انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۸۷، ۰۸:۵۳ ب.ظ
دوستان عزیز!

امیدوارم که یه سری شرایط رو درک کنید و به آینده امیدوار باشید.

همیشه برای یه سری تغییرات نیاز به زمانه و دکتر احمدی خیلی بهتر از اونیه که شما فکر می کنید.

متاسفانه با رفتن دکتر گیل آبادی بعضی فکر می کنن دیگه همه چیز تموم شده ولی بر عکس همه چیز شروع شده.

بیاید همه چیز رو دوباره تجربه کنیم و به همدیگه کمک کنیم.

من هم در شرایط بدی فقط دارم به شبکه کمک می کنم.به شبکه فرصت بدید چون از خیلی چیزا خبر ندارید و نباید هم خبردار بشید.

در ضمن این وبلاگ برای غر زدن نیست.حتی خودم هم این کار رو نکردم.پس از این به بعد نظراتی که بوی غر زدن داشته باشن حذف می شن!

باتشکر....

  • میثم فکری

نظرات  (۳۲)

ما که شانس نداریم
یهو دیدید اینجا نطر دادیم و وبلاگتون هم بسته شد
÷س علی الحساب نظری ندارم
.

.

.
  • انوشه میر مجلسی
  • فکر می کنم باید لینک مستقیم مطلبتون رو در وبلاگم ثبت کنم!!
    پیشنهاد خوبی بود. حذف نظرات با چاشنی غر!
    تو ضد دموکراسی و لبرالیته ای مگه چی میشه آدم ها حرفاشونو بزنن بزا یوخده حالشو ببریم کل کل کنیم داداش(همش به خاطر همین غصه میخورم که یه روز کل کل از نظرات وبت حذف نشه)
    به هر حال من هم هیمشه تاکید کردم توی نوشته های قبلی ام هم شاهد بودی که من از آیه ی یاس خوندن بیزارم در کل میشه گفت این پستت یه کپی رایت از مطالب و نوشته ها و نظرات منه مبنی بر امید دادن و فرصت دوباره و نخوندن آیه ی یاس و از ین جور چیزا
    در ضمن حق کپی رایت محفوظ است یه دفعه دیدی رفتم ازت شکایت کردم نگی نگفتی هاااااااااااااااا حالا ببین
    موفق باشی
    یا علی
    سلام رفیق !
    گفتم رفیق چون تنها دوست مشترک ما یه دوسته از نوع کاغذی ... ساده , شکیل و پر حرف!.. نمی دونم با این دوست کاغذی چیکار می کنی! می خونیش؟ می خوریش؟یا اونو بادبزن خودت می کنی؟! شده تا حالا باهاش تنها بشی یا شبا فقط با اون خوش باشی؟ شده که حرف دلتو بگه ؟ درمون دردت بشه؟ تا حالا شده تو رو بخندونه یا بگریونه؟تا حالا شده که تو رو غریق دریای فکر کنه؟...
    ما یه باهم بودن از جنس این دوست کاغذی تشکیل دادیم ! اگه تو هم اهل کتاب خوندنی بگو یا علی و بیا.. می خواییم توی این جمع صمیمی و دوستانه با هم کتاب بخونیم، ازش حرف بزنیم،و از حس خودمون تو لحظه لحظه های پر عظمتش بگیم. .. اگه ته ته دلت .. اون گوشه موشه ها به این دوست کاغذی علاقه ای داری قدم رنجه کن و بیا .. همه مون بی ریاییم ! ساده و بی شیله پیله .. مثل خودت !
    منتظرت می مونیم ... دوست کاغذی یادت نره !
    یا حق !

    duste-kaghazi.blogfa.com
    ما انسانهای سازگار (خودمو می گم بیشتر! ) از تغییرات استقبال هم می کنیم! غر چیه ؟!
    توی پپرانتز: اوصاف دکتر احمدی رو هم شنیدیم که غر نزدیم (نزدم!).
    سلام
    به مناسبت تولد امام علی اپم خوشحال می شم سر بزنی...
    آقای فکری سلام
    من تو اون کامنت قبلی عذر خواستم برای غر زدنم! میدونم این جا نباید غر زد باز هم ببخشید. من خودم از غر زدن خوشم نمیاد ولی باید نظر خودم رو درباره ی برنامه ها می گفتم .من آدم مثبتی هستم بر خلاف چیزی که تو کامنتم دیده می شد! ولی به این هم فکر کنید که زیادی مثبت بودن هم جلوی پیشرفت انسان رو می گیره,درست می گم؟!
    یه دنیا ممنون از این که لااقل شما به سوال های ما جواب منطقی دادید.وبلاگ شما یکی از بهترین هاست. تبرک می گم بهتون!
    باز هم ببخشید به خاطر غر های قبلی! قول می دم همونطور که گفتید به هم کمک کنیم در جهت پیشرفت روز افزون. ما شنونده ها که البته کاری نمی تونیم بکنیم ولی حمایتتون می کنیم و از راه دور بهتون کلی انرژی مثبت می دیم

    تولد حضرت علی رو به شما و همه تلاشگران رادیویی خیلی خیلی تبریک می گم.
    موفق باشید و پایدار...
    یک چشم زدن غافل از آن ماه نباشیم

    شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم...
    OK ،غر زدن هم که ممنوع شدمثل جوونی!
    فقط یادتون باشه که ما چند سال بیشتر زنده نمی مونیم. دیگه اینکه ما وقت نداریم تلف کنیم شما رسانه بازی در بیارین ! در ضمن توجیه شما برای خراب شدن برنامه ها چیه؟ (منظورم تموم شدن نیست) مثلاً الان این چیزی که به اسم 7ترانه پخش می شه واقعاً چیزی به جز بی برنامگی و هرج و مرج هست!؟ اینکه برنامه ای که دوست می داشتیم رو نگیرند به وضع غیر قابل تحملی در بیارند نیاز به زمان داره !؟!
    از طرف دیگر(!) جناب احمدی تازه تشریف آوردن ، شما هم تازه اومدین ؟ پس من خوش آمد میگم خدمتتون ! واقعاً احساس نمی کنید این چیزی که به جای پارازیت - علامت رادیو جوان - اومده به طرز دردناکی، وحشت آوره؟ من دیگه از آلاچیق حرف نمی زنم چون فایده نداره.
    این ها همش غر بود ، می تونین حذفشون کنین ولی لطفاً بفهمین که ما هم متاسفانه - یا شاید بدبختانه - یک مقدار اندک و غیر قابل عرضی می فهمیم!
    وفاداری هم که با قیصر مرد؛ وقتی شما وفادار نبودین !
    سلام
    ما که بد کسی رو نمیخوایم و همیشه دوست داریم که رادیو جوان بهترین باشه,(چون خودمون لیاقت بهترین ها رو داریم!!)چه با دکتر چه بدون دکتر.
    پس رک و پوست کنده میگیم:هرکی توان این کار رو داره بسم الله!
    سلام سلام سلام
    نظرات دوستان رو خواندم کامل و با دقت با تمتمش موافقم و تکرار مکررات نمیکنم فقط باید بگم میثم فکری عزیز اگه ما با شما درد دل نکنیم با چه کس دیگه ای میتونیم حرفامون رو بزنیم ؟ نکنه آقای احمدی؟!
    میدونم در حال حاضر دارید بهترین برنامه ممکن رو میسازید با شرایط موجود اما بذارید حالا که نمیشه رادیو جوان واقعی رو شنید حداقل حرف دلمون رو بزنیم .
    در هر حال چه خوب چه بد موج رادیو من از 88.1 تکون نمیخوره.
    دلتنگ رادیو جوان
    ارادتمند شما
    به نام خدایی که در این نزدیکیست ...!
    سلام

    این روزها که می گذرد هر روز
    در انتظار آمدنت هستم
    با من بگو که ایا من نیز
    در روزگار امدنت هستم.....؟!

    میلاد امام علی (ع) مبارک

    ....
    برقرار باشید
    یا علی
    ارادتمند...
  • رهگذر راه
  • غر نه! حرف نه! صبور پس تا به کی فکور ؟!
    می دانید عجله در خون آدمیست حالا اگر ایرانی و ایضا جوان هم باشد که فبها المراد
    درک هم کلمه خوبی است برای کسانی که درکش نمی کنند حرف زدن از انگورهای نارس بدترکیب بی مزه خیلی راحت تر است از حلوا ساختن از غوره. همین!
    شاد زی
  • الهه آرانیان
  • آقای فکری! غر زدن که کار هرروزه ی ماست!ترک عادت هم موجب ...!
    و جالب اینجاست که این غر زدن ها تنها متوجه کسانی غیر از ماست!
    سلام
    انگار شما خودتونم با دکتر گیل آبادی مشکل دارین و نمیتونین نظرات مخالفو بشنوین.نه!شایدم از دکتر احمدی میترسین که مثلا برکنارتون کنه!
    واااااای از دست ما ادما خداااااااااااااااااااااااا
    صدای ماندگار شکیبائی
    مرد سراسر احساس سینما ایران
    خداحافظ...
    (دعوت می کنیم از شما برای با هم بودنی دیگر تقسیمی دیگر...)
    سلام
    یکشنبه دارم میرم مسافرت و خیلی به دعاتون محتاجم...
    سلام!!!!!!!!
    به به, بعد از کنکور و بعد از سفر , چی میچسبه؟
    یه وبلاگ!!!!!!!!!
    اول این که می خوام به همه ایرانی ها از دست دادن خسرو شکیبایی عزیز رو تسلیت بگم
    بعد هم این که بگم درسته که رادیو جوان اونی نیست که بود و باید باشه اما با غر زدن و بهونه گرفتن و تنها گذاشتن اونها نه تنها خوب نمی شه بلکه بدتر هم می شه
    باید با بودن و اعتماد کردن و نظرات خودمون کمک کنیم
    کاش یادمون باشه که رادیو جوان درسته که مدیریتش عوض شده اما هنوز برنامه سازهای خوبش رو داره
    یکیش همین آقای میثم فکری عزیز
  • آتیش پاره
  • خدا کنه که حرفات برا دلخوشی ما نباشه
    بازم صبر میکنیم
    خدا کنه همه چی درست شه بهتر از روز اولش
    راستی لینکیدمت
    بای بای
    "بیاید همه چیز رو دوباره تجربه کنیم"

    من بالاخره نفهمیدم که آدم باید از تجربه استفاده کنه، یا یه تجربه رو دوباره تجربه کنه؟

    فکر می کنید من اگه لذت سقوط با شتاب 9.8 متر بر مجذور ثانیه رو از بالای برج میلاد! یه بار تجربه کنم، فرصتی برای تجربه ی دوباره هست؟
    این کامنت ها همش انرژی مثبته هاااااااااااااااااا
    البته من بیشتر با نقد موافقم تا تعریف تمجید...غر زدن و باید از نقد جدا کرد اما نباید نقد رو هم به حساب غر زدن و ورود به فاز منفی طلقی کرد.
    بعضی اوقات معانی مد نظر درست جا نیفتاده اند.
    راستی دوباره سلام
  • استعداد کشف نشده!!!
  • برنامه های جذاب در راه کنداکتورتابستانی رادیو جوان!!!
    با برداشتی آزاد از مصاحبه اخیر مدیریت جدید رادیو جوان با فارس نیوز!!!آپم

    هدف رضایت ما جلب شماست!!!
  • یکی مثل من!!!
  • آقای فکری ما کی گفتیم با مدیر شبکه مشکل داریم؟
    معلومه که مدیر شبکه برای جا افتادن نیاز به فرصت داره. نه خیر ما به شما خرده می گیریم که بعد از 3 هفتتتتتتته هنوز آلاچیقتون جذابیت نداره. من خودم با این که تو کار رادیو نیستم کلی ایده جذاب و قشنگ به نظرم رسیده. برای شورای آلاچیقتون هم نظر من اینه که خیلی خیلی معذرت می خوام ولی این خانوم صداقتی صداش تکراری شده. تازه خیلی ببخشید ولی لقب خود شیفته به جای این که به خانوم هاشمی بدن باید به خانوم صداقتی می دادن.آقا اصلا صدای گوینده های خانومتون تکراری شده البته به جز خانوم رافعی که دیگه عصر ها نیست!
    اگه این ها غر بود حذفش کن ولی منم به همه می گم که انتقاد پذیر نیستی!!!
    اگه همین جوری پیش بره ما شما رو با رادیو جوانتون تنها می ذاریم!مگه این که لااقل از کسانی که ایده های جالب دارن تقاضای همکاری بشه! من خودم حاضرم رایگان ایده هام رو براتون کامنت بذارم فقط به خاطر این که رادیو جوان پیشرفت کنه. نظراتم هم مثبت خواهد بود.ببین چقدر ایثار دارم به خرج میدم!
    اگه خواستی خبرمون کن.
    جناب/سرکار
    یکی مثل من:
    اصولا من یه پیشنهاد دارم میگم میاییم یه کاری میکنی...شما که اینقدر ایده هاتون خوبه.....خوب میاییم این میثم و از شبکه میندازیمش بیرون جاش شمارو میاریم سردبیری آلاچیق بعد چــــــــــــــــــــــه شــــــــــــــــــود...البته شرطش اینه انوشه رو هم بندازیم بیرون من به جاش بیام نویسنده شم خوب نیست این نظریهه؟؟؟ کاریه هااااااااا میگیره!! مطمئنم
    اما گذشته از شوخی همه ی انسان ها ایده خلاق دارن به قول معروف گاها شکوفا میشه گاها نمیشه(البته گاها از لحاظ لغوی اشتباه اما خوب عادته دیگه)که در این مواقع از ایده های دیگران استفاده میکنن اما متاسفانه شورای فکر اینا خیلی قدیمیه یعنی الان هیمن شورای فکر توی صد تا برنامه ی دیگه هم دارن کار میکنن و اجرا یعنی صبح تاشب تو داری رادیو جوان گوش میدی فرقی نمیکنه که تو الان داری چه برنامه ای میگوشی...ارتباط با مخاطب فق شده در حد یه تلفن و اس ام اس زدن برای حضرات که عریضه شون خالی نمونه اونم چه جور تلفون هایی نمونه اش:
    "آلاچیق خیلی خوبه اگه میشه توش از مشکلات جوون ها بگید"
    انگاری یه کسی رو گذاشتن پشت گوشی که هر روز زنگ بزنه از این حرفهای صد تا یه غاز بی معنیه کلیشه ای رو بگه.
    من یه زمانی از راه دور احساس میکردم تو شبکه ی جوان در حال مشغولیتم اصلا شبکه بود یه پا بچه های حلقه ی وب الان شبکه است یه پا دوستان پشت شیشه چون انحصارا برنامه ها افتاده تو دست تکس ها دیگه حتی کوچک ترین کلمه هم مجری نباید از خودش در بیاره مگر برای معذرت خواهی در هنگام توپوق فقط و فقط باید تکس بخونه خلاقیت کجا بود(یعنی بزا در کوزه آبش رو بخور)
    خانوم هم پرسه:
    به نظرم ادم باید از تجربه استفاده کنه تا تجربه رو دوباره تجربه کنه اما باید هم مواظب باشه هنگام استفاده از تجربه تقلید نکنه.
    به هر حال بنده شخصا پیشنهاد میدم وبتو آپ کنی میثم اعصابم خورد شد تو یان چند هفته ای همش اینجا دعوا بود دکتر یه مکان ساکت و آروم واسم تجویز کرده(البته واسه همه لازمه(اینم من تجویز کردم))
    فعلا تا بعد
    یا علی
    ببینید اگه دوست دارید حرفای منو به شوخی بگیرید باشه اشکال نداره من خیلی با جنبه هستم! اما من خیلی جدی گفتم.آقای فکری سردبیر بسیار خوبیه.من به این حرفم ایمان دارم.اما مگه اشکالی داره یک آدم بسیار موفق از بقیه هم بخواد کمکش کنن که موفق تر بشه؟
    اگه آقای فکری تو وب خودش از هر کسی که ایده خلاق داره بخواد که کامنت بذاره مطمئن باشید که از توش ایده های خوبی برای برنامه ها در می آد . حتی همین غرها که همه می زنن بعضی وقت ها فقط غر نیست و خیلی حرف های درستی زده می شه اگه گوشی برای شنیدنشون وجود داشته باشه!
    جناب پیام لطفا شما هم اگه خیلی به فکر رادیو جوان هستی به جای این که منو یا بقیه رو مسخره کنی اگه ایده خوبی داری خوب بیا ایده هاتو بگو .
    اصلا همه بیان بگن .جوون ها همشون ایده های خوبی خواهند داشت.
    من خودم نظراتم و ایده هام رو درباره برنامه ها می ذارم ولی فقط وقتی که مطمئن بشم آقای فکری می خونه و واقعا از این نظرات استقبال می کنه.
    سلام
    بلاخره الاچیق رو شنیدم
    بد نبود
    مطمئنم روز به روز بهتر می شه
    از نکات مثبتش
    خانم صداقتی( از مجری هایی که تقریبا همه ازشون راضین)
    پخش حرفای آقا
    و ارتباط با حاج آقا سرلک
    البته یه خورده گفتگ و گو های برنامه زیادن
    اگه کمترشون کنین بهتره
    و یه کم برنامه شادتر باشه
    عالی عالی می شه
    1.2.3.4.5.6.7.........25
    اگه خوب دقت کنید من توی کامنتم 25 خط نوشتم از این 25 تا فقط 3خط رو شوخی کردم که اینم طبع منه اینو همه میدونن من دنبال وب شما گشتم که کامنت رو در وبتون بزارم اما متاسفانه شما آدرس نداشتید اگر دوست داشتید کامنتی در این خصوص بزارید میتونید در وبم قرار بدید.
    البته یه مسئله دیگه هم هست در مورد این که فرمودید نظرات و ایده هامون رو تو این وب بزاریم...من فکر نکنم کار درستی باشه اگه توجه کنید این یه وب شخصیه تا به حالم زیادی رادیویی شده اگه پست های قبلی رو نگاه کنید ان چنان ربطی به شبکه نداره مگه توی دو سه مورد که اونم فوری بوده وب شخصی رو باید از کاری جدا دونست اگر ایده ی خیلی خوبی هست بهتره راهش رو از خود سردبیرش بپرسید تا راهنمایی کنه از چه طریقی میشه این ایده رو براشون ارسال کرد.
    در مورد شوخی من هم قصد بدی نداشتم فقط شوخی بود ببخشید مارو دوست ندارم کسی از دستم دلگیر باشه.
    (در ضمن من یه پست جدید میخواااااااااااااااااام بابا این پستت مال عهد بوقه آقای فکری سرت شلوغ درست ولی جون من یه قلم فرسایی بکن دیگه)
    فعلا یا علی
    من خیلی توجه کردم و چون رد پایی از رادیو توش دیدم این نظر رو دادم.
    اگرم اینو گفتم که تو این وب ایده بدیم چون راه دیگه ای رو برای ارتباط با جناب فکری سراغ نداشتم . من خودم تا آقای فکری در این باره موافقت نکنه ایده هامو نمی گم.

    آقای پیام من تو وب خودتون کامنت گذاشتم تا دیگه این جا شبیه به چت روم نشه. از آقای فکری هم بابت این موضوع معذرت می خوام.
  • استعداد کشف نشده
  • وقتی عشق پشتک بالانس می زند...!!!
    بانقدی طنز بر سریال ترانه مادری آپم!!!

    هدف رضایت ما جلب شماست!!!
    با کمی تا خیر: زنده باد سانسور مصلحتی اندیش مرگ بر آزادی از هر نوع

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی