انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۶، ۱۱:۳۳ ق.ظ
بالاخره زمان رفتن رسید

.....پایان قرار شبانه

  • میثم فکری

نظرات  (۵۵)

سلام اولیش خودمم خدا حافظ
رار اول: سلام آغاز قرار شبانه
سالها میگذرد روزها هم میگذرد ثانیه ها هم در گذرند همه می آیند و همه می روند
رسم دنیا آمدن است رسم همین دنیا هم رفتن است.
پیام کوتاه ما به شما:
برترین مردم کسی است که برای مردم مفید تر باشد.
(امام علی(ع))
آقا برنامه ی شما خود ما نوشته های شما تو این یک سال و خورده ای که با قرار بودم هر شب سا عت8.30 تا 9.30 سر قرار حاضر میشدم برام مفید بوده پس شما به گفته ی حضرت امیر(ع) برترین مردمید برنامه ی شما خیلی به دلمون نشست اما بهترین کار همین کار بود قرار شبانه دیگه دیده بان نداشت سردبیرشم که داشت میرفت هیچ برنامه ای بدون محبوب سازهاش محبوب نیست شما محبوب تر از قرارتونید هر جا هستید موفق باشید امیدوارم زمان دیگه ای توی گروه جوان و اندیشه برنامه ای به سردبیری میثم فکری دیده بانی سید وحید یامین پور گویندگی زهره سادات هاشمی و خانوم کرمی به نویسندگی نویسنده های خوبتون و همه ی عوامل قرار شبانه درست بشه ما هم بشیم طرفدار پرو پا قرصش.
قرار آخر:پایان قرار شبانه خدا حافظ
و حرف آخر:
به فکر ماندن نباش همه میرویم و تنها خداست که میماند پایان قرار شبانه
یا علی موفق و پیروز باشید
حیفم میاد که نگم آقا این شب های اخری تو این یک ساعت های باقی مانده میرم تو اتاقم در اتاقم سه قفله تو تاریکی برنامتون رو گوش میدم به جون خودم پنکه رو هم خاموش میکنم این روزهای اخری اینقدر آنگ غم پخش نکنید تورو خدا دلمون میگیرهاینجوری میشیم.
دل ها آرام قلب ها مطمئن اینجا قرار شبانه است.
قرار اول: آمدیم تا امید را بنشانیم در دلتان میرویم برای اینکه امیدتان بارور شده است.
خیلی قشنگ بود
......................................
باز من دیوانه ام مستم باز میلرزد دلم دست
باز گویی در جهان دیگری هست
ها نخراش شیب غفلت گونه ام را تیغ
های نتریشی صفای زلفکم را دست
آبرویم را ریزی دل
ای نخورده مست لحطه ی دیدار نزدیک است
..........................................
و خدا انسان را گفت: ای انسان همانا که من تو را آ فریدم برگزیدم و نیرو بخشیدم
تو را به اطاعت خود امر کردم و از معصیت خود نهی نمودم پس اگر مرا اطاعت کنی تو را بر طاعتم یاری دهم اگر مرا نافرمانی کنی تو را در نافرمانیم کمک ندهم ای انسان هرگاه اطاعتم کرده مرا بر تو منت است و هر گاه نا فرمانیم کرده ای مرا بر تو حجت است تنها به عبادت من بپرداز تا قلبت را مملو از احساس بی نیازی سازم در هنگام طلب تو را به حال خودت طلب نکنم و بر طلب کردن احتیاجات تو را و طیفه ی خود گردانم.
حدیث قدسی
...........................................
دلم برای همه ی این صداها تنگ میشه
بعضی از بچه ها اونقدر دلشون تنگ میشه که میگن کاشکی دیگه ثانیه ها نگذرند کاشکی شب اونقدر طول بکشه تا این یک ساعت تموم نشه اما من میگم فعلا روزهای آخر صداهارو ضبط کنیم تا هر وقت یه خورده خواست ذره ای از محبت شما از دلمون بیرون بره تا دوباره اون احساس بندگی خالص نسبت به خدا از دلمون بیرون نره و همیشه تو دلمون بمونه.
امیدوارم برنامه ی بعدی که بعد از قرار شبانه میاد حس بهتری نسبت به قرار شبانه بهمون بده تا دلمون واسه قرار تنگ نشه چون درهای قرار همیشه بازه به امید یک قرار دیگر.
  • فرشته امینی
  • سلام
    هر آغازی پایانی دارد...
    فقط اینکه دلم براتون تنگ میشه ...
    ما را فراموش نکنید
    همین....
    زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته به جاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
    امیدوارم ما همیشه نغمه های قرار شبانه که تو گوشمون نجوا کرد رو به یاد بسپاریم نه به باد
    جون کندن از این پست برام خیلی سخته
    یا علی التماس دعا
    حیف حاج آقا سر لک که از همه حیف تر این سایه روشنی ها که با حاج آقا مطاهری سیف قرارداد بستن این مسیر سبزی ها هم با حاج اقا مظاهری سیف این زیر نور ماهی ها هم که یه برادر اتابکی دارن حالا گاهی اوقات با حاج آقا سرلک هم حرف میزنن اما همیشگی نیست رادیو معارف هم بالاکل تو نخ به حاج اقایی هست که اصلا تو عمرمم اسمشون رو نشنیدم حیف شد من میگم حاج آقا سرلک تو یه برنامه باشه دیگه.............. امیدوارم تو برنامه ی بعدی هم حاج آقا سرلک رو بیارن یه خورده فیض ببریم
    از باغ می‌برند چراغانی‌ات کنند ........................ تا کاج جشن‌های زمستانی‌ات کنند
    پوشانده‌اند "صبح" تو را "ابرهای تار" ........................ تنها به این بهانه که بارانی‌ات کنند
    یوسف به این رها شدن از چاه دل مبند ........................ این بار می‌برند که زندانی‌ات کنند
    ای گل گمان مبر به شب جشن می‌روی ........................ شاید به خاک مرده‌ای ارزانی‌ات کنند
    یک نقطه بیش فرق "رحیم" و "رجیم" نیست ........................ از نقطه‌ای بترس که شیطانی‌ات کنند
    آب طلب نکرده همیشه مراد نیست ........................ گاهی بهانه است که قربانی‌ات کنند
    فاضل نظری
    خدا حافظ تا دهمیش هم برای خودم باشه عصر بخیر شب بر میگردم
    مرسی از اینکه اومدی بهم سر زدید یه ذره نظرم بدید نگفتید که وبلاگم چجوریه
    این سری یادتون نره
    شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد
    تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد
    کاش همه دنیا مجازی بود تا میتونستیم شب قرار رو تا صبحی که آفنتاب از غرب طلوع میکنه رو به درازا بکشونیم
    شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد
    تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد
    کاش همه دنیا مجازی بود تا میتونستیم شب قرار رو تا صبحی که آفنتاب از غرب طلوع میکنه رو به درازا بکشونیم
    شب عاشقان بیدل چه شبی دراز باشد
    تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد
    کاش همه دنیا مجازی بود تا میتونستیم شب قرار رو تا صبحی که آفنتاب از غرب طلوع میکنه رو به درازا بکشونیم
    تنهایی بد مرگیه..نه اینکه هیچ کس نباشه ها…تنهایی به این معنا که همه باشن ولی تو از جنس هیچ کدومشون نباشی..یعنی اینکه همه حرف بزنن و بخندن ولی تو علاقه ای به هیچ کدوم اون حرفا و خنده ها نداشته باشی..یعنی بد مرگیه که بخوای بریزی بیرون و نتونی..یعنی زمان از دست رفته..یعنی حسرت ..یعنی افسوس یعنی بغضی که هرگز شکسته نمیشه و کسی نمیبینه..یعنی تو تنهایی..یعنی تو هیچی نیستی..تنهایی یعنی عقب موندن از قافله ای که وقتی همراهش بودی حس نمیکردی با همون قافله باید جلو بری..چون از همه جلوتر حرکت میکردی..به این معنی که نفر اول دو ماراتن باشی و بخوری زمین…..اون وقت تنهایی تو رو هیچ آب قندی نمیتونه پر کنه..تنهایی یعنی فریادی خفه شده..تنهایی معنی های زیادی داره که خر خره آدم رو بد جورایی میجوه.بد جوری
    تنهایی یعنی نرسیدن سر قرار یعنی جدا شدن از لحظه ی دیدار
    کتاب عشق را جزء یک ورق نیست... در آنهم نکته ای جزء نام حق نیست
    ............................................................................................

    همینطوری بی بهانه یه سلام به اقا امام رضا بده.
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    این هم برای دل خانوم هاشمی
    ........................................................................
    قربون لطف وصفاتون شهدا دل ماتنگ براتون شهدا
    قربون عهدووفاتون شهدا سروجون ما فداتون شهدا
    چقدر شلمچتون صفا داره بوی عطر خاک کربلا داره
    هردلی که عشق کربلا داره آرزوی دیدن شما داره
    اینم به یاد صدای سید شهیدان اهل قلم که تو برنامه ی قرار شبانه دل رو بد جور هوایی میکرد.
    ...............................................................
    بگو:"نماز من ،عبادت من ، زندگی من و مرگ من همه برای الله، آفریدگار جهانهاست" (انعام 162)
  • انوشه میر مجلسی
  • سلام!
    "ای به قرار رسیده تو هم به قرار رسیدی...."
    اگه خدا قبول کنه به روزم ...
    سلام.آقا میثم بعدش کجایید
    امام علی(علیه السلام):
    به احترام معلمت از جا برخیز گر چه فرمانروا باشی
    خدایا .... من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم و تو چون خود نداری .
    گفتم بیستمیشم مال خودم باشه حیف نیست آخه
    میثم فکری
    .. 9رای - 12.3%.
    این مقدار محبتی بود که با نظر سنجی از برو بچز حلقه ی وب نسبت به 6 تا رادیو جوانی صورت گرفت که شما دوم شدید.جالبش اینجاست که با نفر اول 36 رای اختلاف دارید. اینش مهم نیست مهم مجبوبیت شما تو دل ماست باور کنید ما همیشه به یادتون هستیم که بهترین سردبیر رادیو جوان رو یادش میره.
    قرار شبانه تموم شد و فقط 5 نفر کامنت گذاشتن این رسمش نبود هااااااااااااااا
    چرا نمیان خدا حافظی؟
    سلام همراه یه خداحافظی
    خیلی ناراحتم که قرارمون داره تموم میشه
    این قرارمون نبودا
    حالا ساعت 8:30 به چه امیدی رادیو گوش بدم
    قرارمونو هیچ وقت فراموش نمی کنیم
    خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام
    با اینکه برنامتونو کامل گوش نمیکردم ولی دوستون داشتم
    به امید قرار دوباره
    سلام
    حالتون چه طوره؟
    قرار شبانه داره تموم می شه
    دلم براتون تنگ میشه
    ولی امیدوارم قرارمون با خدا هیشه پایدار باشه . هیچ وقت تموم نشه
    از برنامه خوبتون واقعا سپاسگزارم
    برنامتون تموم شد اما یادتون نره وبلاگتون رو به روز کنید.
    اگه دوباره برنامه ای داشتین حتما بگین .
    بازم خسته نباشید.
    قرار اولمان باشد برای دیداری دوباره اما قرار آخر اینکه اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که خدای من اینجاست و من تنها نیستم
    و این پایان دلبستگی ها و سرآغاز قراری است که هیچ گاه بی قرار نخواهد شد . قرار من و تو با آرام و قرار بیقراران
    سلام .می دانم که خسته اید و مدت هاست که قصد رفتن دارید پس دیگر نمیگویم چرا و نه نروید این اولین بار نیست که سعی میکنیم دل بکنیم از ..
    فقط به حرمت دعاهایی که چه باشید و شنیده شوید و چه نباشید همواره بدرقه راهتان است به حرمت دستانی که در نیمه شب در نماز شب شما را یاد می کنند خواهش میکنم اهالی قرار را از دعای خیرتان محروم نکنید حتی کسانی را که شاید یک بار شنیدند و همان یک بار کافی بود برای یک عمر.
    وای من چرا هر چی نظر میذارم به نمایش گذاشته نمیشه امان از دست این اینترنت درپیت
    4 بار یه نظرو فرستادم ولی انگار نه انگار
    توی اون 4 تا نظر اینو گفته بودم که من می خوام برم خونه اگه ممکنه به من یه فرصت دیگه بدید که بتونم برنامرو واسه یه بارم که شده گوش بدم
    خواهش می کنم
    راستی می خواستم بگم اگه رفتید و وبلاگ موندگار بود به من لینک میدید
    بازم خواهش میکنم ...
    بازم خواهش میکنم که وبلاگو تعطیل نکنید
    خواهش میکنم
    وای خواهش میکنم که یه وقت به خاطر خواهش میکنمای قبلی عصبانی نشید همه اینا تقدیم به شما ویه قرار شبانه
    میگم اگه میخواید وب قرار رو تعطیل کنید که به نظر من باز بودن و بسته بودنش فرقی نداشت و نداره اما این که وبلاگ شخصی شماست فک نکنم درش بسته باشه آخه ربطی هم به قرار نداره
    سلام...در پناه خدا باشید...خدانگهدار!!!
  • علیرضا نورعلیزاده
  • سلام.
    آقا میثم تو رو خدا شماره آقای سرلک رو بهم بده ./
    خواهش میکنم ./
    عاجزانه تمنا میکنم./!
    سلام
    قرار شبانه تموم شد
    برنامه امشبتون عالی بود واقعا خسته نباشید
    به امید یه قرار دیگه
    خدانگهدارتون
    خیلی خوب بودید.گروهتون.خودتون.برنامه تون.دلمون براتون تنگ می شه.
    سلام
    ممنون از اینکه به ما اجازه دادین با برنامتون زندگی کنیم
    و ممنون از اینکه ما را با فکر کردن در با ره ی مذهب و دینمون اشنا کردین و ما رو به قرار رسوندین
    امیدوارم به زودی خستگی این کار از تنتون بیرون بیاد و دویاره به آغاز برسیسد
    خداحافظ
    ما همیشه بیاد قرار شبانه هستیم!
    دیشب عالی بود
    قرار شبانه هم تموم شدو خاطراتش برای ما و شما موند
    .برنامه ای که به اعتقاد من روی تک تک بخش هاش فکر شده بود طوری که تاثیر گذار باشه.
    بهتون تبریک می گم که سردبیر چنین برنامه ای بودید که خیلی ها رو به خدا نزدیکتر کرد.
    دستتون درد نکنه.
    خسته نباشید.
    آرزوی موفقیت می کنم برای شما و همه ی اهالی قرار شبانه
  • نیلوفر جعفریان راد
  • خسته نباشید,واقعا.
    موفق باشید مثل همیشه

    ..............
    "یا علی"
    سلام
    من یه اپ در مورد قرار شبانه کردم
    اگه بیاید خوشحال میشم
    در پناه حق
    هر شروعی یه پایانی داره...
    و یه شروع جدید...
    .
    .
    .
    به امید موفقیت،با یه شروع جدید.
    سلام
    سوسن جوون
    خوبی؟
    تو حالت خوبه؟
    ببخشید میثم جون
    قرار آخر
    دلم تنگ است برای قرار اول
  • فرزانه ناظری
  • سلام !

    قرار شبانه رو بیشتر از هر برنامه ی دیگه ای دوست داشتم و برای همین می خواستم همیشه فقط شنونده ش باشم !

    خسته نباشید!
    سلام اقا میثم

    برنامتون خیلی خیلی پر محتوا بود
  • انوشه میر مجلسی
  • با اینکه امشب سر ساعت 8.5 توی پخش بودم اما دلم می خواست یه صدایی شروع کنه و بگه : " لحظه ی دیدار نزدیک است..." بعضی چیزها فراموش شدنی نیست...
    راستی پیام کوتاه شما درست وقتی رسید که منم همون پیام رو دادم! به قول خودتون" اینو فقط اهل قراری ها می فهمن" ...
    خدا ناصرتون باشه...
    وای آقا پیام شما که ترکوندین نکنه یه دوستا هم خودتونین راستی سلام آقای فکری از کارایه سختتون خسته نباشید
  • نیلوفر قاسمی
  • سلام چقدر دلم گرفت وقتی قرار شبانه تمام شد
  • فاطمه جعفریزاده
  • سلام



    خیلی دوستتون داشتم
    شبهای زیادی رو باهاتون همراه بودم
    خیلی بهم حال دادین منتظر کارای جدیدتون هستم
    به همتون خسته نباشید میگم


    دعا کنید
  • فاطمه جعفریزاده
  • راستی یادم رفت بگم
    تو وبلاگم
    نقد هفت شنبه رو گذاشتمن
    خوشحالم میکنید اگه بیاین!!!
    سلام
    خسته نباشید
    واقعا ازتون ممنونم.امیدوارم همیشه اینجوری بمونید(با همین دغدغه ها)
  • نیلوفر قاسمی
  • بخو اب ای زنده ی تاریخ

    بخو اب ای ماه نورانی

    نمی پرسم چرا رفتی

    به این یلدای طولانی

    به یاد قیصر امین پور
  • مرضیه توکلی
  • پایان قرار شبانه...


    خسته نباشید.

    ایشالا... که تو کارای بعدی تون هم موفق باشین.


    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    یا علی
    آقا شرمندمون میکنید اینقدر میایید وبلاگمون کامنت میذارید واقعا من که دارم آب میشم زیر زمین آقا چشتون درد میگیره نه تو رو خدا راضی به زحمت نیستیم خسته میشید در ضمن از این همه ابراز لطف و عنایتی که نسبت به ما دارید ممنون آقا بسه دیگه اینقدر نیایید وبلاگم داره میترکه الان از این که شما اینقدر به خودتون زحمت میدید عصبانی ام واقعا خسته میشی آخه از پایان نامه تون میمونید باور کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی