انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

گاهی باید نجوا کرد

گاهی باید گفت

گاهی باید فریاد زد که: آهای! اینهایی که به دستتون می رسه حتما نعمت نیست

اینهایی که به دستتون می رسه حتما پاداش کارهاتون نیست,شاید همه ی اینها امتحان باشه

شاید هم سنت امهال و استدراج خداست که می خواد بیشتر از قبل توی دنیا فرو بری تا عذاب سخت تری دامانت رو بگیره

شاید.....

  • میثم فکری

نظرات  (۸)

دوستت داشتم... یادت هست؟ گفتم دوستت دارم... و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن رفتم تا بزرگ شوم ... اما انقدر بزرک شدم که یادم رفت دوستت دارم
  • فرشته امینی
  • سلام علیکم
    شاید باید نجوا کرد شاید این را باید گفت که زندگی دیر است برای زیستن در این دنیا شاید باید می گفتم چه قدر خدا امتحانای خوب برای من آماده کرده بود و من فکر می کردم که نعمته آره خدا در همین نزدیکی است نزدیکتر از هر نزدیکی ....می خوام بگم خدا !بهترینی اینو می دونستی می دونستی چه قدر دوست دارم آره به اندازه همه امتحانایی که برام آماده کردی آره می دونم ...
    خیلی قشنگ بود
    ممنونتونم این فرشته احتیاج به دعای خوب شما داره
    پس فراموشش نکنید
    کنکور نزدیکه می فهمید که....!!!!
    ما مخلصیم
    تا بعد
  • فرشته امینی
  • سلام
    آمده ام تا بمانم
    امیدوارم که بیائید...
    همین
  • لاشریکستان
  • سلام، احوال آقا! خان شاهین شمالی ییلاق تشریف بیارین منزل خان شاهین جنوبی! بد نمی گذره!
    تلنگر خوبی بود..
    یا حق
    در ضمن تو پیوندها بین دومی و هفتمی پارادوکس قشنگی وجود داره...!
    مولای همیشه


    امـــــــیر مومــــــنان

    عـــــــــلی ما


    میـــــــلادت ، آغاز همـــــــــه ی نیکی هاست

    هنور که هنوز است

    یـــــــــاد آوری کن آنچه باید بــــیامــــوزیم


    یا عــــــــــــــــــــــــــــــــــلی


    مــــــــددی کن



    ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک...
  • واقعا مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • این منم پروردگار مهربانت ،خالقت اینک صدایم کن مرا ،با قطره اشکی به پیش اور دو دست خالی خود را با زبان بسته ات کاری ندارم لیک غوغای دلت را من شنیدم تو غیر از ما خدای دیگری داری؟ رها کن غیر مارا آشتی کن با خدای خود تو غیر از ما چه می جویی؟ / تو با هر کس به جز ما ،چه میگویی؟ وتو بی من چه داری؟هیچ!
  • تک درخت بید
  • وقعا مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زیبا بود...ممنون. ...........مرا کسی نساخت ...خدا ساخت...نه آنچنان که کسی میخواست...که من کسی نداشتم...کسم خدا بود ...کس بی کسان..........
    گاهی باید فریاد زد که: آهای! اینهایی که به دستتون می رسه حتما نعمت نیست
    چرا اینجوریه؟
    اخه؟
    نعمت ..رحمت؟امتحان؟
    مگه همش به یه معنی نیست؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی