دشمن با از 4 سوی انیشه اش محکوم کنه اقا چریک که حتمی نباید یه اسلحه بندازه رو دوشش بجنگه این روزها عصر ارتباطاته
    اقا میثم یک چریک واقعی والا حالا برو به اقای دکتر بگو بازم میخواد بگم یا نه
  • رعنا خانوم شمس !
  • سلام !
    چرا غریبه پرستیم ؟!؟؟؟؟؟
    چرا ...
    .........
    ..........
    ...........
    من جدا به فکر فرو رفتم
  • فرشته امینی
  • سلام خوبید
    چه خبر می بینم که قرار شبانه از شما دفاع می کنند و دیگه بله .......
    آقا منتظریمااااااااا
    ما مخلصیم
    تا بعد
    سلام این که تقصیر ما نیست تقصیر این جامعه است ما وقتی دانشمند های خودمون رو ول کردیم و در مورده غریبه ها حرف می زنیم چه برسه به مصطفی چمران؟ایشون که از بچه های جنگ هستن.....و امروز .....یا علی
    به نکته ظریفی اشاره فرمودید
    ولی نه در حد الگو
    چه ایرادی داره در کنار بزرگان خودمون ،بزرگان کشورهای دیگر رو هم بشناسیم
    بازم میگم نه در حد الگو
    هر چند ما آدمها افراطی هستیم تو یک دوره حتی الان هم در و دیوار کافی نتها و رو لباسها عکس جناب گوارا هست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی