انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ
انسان و خطا

انسان و امکان

انسان و جبران

انسان و عشق

انسان و درد

انسان و خدا

انسان و دنیا

انسان و تنهایی

انسان و دیگران

انسان و حساب

انسان و انتظار

انسان و صبر

انسان و ..........

فقط باید رابطه ها رو پیدا کرد تا هم انسان رو شناخت.هم دنیا هم عشق هم تنهایی و هم.....

  • میثم فکری

نظرات  (۲۷)

سلام
انسان و خدا..عاشقانه ترین رابطه.....کاش می شد این رابطه رو همه باور کنن..
ای کاش کسی رابطه ی انسان و عشق رو درک می کرد..کسی حرمت رابطه ها رو نگه می داشت....
انسان و انتظار ......
پر معنی بود......پیدا کردن حس انتظار خیلی سخته....
انسان و صبر.....یعنی باید عین ستون های اسمون باشی..
انسان و تنهایی یعنی بزرگ ترین موهبت....
انسان و دیگران یعنی فرصت طلایی برای خوب بودن...شاید مهربان بودن.....
انسان و حساب....توانایی می خواد و همت...
انسان و دنیا..جنبه می خواد..
انسان و جبران....یعنی بهترین لحظه یا هدیه که می شه به کسی داد اونم فرصت
جبران کردنه..
انسان و خطا درد ناک اما...
راستی انسان و...اخری که ننوشتین من دوست دارم اونو بنویسم..
انسان و سکوت........ که به نظرم همه ی اینارو در بر می گیره
یا علی
  • رعنا خانوم شمس !
  • انسان و انسان رو هم اضافه کنین !
    خیلی ها نمی دونن یعنی چی !
  • فرزانه ناظری
  • ....و سلام !

    انسان و عشق
    انسان و عشق
    انسان و عشق
    انسان و عشق
    انسان و عشق
    انسان و عشق
    انسان و عشق
    انسان و عشق
    و....

    به نظرم تو همش یه انسان و عشق هست !
    که اگه نباشه هیچ کدوم از این رابطه ها نیست !
    .....................

    راستی به این رابطه ها یه انسان و فراموشی هم باید اضافه کرد ...
    یا علی
    سلام
    اقای فکری نمی این نمی این یهو می یاین به ادم حال می دین واقعا دستتون درد نکنه شرمندم کردی بانظراتون....
    به نظر من فقط انسان و خدا
    انسان و خدا
    انسان و خدا
    انسان و خدا
    انسان و خدا
    انسان و خدا
    انسان و خدا
    سلام

    میثم عزیز به نظر من

    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش
    انسان و خودش

    به نظرم اگه انسان بتونه خودشو اول بشناسه می تونه همه این رابطه ها رو یه جورایی کنار هم بذاره البته این یه نظره و نظره منه

    می تونه درست باشه

    می تونه غلط هم باشه

    نظر خودتون چیه.انسان و ...
  • الهه آرانیان
  • انسان و همه چیز!
    سلام اقای فکری ...
    امیدورام خوب باشین؟
    من اپیدم با عنوان من باور دارم که...
    نگینا این چقدر تند تند اپ می کنه شما دفعه ی قبل دیر اومدین...
    یا علی
  • فرشته امینی
  • سلام وای خدایا
    انسان و خدا....
    خیلی خوب بود بالاخره من اومدم کلی دلم برای قرار شبانه تنگ شده آخی
    موفق باشید و سلامت
    ما مخلصیم
    تا بعد
    سلسبیل ... چشمه ای از آبی گوارا در بهشت
    به روز شد....
  • فرنازکبیری
  • انسان و خودش.
    به نظر منم انسان و خودش از همه قشنگتره...تو وجود هر انسانی هم خطا هست هم عشق و درد و خدا و تنهایی و انتظار و مهر و هزار تا چیز دیگه که تا وقتی خودشو نشناسه معنای دقیق هیچکدوم از اونا رو هم نمیفهمه...
    وب اینجانب رادیویی نیست ولی فکر کنم ارزش دیدن داره (!)
  • شنونده جوان(مونا)
  • سلام
    این دومین بار که می پرسم شما سردبیر هستی ؟خب چه برنامه ای؟
  • زهره بهتاج
  • انسان همیشه ازخودشناسی به خداشناسی میرسه...
    بین خودوخداتنهایک حرف فاصله هست...
    حالاکه دوستای منولینک کردیدحتمادرسایه سارتسنیموهم لینک میکنیدوبهم سرمیزنید...
    خوشحال میشم شماهم به من سربزنید....چشم انتظارم نذارید
  • زهره بهتاج
  • راستی یه سوال:شماسردبیرقرارشبانه نیستید؟
  • فاطمه دهداران
  • سلام
    کاشکی " انسان و مکان " رو هم به نوشتتون اضافه می کردین تا هر کسی بدونه جایگاهش کجاست.
    شما هم از سعید چیزی نمی نویسی؟
  • فرشته امینی
  • سلام اگه اینبار به خاطر من بیائید خیلی خوشحال میشم
    منتظرم
    سلام من وب زدم بعضی ها رو که دوس داشتمشون اومدن شما هم میایید؟
  • زهره بهتاج
  • سلام:ممنون که بی جوابم نذاشتیدوخوشحالم ازاینکه به وبم سرزدید
  • فرشته امینی
  • سلام علیکم
    میشه یه چیزی بگم
    چرا همه چیز تغییر کرده ...چرا شما!
  • فرشته امینی
  • اون روزها شما یه آدی داشتیدا
    اگه بخوایم اینجوری انسان رو بشناسیم اینم از من:
    انسان و تکنولوژی
    انسان و زمان
    انسان و جامعه
    انسان و آینده
    انسان و امروز
    انسان و آرمان
    انسان و اندیشه
    بازم میخوای مگه مردم بیکارن که بیان همدیگه رو بشناسن واقعا حرفی میزنی ها اصلا تحقیق در وجود یک انسان اشتباهه شناختی در کار نیست تو ظاهر یک انسان رو در نظر بگیر با احتیاط عمل کن تورو خدا شعار هم نده به منم سر بزن وای که چقدر داری من رو زجر میدی تو جون تودیدی؟؟؟ ندیدی؟؟؟ دوباره ببیندیدی پسندیدی؟؟؟ جون تو دندون دارم به این سفیدی دلتم بخواد راستی آقا قرار بود شما با من دوست بشی این همه درخواست کردی چرا نیومدی؟؟؟ مگه من مسخره ی شمامخ بیا دیگه بگو میخوام باهات دوست شم بقیه اش با من
    خوب بیا دیگه*
    بالا درست در نیومده
    با توجه به احتمال سهمیه بندی شدن دادن نظر به وبلاگها پیشاپیش عید 87 رو به شما تبریک می گویم. به ما هم سری بزنید
    سلام اقای فکری جون من این دفعه رو دیر نکنین ادامه ی همون اپم رو اختصاص دادم به اعتراض نبود عمو سعید به خاطر ایشون هم که شده بیاین و نظر بدین؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی