انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

کارگران مشغول ... هستند

دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۸۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ

کارگران مشغول ... هستند

 

 

بنا بر قوانین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، دسترسی به مطالب این پست ممنوع است.

 

مشخصات شما ثبت شده است!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۵)

بابا قالب وبلاگ بابا انکار شما هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از شما انتظار نداشتم تاییدیه بزاری باشه باشه یه موقع حرف از دموکراسی و آزادی بیان میزدی حالا خودت حرف سانسور میکنی و حالا به یه اطلاعیه ی دیگه گوش کن:
بنا بر اطلاعیه ی جدید مثل این که هوا بس ناجوانمردانه سرد است از دوستانی که افکار یخ زده در کله دارند خواهشمندیم به دلیل برودت شدید هوا کلاه رو سرشون بزارن تا یخش آب شه.
شهادت ابا عبدالله الحسین تسلیت باد.
یا علی
سلام!
نمی شناسی!مهم نیس!بیا تو شاید شناختی!
خوب حالا که چی؟ یعنی ترسیدی؟ یعنی حرفتو پس گرفتی؟ یعنی جا زدی؟ یعنی اینجا همه باید حرفی رو بزنن که تو خوشت می یاد؟ یعنی ساکت شو مخالف من؟
یه جو شهامت چیز خوبیه والا.
سلام...
اقای فکری اینه رسمش؟
این همه می یام اینجا یه بارم نمی یاین ها..
وقتی خونت قلب منه سینه زدن درزدنه..
اپم
یا علی
من که پست قبلی رو ندیدم ولی همین پست هم جایگزین خوبیه !!!!
  • پاتوق جوونی
  • دختر و پسر آتیش و پنبه ن!!! این موضوع این روزهای پاتوق جوونیه!!!

    چرا رابطه؟ چه لزومی دارد؟

    ماهی ها عاشق می شوند !

    چند میگری عاقل بشی؟

    خیلی دور خیلی نزدیک

    شما بگویید رابطه سالم چطور شکل میگیرد؟

    همه و همه را بخوانید در : www.paatogh-javooni.blogfa.com
  • زهره بهتاج
  • سلام:
    عجب کارایی می کنید شماهم!
    سلام
    دلم خیلی تنگ شده برای قرارشبانه، برای قرار هایی که هر روز ساعت 8.5 شب می گذاشتم و قول می دادم تا 8.5 شب بعد پایش بمانم.
    دلم برای صحبت های آقای سرلک تنگ شده و برای همه ی آن خاطره هایی که یادشان برایم مانده
    دلم برای قرار شبانه تنگ شده
    سلام
    بایه عالمه تاسف وتسلیت واسه ی این ایام سوگواری
    خداحافظ
    یه سر به دوستا تون بزنید هی اونا خوشحال میشن
  • آوای بی صدا
  • السلام علیک یا اباعبدالله
    این ایام برشما تسلیت باد....
    وقت دعا آوا یادتون نره
    انشا الله زیارت خود آقا نصیبتون بشه.....هرچه زودتر..
    به روزم...منتظرم
  • محمد جواد عبدی - رادیو جوان
  • سلام...
    کد حمایتی رادیو جوانی بار آرم محرم...


    این کد را در ویرایش قالب خود در بالاترین قسمت کد بگذارید.
  • فاطمه جعفریزاده
  • سلام
    دلم گرفته تو این دنیای نت و ....
    اینجا واسم جالب تر بود
    بحتی به خاطر اسمش هم که شده
    انکار ما!
    اره انکار ما
    این روزا فقط انکار میکنیم
    انکار میکنیم که داریم راه خودمون و میریم و دین مون رو فراموش کردیم
    دین نه
    مگه نمیگیم محبیم

    مگه ادعای عاشقیمون نمیشه

    مگه نمیگم حسینیم
    فقط گریه و اشک........
    نه اون نرفته که من گریه کنم
    اون واسه افتخار من واسه راه من واسه دین من رفته
    گفتین دسترسی به مطالب این پست ممنوعه
    شاید اونقدر دلی بوده
    اونقدر تو راه بوده که به چشم منه کج راه نمیاد
    نمی دونم

    .
    .
    .
    .
    .
    .نمیدونم چرا اینا رو به شما گفتم
    .....
    تو پاتوق خطخطیا
    یه جنبش را ه انداختیم واسه تو راه اومدن
    خوشحالم میکنید اگه بیاین !
    واسم دعا کنید!
    مرسی
    یا حسین
    اقای فکری
    یه ادمک هم بزنین بسته..
    اصلا بی خیال..
    خوب وبین؟
    آقای فکری این پسته یه خورده مشکوکه؟؟؟ سوال هوشیه؟؟؟
    فک کنم من -0- شدم ولی واقعا منظورتون از این پست چیه؟؟؟
    سلام سردبیر.
    دیدین آدمهای خوب دونه دونه دارن تنهامون میذارن؟
    درگذشت آیت ا.. مجتهدی و آیت ا.. شهیدی رو بهتون تسلیت می گم .
    شایدم باید به قانون احترام گذاشت .
    دلم برای قرار محرم تنگ شده . چاره ای نیست !
    راستی خانم هاشمی دیگه توی رادیو نیستن؟
    راستی سردبیر آقای شهیدی که آیت ا.. نبودن .
    پس شرمنده.
  • انوشه میر مجلسی
  • داشتم کامنتها رو می خوندم اما کامنت "هم پرسه" تمام ذهنم رو ریخت به هم...
    "دلم خیلی تنگ شده برای قرارشبانه، برای قرار هایی که هر روز ساعت 8.5 شب می گذاشتم و قول می دادم تا 8.5 شب بعد پایش بمانم.
    دلم برای صحبت های آقای سرلک تنگ شده و برای همه ی آن خاطره هایی که یادشان برایم مانده
    دلم برای قرار شبانه تنگ شده"
    جای قرار شبانه خالی....
  • آوای بی صدا
  • میبینم که شما هم دیگه برای افکارتون فیلتر گذاشتین....
    آخه چرا؟؟؟
  • زهره بهتاج

  • هرچند بانیومدنتون دارید میگید شماهم نیاین.امامن آدمی هستم که از در بندازنم بیرون ازپنجره میام.
    آقا یه بارم اون طرفا بیاین دیگه!
    قول میدم کسی دعواتون نکنه...
  • زهره بهتاج
  • دیگه واجب شد به ماهم سربزنید.آخه رد پاتونو جاهای دیگه دیدم.
    منتظریم
    چی شد ترسیدی اخراج بشی تو که دل وجرات نداری از این کارها نکن.ترسو
    سلام..
    وای مرسی ....
    خیلی ماهین ....دوستام از حسودی شهید شدن...
    ایول...واقعا خیلی ممنونم..خیلی....
    موفق باشین....
    یا علی
    این یعنی دیکتاتوری محض رسانه و عدم تحمل انتقاد...

    رادیو جوان صدای ابتذال رسانه ملی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی