انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۷، ۱۲:۵۱ ق.ظ
جوانی آزاد هم تمام شد.به همین سادگی

انگار دیگران باید شروع کنند و ما تمام کنیم.

اون از قرار شبانه و این هم از جوانی آزاد.

اما هیچ وقت شک نکنید که جوونی آزاده....اگه ما بخوایم!

  • میثم فکری

نظرات  (۳۹)

سلام
خوبه داری پیشرفت میکنی
بای
سلام

بر حسب اتفاق و پرسه های اینترنتی به وبلاگ شما برخوردم. من از آن دسته آدمهایی نیستم که با دیدن هر وبلاگ به به و چه چه راه بیاندازند و بدون اینکه حتی مطلبی را خوانده باشند شروع کنند به تعریف و تمجیدهای متزورانه.
من اندکی از مطالبت را به صورت آنلاین مطالعه کردم. وبقیه را هم به حافظه کامپیوترم دادم تا در وقت مناسب تمامی اش را بخوانم.
اگر دوست دارید که این اتفاق تبدیل به آشنایی وبلاگهایمان شود؛ خوشحال می شوم که به کلبه ی دیجیتالی من هم سری بزنید و نظراتتان را بیان کنید.من در وبلاگم در وادی ادبیات و فلسفه و ... سیر می کنم.
اگر هم مایل به تبادل لینک بودید به من خبر بدهید تا در یک اقدام دو سویه پیوند وبلاگهایمان را جشن بگیریم!
چشم انتظار آمدنت می مانم...
  • ریحانه سادات یاسینی
  • هر پایانی نقطه اغاز جدیدیه.
    مگه خودتون به ما یاد ندادین؟
    چه خوش قدم بودم مــــــــــــــــــــــــــن!!!
    خدا رو شکر که جوونی آزاد تموم شد
    در ضمن مگه سردبیر آلاچیق شما نیستی؟؟؟
    چرا اینقد یهویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حالا بودین دیگه ............
  • الهه آرانیان
  • این دولت و ملک می رود دست به دست! همیشه موفّق باشید ای سردبیر قرار شبانه ای و بس!
    سلام من بر گشتم!!!!!!!!!!!!!!!
    امروز اخرین کنکورمو دادم,دانشگاه ازاد!!!!!!!!!!
    اخیش راحت شدم تا هفته 2ام مرداد نمی دونی چه کنکوری بود سوال ها همه ّانرمال!!!!!!!!! منم که از باب افتضاح:افتضح, یفتضح, افتضح!!!!!!!!
    حالا بی خیال, دیروز داشتم فیزیک می خوندم به همراه جوونی ازاد!!!! عجب صدایی داری ها میثم فکری,برو پیش سعید پور محمودی, یه تست صدا بده!قبول می شی
    ولی چه حیف خیلی برنامه توپی بود هااااااااااا,دوست داشتم این برنامه رو,گروه صادق داوری فر هم خیلی خوب بودن,
    در هر صورت خسته نباشی, خودمم خسته نباشم!!!!!!!!!
    ببین الاچیق باید از جوونی ازاد بهتر باشه هااا, شما توقع ما رو بالا بردین, چون برنامه ی خوبی بود,باید کارای بعدیت بهتر تر باشه
    خوب من رفتم, می خوام بلاگ بسازم,فعلا
    سلام
    إ!!!تموم شد؟مث که داره تحولات اساسی رخ میده.تا اینجاش که خیلی به مذاق ما خوش نیومده تا بعد ببینیم چی میشه.خدا به خیر کنه...
    سلام
    تموم شدنی باید تموم شه دیگه! ما هم که عادت کردیم دیگه جیغ جیغ نکینیم فقط برای تموم شده ها دلمون تنگ شه؛ چه قرار شبانه، چه جووونی آزاد و چه هر برنامه دیگه!
    اما این جا یه تشکر حسابی لازمه:
    از شما گروه چندمی ها!
    از خودم که یک ماه بود گوش نداده بودم برنامه رو و وقتی گوش دادم که برنامه خداحافظی بود !
    از امتحانات و علی الخصوص پروسه ی تحویل پروژه آن هم آخر ترم که نمی ذاره ما به کار و زندگی مون (رادیومون!) برسیم!!!!. و وقتی برسیم که روز خداحافظیه!
    از صادق داوری فر و گروهش! خسته نباشن!!
    از زیر آلاچیق که قراره نذاره دل ما زیاد تنگ شه!
    از خودم که دارم کامنت می نویسم!
    از بلاگفا که این امکان رو داده ما دور هم جمع شیم!
    از شما که خوندید (خوندید ؟!؟!)
    و... دیگر همکارانم در تحریریه، پخش، نودال و ...!
  • انوشه میر مجلسی
  • "هر پایانی نقطه اغاز جدیدیه"
    سلام هدیه خدا
  • رهگذر اره
  • سلام
    بله ساده تر ازاین حرف ها تمام شد. چنان که روی خط جوانی و جوانی به وقت فردا هم تمام شد. این جاده هم چنان ادامه دار است. با تمام پیچ ها.جوانی را می گویم. همان که می گویند آزاد است وباید بماند.(تا آزادی را چه حساب کنند)
    پیست های دوومیدانی یک چیز را خوب به آدم می فهمانند: همیشه ازجایی شروع می شوی که به آخر می رسی و درهرحال این دور ادامه دارد....چه بروی چه بمانی چه بخواهی چه نخواهی چه باشی چه بروی. این را همیشه یادم می رود
    امیدوارم توانتون تموم نشه
    2ماه دیگه ماه رمضانه، میشه برنامه ای مثل قرار شبانه حداقل برای این یک ماه ساخته بشه؟
    آلاچیقت خیلی جالب بود ممنون امیدوارم هیمنقدر جالب و زیبا باقی بمونه نه همه ی قشنگی هاش رو گذاشته باشید واسه هفته ی اول
    موفق باشی
    یا علی
    من شانس ندارم همش باید از دهن این و اون بشنوم صدای تو توی رادیو پخش شده نه ار اون قسمت قرار شبانه نه از این جوونی آزاد من که گوش نکردم البته فک کنم صداتو شنیدم.
    بببخشیدا تارهای صوتی ات یوخده قوی نیست؟یعنی در کل عامیانه اش همون کلفت رو عرض میکنم
    ایول افتاد کجا شنیدمهمون گزارش تلوزیونی که از قرار گرفتن شما سرتو انداخته بودی پایین محجوب واساده بودی چشمت و نه به چشم طرف میدوختی نه به چشمی دوربین میــــــــــــــــــگم
    به هر حال فعلا تا بعد
  • آتیش پاره ...
  • سلام
    آیا...
    چرا...
    پاسخی هست مرا....
    به منم سر بزن
    همیشه در نقطه آغاز باشی ...
  • حسام الدین ریاحی
  • سلام
    از آشنایی با دیدگاههای شما در حد برداشت خودم از این وبلاگ خوشحالم
    ممنون می شم شما هم اگه فرصت کردید به ما در ارتقائ یک برنامه رسانه ای کمک کنید
    ممنون
    جوونی اصلاً آزاد نبوده و نیست. حالا هم که با مسخره بازی زیر "آلاچیق" کلکسیون سقوط برنامه های عصر رادیو جوان کامل می شه ، بهتر ! با خیال راحت مکث 95 رادیو تهران رو گوش می دیم . اونا حداقل ادعا ندارن که می خوان به زور کسی رو شاد کنن یا ...
    به نام خدایی که در این نزدیکیست ..!
    سلام

    اینجا آسمان ابریست - آنجا را نمی دانم

    اینجا شده پائیز - آنجا را نمی دانم

    اینجا فقط رنج است - آنجا را نمی دانم

    اینجا دلی تنگ است - آنجا را نمی دانم

    یا علی
    سلام
    خدائیش منم موافقم
    مکث 95 خیلی برنامه خوبیه
    کلا خیلی از رادیو های دیگه برنامه هاشون بهتر از شما رادیو جوونی هاشده
    بدجور عقب افتادید از غافله
    کاش یه فرصت دیگه به رادیو جوونی ها بدیم الان دیدم همه از برنامه ی عصر گاهیه رادیو تهران تعریف کردن خیلی دلم گرفت سر صبحی نیگا چجوری آدم و ناراحت میکنن
    اولا موافقم این که برنامه های عصر گاهیه رادیو جوان مثل گذشته نیست که صد در صد حرفی نیست توش مخصوصا جونی آزاد که همه چیو خراب کرد
    تا وقتی که رادیوجوان رادیو جوان بود همه ی جوونی متمرکز بودن رو یه رادیو حالا که دیگه رادیو جوان رادیو جوان نیست الان تقریبا پراکندگی شروع شده مکث95 اگه توی رادیو تهرانه من بچه شهرستانی باید چیکار کنم؟؟؟؟
    البته اگه دنبال شاد تر بودن برنامه بودم حتما برنامه ی پسین دلگشای صدای فارس رو بر دیگر برنامه ها ارجحیت میدادم حیف که دنبال محتوا هستم.
    امروزم نتونستم آلا چیق رو گوش بدم همش هم تقصیر فرستنده یا گیرنده ی لعنتی بود.
    اما ایکاش فقط کمی فرصت میدادن این آلاچیق عمرش فقط سه ماهه بعدش بر چیده میشه.
  • پله پله تا ملاقات خدا
  • سلام
    امدم عرض ادب کرده باشم
    التماس دعا
    آقا پیام مکث 95 رادیو تهران برنامه صرفا شاد نیست و محتوا هم داره در ضمن حالا

    که رادیو تهرانو نمیتونید گوش کنید برنامه 7 تا9 عصر رادیو ایرانو گوش بدید بعد با

    برنامه عصرگاهی رادیو جوون مقایسه کنید

    منم مثل همه رادیو جوانو خیلی دوست داشتم ولی الان میبینم که برنامه های رادیو

    تهران و رادیو ایران خیلی خیلی خیلی بهتره و ترجیح میدم اون برنامه ها رو گوش بدم

    این مشکل رادیو جوون هم فقط در برنامه های عصرگاهیشون نیست همه برنامه ها

    فاجعه شدن

    طنزای برنامه های رادیو جوون نه تنها خنده رو روی لب نمیاره که از شدت بی

    محتوائی آدم گریه ش میگیره.
    سلام بر شمیم خانوم و تشکر بابت جوابتون.
    البته من هنوز رادیو جوان رو قابل قیاس با بقیه ی رادیو ها نمیدونم هنوز هم در بعضی برنامه ها حرفی برای گفتن داره اما افت شدید بسیاری از برنامه هاش افت شدید محتوا و جسارت طلبی و همچنین کاهش تاثیر گذاری برنامه های گروه جوان و اندیشه و کمی آبکی شده اما هنوز هم حرفی برای گفتن داره.
    برنامه هیا طنزی مثل روز هشتم به نظر من از هفت شنبه هم از نظر محتوایی هم از نظر خنده دار بودن و همچنین اخرشه هنوز حرف اول رو میزنن.
    اما این بر هیچکس پوشیده نیست که رادیو جوان رادیو جوان قبلی نیست.
    و اما یک نکته این رو هوب باید یاد اور شد که با آیه ی یاس خوندن کاری از پیش نمیره و این هم رسمش نیست که تا وقتی رادیو جوان "رادیوجوان بود" ما بهش افتخار میکردیم و همیشه با برنامه هیا خوبش زندگی میکردیم اما حالا که به دردمون نیمخوره بندازیمش دور بریم یه موج دیگه باید کمک کرد تا بهترین ها مال مال ما باشه.
    ببخشیدها آقای فکری اما آشپز که دوتا میشه آش یاشور میشه یا بی نمک واقعا نوبت آقای داوری فر که میشه زیاد برنامه اشون جالب نیست عینهونه پارازیت برنامه سازی میکنن نمیشه شما روند برنامه سازیتون رو یه خورده با ایشون تغییر بدین
    در ضمن اینی که آقای داوری فر برنامه هاشون رو عینهونه پارازیت میسازن اصلا کار جالبی نیست
    آقای فکری چی شده؟ تو رادیو جوان بمب ترکیده؟؟؟؟؟ چرا همه برنامه ها دارن تموم میشن؟ خوبه ولی اگه برنامه های بهتری در راه باشه,خیلی بهتر که ارزشش رو داشته باشه و دلمون نسوزه!!!! ولی راستش من چشمم آب نمی خوره!؟
    سلام,
    اقا منم موافقم که برنامه های رادیو جوون داره رو به زوال میره. ولی این دلیل نمیشه که بگیم ما رادیو جوونو بی خیال میشیم,میریم رادیو ایران یا رادیو تهران می گوشیم!!!!!!!!!!!!!, شما دارین مکث 95رو با برنامه های رادیو جوون مقایسه میکنین؟!!!!!!!!!!
    این برنامه رو یکی 2 بار گوش دادم.من نمیدونم شما دارین برنامه ایی مثل جوونی ازاد یا پارازیت یا نشونی رادیو جوونو با مکث95 برابر میکنین,خنده داره!!!!!!!!!!!! درسته که رادیو جوون در حال حاضر رادیو اسبق نیست ولی پیام کاملا درست میگه هنوز هم که هنوزه نمی تونین برنامه هاشو در هر گروهی با اراجیف رادیو های دیگه مقایسه کنین, شما اگه یه رادییو یی همیشگی بودیین,نمی گفتین رادیو جوون مال خودتون ما مکث95 میگوشیم,نمیشه که.کسی که 3,4سال عمرشو مثه من به جوون افتخار کرده و به به و چه چه زده, یه دفعه همه چیرو ول کنه وبگه,حالا که رادیو افت کرده ولش کنیم,در ضمن طنز باید دارای محتوا باشه,من نمیدونم چرا پیام جواب شما را درست نداده ,اون چیزی که شما به عنوان طنز ازش برداشت می کنی طنز نیست,بلکه هجو و هزله,مگه طنز اینه که ادم نیشش تا بناگوش باز بشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!! جوون باید دغدغه داشته باشه,جوون باید طنزی رو طنز بدونه که بتونه تلخی رو هم باهاش تجربه کنه,در ضمن کی میتونه 7تایی ها یا روز 8تم, یا 4میخو با,برنامه های هجو رادیو های دیگه قیاس کنه؟؟؟؟؟؟؟
    من خودم عاشق برنامه های 12 تا 2 بامداد رادیو جوون بودم,دارم به وضوح تغییراتو میبینم,تکرار برنامه های 600 قرن پیش شبانگاهی,
    جابه جایی پخش برنامه هایی مثه نردبان شب و 2 شنبه های سعیدو...
    تموم شدن برنامه هایی مثه 1سبد ترانه, 7 ترانه,زیر افتاب رضا ساکی جونم,شب های افتابی,قرار شبانه,جوونی ازاد ,7تایی ها و حالا هم پارازیت...
    اره,پایین بودن سطح کیفی برنامه ها رو میبینم,ولی هنوز هم معتقدم,رادیو جوون قابل قیاس با رادیو های دیگه نبوده,نیست,وانشاا...نخواهد بود,
    هنوز هم ایمان دارم به این که اکثر رادیو جوونی ها برنامه ایی رو میسازن که اول خودشون دوست داشته باشن,خودشون لذت ببرن و همین هم باعث شده که بهترین باشه, هنوز هم هست...
    می دونم که مدیر جدید هنوز هیچ گلی نزده و به پای فیروزه ای هم نرسیده,چه می شه کرد, ایا باید به همین سادگی بگیم ما رفتیم رادیو جوون مال خودتون؟
    چرا این قدر بی انصافید؟
    ادامه...
    برید به همون برنامه های رادیو ایران وتهران و رادیو پیام با اون موسیقی های اعصاب خورد کنش گوش کنین,همون بهتر که تو این وضعیت همراهان واقعی و دوستان واقعی مشخص بشه.
    گوش کنید به برنامه های بدون تغییرو100 ساله و متحجر رادیو های دیگه که ایضا و گاها بی معنی است, به میز گردهایی با حضور گوگولی های محترم,که همش در حال تعریف و تمجید از اقداماتشون هستند گوش کنید.
    کی میتونه تهیه کننده ها و سردبیران وبرنامه سازانی مثل علی رضا محمد نیا,علی مبینی,افشین محمد خانی,فریبرزگلبن,فرهاد مجلسی,میثم فکری,صادق داوری فر,اکبر لکلری,امین نبی ا..هی و......خیلی ها,خیلی های دیگه که برنامه های فوق العاده می ساختنو ول کنه و بگه اینا که این قدر برنامه های توپ و دلی و پرمحتوا و..
    می ساختن دیگه نمی تونن!!!!!!!!!!
    چرا به برنامه ها و برنامه سازان جوون یه فرصت 2باره نمیدین؟
    یعنی کسی که که بار ها وبارها برنامه های نه تنها جوون پسند,بلکه عامه پسند,در هر قشر و سنی ساخته دیگه نمی تون؟ ایا کسی که با یه برنامه مثه جوونی ازاد هر گروهی رو ارضائ کرده نمی تونه بهتر باشه؟ کافیه فقط یه بار خودتو جای این بچه ها بذاری و فکر کنی که چه قدر سخته با این همه تیغ ها و سنگ اندازی های دیگر عزیزان باز هم یه برنامه در خور توجه و پر طرفدار ساختن چه قدر مشقت اوره,
    تو اگه یه بار قیافه ی کسی مثل سعید پورمحمودی رو با اون چشم های خسته ببینی و بهت بگه که 72 ساعته نخوابیده به خاطر ساخت برنامه ,دیگه به همین سادگی و راحتی نمی گی هم ی برنامه ها افتضاح شده و من جوون گوش نمی دم!!!!!!!!!
    کسانی که جوون رو به این جا رسوندن باز هم می تونن,من خودم از مخالفین و معترضین به عوض شدن مدیریت بودم,ولی چه میشه کرد؟ نمیشه به سادگی از این سال ها گذشت و به همه چی پشت پا زد.
    بیان یه فرصت 2 باره بدیم.
    به رادیو جوون...
    به الاچیق...
    حتی اگه چشمت اب نمی خوره...
    حتی اگه مدیریت فضا رو تنگ کنه...
    حتی به خودمون...
    در ضمن اگه بنا به گیردادن به ساخت برنامه ی صادق داوری فر باشه,من میگم نادر ختایی!!!!!!!کسی که گند زد به 1سبد ترانه و 7 ترانه,زیر افتاب رضا ساکی...
    بیچاره داوری فر,خیلی هم خوب برنامه می سازه.
    دیگه گردند درد گرفتم,حالا حالا ها هم نمی یام,دارم میرم مسافرت,دلتون اب شه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    به به عارفه خانوم...
    خوش اومدید کنکورتون خوب بود؟؟؟ امیدوارم موفق شده باشید الانم که خیلی سبک شدید تمام خشمتون رو خالی کردید از این دو تا کامنت کاملا مشهوده.
    البته ما باید برای تمام برنامه ها و مخاطبین اون برنامه ها و برای تمام شبکه ها احترام قائل باشیم مطمئنا برنامه های خوبی وجود داره اما نظر شخصی خودم بیشتر به رادیو جوان تمایل داره.
    در مورد طنز باید عرض کنم به حضورتون که حق با شماست طنز باید دارای محتوا باشه اصولا این خصیصه ی بارز طنزه که مشکلات رو با زبان خنده داری بیان کنه در برهه ای از ساخت برنامه ها برنامه سازان زیادی به هجو و بذله گویی پرداختند که الان طبعات سوء این اعمال رو در برنامه ها شاهد هستیم و فکر نمیکنم این محدودیت ها عاملی غیر از این داشته باشه به قول معروف: نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی. من معتقدم بعضی از برنامه ها مثل روز هشتم تونستن جایگاه طنز خنده دار و محتوایی رو پیدا کنن حتی آلاچیق هم طنز های جالبی داره من که تا به حال از طنزهاش خوشم میاد اما یک اشکال توش موجوده که بعدا به عرض میرسونم.
    البته نباید گفت این تغییرات خدای نکرده به دلیل عدم صلاحیت مدیر فعلی است این مدیر مگه چند روز یا ماه است که این شبکه رو در اختیار داره باید فرصت داد نباید بی انصاف باشیم و یک طرفه به قاضی بریم همیشه باید امید به برنامه های بهتری داشته باشیم.
    رادیو جوان با تغییر و جابه جایی زمان برنامه ها موجب نارضایتی مخاطب شده مثل همین سفید مثل شب نمیشه تغییر در پخش ایستگاه ورزش یا آلاچیق رو احساس کرد اما این که ساعت 8 برنامه ی سفید مثل شب پخش بشه و برنامه ی خانوم سواد کوهی برنامه ی روی خط باشید افتاده ساعت 9 الی 9.30 نمیتونه دلیل جالبی داشته باشه.
    توی رادیو برای من یکی که برنامه ساز مهم نیست من به عنوان مخاطب یک برنامه ی خوب میخوام من فرقی نمیبینم فلان برنامه رو افشین حسین خانی سردبیری میکنه یا مثلا امین نبی الـ..هی من برنامه ی خوب و شاد میخوام.
    واسه من فرق نمیکنه مجری کیه من مجری ای رو دوست دارم که بر کارش مسلط باشه و اطلاعات کافی داشته باشه.
    ادامه...
    مثلا دلیل ضعف سفید مثل شب رو هم سردبیرش و هم مجری اون برنامه میدونستم الانم که اون گروه رفت .
    در مورد گروه صادق داوری فر هم فقط به دلیل بالا عرض کردم من برام مهم نیست کی الان داره این برنامه رو میگردونه من به نحوه ی گردش برنامه نگاه میکنم و به نظر من مثلا جوونی آزاد اصولا برنامه ی ناخوشایندی برای من بود اما گوش میدادم گروه حامد جواد زاده خوب بود اما بعدش دو گروه تقسیم شد و به نظر من گروه آقای فکری بهتر ظاهر شد با این که باز هم برنامه ی ناخوشایند و دلنچسبی برای من بود اما بهتر از گروه دیگه بود مثل رابطه ی اختلاف دما است این قضیه.
    و بالاخره آلاچیق:
    برنامه ی بسیار قشنگیه تنها مشکلش اینه که سردبیرش یه خورده بیش از حد جو قرار شبانه و برنامه های رایدو معارف گرفتتش به پیر به پیغمبر ما گفتیم ما به خاطر موسیقی رادیو جوان گوش نمیدیم اما این دلیل نمیشه شما بخوای سوئ استفاده کنی از حسن نیت ما که عجباااااااااااااا یه خورده شاد ترش کن این موسیقی های عهد سلجوقی چیه میزارید دلمون پوکید والا این همه موسیقی های خوشگل نمیگم موسیقی دی جی و جاز و راک بزارید ما میگیم مثلا موسیقی های محلیه کردی اونم از نوع شادش یا لری یا چه میدونم بندری به یان قشنگی عدل چسبیدید به این موسیقی های چرند و پرند.
    این برنامه همه چیش خوبه به جز همونی که خدمتتون عرض کردم.
    یه تشکر ویژه بکنم از میثم فکری به خاطر سخنان آقا که ساعت 7 پخش میکنید خیلی باحاله خیلی اصلا جالبه دستت درست فک کنم یه روز در میون یکیشو میزاری نه؟؟؟
    مخصوصا اون قسمتش که همه میگفتن ای رهبر آزاده آماده ایم آماده.....بعد اقا خواست حرفاشو تموم کنه همه گفتن نـــــــــــــــــــــــــــــه...واسم خیلی جالب بود حالی به حولیمون میکنی ها ایولا.
  • لاشریکستان
  • سلام جوون(ی)!
    خسته نباشید.
    باید چند تا از این آلاچیق ها رو سرمون خراب شن تا قدر جوونی آزاد رو بدونیم...
  • ساناز منوچهری ( شیک و پیک )
  • سلام بر میثم فکری خوش فکر و با استعداد

    برنامه الاچیقت حرف نداره .... موفق باشید ...من که هر روز اگه خدا بخواد باهاتونم .... خیلیم باهاتون حرف دارم ... البته امیدوارم حالا حالا ها حکم بر کناری من از سمت شنوندگی رادیو جوان توسط ؟؟؟ امضا نشه

    شاد باشی .... راستی بیاین به وبم یه خبرایی واستون یه چیزک گفتم ...همین
  • ساناز منوچهری ( شیک و پیک )
  • سلام بر میثم فکری خوش فکر

    چیزکی ریتمیک با فاز رپ برای آلاچیق !





    ای داد ای هوار شروع شد آلاچیق ... سوت میزنم ، میپرم تو هوا ، حالا جیق

    به به عجب هوایی ، چقدر ملسه !... اوه اوه که شروع شد بازم یه جلسه

    چند تا رفیقیم ، همه دور هم می شینیم ... گپ می زنیم ، حال می کنیم چونکه جوونیم

    عصرمون شده دیگه گفتن و گل شنیدن ... اگه میخوای تو هم بیا آلاچیق آماد اس واسه شنیدن

    آی جوونا آلاچیقمون شیک و پیکه حرف نداره ... هر طرفش یه آدم فابریکه اما نیازی به برف نداره

    حرف هر شنونده واسه خودش محترمه ... اینجا نظرا همه شون رو بورسه خفنه

    اینجا حرفامون حرفه ، ۳ سوته عمل میکنیم ... پاش بیوفته جون تو ، پای بد خواها رو قلم میکنیم

    زیر آلاچیق یه عصرونه توپ تو رگ بزن ... بعد اون هر جور خواستی با شورای آلاچیق حرف بزن

    اینجا پارتی بازی دیگه معنی نداره ... پارتی داریم دور همیم اما دهن بینی نداره

    اینجا فقط به شادی ، خندیدن و هپی بودن پل میزنیم ... غم و غصه رو بی خیال! فاز نمیده ،واسه این شل میزنیم

    امروز آلاچیق تولدشه تازه کلنگشو زدیم ... گلکم واسه از تو گفتنه که شاید یه کمی لنگ میزنیم !

    پاشو گوشی رو بردار بتماس از خودت بگو ... دویست بیست چل هزار ، دویست بیست پنجاه ، نهصد و پنجاه و دو !!!



    امضاء ... یه دختر فانتزی ـ فابریک از آلاچیق شیک و پیک !


    ببخشید فقط همین و دیگر هیچ ...
    حالا که بی پارازیت هم شدیم ! بدون آخرین پرچم و این دیگه یعنی فاجعه ها کامل شدن ، مثل ماه کامل عشق !! دوستان با برنامه ی جدید 1+1 دارن شما عزیزان رو به آغاز زندگی مشترک دعوت می کنن گویا !

    برادران و خواهران گرامی ! متاسفم که با آوردن اسم مکث 95 ، وبلاگ آقای فکری رو به چت روم تبدیل کردم .امیدوارم به زودی دوستان در برنامه ی 1+1 به اهدافشون برسن و همگی هدایت بشیم !
    در این ساعت به تهرانی ها موج مجهول از رادیو تهران رو پیشنهاد می کنم البته لطف نموده از ساعت 9 مشرف بفرمایید.
    هموطن گرامی و غیر تهرانی (مثل من) ؛ رادیو تهران روی 1332KH هم دریافت
    می شه ؛ بردش ضعیف هست ولی تا ساوه و ابرکوه می رسه.
    ضمناً فکر کنم وقت شما بیشتر ارزش داره و بهتره اگه می خواین با رادیو - رسانه ی فرهیختگان -پرش کنین ،کمی هم برای انتخاب برنامه ها وقت بذارین و بدبختانه قبول کنین که رادیوی عزیز جوونی همه ی ما داره برمی گرده به "برنامه سازی در باره ی جوان" به جای "برنامه سازی برای جوان" که این - بدون شک - یک سقوط آزاده و بدون دکتر فیروزه ای بدیهی هم هست .

    امیدوارم دوباره یکی از رادیوی محبوب قدیمی مون داد بزنه : آقا جون من یه بوق بزن !
    و همه ی راننده ها ی خسته یک بوق و یک لبخند بزنن .

    آقای میثم فکری ببخشید که این بار هم خودم به چت روم بازی دامن زدم .
    و متاسفم از این که واقعاً نمی تونم آلاچیق گوش بدم .
    به قول حافظ آهی : " خوب بخوابی و خواب های خوب ببینی " ؛ خواب کسی که داد می زنه آقا یک بوق ... و همه ی راننده های شهر ...
    من شرمنده ام واقعاً جناب فکری !
    الان دیدم دوستان در ساعات بامدادی هم بدون رادیو نمی تونن بیدار بمونن مثل بنده؛
    اومدم به عرض برسونم "تهران در شب"ها رو بشنوید از 00 تا 03 بامداد ، به احترام شنونده ی فرهیخته زنده و مستقیم از شبکه ی رادیویی تهران !
    اگر وقت ندارین (هر شب) : 1شنبه ها(برای عشق ورزش ها) ،3 و 5 شنبه ها برای هنری ها ی عزیز .
    اگر صبح بیدار لازم هستید و شب بیداری نمی داره روز بیدار بشین ، حتماً تهران در شب 5 شتبه ها رو گوش کنین که فرداش هم جمعه می شه و مشکلی نیست.

    مژده ! عزیزان در این برنامه ها کسی" تکنوازان" هم پخش نمی کنه!!
    (به یاد سعید پور محمودی عزیز که همیشه با این آیتم از 1 سبد ترانه مشکل داشت و نمی دونست این عزیز در تمام برنامه های شبانگاهی این رادیوی جوان پیر دل حضور خواب آوری داره)
    من واقعاً شرمنده ام که رادیو پیام برای این ساعت ها مناسب شنونده ی خونگی نیست و ممکنه سکته بزنه ، مگر اینکه یه روز سعید بره بامدادی پیام !
    آقای فکری سلام
    من به عنوان شنونده دارم تغییرات و افت های برنامه های رادیو جوان رو به وضوح میبینم.من که نمیدونم چی شده ولی اینو می دونم که رادیو جوان با برنامه های سابقش خیلی پرطرفدار بود حتی من دیگه تلویزیون هم نگاه نمی کردم. من با نظر های بالا موافقم که باید فرصت داد ولی به چه قیمتی به قیمت این که برنامه های محبوبمون برن و به جاش برنامه هایی بیان که هیچ ارزشی ندارن یا گوینده های محبوب و خوش صدا برن و به جاش گوینده های نسبتا بی استعداد بیان؟

    البته برنامه آلاچیق و گوینده هاش خوبن ولی ایده هاتون به پای جوونی آزاد نمی رسه

    حالا شما حواستون هست که برنامه تون افت نکنه بقیه چی؟!
    شما برنامه های دیگه رو شنیدید که چقدر بد شدن؟مثلا همین سفید مثل شب که قبلنا تو برنامه روزانه خودم گوش کردن بهش رو گذاشته بودم و اگه یه شب گوش نمی دادم کلی دلم می سوخت چون خیلی جدید بود و پر از ایده های جذاب ولی حالا چی؟؟ الان شاید تو هفته فقط یه بار اونم نیم ساعت بهش گوش بدم. یا مثلا برنامه پارازیت و ...
    این روز ها خیلی حسرت گذشته رو می خورم. کاش زمان به عقب برمی گشت...
    ببخشید که اینقدر غر زدم ولی تو رو به خدا یه کم به خودتون بیایید بقیه که انگار چشم و گوششون رو بستن و هیچ حرفی رو نمی شنون لااقل شما به فکر یه تحول تو رادیو جوان باشید.حتی اگه به خاطرش فقط یه گام بتونید بردارید این کار رو بکنید.
    اینجا چرا همه با هم چت می کنن؟؟؟
    کلا اومدم بگم رادیو جوون برای ما شنونده های قدیمی خیلی افت کرده اما شاید کسانی که تازه با رادیو جوون آشنا شدن خوششون بیاد...رادیو جوانی که نه فرشید وداره نه نیما نه حامد جوادزاده...اصلا بی خیال..ما همیشه عادت کردیم همه جور شرایطی رو تحمل کنیم! زندگی توی اینجا اینو به ما یاد داده...پس تحمل می کنیم!!!!!!!!!!
    سلام
    با شعری طنز در وصف " فرشید منافی" بروزم...شاید این جمعه بیاید فرشید...بدو بیا جا نمونی
    منتظر نظرات کارشناسیتون هستم آقای فکری
    راستی این عکس خودتونه؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی