انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ
گفت:بالاخره تموم شد..

گفتند: نه! تازه شروع شد...

گفت: خسته شدم...

گفتند: بی خود! خستگی مال آدمه!

گفت: کاری رو که می خوام نتونستم و نمی تونم انجام بدم!

گفتند: ولی کاری رو که ما می خوایم که می تونی انجام بدی...

....

گفت: بسه!

گفتند: تازه اولشه!

  • میثم فکری

نظرات  (۱۶)

پس ادامه داره... .
موفق باشید!
گفت: خسته شدم...

گفتند: بی خود! خستگی مال آدمه!
گفت: میخوام برم دیگه نمیخوام بمونم....
گفتند: چقدر تو تیتیشی حتما باید نازت رو بکشن تا بمونی
گفت: کسی قدر نمیدونه
گفتند: نو قدر کسیو نمیدونی.
گفت: دیگه هیچ راهی نمونده
گفتند: چرا هنوزم راه هست کافیه هیچوقت به شکست فکر نکنی....
گفت:حالا راه نداره من برم؟؟؟
گفتند: تو برو حالا میدونی چه بلایی سرت در میاریم
گفت: باشه نمیرم فقط به خاطر خودم و شماها.
گفتند: آفرین بچه ی خوب..
گفت: دیگه اوامری باشه....
گفتند: نه دیگه ممنون یا علی تا بعد
  • انوشه میرمجلسی
  • از این واگویه ها همیشه خوشم اومده ... چون حرفهای نگفتنی رو می شه اینجوری گفت ...
    التماس دعا سردبیر ...
    سلام

    آره این تازه اولشه ولب تا چشم رو هم بزاری آخرشم از راه میرسه

    تا به زودی . . .
    ولب= ولی خوب = اشتباه چاپی
    ...واین حال من این روزهاست!
    سلام



    گفت:بالاخره تموم شد..
    گفتند:تازه اولشه !
    منم با پیام موافقم در ضمن خسته نباشی به خاطر آلاچیق
    منم با پیام موافقم در ضمن خسته نباشی به خاطر آلاچیق
    گفتند: شکست یعنی تو یک آدم در هم شکسته ای.

    گفت: نه. شکست یعنی من هنوز موفق نشده ام.

    گفتند: شکست یعنی تو هیچ کاری نکرده ای.

    گفت: نه. شکست یعنی من هنوز چیزی یاد نگرفته ام.

    گفتند: شکست یعنی تو یک آدم احمق بوده ای.

    گفت: نه. شکست یعنی من به اندازه کافی جرات و جسارت داشته ام.

    گفتند: شکست یعنی تو دیگر به آن نمیرسی.

    گفت: نه. شکست یعنی من باید راهی دیگر به سوی هدفم انتخاب کنم.

    گفتند: شکست یعنی تو حقیر و نادان هستی.

    گفت: نه. شکست یعنی من هنوز کامل نیستم.

    گفتند: شکست یعنی تو زندگیت را تلف کرده ای.

    گفت: نه. شکست یعنی من بهانه ای برای شروع کردن دارم.

    گفتند: شکست یعنی تو دیگر باید تسلیم شوی.

    شگفت: نه. شکست یعنی من باید بیشتر تلاش کنم
    سلام
    خوبید؟

    من با چند تا سردبیر برخورد داشتم جلوشون کم آوردم. جلوی شمام آوردم.
    نمی دونستم باید چی بگم.


    یا حق
  • الهه آرانیان
  • جسارتا مگه آدم نبوده؟!
    سلام.
    "امضای شخصی"
    این مطلبیه که آپ کردم. خوشحال می شم بیایی و بگی امضای شخصی ات چیه؟

    موفق باشی.

    یا حق
    سلام
    نمیدونم چرا ما به اصطلاح آدما بیشتر به خاطر دیگران گذر عمر می کنیم.وقتی هم که دیگه تصمیم می گیریم مدتی هرچند کوتاه برای خودمون باشیم مورد اتهام قرار میگیریم!!!!!!
    رمضانت مبارک
    اصلا با سخن جناب ز-ج موافق نیستم.
    "کاری رو که ما می خوایم که می تونی انجام بدی..."
    این خیلی مهمه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی