انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۸۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ
همیشه آزاد بوده ولی حالا هم هست.مثل همیشه جووونی آزاددددددددددددددد

هفته ی ما هم شروع شد.گوش کنید و نظر بدید.

  • میثم فکری

نظرات  (۱۵)

سلام .مبارکه.هم آپ جدید (بالاخره!)هم شروع جدید.
واسه شب اول که بد نبود.
خسته نباشید
متن ها و لحن نوشته ها عین قرار بود. فقط موسیقی تند شده بود و مجری تغییر کرده بود. اگه اینا نبود فکر می کردم دارم قرار گوش می دم. خوشم نیامد.
سلام. خوب بود خسته نباشید
برنامه زیبایی بود/ امیدوارم بهتر هم بشه
برقرار باشید
در پناه یکی
نگاه تو



انعکاس صامت گرفتگی صدای یک فریاد است



به من نگا ه کن!



بگذار من



در سکوت صدای نگاه تو



تراژدی مرگ همه ی فریاد ها را تجربه کنم.....

با اجازه من لینکتون کردم
سلام!
خوب بود! برنامه رو می گم!
تکست ها حرف داشتن ولی نه اون قدر تند که کسی گیر بده!
البته من به دلیل مشغله یه قسمت رو گوش دادم!
فقط! لحن خانم رافعی آدمو یاد آخرشه می انداخت!
البته وقتی متن ته مایه ی طنز داشته باشه لحن شبیه می شه!
موفق باشید و رو به رشد!
یه سپیداری!
سلام
مثل همیشه آرزوی موفقیت داریم براتون هر کجا که باشید
پایان تو را این همه اغاز کم است
قرار شبانه یه چیز دیگه بود
یادش به خیر
به جون خودم میخواستم یک شنبه گوش بدم هااااااااااا اما دیگه مشغله ی درسی نذاشت حالا انشاالله از یک شنبه ی آینده گوش میدم چنان بنقدم که توپ حالتون بیاد رو فرم ها
شنبه من کلاس دارم نیمتونم گوش بدم گله نکنی که چرا گوش ندادم ها آخه میدونم شما همش گله میکنی ایندفعه رو بی گله بگذرون.
ولی میثم فکری انصاف بده گل سر سبد وبلاگت من نیستم؟ خدا وکیلی راس میگم نیگا پست قبیلتون یه دو سه هفته ای رو وب بود 30 و خورده ای نظر داشت پست قبلتری یه هفته بود 55 نظر 24 نظرش واسه من بود حالیدید یا نه؟؟؟
  • روابط عمومی
  • با سلام و عرض احترام خدمت شما دوست بزرگوار
    بدینوسیله از جنابعالی دعوت می گردد تا درجلسه نقد وبلاگ ها ، که هر هفته یکشنبه ها از ساعت 17 لغایت 19 در آدرس ذیل برگزار می گردد حضور بهم رسانید . پیشاپیش ازحضور سبز و صمیمی شما تشکر و قدر دانی می شود .
    آدرس : خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد ) - خیابان 21 - پارک شفق - فرهنگسرای دانشجو - سرای کتاب
    این هفته : (یکشنبه4/9/86 ) نقد وبــلاگ « پارتیزان »
    (وبلاگ آقای سهیل کریمی از مستندسازان صدا و سیما)
    http://partisan.blogfa.com/
    با تقدیم احترام _ روابط عمومی
    لحن اجرا خیلی خوشایند نیست.
    مثل اینکه خانم رافعی دارن قطعنامه می خونن!!
  • شریف×همون آقاهه
  • اى هشتمین سپیده

    اگر از سایه ساران درود مى پذیرى

    باران نیز به اِزاى تو پاک نیست

    و بر ما درود

    اگر فاصله خویشتن تـا تو را تنها بتوانیم دید...

    سلام! میلاد بر تو مبارک...
  • مرضیه توکلی
  • سلام.

    امروز فقط تونستم قسمتی از برنامه رو که با آقای خسروی ارتباط گرفته بودین رو گوش بدم.

    خیلی دوست داشتم این هفته از برنامه رو گوش کنم ولی راستش از بس تو ذوق و شوق برنده شدن تسنیم بودم یادم رفت

    موفق باشین...

    تولد امام رضا (ع) هم تبریک میگم.


    یا علی
  • لاشریکستان
  • هوم! سلام حضرت! دیدی مچت رو گرفتم اون سری که بی کامنت اومدی! هواست باشه!
    بعد سوالی داشتم جدا در ملک طلق آقایان جوونی آزاده؟؟؟
    سلام
    میروم به دنبال ابر به تمنای باران!
    در این زمانه ی تنگ به همان کوچه ی شبنم دلخوشم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی