انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۸۶، ۰۷:۰۵ ب.ظ
لطفا زودتر تسویه حساب کنید تا نرفتید!

لطفا قبل از اینکه همه چیز رو ازتون بگیرن به حساب و کتابهای شخصیتون برسید!

با هر کی مشکل دارید از سر راهتون بردارید!

آدمهایی رو که به مذاقتون خوش نمیان نابود کنید!

....

چون گفتن حاسبو انفسکم قبل ان تحاسبوا...

  • میثم فکری

نظرات  (۳۰)

  • فرشته امینی
  • سلام
    تسویه حساب کردم که همه دشمنم شدند
    آقای فکری یکی به من گفت که نباید نظرمو در مورد رفتن آقای یامین پور می دادم
    من از نظر خودم کار بدی نکردم ...شما که نظرتون این نیست .امیدوارم نباشه
    من با خودم تسویه کردم به خاطر فقط یک نفر
    به من سر بزنید ...من خوشحال می شم
    این یک وداع ساده است
    ما مخلصیم
    ای بابا واقعا تو اینقدر زود کینه به دل میگیری اگه من بخوام تسویه کنم اولیش خودتی
    نه این که از سر راهم بردارمت نه منظورم اینه که هر سلامی یه علیکی داره
    تو حتی به علیک ما هم جواب ندادی
    من دوست ندارم آدمی رو که ازش تنفر دارم از سر راهم بردارم
    من دوست دارم یا اون آدم بشه و براش دعا کنم که آدمیت رو یاد بگیره
    یا هر کسی راه خودش رو بره و به اون یکی گیر نده
    لطفا از آیه ی قرآن هم برای تفسیر های خودتون برداشت های ناپسند نکنید
    فکر هم نکنم این آیه در این جا مصداق پیدا کنه این واسه معاده
    *به حساب هایتان رسیدگی کنید قبل از این که به حساب شما برسند* و فکر کنم هیچ ربطی یه انتقام جویی و کینه توزی هم نداره
  • وحید یامین پور
  • جوان جویای کار...

    جوانی هستم 27 ساله, دانشجوی دکترای رشته ای که هیچ وقت به دردم نخورده, می گویند فاشیست هستم یا ... رادیکال هم می گویند... فارسی اش می شود تندرو... البته قبلترها می گفتند روشنفکر زده شده ام! ...خودم هنوز نفهمیده ام والله!....


    "اگه کار سراغ داشتین بهم بگین حتما. تا حالا گرسنگی نکشیدی که آرمانخواهی یادت بره!"
    ...این جمله رو یه پیرمرد غرغرو بهم گفت. میثم راست می گه؟

    آقا ببخشید "آزادی" کدوم وری میرن؟!
    چرا اقای ریسی دیگه نمیان؟
    سلام
    به امید موفقیت همیشگی برای شما دوست عزیزم من به روز شدم خوشحال می شم که نظراتتون رو بخونم
    عزیزانی که زیارت عاشورا جعل میکنند و به جای نام حسین اسم خمینی میگزارن و روضه 598 مینویسن البته که اگر لازم باشه آیات و روایات رو برای دوستان پست از دست داده استفاده میکنند
    آمدن .....
    آمدنت را به انتظار نشسته ام تا شاید , روزی از ورای ابرهای بغض آلود قلبم طلوع کنی .تا شاید روزی نسیم خوش آهنگ صدایت گونه ام را نوازش کند.روزی که تو
    می آیی , روز مرگ فاصله هاست و روز قد کشیدن نیلوفرهای آبی دریا. روزی که تو می آیی , روز پر کشیدن من است , روز خداست .
    نجوایی برای بودن.
    امید که همواره با هم و بیاد هم باشیم.
    از علی تا به علی فاصله یک آینه است آن علی از نجف و این علی از خامنه است


    24 تیر شصت و هشتمین سالگرد ولادت رهبر محبوبمان سید علی خامنه ای مبارک.
    سلام...

    خوشحال میشیم پیش ما هم بیاید!

    در کوچه فقط با رادیو جوانی ها! دست راست! زیر موج اف ام. پلاک 1/88.. منتظرتونیم...
  • الهه آرانیان
  • حاسبوا "نفسکم" قبل ان تحاسبوه!!!
  • فرزانه ناظری
  • مسئله اینهاست !
  • فرشته امینی
  • دوباره سلام
    حالتون خوبه؟خوب خدا را شکر....
    چه خبرا ....
    خوش می گذره...
    موفق باشید
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • انوشه میرمجلسی
  • سلام! درسته که ما رومون کمه ولی دلیل نمی شه اینجا هم مثل پخش جلو نیایم و سلامی نکنیم! - 25 تیر ماه درست بعد از جوونی به وقت فردا !- پس سلام!
    به خاطر قرار شبانه هم ممنون!
  • لاشریکستان
  • تا بوده همین بوده داش میثم... اخراج وحید نشان افتخارشه...
  • تک درخت بید
  • من دشمن زیاد دارم. خوبی کردم و بدی دیدم.من محکومم به دشمنی به جرم صداقت...
  • تک درخت بید
  • خیلی داغونم.تسویه کردن کار من نیست.گفتم به نشونی شما واسه آقای سرلک نامه بدم ولی ...یه جورایی میون زمین وآسمون معلقم.به خدا داغونم...واسه یکی از اهالی قدیمی قرار شبانه چقدر ارزش میدید...لبه ی پرتگاهم...کمکم کنید...... شیراز,دفتر پست رحمت,صندوق پستی 173-71665 ... همیشه سبز می خشکد همیشه ساده میبازد من رایانه و... ندارم.خداحافظ.
    ما همیشه همین را دیده ایم! فقط یه سوال هدف همیشه قربانی دارد؟
    حرفی برای گفتن ندارم اومدم که همینجوری اومده باشم والا
    من که حرفم رو بهت گفتم دیگه همین دیگه
    ولی خودمونیم ها دیده بان عجب مخیه ها تو 26 سالگی دکتراش رو از دانشگاه امام صادق گرفته؟؟؟
    سلام...

    شما در پیوند های روزانه وبلاگ فقط با رادیو جوانی ها لینک شدید.....

    شما در عمل انجام شده قرار گرفتید !!!!

    منتظرتونیم....
  • انوشه میر مجلسی
  • بخشش از بزرگان است! قول می دم دفعه ی دیگه فریاد بزنم!
    ایول ایول داش میثمو ایول با این که به کسی سر نمیزنی یا نه بهتر بگم به من سر نمیزنی ولی خوب تو نظر سنجی های من تو دومی
    میثم فکری
    .. 3رای - 30%.
    داش میثم یه چی بهت میگم پذیرا باش کشف کردم خیلی پاچه خواری دوست داری به ما که ازت انتقاد میکنیم سر نمیزنی به بقیه سر میزنی
    سلام اقا میثم
    اقا شما چرا برنامه که دارینن اپ نمی کنین؟اخه چرا ؟بابا به نظرتون اپ کنید بهتر نیست؟
    برنامه به این قشنگی ....ما اگه خواستیم یه سوالی یه تشکری بکنیم کجا بگیم؟اس ام اس هامونو که نمی خونین.....در کل به خاطر ارامشی که قرار شبانه می ده ممنون..یا علی...
  • فرزانه ناظری
  • سلام!
    قرار شبانه دیشب فوق العاده بود تمام طول برنامه رو فکنم گریه کردم !! بیشتر به خاطر نوع ترانه ها ی انتخابی و آیتم ها !
    خیلی سپاس !عالی بود
    موفق باشید !
  • رادیو جوان آنلاین
  • مهمترین...!
    .
    .
    .
    .

    دست اول ترین...!
    .
    .
    .
    .

    جذاب ترین...!
    .
    .
    .
    .


    هیجانی ترین...!
    .
    .
    .


    داغ ترین... !
    .
    .
    .
    .
    خبر ها از رادیو جوان را برای اولیـــــــــــــــــــــــــــــن بار در رادیو جوان آنلاین بجوئید...

    ""شما اولیــــــــــــــــــــــــن نفری هستید که مطلع میشوید!""

    پس لینک ما را داشته باشید تا همیشه به روز باشید!
  • تک درخت بید
  • کجاست یاری کننده ای که مرا یاری کند؟....
  • تک درخت بید
  • مگه نمی نویسید باید ایمان داشته باشیم به خدا؟مگه هر شب با قلم دلتون خدا رو صدا نمیزنید؟خب...به آدمی که از دنیا و دنیاییها بریده و خسته ست چی می گید؟به یه جوون خسته چی می گید؟............................................................. شیراز ,دفتر پٍـست رحمت,صندوق پستی173-71665
  • کافه رادیو
  • سلام
    امشب تون مبارک.
    برای صاحب دین و غایب منتظر هم دعا کنید.
    آپم و منتظر شما
    این چه حرفیه آقا
    حاسبوا انفسکم....
    تفسیرش اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی