انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۸۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ
باور کنید دغدغه ها زیاده و توان کم

باور کنید حرف زیاده و فرصت کم

باور کنید انتظارات زیاده و سواد من کم

باور کنید کارها زیاده و نیروی من کم

خلاصه همه نظرها رو می خونم.بارها صفحه رو باز کردم که چیزی بنویسم ولی نشده.

بخاطر لطف شما ممنونم

ارادتمند...

  • میثم فکری

نظرات  (۱۲)

  • مریم مقنی پور
  • سلام.حال شما؟

    منتظر جوابتون هستیما...

    نظر خصوصیا رو هم خوندین؟
    ما دلگرم میشیم وقتی وبلاگی از دوستان به روز میشه!
    سلام
    همه حرف هاتون رو قبول دارم اما گاهی دل آدما اینقدر تنگ می شه که یه جورایی خودخواه می شه
    دیگه فقط به فکر خودشه
    مثل ما هایی که میام اینجا و از شما انتظار داریم که به روز باشین , همیشه ....

    در ضمن می خوام به آقا پیام بگم که اگه میام اینجا واسه اینه که یه چیزی از این جا یاد بگیرم
    از بچه هایی که میان اینجا , پس این لطف به خودمه که نظرات شما رو می خونم
    سلام
    میدونی چرا اینقذه اصرا دارم که زود زود آپ کنی؟؟
    آخه وبتو عینهونه وب خودمی میدونم من هر روز میام اینترنت اما هر وب یرو باز نیمکنم اما نمیدونم چرا پا بند وب تو شدم وقتی میام تنها وبی هستی غیر از وبلاگ خودم که بهت سر میزنم .
    به قول خانوم شمس با نوشته هاتون دلگرم میشیم اما وقتی یه چیز تکراری میبینم یه جوری میشم.
    در ضمن جوونی ها به روز باش خودتو آپدیت کن این همه کار و گرفتاری رو هم نکش وسط
    باور کنید که باور میکنیم
  • فرشته شکوری
  • سلام اقای فکری
    خرسندم که هنوز هم هستید و می نوسید
    می تونم بپرسم تو چه برنامه ای هستید الان؟
    سلام آقای فکری
    من چند بار براتون پیام گذاشتم ولی دریغ از دریافت یه نظر از طرف شما
    رنج و تحمل سختی تو این دنیا آزمایش ماست که با عشق به خدا همه ان سختیها شیرین میشه
    موفق باشید
  • یه روزنامه نگار
  • بد نیست اما برای یک سردبیر رادیویی چرنده!!!!
    با سلام دوباره
    امروز خیلی ناراحت شدم که برنامتون تموم شده. ولی امیدوارم در برنامه های بعدی موفق باشید
    آقا موفق باشی آلا چیق رو عرض میکنم
    نه مثل این جوونی ازاد بسازیش ها البته درسته یوخده فرق میکنه اما ایشالله این یکی عالی از آب در بیاد
    یاعلی
  • فرزانه ناظری
  • سلام .
    خسته نباشید .
    دیدم همه ی مشتریات مونث هستن گفتم یه مرد هم بیاد به میدون بد نیست!!!!
    قباحت داره بچه.
    مراقب خودت باش

    ل-ی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی