انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۶، ۰۱:۲۵ ب.ظ
می گذرد کاروان...

زمان می گذره.سالها.ماهها.روزها.ساعتها.دقایق وثانیه ها...

ماهی که مبارک بود هم به نهایت رسید ولی ما انسان بودن و فراموشکاریمون به انتها نرسید.ما هم روزی به نهایت می رسیم و می فهمیم که هنوز ابتدای راهیم!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۴)

امواج صدایی ناشناس به من گفت بیام اینجا
مهمون ناخونده نمی خوایی؟!
راستی..
من به ورزش هیچ ربطی ندارم !
بازم بیام بشنوم یا بخونم؟!
سلام...خوبین؟
خیلی قشنگ می نویسین....
منم تو وبم شعرا و متنای خودمو می ذارم.....
خیلی دوست دارم نظرتونو در بارشون بدونم...... تشریف بیارید
موفق باشین
بای
سلام عید پیشاپیش مبارک!
این هفته قرار خیلی قشنگ بود
یه دنیا ممنون
  • فرشته امینی
  • واقعا همینه
    هر ابتدایی را انتهایی است و هر انتهایی آغازی دیگر است ........ می تونه یه آغاز باشه ............مثل غم های ما که تمومی نداره انگار.........
  • زیوری/فراهانی
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    گفتند: چهل‌ شب‌ حیاط‌ خانه‌ ات‌ را آب‌ و جارو کن. شب‌ چهلمین،خضر خواهد آمد. چهل‌ سال‌ خانه ‌ام‌ را رُفتم‌ و روییدم‌ و خضر نیامد. زیرا فراموش‌ کرده‌ بودم‌ حیاط‌ خلوت‌ دلم‌ را جارو کنم. گفتند: چله‌نشینی‌ کن. چهل‌ شب‌ خودت‌ باش‌ و خدا و خلوت.شب‌ چهلمین‌ بر بام‌ آسمان‌ برخواهی‌ رفت و...
    و من‌ چهل‌ سال‌ از چله‌ بزرگ‌ زمستان‌ تا چله‌ کوچک‌ تابستان‌ را به‌ چله‌ نشستم، اما هرگز بلندی‌ را بوی‌ نبردم. زیرا از یاد برده‌ بودم‌ که‌ خودم‌ را به‌ چهلستون‌ دنیا زنجیر کرده‌ام.
    گفتند: دلت‌ پرنیان‌ بهشتی‌ است. خدا عشق‌ را در آن‌ پیچیده‌ است. پرنیان‌ دلت‌ را واکن‌ تا بوی‌ بهشت‌ در زمین‌ پراکنده‌ شود.
    چنین‌ کردم، بوی‌ نفرت‌ عالم‌ را گرفت. و تازه‌ دانستم‌ بی‌آن‌ که‌ باخبر باشم، شیطان‌ از دلم‌ چهل‌ تکه‌ای‌ برای‌ خودش‌ دوخته‌ است.
    به‌ اینجا که‌ می‌رسم، ناامید می‌شوم، آن‌قدر که‌ می‌خواهم‌ همة‌ سرازیری‌ جهنم‌ را یکریز بدوم.اما فرشته‌ای‌ دستم‌ را می‌گیرد و می‌گوید:هنوز فرصت‌ هست،به‌ آسمان‌ نگاه‌ کن. خدا چلچراغی‌ از آسمان‌ آویخته‌ است‌ که‌ هر چراغش‌ دلی‌ است. دلت‌ را روشن‌ کن. تا چلچراغ‌ خدا را بیفروزی. فرشته‌ شمعی‌ به‌ من‌ می‌دهد و می‌رود.
    راستی‌ امشب‌ به‌ آسمان‌ نگاه‌ کن، ببین‌ چقدر دل‌ در چلچراغ‌ خدا روشن‌ است...

    (عرفان‌ نظرآهاری)‌

    ***********************************************************
    به رسم ادب و احترام،

    سلام

    فرارسیدن عید سعید فطر رو خدمت شما تبریک عرض می کنیم.

    بار دیگر چشم انتظار ردپای سبز نگاهتان هستیم.............................!!!

    و حرف آخر اینکه:

    به فکر مـــــاندن نباش...

    همه می رویم

    و تنها خــــداست که می ماند.
    خلاصه...کوتاه...جالب...حرف دل همه
    حرفی نموند در پناه حق
    سلام
    عیدتون مبارک
    چه عجب آپید
    خیلی اومدم ولی شما نبودید تازشم خیلی بی معرفتید یه سر به من غربت زده هم نزدید

    روزه نمازای همه ی دوستان هم مورد قبول درگاه حق
  • انوشه میر مجلسی
  • "انسان" ... "نسیان" ... "فراموشی"... تکرار و تکرار...

    عیدتون مبارک...
  • لاشریکستان
  • می خواستم یه چیزی رو یه جور بگم فقط خودت بفهمی! دیدم بلد نیستم! یادم بیار بگم بهت! مخلص آاااقا!
    ای سیاهنما
    سلام

    احوالات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ما هم بد نیستیم

    متن قشنگیه!!

    اولین باره به وبتون سر میزنم

    موفق باشی

    امیدوارم هر چه زودتر پایان نامهات رو هم بدی به سلامتی ان شا اله

    خداحافظ
  • شنونده جوان(مونا)
  • این ماه نیست که می گذرد عمر ماست که دارد تمام می شود.
    ماه رمضان سال دیگه هم هست اما ما...
    سلام
    درک گذشت زمان, تغییر کردن آدما و گاهی تغییر نکردن اونا سخته. گاهی فکر می کنم فراتر از سخت بودنه, غیر قابل هضم و غیر قابل تحمل.
    " با این همه ای قلب در به در از یاد مبر که ما
    من و تو
    انسان را رعایت کردیم
    خود اگر شاهکار خدا بود یا نبود"
    دلم بد جوری گرفته از اینکه دارید قرار شبانه رو تموم می کنید. کاش زود تر به قرار رسیده بودم . ولی اینو بدونید که توی مرحله ای از زندگیم پیداتون کردم که خیلی بهتون احتیاج داشتم. شما منو به قرار رسوندید.
    برای این دو ماهی که باهاتون بودم هم از خدا ممنونم هم از شما.
    موفق و شاد باشید
  • بیتا(شنونده قرار)
  • با این که قرار رو دوست دارم اما فکر می کنم قرار هم یه وسیله است.
    بیشتر از اینکه از تموم شدن قرار ناراحت باشم از رفتن شما دلگیرم.
    برید اما با یه برنامه دیگه برگردید.ما سر قرار منتظریم
    سلام.همشو خوندم
  • یک غریب آشنا
  • آرام و بی صدا...

    بی خبر...ناگهانی...

    کاش مثل همان روزها با عشق در کنارمان می ماندید و می نوشتید تا ساعتی در کنار روح های خسته یکدیگر به دور از هیاهوی روزهای زندگی در قراری شبانه به قرار می رسیدیم اما این اواخر هر لحظه فکر اینکه شما محکوم به بودن هستید از لذت حضورمان کم می کرد پس در این واپسین روزهای بودنمان در یک ذکر دسته جمعی به خدا می سپارمتان و آرزو می کنم همواره برای آغاز بودنهایتان زیباترین و مقدس ترین بهانه ها را داشته باشید...

    به فکر ماندن نباش
    همه می رویم
    و تنها خداست که می ماند

    پـــــــایـــــــان قــــــــــــــــرار شبـــــــــــــــــانه
  • تسنیم تمپفا شروع کرد
  • تسنیم تمپفا راه اندازی شد.

    در ضمن در صورت تمایل من میتوانم وبلاگ شما را نیز طراحی کنم
    عبدی هستم از مشهد.
    www.tempfa.com

    09354163574
  • ........................................
  • ........................................................................................................
    سلام من اومدم
    نیومدید جواب سلامای منو بدید
    آخه اون سری که اومده بودید گفتید اومدید جواب سلاممو بدید
    من بای د انگاری شمارو مجبور کنم که به منم سر بزنید تبریک عید بگید سال تحصیلی جدید رو به من تبریک بگید
    البته من متواضع تر از این حرفام اصلا ناراحت نیستم که دیر کردید من همین الآنشم قبول دارم منت به سر ما بذارید بیاید همون جواب سلاما رو بدید
    منتظرما
    سلام....
    اقای فکری خوبین؟
    اوه ه ه ه ه ه ه ه از کی نیومدم اینجا؟
    ببخشید واقعا...
    انقدر سرگرم این ماه شده بودم ....
    واقعا تنها چیزی که می تونم بگم اینه که دلم براش تنگ می شه و حیف که این همه زود رفت....
    انگار همین دیروز بود که داشتیم لحظه شماری می کردم تا هلال ماه رویت بشه...
    ولی.....ایکاش روزی بیاد که حس کنیم واقعا تونستیم ازش استفاده کنیم...
    یا علی
    التماس دعا
    کم پیدا شدم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوب مشکلی نیست حالا چون دلتون نشکنه کامنت دومیم رو هم میذارم تو مایه های کاروان و قافله شاعر عظیم الشان میفرمیاد:
    ای ساربان آهسته ران کارام جانم میرود
    جالب و زیبا و مجمل اینم گفتم که گفته باشم قبول داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام...

    بنا بر فرموده دوستان که امکان نظردهی در ایران بلاگ را نداشته اند، مجدداً نقل مکان کردیم...

    اولین وبلاگ لیگ برتری رادیو جوان افتتاح شد...!!!

    http://tapeshejavani.blogfa.com

    این روزها همه جوان می شوند، شما چطور؟؟؟

    با تشکر
    سینا هنربخش
    مدیریت وبلاگ طپش جوانی (طپش با ط دسته دار!!!)
    Sorry for the huge review, but I’m really loving the new Zune, and hope this, as well as the excellent reviews some other people have written, will help you decide if it1;&287#s the right choice for you.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی