انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۸۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ

خواستم شعر بگویم اما نشد.

خواستم چیزی بنویسم اما نشد.

خواستم حرفی بزنم باز هم نشد.

رفتم.

آمدم.

نشستم.

ایستادم.

نگاه کردم.

اما...اما باز هم نشد.فکر کردم  تو به هیچکدام محتاج نیستی.من به تو محتاجم.

گفتم: شاعر نیستم, اما شاکرم که پیرو توام.

 

               الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابیطالب

 

  • میثم فکری

نظرات  (۲۵)

  • فلان بن هیچکس
  • این هم فکر میکنی که شد.!
    خوشحالم که میدونی به هیچ کدو م محتاج نیست
    دلم گم شده است

    چراغی به من بدهید تا در تاریکی مطلق پیدایش کنم

    تو اگر چشمانت را از من بپوشانی ٬ کودک شرور آن سالها می شوم و

    شیشه پنجره هارا می شکنم

    تند باد را گرفتار می کنم

    و خواب چشمهارا مثل پرستویی مهاجر پر می دهم

    اگر تمام زمین را به نام من کنند ٬ دوباره به شهر خودم باز می گردم

    آنجا چشمه ای هست که کودکیم را در آن پنهان کرده ام

    تو هم هر کجا بروی در دل من جا داری

    مگر نمی دانی ؟ مگر نمی دانی دل من مرز آسمان و زمین است ؟


  • مریم مقنی پور
  • الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة علی ابن ابیطالب


    سلام
    این ایام رو بهتون تبریک می گم!
    سلام به دوست قدیمی
    به منم یه سری بزنید خوشحال میشم
    این اعیاد و بهتون تبریک میگم
    شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت
    گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی
    سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد
    گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی
    عیدتون مبارک

    عیدتون مبارک

    تکرارش سفارش شده از معصوم: الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابی طالب!
    پیشاپیش مبارک! دعا کنید ما نیز و همه نیز پیرو او باشیم تا در گروه خیر البریه قرار گیریم!
  • عرفانه(راشین)
  • سلام اقای فکری...
    امتحانامون شروع شده ..
    تور و خدا دعا کنین...
    دلم برای قرار شبانه به خورده شده..برای خانم هاشمی...حاج اقا سرلک..
    قرار اول و اخر...
    زندگی چقدر زود می گذره..همین دیروز بود که قرار شبانه شروع شد..
    کی باورش می شه ...به این زودی هم تموم شد..
  • عرفانه(راشین)
  • ناگهان چقدر زود دیر می شود... خسته ام از آرزوها ، آرزوهای شعاری .....شوق پرواز مجازی ، بالهای استعاری ...لحظه های کاغذی را، روز و شب تکرار کردن .....خاطرات بایگانی،زندگی های اداری ...آفتاب زرد و غمگین ، پله های رو به پایین ........سقفهای سرد و سنگین ، آسمانهای اجاری .......با نگاهی سر شکسته،چشمهایی پینه بسته......خسته از درهای بسته، خسته از چشم انتظاری .....صندلی های خمیده،میزهای صف کشیده ....خنده های لب پریده ، گریه های اختیاری ....عصر جدول های خالی، پارک های این حوالی ....پرسه های بی خیالی، نیمکت های خماری ......رو نوشت روزها را،روی هم سنجاق کردم: ......شنبه های بی پناهی ، جمعه های بی قراری
  • عرفانه(راشین)
  • سینه ای چون آینه از نور قران داشتی

    الفتی دیرینه با انوار قرآن داشتی

    روز وشب عمرت به ذکر خواندن قرآن گذشت

    در دلت خورشیدی از آن مهر تابان داشتی

    هر کلام حق گلی از بوستان عالم است

    مثل بلبل زندگی را در گلستان داشتی

    در جماعت مقتدای مومنین در هر نماز

    در صفوف پاکشان چون نور ، جریان داشتی

    صابران را حق نماید امتحان با دردها

    جسم وجانی از مشقتها پریشان داشتی

    خلق وخویت مثل عطر دلنشین یاسها

    درمیان شهرمان دستی گل افشان داشتی

    دیدمت در باغ جنت درکنار جد خویش
    تولد حضرت هادی مبارک
  • الهه آرانیان
  • هان مردمان! همانا خداوند امر و نهی خود را به من فرموده و من نیز به دستور او دانش آن را نزد علی نهادم. پس فرمان او را بشنوید و گردن نهید و پیرویش نمایید و از آنچه بازتان دارد خودداری کنید تا راه یابید. به سوی هدف او حرکت کنید. راه هآی گونه گون شما را از راه او بازندارد!
  • آوای بی صدا
  • سلام
    عیدت مبارک ای سردبیر رادیویی
    بیا میخوام بهت عیدی بدم
    .
    .
    .
    .
    _____________@__@@_____@
    ____________@@_@__@_____@
    ___________@@@_____@@___@@@@@
    __________@@@@______@@_@____@@
    _________@@@@_______@@______@_@
    _________@@@@_______@@______@_@
    _________@@@@_______@_______@
    _________@@@@@_____@_______@
    __________@@@@@____@______@
    ___________@@@@@@@______@
    __@@@_________@@@@@_@ا
    @@@@@@@________@@_____
    _@@@@@@@_______@_____
    __@@@@@@_______@@_____
    ___@@_____@_____@_____
    ____@______@____@_____@_@@
    _______@@@@_@__@@_@_@@@@@
    _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
    ____@@@@@@@__@@______@@@@@
    ____@@@@@_____@_________@@@
    ____@@_________@__________@
    _____@_________@_____
    _______________@_____
    ____________@_@_____
    _____________@@_@_____
    ______________@@_____
    _____________
    خوشگله!!!
    بازم عیدت مبارک.من که عیدیم دادم نمیخوای یه سری بزنی؟
  • عرفانه(راشین)
  • وغدیر چشمه ای جوشان است از کاروانی که رفت .........
    وهنوز که هنوز است ،می جوشد وبوی عشقش در همه جا می پیچد .
    خوشا به حال انانی که دل در گرو او بستن ،وجان مدار ،زندگیشان را
    بر راهنمایی های امیر غدیر بستن .
    وبدا بر حال انانی که با غدیر وغدیریان دشمنی می ورزن ،وبا امیر غدیر
    هماره در ستیز !
    سلام .... سلام ...
    می گن معمولا روز عید غدیر که میشه کسی رو دعوت نمی کنن ! همه خودشون میرن خونه سیدا ....
    ولی من .... چون بعضی ها نمی دونستن دعوتتون می کنم
    از همه تون دعوت می کنم به خانه ی وبی اینجانب حس ششم ، حس جوانی تشریف بیارین .
    عیدی نمی خواین ؟؟؟
    .
    .
    .
    عید سعید غدیر .... عید امامت .... عید ولایت ..... بزرگ عید شیعیان
    بر شما گرامی باد .

    به قول آقای اقاسی شیعه یعنی دست بیعت با غدیر
  • رویای صدات
  • سلام!!خوبین؟!میگم جوونی آزاد حرف نداره!توپه!خیلیم باحال شروع میشه!ولی تو رو خدا یه کم آهنگای شادتر بذارید!وقتی آهنگ ناوارو رو میذارین یه جوریم میشه!کلا آهنگایی که جز آهنگای ثابت برنامه هستن رو عوض کنین!آدم یه جوریش میشه!
    سلام . عید تون مبارک ! یه تازه وارد اومده تا ازتون دعوت کنه که یه سری به کلبه حقیرش بزنید .وبا نظراتتون راهنماییش کنید .
    یاعلی
  • نرگس یگانه
  • سلام.عیدتون مبارک
  • نرگس یگانه
  • برای
  • عرفانه(راشین)
  • سلام اقای فکری خوبین؟
    عیدتون مبارک
    اومدم بگم تو وبلاگ رادیویم اپ کردم...اهنگ از حضرت علی گذاشتم برای دانلود خیلی قشنگن ..
    اگه وقت کردین و دوست داشتین یه سر بزنین..
    یا علی
    مصاحبه با حامد جوادزاده سردبیر سفید مثل شب در مجله الکترونیک پرانتز باز!
    مصاحبه با دکتر علی موسوی گرمارودی در پرانتز باز!
    مطالب طنز و ادبی و اجتماعی و ورزشی وسلامت و اموزش کامپیوتر و ....
    www.parantez-baz.com
    کاهش سهم ایران در دریای خزر از 50 درصد به 12 درصد را به مردم در صحنه تبریک عرض می کنیم.فتحعلی شاه اسوده بخواب که محمود بیدار است
  • آوای بی صدا
  • سلام
    جوونی آزاد فوق العاده است
    سلام..
    تو عید غدیر خانم هاشمی رو تلویزیون نشون داد داشتم از خوشحالی می مردم..
    همین متن رو خوند...خیلی باحال بود..
    خیلی...
    تو رو خدا بهشون بگین یه دونه وبلاگ درست کنن..
    این روزا انقدر دلم می خواد قرار شبانه بود..
    ساعت8.30تا 9.30خیلی برام مقدس بود..
    حیف ..
    ولی چه کنیم که همه می روند و تنها خداست که می ماند...
    هنوز من و خواهرم نتونستیم با رفتن قرار شبانه کنار بیایم..
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی