انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۷، ۱۱:۰۴ ق.ظ
زمان-مکان ۱

ساعت ۱۰ صبح.یکی از روزنامه های دولتی. برق قطع شده. اعصابت از گرما و قطعی اینترنت خرد شده. با یکی از سرویسها هم سر اینکه خبرها رو کی کار کنه مشکل پیدا کردی. سردبیر پشت خطه،می گه چرا خبرها اینجوری ان؟چرا این خبر رو کار کردی؟ چرا گزارش خبری از فلان موضوع کار نکردی...برق هنوز قطعه!

زمان-مکان ۲

ساعت ۵/۲ بعد از ظهر. رادیو جوان. برق قطعه. یعنی امیدت برای آیتم سازی خیلی کمرنگه. مدیر باهات کار داره. می گه: این چیزا رو کار نکنید.چرا اون موضوع رو کار می کنید؟چرا القا می کنید که برنامه خوب نیست؟ می گم: پس چی کار کنم، ولی معلوم نیست. نویسنده ها هم تکلیفشون معلوم نیست...برق تا ساعت ۴ قطعه!

زمان-مکان ۳

ساعت ۶ عصر.پخش رادیو جوان.برق وصله! نمی دونی چه کار باید بکنی؟! تهیه کننده می گه باید سنگین تر کار بکنبم و موسیقی سنتی کار کنیم.بنده خدا تقصیری نداره. اما نیم ساعت اول که تموم میشه می گم:بخش عصرگاهی رادیو پیام! پیامکهای محبت آمیز هم می رسه!... برق هنوز وصله!

زمان-مکان ۴

ساعت ۱۰ شب. منزل. اینجا هم هر شب برق قطع می شه. به اینترنت هم نمی شه سر بزنی. اینجا هم پیامکهای محبت آمیز(!) می رسه.ناراحتم... برق همچنان قطعه!

زمان-مکان ۵

ساعت ۱۵ دقیقه بامداد.برق وصل شده. نظرات خوانندگان وبلاگ رو می خونم... وحالا برق من قطع می شه!

 

هر کسی نظری داره که می تونیم استفاده کنیم دریغ نکنه.ولی حتما شرایط فعلی ما رو درک کنید! 

  • میثم فکری

نظرات  (۳۵)

باور کنید می خواستم مطلب دیگه ای بنویسم ولی چه کنم که اگه جواب بدم می گن چرا همه ش رادیو؟! و اگر جواب ندم می گن ارزشی برای مخاطبش قائل نیست!
سلام!
ذهنتون خیلی آشفته ست!
کمی آروم تر لطفا!
یا حق!
  • ریحانه سادات یاسینی
  • کاملا حق دارید،من وقتی کامنتای وب مرکزی حلقه رو میخونم اعصابم خورد میشه و برقم میره!چه برسه به شما که کامنتهای انکار ما رو میخونید!
  • در اسمان اندیشه
  • وبلاگ مرکزی گروه جوان و اندیشه به روز شد با:

    "اخبار اندیشه"

    "جلسه معارفه"

    و بالاخره:

    " مصاحبه ای اندیشه ای با یک رادیو جوانی همیشه همراه!"
    من موندم این متفکرین و اهل فکر عجب راه هایی برای نیش زدن به دولت بلدن هاااااا
    من تو کار شما جماعت متفکر و فکری موندم
    حالا برقم قطع بشه اشکال نداره که بنده خودم فک کردی جلوی برق کم میارم از این خیالا نکن داداش...برق میره تلفن که قطع نمیشه کامپیوتر خاموش میشه اما لپ تاب که شارژ دارهجماعت معتاد به اینترنت(البته خودمو عرض میکنم) همیشه یه راه واسه رسیدن به اعتیادشون وجود داره گذشته از این رادیو قطع میشه موبایل که شارژ داره ام پی 4 که نمرده البته گاهی اوقات برق باعث ایجاد بی نظمی هم میشه جشنی توی موسسه ی ما برگزار شده بود دختر و پسر هم بودن مجری وسط سالن داشت سخنرانی میکرد یه دفعه بلندگو قطع شد و برق رفت حالا بی فرهنگی رو حال کن جیییییییییغ و داد و کف و سوت امون گوش های ما رو برید سالن هم تاریک اول مغرب بود آخه
    از این گذشته شما چرا حرف خودتو نمیزنی اگه یه مطلب دیگه ای میخواستی بنویسی چرا ننوشتی؟؟؟وب شخصی هر کس به خودش مربوطه که چی توش بنویسه من تو کامنت قبلی ام توی پست قبلی ات در جواب یکی از بچه ها گفتم که این وب شخصیته نه یه وب رادیویی اما خوب توی وب شخصی هر کس مطلبی که دوست داره میزاره حالا در هر موردی باشه اینطور نیست؟؟؟
    در ضمن یه چیز دیگه تو چیکار به حرف مردم داری من خودم به شخصه این همه سال بر این عقیده بودم که شما اصلا ارزشی برای مخاطب قائل نیستید اما اینو که نگفتم تو وبت تو دل خودم گفتم اما بعد دیدم اینطور نیست استنبات من اشتباه بوده در کل از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست اما در دهن مردم رو که نمیشه بست تو هر کاری بکنی یه ایراد بهت وارده چون ایرونی جماعت به هیشکی رحم نمیکنه همه دنبال مچ گیری ان(پس شما زیادی به این حرف ها اهمیت نده برادر من)
    اینایی که گفتی انتقاد بودن؟
    نه، باور کردنی نیست. در ضمن بخشی از این موضوع که مربوط به من بود تا حدودی حل شد. خبرهای خودتون رو حفظ می کنید.
    متاسفم دوباره ، کاری از دست من بر نمیاد . تعطیل کنین بیاین با هم بلال بفروشیم !
    ولی یک چیز جالب هم اتفاق افتاده :
    شما حتی نمی دونی خودت کدوم وری هستی !!
    یک بار می گی نظر مخالف حذف می شه ، این بار اعتراف می کنی که به هر حال یک چیزی شده . بعدش هم آخه پدر جان مدیر فعلی شما حرف حضرت عالی رو گوش نمیده، ما پیشنهاد بدیم چی کار بشه واقعاً ! حالا اجالتاً دست از سر فاطمه صداقتی ور دارین آقای فکری ؛ چون من خیلی دوستشون دارم و دوست ندارم اینجوری - دردناک و بی رحمانه - با فاجعه ای به اسم آلاچیق سقوط کنه . اگر لازمه به خاطر ایشون به شما التماس می کنم ! معذرت می خوام که ما آسانسور تعمیر نمی کنیم که شما برگردین بالا .
    Good Night & Good Luck
    سلامون الیکم و رح... خواهش می کنم بفرمایید به جون گربه ی همسایمون راضی نیستم بلند شید... آقا جان شما ها در مورد ما شنونده های حرفه ای رادیو جوان چی فکر کردین همون موقع که با بغض از دکتر ... خداحافظی میکردین من شخصآ با این عقل ناقصم تا تهشو خوندم (رادیو جوان تنها شارجر ما نیمچه گوینده های شهرستانی بود که اونم سوخت....دیگه حتی تقلبیشم پیدا نمیشه) حتی به اسمه برنامه ی کوانتومم رحم نشد و به صورت کاملآ خنده داری تبدیل شد به پلاسما (این جوک جدید گوشیه ما فیزیکیاست) خلاصه جوونی کردن تو رادیو جوان غیر آزاد و ممنوع شد ... به قول نیما رئیسی: جایی که اجازه ی ابراز پیدا نمی کنی نایست جایی که حرام می شوی نرو. هیچ نظری ندارم جزء اینکه لطفآ خودتون باشین همین
    یه سوال:
    این قطعی برق و خاموشی های مکرر، ربطی به " جواب ابلهان خاموشیست" نداره که؟
  • عصر جمعه با شما
  • میثم عزیز خوشحالم که واقع بین شدی . اگه ناراحت نمیشی باید بگم بعضی از دوستان خیرخواهت باعث شدن رادیو جوان به این وضع اسف بار برسه . قطع برق هم نوبر دولت هاله های نوره !
    اگه فکر میکنی زیادی توهین امیزه به رسم چندتا پست قبلیت خب برش دار همین که خودت خوندی کافیه برادر.
    سلام بر میثم فکری عزیزم که این قدر به خاطر مسائل شخصی و بالاخص غیر شخصی(جمعی و رادیو یی)حرص میخوره و ادرنالین تو خونش میریزه!!!!!!!!!!حرص نخور جوون با 26 سال سن پیری زودرس میگیری هااااااااا!!!!!!!!!!!!!
    خوب: مسئله برق که اقا جان,خیلی مهمه!!!!!!!!
    ببین عزیز من,ما کشوری هستیم که اصلا منابع طبیعی نداریم! اب که کلا از نایاب ترین منابع محسوب میشه,چون اب نداریم,برق هم نداریم,!!!!!!!!
    اما:همه ی این ها نشون میده که کشور عزیز ما به شدت به انرژی هسته ای ان هم از نوع لازم و واجبش نیازمنده!!!!!!!!!!!!!!!!!!! برای تامین و جایگزینی منابع فعلی(که نداریم)!!!!!!!!!!!
    ان هم با خلوص 4%!!!!!!!!!!11
    راستی من موندم تو با این همه تلاشی که می کنی,علاوه بر پایه حقوق چه قدر اضافه حقوق میگیری؟
    این طور که نوشتی سرت خیلی شلوغه,کلا چه قدری میگیری,ما هم همکاری کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!
    در ضمن همون طور که مدیر عزیز جوون گفته برنامه ها عالیه!!!!!
    اقا چرا جو سازی میکنیم ما شنونده ها,هی توهم میزنیم که جووونی رادیو رو به زوال رفته!!!!!!!!!!!!!!!
    ببین نظر سازنده دیگه معنا نداره,من یکی این قذه جیغ ,جیغ زدم که نطق فعالم کور شده!!!!!!!!!!!!
    راستی حقوقتو واسه این پرسیدم که ببینم در امد خانوارتون چه قدره,بالاخره یه سوپسیت (یارانه)عظیمی توسط دولت گران سنگ! در راهه پسرم
    خلاصه من سرم مثه کبک کردم تو برف!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی راحت خودمو میزنم به کوچه ی علی چپ,
    مشکلیه؟
    فعلا
    من اگه حتی یک لحظه فکر می کردم که شما با این حرف ها نارحت می شید اصلا این ورا پیدام نمی شد. آقا شرمنده. الان مطمئن شدم که به شنونده ها اهمیت می دید. راستی دیگه اعصاب خودتون رو خرد نکنید. آخه دیروز شنیدم که استرس کاری ممکنه باعث مرگ هم بشه. آقا ما خود شما رو همینجوری که هستی قبولت داریم. ببین گفتم خود شما رو نه برنامه هاتو. چون می دونم اگه بخواهی می تونی تبدیل به بهترین سردبیر بشی.
    آقای فکری من دیگه دخالت نمی کنم. ولی هنوز رو حرفم هستم که نظرات زیادی دارم که احتمالا براتون مفید خواهد بود. اگه خدا بخواد فردا چند تاشو براتون می ذارم.
    ولی شما رو به خدا مارو ببخش. ما شنونده ها خیلی حواسمون به شرایط هست اما دوست نداریم افت شما رو ببینیم.چون با برنامه هاتون یه عمر زندگی کردیم. حالا خیلی ناراحت می شیم از این همه آشفتگی ذهنی خود شما و هم آشفتگی شبکه.ما دوس داریم پیشرفت شما رو ببینیم. اینو از ته دل گفتم...

  • انوشه میرمجلسی
  • شرایط تطبیق داده شد ! در ضمن به موارد بالا "خرابی ناجوانمردانه و غیرمترقبه ی کامپیوتر" را نیز اضافه کنید!
    امیدوارم هنوز به فکر خودکشی نیفتاده باشین تا با این پیشنهادم شما رو از این همه دردسرنجات بدم . شما باید برین ، به همین سادگی ! قبول کنید که دیگه کاریش نمی شه کرد . پست بعدی هم راجع به روز هایی که می رسه بنویسین: خیلی معمولی وخیلی کلیشه ای .
    لطفاً به افتضاح و تعزیه خوانی احتمالی رادیو جوان فعلی به این مناسبت اشاره نکنید که باز ما جواب می دیم و این قضیه تا ابد ادامه پیدا می کنه !
    آره جناب فکری وقتی یک روز آقای فیروزه ای رو اخراج می کنن وشما مخاطب رو به احساساتی شدن متهم می کنید ، باید به این وضع هم فکر می کردین .
    به هر حال باید پذیرفت : "ما بی غمان مست دل از دست داده ایم" !
    به خاطر درک کردن شرایط شماست که فعلا تا اطلاع ثانوی رادیوی ما خاموشه و داره خاک می خوره دیگه.
  • مبین بهرازفر
  • سلام استاد گرامی
    من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم و خیلی خوشحالم کسی را در صدر جایگاه علاقه مندی هایم پیدا کردم. بنده هم به جهت علاقه مندی وبلاگی در رابطه با موضوع گویندگی و مجری گری دارم که سعی کردم مطالب آموزنده و کاربردی در این زمینه را در این وب بگذارم.
    موفق باشید
    : shidvash جان بابا مگه تو قاون جذب رو نخوندی؟؟؟
    این همه اینجوری فک کن تا همه چیزای بد بد و جذب کنی بابا یه خورده مثل من فکرتو باز کن نیگا من چقدر شنگولم به یان داداشمونم اعتماد کامل دارم فقط مشکلم اینه که رادیو جوان توشهر ما همش قطع و وصل میشه از شانس بد ما اکثر اوقاط وس برنامه یا قبل از برنامه ی آلاچیقم قطع میشه
    میثم فکری سلام
    فقط اومدم بگم درسته که هم ما وهم شما از وضع موجود ناراضی هستیم ولی بد نیست یه کم مسایل رو رها کنیم و کمی عقب نشینی کنیم تا بتونیم عمیقتر به بررسی مسیله بپردازیم. رادیو جوان 11 سال خوب بوده ودر 5 سال اخیر عالی عمل کرده وحالا چند ماه که عملکردش غیر قابل قبوله . دقت کنید فقط چند ماه.
    پس سردبیر خوش فکر با آرامش و حوصله و خلاقیت و تفکر عمیقت طرحی نو درانداز. مطمین باش ما شنونده های همیشگی همراهتیم واز هیچ کمکی دریغ نداریم . من به شخصه آماده آمادم. تو فقط خسته نشو .
    چیزایی که من می خوام بگم ربطی به برق یا اعتراض آدم های مختلف نداره:

    1. ایراد کار شما اینه که از تکراری شدن نمی ترسید. تو جوونی آزاد هم این دیده می شد. مثلا الان گیر دادید به پیامک های تاثیر گذار. خوب یه کم جدیدش کنید. مثلا به شنونده ها بگید هر روز درباره یک موضوع خاص جملات زیبا یا پیامک تاثیر گذار بزنن. مثلا بگید امروز درباره صداقت پیامک بزنید. یا ثلا روز بعد بگید که اگه بخواهید برای کسی دعای خیلی خوب کنید چه دعایی می کنید؟ اینو برای ما پیامک بزنید یا...
    خیلی موارد دیگه. این طوری خلاقیت داشته باشید

    2. خانم صداقتی هم کمی دارن تکراری اجرا می کنن. بهشون بگید مثل قبل شاد و پر نشاط اجرا کنن. چون آدم حوصله نداره صدایی رو بشنوه که از خودش خسته تر به نظر میاد.

    3. وقتی آنونس برای اعلام پیامک می سازید از خود مجری برنامه استفاده نکنید.و چون مجری خانم هستند از آقایان استفاده کنید. برای آنونس هم صدای آقایان قدیریان, شرافتی, ضیا, سعید پورمحمودی خیلی قشنگ تره

    4. از موضوعات طنز به شکل سریالی استفاده کنید. روز اول گفتید می خواهیم تو آلاچیق شاد باشیم ولی ما شادی توش نمی بینیم. برای شاد بودن باید این نشاط و شادابی تو صدای مجری موج بزنه.

    5. گزارش هاتون کمی خشکه. اون ها هم اگه طنز باشن جذاب تر خواهد بود.
    ادامه :
    6. می تونید هر روز 3 یا 4 تا خبر جالب و قشنگ که شکل طنز دارن لا به لای برنامه بخونید

    7. از گوینده های مردتون فقط برای پیامک استفاده نکنید و اون ها رو تو بحث ها شرکت بدید تا برنامه یکنواخت نشه.

    8. خودتون رو جای مخاطب بذارید و فکر کنید که الان شنونده چی دوست داره همون رو انجام بدید. احتمالا شما این کار رو نمی کنید چون اگه انجام می دادید الان اینا به فکر خودتون هم رسیده بود و برنامه جذابی رو می شنیدیم.

    من بازم نظر دارم که بعدا خواهم گفت.
    سلام
    پیشنهاد های جالبی بود با این که شخص گوینده آنونس باید کسی غیر از مجری باشه موافقم این تکراری بودن صدا هم آدم رو گیج میکنه هم کلافه.
    در مورد شاد بودن هم الان یک مشکلی که هست اینه که مجری های زن شبکه مثل سابق شاداب و با طراوت اجرا نمیکنن فراتر از تکس ها هم قدم فراتر نمیگذارند این یعنی چی؟؟؟ سر صبحی با یک صبح یک سلام که الان اسمش تغییر کرده یمخوای شروع کنی واست قطعه ی شعر و از این چرت و پرت های توی تکس رو میخونه خود مجری حتی سلامی که توی برگه های دستش هست رو عینا باید بخونه این یعنی فاجعه الان شادابی رو اصل نمیشه مشاهده کرد..پررویی رو نمیشه دید(با صراحت میگم مجری های قبلا پررو بودن).
    در مورد گزارش ها موضوع جالب بر همه چیز ارجعیت داره موضوع گزارشی که از زبان جوان ها تهیه بشه نه راننده ی تاکسی و فلان قشر جامعه و فلان چیز.
    اما پیامک ها واقعا میدونید بعضی از پیامک های انرژی مثبت دار شما مال عهد دقیانوسه که واستون میفرستن به نظر من اگر پیامک هاتونم در مورد موضوع برنامه باشه خیلی بهتر جواب میده.
    اما یک حمله ی تند(ناراحت نشید ها تو دلم مونده ولی چیکار کنم):
    آخه بابا این چه وضعشهاین موسیقی ها چرند و پرند چیه توی برنامتون پخش میکنید چرا یانقذه آخوند باز یدر میارید یه خورده موسیقی شاد پخش کنید بهتون گیر میدن؟؟؟؟یا نکنه مشکل شرعی داره؟؟؟؟یا افتادید تو کار کلاسیک و سنتی؟؟؟؟ باور کنید موسیقی های محلی بندری و کردی و لری از صد تا این موسیقی هایی که پخش میکنید صد برابر شادتر و باحالتره.
    نیمخورنتون که عجباااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
    در مورد گوینده هاتون چیزی که به نظرم می رسه اینه که گوینده باید بتونه لحن شوخی داشته باشه. من اگه از خانم صداقتی ایراد می گیرم برای اینه که ایشون کار جدیدی تو اجراشون ندارن مثلا میتونی هر لحظه حدس بزنی که لحظه بعد لحن خانم صداقتی چه طوریه. توی گوینده های خانم فکر کنم فقط خانم رافعی و خانم هاشمی کارشون خیلی خوبه. خانم رافعی بعد از این همه مدت هنوز کارش جدید و جذابه. من حاضرم هر روز صدای علی ضیا یا شاهین شرافتی یا سعید پور محمودی یا اشکان صادقی (که خیلی با نمکه) بشنوم ولی دیگه صدای خانم صداقتی رو با اجرای قدیمی نشنوم مگه این که خانم صداقتی سعی کنن جدید تر و شاداب تر و جذاب تر اجرا کنن. ولی به گوینده های مردتون هم بیشتر میدون بدید. اونا می تونن خیلی برنامه رو شاد کنن.
    در مورد موسیقی هاتون منم موافقم . تهیه کننده هاتون کمی تا حدودی زیاد بد سلیقه شدن. میان از این موسیقی های خواننده های جدید که نه محتوا داره نه آهنگ پخش می کنن که چی بشه ؟لازم نیست آهنگ حتما جدید باشه. شما هون قدیمی ها رو که طرفدار داره پخش کن مشکلی نیست. البته اگه می خواهید حوصله شنونده رو سر ببرید و اعصابشو داغون کنید که یه دفعه بره و رادیو رو خاموش کنه کار بسیار موثر همینه که آهنگ های بد پخش کنید.

    تا یادم نرفته برای رفع خستگی باید بگم که بخش خاطرات عمره دانشجویی فوق العاده زیبا و بی نهایت قشنگه . من خیلی دوستش دارم و همیشه گریه م می گیره.
    سلام
    همین جوری اومدم.
    دلم برای بلاگت تنگیده بود, شما که یه سر به ما بدبخت,بیچاره ها نمی زنی,
    گفتم,
    روکم کنی, من یه سر بیام این جا,
    بله می دونم,مشغله ی کاری دارین,
    میخواین برنامه های خوب خوب برای ما شنونده های گو گولی بسازین,
    برنامه ی خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام
    همین جوری اومدم.
    دلم برای بلاگت تنگیده بود, شما که یه سر به ما بدبخت,بیچاره ها نمی زنی,
    گفتم,
    روکم کنی, من یه سر بیام این جا,
    بله می دونم,مشغله ی کاری دارین,
    میخواین برنامه های خوب خوب برای ما شنونده های گو گولی بسازین,
    برنامه ی خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام
    بابا تورو خدا فضای وبتو هر جور بلدی عوض کن یعنی دیگه داره حالم بهم میخوره از این همه انتقاد البته درسته ماهاییم که به قسمت نظرات داریم شاخ و برگ رادیویی میدیم اما اصلا خوشم نمیاد اینجوی باشه
    من که دیگه از این به بعد توی وبت حتی یه کلمه هم از رادیو جوان حرف نخواهم زد فضای جالبی نیست فضای قسمت نظرات وبت.
    کاش یه خورده برای وبت بیشتر وقت بزاری فقط یه خورده تا بشه این فضای نا امید و مایوس کننده رو بزاریم کنار دوباره بشیم مثل همون روزگار .
    سلام
    من هم وقتی برق قطع می شه در رادیو هستم...وقتی برق هم وصله هستم...ولی شانس آوردم که نویسنده ام و نوشتن زیاد برق بودن و نبودن سرش نمی شود...اگر نویسنده ی هنرمند و شاعری با شعر سفید می خواستید ، خبرم کنید...بیشتر در اتاق گروه اندیشه ام...
    به جای این همه سیاه نمایی بی مورد کمی از آلاچیق بگو...
    هورااا......آفرین میثم فکری ......آفرین..........

    معلومه که نظرات ما کمی موثر بوده. فضای برنامه دیروز یه کم بهتر شده بود . آفرین! گویا تصمیم گرفتید یه کم به خودتون بیایید و اصلاحات انجام بدید. خیلی خوبه. ادامه بدید. ما پشتتون می ایستیم مثل کوه!!!

    درک میکنم خیلی سخته...
    ...."من با خاطرات کودکی نشسته ایم لب ِ باغچه توت می خوریم "...

    یک دل نوشته ی دیگر در اینجا رادیوست رسانه ی زندگی

    انتظار تلخ است اما لذت آمدنش شیرینش میکند...
  • پریا(فراتر از بودن)
  • سلام
    من نوشته های شما رو خیلی دوست دارم و همیشه به این جا سر می زنم.
    خوشحال می شم شما هم به وبلاگ من بیایید.
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    //////////
    شاید سکوت بهترین حرف نباشه اما گویا ترین حتما هست
    آقای فکری؟؟؟

    خودتونین؟؟؟!!!

    درست میبینم!!!!؟!!
    بچه ها راستی برنامه آستانه شبکه1 دیدین!
    یه بخش گفتگو داره مجریش شاهین شرافتی!!!
    چند روز پیشم محسن افشانی( بازیگر ترانه مادری رو دعوت کرده بود)
    من سبک اجراشو خیلی دوست دارم .هم وقتی حسابی شیطون میشه .هم وقتای که شعر میخونه یا آروم حرف میزنه !
    زمانی که جوونی آزاد هنوووووووز پخش میشد هم با رافعی اجرا داشت هم صداقتی .
    من با رافعیشو ترجیح میدادم.
    البته آلاچیق با هاشمی بود ولی معلوم بود دستو پاشو بستن چون دیگه تیکه نیپروند.
    شما کدوم اجراشو دوست داشتین؟؟؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی