انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ
سلام

من فعلا هستم.حرف از رفتن هم اصلا تعارف و ناز و از این حرفها نبود.فقط باید بگم که دکتر گیل آبادی با رفتن موافقت نکردن.اما باز هم به فکر ماندن نباش .همه می رویم و تنها خداست که می ماند....

  • میثم فکری

نظرات  (۵۸)

سلام من اول شدم
نه جون من باور نمیکنم بگو خواستیم بسنجیمتون که چقدر ما رو دوست دارید حالا دلتون خوش شد این همه واستون گریه کردیم این فرشته امینی که خودش رو کشت
اما اگه آنی یه کامنت بذار
خوب قربان میگم تغییر خواصی تو برنامتون حس نمیکنم بگو پس نرفتی اصلا میخوای بری واسه چی تو که جات راحته اینجا همه دارن میرن مخصوصا گروه جوان و اندیشه که همگی با هم دارن به سرزمین های دورتر کوچ میکنن امام مرگ من اگه یه برنامه دیگه زدی خبرمون کنی ها
  • فرشته امینی
  • سلام می بینم که این جناب پیام خیلی ابراز احساسات به خرج می دهند آخی خوب خودتون از جناب آقای فکری خوشتون میاد خوب دیگه چرا ما را بهونه می کنی این همه اومدن گفتن نرو ....دیواری کوتاهتر از ما پیدا نکردی داداش باشه .....جبران می کنیم....
    آقای فکری خوشحالیم که هستید ولی به فکر ماندن نباشید
    موفق باشید
    در پناه مهربانی های خدا
  • فرشته امینی
  • اینم برای پیام خان
    با ما به از این باش که با خلق جهانی
    آره
  • فرشته امینی
  • راستی یادم رفت توی وبلاگ جای این حرفها نیست
    خوشحالم از اینکه موندید
    از اقای گیل ابادی هم ممنون که با رفتن شما مخالفت کردن!
    .شحالم که موندید.تبریک،به شما،نه به ما واسه بودن شما
    دلتون گرم،نفستون حق
    خوشحالم
    خوبه
    تو هستی
    منم هستم
    قرار اول
    قرار اخر
    خوش تیپ
  • فرشته امینی
  • سلام
    آقا پیام من هیچ نظری دیگه ندارم
    سکوت خودش حلال مشکله
    دیگه عرضی ندارم
    همین
  • فاطمه دهداران
  • سلام
    خوشحالم که دکتر گیل آبادی با رفتنتون موافقت نکردن.
  • شنونده جوان(مونا)
  • سلام.شما هم شوخیت گرفته نگران کردی مارو هی می گه می رم.
    آفرین دکتر خوشم اومد خوشحالم که هستید.
  • رعنا خانوم شمس !
  • خدا رو شکر که دکتر موافقت نکردن !
    من چقدر آقای گیل آبادی رو دوست دارم الان تازه می فهمم !!!!
    من اینجا یه کامنت گذاشته بودم کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ثبت نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاید حذف کرده کسی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مرگ من چقدر مهم شدم من که کامنتم رو فیلتر میکنن
    این تن بمیره میثم فکری ناراحت شدی از حرفم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من الان نمیدونم حذف شده اصلاثبت نشده یا چیز دیگه اما اگه حذف کردی و دیدی اگه ناراحت شدی من ازت معذرت میخوام ولی حرف دلم بود
    خدا رو شکر...که هستین هنوز...
    ببخشید سلام یادم رفت...
    سلام....خدا رو شکر که هنوز هستین...والا...
  • رعنا خانوم شمس !
  • بازم سلام!
    من به روز شدم . خوشحال میشم اون طرفا هم تشریف بیارین !

    http://khorshidbanou.blogfa.com
    از اون جایی که من دو دلم که چنین کامنتی گذاشته بودم دوباره از نو مینویسم تا ببینیم عیب از ماست یا نه.
    آقا میخواهید بروید؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی چون میخواهید بروید بروید
    کسی که به نظر مخاطباش اهمیتی نمیده کسی که ذوق و شوق بچه ها رو میبینه که از نرفتنش این همه خوش حالن و دارن از آقای گیل آبادی تشکر میکنن اما هنوز رو تصمیمش واساده که بره بزار بره آدمی که نمیتونه حرف دل شنونده هاش رو گوش بده و باز حرف تکراریه خودش رو تکرار میکنه رفتن براش بهتره
    برنامه وقتی قشنگه که سردبیر بفهمه شنونده هاش چه احساسی نسبت بهش دارن چه احساسی نسبت به برنامه اش دارن حالا هم که موندی میتونی منصرف بشی میتونی به نظرات دیگران احترام بذاری ولی میتونی بری (ایندفعه یه خورده اروم تر بود) ولی برنامتم جمع کن تا باز نخوایم به یک برنامه ی ضعیف تر گوش بدیم و به قول تو بهش عادت کنیم.
  • فرشته امینی
  • سلام
    من بروز هستم
    منتظرم
    سلااام...
    به فکر ماندن نبودیم رفتیم!
    حال سعی میکنیم به فکر باشیم که نرویم!
    این هستی و نیستی ... مسئله این است.
    خودم خوشم اومد از این یه پاراگراف کمتری که گفتم!!!
  • سیده پریسا حیاتی
  • یا حق
    سلام.
    ایام به کام.
    همیشه رفتن یک سبب.
    این سبب باعث درده .
    درده پشیمونی.
    اولین کلمه ی نه که به زبان آید گوش فرا ده.
    پس نرو.
    اگر رفتی به فکر بازگشت نباش که اینم یک سبب.
    سبب دردی که تو با تمام وجود حس می کنی.
    یا علی
    سلام ....

    بهتر !

    ما به روز کردیم تشریف بیاوردید !
    سلام ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
    ایول ایول خیلی باحالین...به جون خودم بعد از این که نرفتین با خودم گفتم تا اق ی فکری نیاد وبلاگم من نمی رم ولی دیگه طاقت نیاوردم.....
    خیلی دوستتون دارم
    یا علی
    سلام . به قول دکتر کوشکی بنده یه شنونده محترم رادیو جوون هستم . اما هیچ وقت دوست نداشتم فاصله ام رو با شما کم کنم مثلاً از طریق وبلاگ ، تلفن ، پیامک و حتی گاهی نامه اما امروزکه احساس می کنم درآستانه ماه مبارک رمضان باید یه کاری بکنم یه قدم کوچیک که هم توش حرف های این کله پر از حرفم رو خالی کنم و هم یه جورایی سعی کنم به مخاطبم یه حس خاصی بدم مثل چند لحظه تفکر و میدونم که تو این کار چون تازه وارد و نا پخته هستم خیلی موفق نمیشم اما بزارید خودم رو امتحان کنم به همین منظور من یه وبلاگی راه انداختم که همچین بی ربط به جشن تسنیم نیست اساساً علاقه من به سوره انسان بود که من رو به این کار وادار کرد پس خوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید اگه ببینم خیلی مورد پسند نیست و نمیتونه خیلی تاثیر گذار باشه تعطیلش میکنم. منتظر نظرتون هستم لطفاً ناامیدم نکنید من که به غیر از شماها کسی رو نمی شناسم که بخوام دعوتش کنم به چند لحظه تأمل . تازه شماها وارد ترید پس نظراتتون هم حتماً کارسازه .
    من بازم اومدم اما حرفی برای گفتن ندارم شما چی هیچی واسه گفتن ندارید؟؟؟؟؟
    اخه این پستتون تکراریه حرف آن چنانی هم تو خودش نگنجونده که باردر من یه آپ کن که دلمون باز بشه
  • فاطمه دهداران
  • سلام
    فقط یه بار اومدی وبم تا از سر خودت بازش کنی؟
    ایندفعه منتظرم، ولی فقط ننویسید" ما اومدیم، اینم یه صدا ار ما".
    وبلاگ جوانان تسنیــــــــــــــــــــم2 آپ شد امیدوارم بهم سر بزنی و برای اولین بار پستم رو بخونید و در موردش کامنت بدید
    راستش نمی دونم گفتن این حرف الان اینجا درست هست یا نه!؟.... اما اگر آدم احساس کنه نباید جایی بمونه, خوب بهتره تا دیر نشده این کار رو بکنه یا اینکه مرد و مردونه وایسه و بگه که می خواد بمونه.
    برنامه قرار شبانه رو به خاطر حسهای خوبش دوست دارم اما الان یه کم حسم فرق کرده...........
    سلام هم برنامه های قشنگی رو سر دبیری میکید هم وبلاگ قشنگی دارید به ما هم سری بزنید
    باز دووم نیاوردم بزا بگم:
    1:بیا وبلاگم پستم رو بخون
    2:نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرو منی که میگفتم برو ولی حالا نرو
    3:دارم قرار شبانه گوش میدم میدونم آنی بدو بیا
    ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
    اینو میبینی ازبرکت وجود منه که شما این همه بازدید کننده داری اگه من نبودم الان کامنت هاتون نمیرفت تو قسمت دوم ما منتظر سومیش نیستیم آقا آپ کن
    سلام خداروشکر که عمو شهرام موافقت نکردن فکرشم نمیکردم دعام اینقدر زود اجابت شه من که کلی ذوقیدم ایول کاش همیشه بمونین
    اقا پیام خوبه از سفر برگشتی که باز وب اهالی رادیو جوون رو بترکونی ایول بابا داری دوباره همون پیام سابق میشی

    سلام
    اولین باره که اینجا میام...
    و خیلی حوشحالم که شما رو دیدم!
    .
    .
    .
    ای آقا آپ کردنم خوب چیزیه ها
    مرگ من آقا این پیر زنه که هر شب صداشو از تلفن ها پخش میکنید کیه؟؟؟؟؟؟؟؟ این تن بمیره بگو کیه من میگم آقا بیاریمش یه آیتم تو برنامتون بسازه قبول داری؟؟؟؟
    قشنگ حرف میزنه ها.
    تازه پبش ما هم نیومدی
    آقا رکورد شیکوندم 9 تا کامنت فک کنم ها ولی به هر حال از همه بیشترم
    سلام همون بهتر که اجازه ندادن برین دستشون درد نکنه ........
    تا بعد یا حق.........
  • رعنا خانوم شمس !
  • سلام !
    با "تسنیم ، تو ، شبکه رادیویی جوان" و هم چنین طرحی از تسنیم در وبلاگ خورشیدبانو منتظرم
  • انوشه میر مجلسی
  • سلام! حلول ماه مبارک رمضان رو بهتون تبریک می گم... امیدورام برکت این ماه در لحظه به لحظه ی زندگیتون جاری بشه.
  • قـــرار شبـــانه
  • به نام خدایی که صبر و انتظار رُ کلید فرج قرار داد.

    روز ها از پسِ یکدیگر می گذرند
    و من در پی آرامشی...
    و در گذر ثانیه ها،آنچه مانده
    فقط امیدی است به لحظه ی دیـــدار
    و من مهیـــای آن لحظه در یک...

    قـــــرار شبـــــانه!



    کوله ‌پشتی‌اش‌ را برداشت‌ و راه‌ افتاد. رفت‌ که‌ دنبال‌ خـــدا بگردد؛ و گفت: تا کوله‌ام‌

    از خـــدا پر نشود برنخواهم‌ گشت.نهالی‌ رنجور و کوچک‌ کنار راه‌ ایستاده‌ بود.مسافر

    با خنده‌ای‌ رو به‌ درخت‌ گفت: چه‌ تلخ‌ است‌ کنار جاده‌ بودن‌ و نرفتن؛ و درخت‌ زیر لب‌

    گفت: ولی‌ تلخ‌ تر آن‌ است‌ که‌ بروی‌ و بی‌ رهـاورد برگردی.

    کاش‌ می‌دانستی‌ آن‌چه‌ در جست‌وجوی‌ آنی، همین‌جاست...

    مسافر رفت‌ و گفت: یک‌ درخت‌ از راه‌ چه‌ می‌داند، پاهایش‌ در گِل‌ است، او هیچ‌گاه‌

    لذت‌ جست‌وجو را نخواهد یافت.

    و نشنید که‌ درخت‌ گفت: اما من‌ جست‌وجو را از خــود آغاز کرده‌ام‌ و سفرم‌ را کسی‌

    نخواهد دید؛ جز آن‌ که‌ باید...

    مسافر رفت‌ و کوله‌اش‌ سنگین‌ بود.

    هزار سال‌ گذشت، هزار سالِ‌ پر خم‌ و پیچ، هزار سالِ‌ بالا و پست. مسافر بازگشت،

    رنجور و ناامید. خدا را نیافته‌ بود، اما غرورش‌ را گم‌ کرده‌ بود. به‌ ابتدای‌ جاده‌ رسید.

    جاده‌ای‌ که‌ روزی‌ از آن‌ آغاز کرده‌ بود.

    درختی‌ هزار ساله، بالا بلند و سبز کنار جاده‌ بود. زیر سایه‌اش‌ نشست‌ تا لختی‌

    بیاساید. مسافر درخت‌ را به‌ یاد نیاورد. اما درخت‌ او را می‌شناخت.

    درخت‌ گفت: سلام‌ مسافر، در کوله‌ات‌ چه‌ داری، مرا هم‌ میهمان‌ کن. مسافر گفت:

    بالا بلند تنومندم، شرمنده‌ام، کوله‌ام‌ خالی‌ است‌ و هیچ‌ چیز ندارم.

    درخت‌ گفت: چه‌ خوب، وقتی‌ هیچ‌ چیز نداری، همه‌ چیز داری. اما آن‌ روز که‌ می‌رفتی،

    در کوله‌ات‌ همه‌ چیز داشتی، غرور کمترینش‌ بود، جاده‌ آن‌ را از تو گرفت. حالا در

    کوله‌ات‌ جا برای‌ خدا هست. و قدری‌ از حقیقت‌ را در کوله‌ مسافر ریخت. دست‌های‌

    مسافر از اشراق‌ پر شد و چشم‌هایش‌ از حیرت‌ درخشید و گفت: هزار سال‌ رفتم‌ و

    پیدا نکردم‌ و تو نرفته‌ای، این‌ همه‌ یافتی!

    درخت‌ گفت: زیرا تو در جاده‌ رفتی‌ و من‌ در خودم. و پیمودن‌ خود، دشوارتر از پیمودن‌

    جاده‌هاست...

    (‌عرفان‌ نظرآهاری)‌

  • قـــرار شبـــانه
  • ...

    حضور پرمهرتان را ارج می نهیم،در یک قرار شبانه...در یک ذکر دسته جمعی...

    تا رنگِ نــور زنیم هر آنچه را که در تکرارِ لحظاتِ بی جذبه ی زندگی،رنگِ بیرنگی

    گرفته...!

    یا علی
  • ریحانه فراهانی نیک
  • بسم الله النور

    صــدای بال فـــرشته ها میاد...یواش یواش...

    یک لحظه صبر کن...
    .
    .
    .
    صدایش را می شنوی؟!
    به دیدارت آمده تا تو را به بزم یار میهمان کند...
    نگذار بگذرد!
    دل به او بسپار
    ===========
    نیایش،معراج به سوی ابدیت، پرواز به قله ی مطلق و صعود به ماورای آن چه هست!

    (دکتر علی شریعتی)
    ===========

    حلول ماه مبارک رمضان رو خدمت شما تبریک عرض می کنم.

    یا علی
    سلام ..
    ای بد نبود .. خودمون رو هم انکار نمی کنیم ..!!!
    راستی مگه رادیو هم سردبیر داره ؟!!
    موفق باشید ..
    یاحق ..
  • پیام آشنا (مینو)
  • به نام خدا

    آنانکه تقوای الهی پیش گرفتند برایشان باغهایی است که از پای درختانش نهرها جاریست و جاودانه در آن میمانند که این پذیرایی از

    جانب خداست و آنچه نزد خداست برای نیکان بهتر است

    قرآن سوره آل عمران آیه 198


    IN THE NAME OF GOD


    But , for those who fear their Lord ,are Gardens under which rivers flow (in Paradise);

    therein are they to dwell for ever , an entertainment from Allah ; and that which is with

    Allah is the best for Al-Abrar (the pious believers of Islamic Monotheism).

    Quran Al' Imran .198
  • فاطمه زیوری
  • بسم الله الرحمن ارحیم

    روز اول:

    هنوز هستی...

    هنوز هستی تا نسیم، عطر رمضان را به روح منتظرت بپاشد...

    هنوز راهی هست، که تو آن را نرفته ای ، که قدم هایت برای فردا های راه، چشم

    به راه بخشش باشند .

    هنوز نیایشی هست که تو آن را زمزمه نکرده ای...

    هنوز رسالتی هست، که تو آن را به پایان نرسانده ای ...

    هنوز خطی هست، که تو آن را تحریر نکرده ای...

    هنوز ندایی هست که تو آن را گوش جان نسپرده ای...

    هنوز هزاران اوج و فرودست که مزه مزه اش نکرده ای...

    هنوز هم هستی...

    هستی و باید باشی ، باید باشی که رمضان دیگری، راضی شد در هوای بودنش،

    نفس تازه کنی.

    هنوز راهی هست ، که تو آن را نرفته ای...

    ==============================================

    فرا رسیدن ایام روزه و استجابت دعا را به شما تبریک می گویم

    با آرزوی نیایشی ناب

    و سجاده ای پر بار

    یا علی
    سلام هر چه زودتر بری بهتره از ما به شما نصیحت
    آقا نرو.کجا می ری؟اگه بری نمی تونی دووم بیاری...نرو...!
    خوب آقا کشتی ما رو یه پست دیگه بزن دیگه الان اعصابم خط خطی شده هی میام پست نزدید آقا انگاری من به شما میگم کی پست بزنی کی نزنی ببخشیدها ولی بزنید تورو خدا دیگه
    سلام خوبنی اقای فکری ؟
    کم پیدا شدین؟
    من اپم
    یعنی یه دو دقیقه هم وقن ندارین که بیاین؟
    یا علی
    التماس دعا
  • سروناز معمار منتظری
  • هستیم و خواهیم بود...
    فقط اگر بخواهیم...
    اگر تردید کنی تا آخر نمی مانی...
    واگر تا آخر نباشی انگار هیچگاه نبوده ای...
    وبلاگ خوبی دارید...
    به هوای دل بارانی من هم سری بزنید.
    یاحق!
    سلام.
    امام علی (علیه السلام):
    چقدر فاصلة بین دو عمل دور است : عملى که لذتش مى رود و کیفر آن مى ماند ، و عملى که رنج آن مى گذرد و پاداش آن ماندگار است!

    منتظر حضوز گرم شما هستم هر چند اندک باشد
  • فرشته امینی
  • http://www.bozicartoon.com/gallery_page.aspx?pid=23
    لطفا به این آدرس بروید
    قشنگه فقط همین
    سلام
    روزه نمازاتون قبول درگاه احدیت
    خسته نباشید که نرفتید ولی من میگم اگه میرفتید بهتر بود جون من یه ذره به روز باشید
    یه تبریک ماه رمضونی یه چیز جدیدی بگید که باور کنیم کههستید
    یهسری به وبلاگ خودتون بزنید اگه وقت کردید نمی خواد به ما سر بزنید
  • سارا فراهانی
  • سلام آقای فکری
    امیدوارم قرارشبانه تا زمانی که می تونه دل ها رو بلرزونه و اشک ها رو جاری کنه و گاهی تلنگری باشه میون این همه روزمرگی ؛ پا بر جا باشه
    و مطمئنا" باقیات صالحاتش هم برای شما و تمام کسانی که با جون و دل براش وقت می زارن خواهد بود.

    """"""""""""""""""""""""""""""""
    نیایش، نه هم چون تخدیر آرامش بخش تر، بلکه آرامشی که می بخشد زائیده ی اشباع تشنگی و نیاز و اضطراب روح آدمی است و پاسخ گفتن به کمبودهایی که در عمق خصلت آدمی هست. اینست که نیایش بر خلاف تخدیر که به ضعف و مرگ منتهی می شود، نیروزا، نشاط انگیز و عامل شگفتی احساس ها، عاطفه ها و استعدادهای مرموز درون روح ادمی ست.
    "هیچ دری را نیایش نمی زند مگر اینکه به رویش گشوده می شود."
    (دکتر علی شریعتی)
    """""""""""""""""""""""""""""""
    و کلام آخر اینکه :
    جهــــــــان مســــخر آنهــاییست کــه بــه تســخیر عشــــق در آمــده بــاشــند
    التماس دعا
    یاعلی
  • فاطمه جعفریزاده
  • سلام نماز روزه هاتون قبول
    نمیدونم منو میشناسید یا نه اما من میشناسمتون
    بارها بارها تو رادیو یا ساختمون ژخش دیدمتون
    مهم نیست
    دوست دارم بیای تو وبلاگمو نظرت رو راجع به خیال بگ
    توخیال شما ها که رفتین تو رسانه چی میگذره
    واقعیت با خیالتون یکی بود!
    The 10 pronisotiops on being human are just that: ideas or suggestions. They are indeed Christian if contrasted with Humanist or Muslim conceptions of Man. The propositions made me think.I enjoyed that South Park episode too.
  • http://www.lasmangist.com/
  • Bunun feminizm ile alakasi yoktur.Ozan bey!Bilgi kirliligi ne demek oluyor ayrica?Bayan, kadin, kari,hanimefendi gibi kadini tanimlayan kelimeler yerinde ve zamaninda kullanilabilir.”Kadin” kelimesinin kullanilmasi gereken yerde “bayan” kullanilmasin … kari-koca yi kaba bularak bayan-koca denmesin…Hanimefendi yerine kadin diye hitap edilmesin gibi bu örnekleri uzatabiliriz. Her kelime yerinde ve zamaninda kullanildigi zaman hos olur.Dilimizde olan fakat yanlis yerde kullanildiginda tepki alan kelimelere dikkat edelim o halde…..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی