انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

انکار ما

نوشته های یک تهیه کننده تلویزیونی

بایگانی

Title-less

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰۳:۳۳ ب.ظ

باورم نمی شه که این ماه مبارک من باشه. ماه مبارکی که پره از خاطره های سفره ی سحری و افطار. ماه مبارکی که پر بوده از عجله و تلاش همیشگی برای ختم جزء جزء قرآن توی هر روز.

باورم نمی شه که ماه مبارک رو هنوز نشنیده باشم با نوای ربنا و دعای سحر و  افتتاحش.

 باورش سخته که ماه مبارک من که قدیمها مدتها چشم انتظارش بودم حالا به این سادگی اومده و من ساده از کنارش گذشتم.

این ماه مبارک من و تو همه ی ماست. فقط بعضیهامون می فهمیم، بعضی نه!

                                                    بعضیهامون قدرش رو می دونیم، بعضی نه!

                                                    .....

                                                   و بعضیهامون تو این ماه پاک می شیم و بعضی نه!

 

این همون ماه مبارکه!

  • میثم فکری

نظرات  (۲۸)

ماه من سلام!...
.
.
.
مبارک‌اش کنید آقای فکری! نگذارید از دست برود...
سلام
باز هم مثـ همیشه آپ تـفکر برانگیزی بود
بعضیهامون می فهمیم، بعضی نه!

بعضیهامون قدرش رو می دونیم، بعضی نه!

.....

و بعضیهامون تو این ماه پاک می شیم و بعضی نه!



این همون ماه مبارکه
خدا کنه همهمون جز دسته اول این بعضیها باشیم
(نابرده رنج گنج میسر نمی شود ...)

حقا که فکری هستی
التماس دعا
  • انوشه میرمجلسی
  • چرا حواسمون نیست ؟ حواسمون کجاست ؟ به چه چیزی فکر می کنیم که اینقدر حواس پرت شدیم؟!
    التماس دعا
  • جوان و ورزش و تفریحات
  • سلام !
    اولین شماره ماهنامه ورزشته منتشر شد !

    اگر به فکر حرید یک مجله ورزشی توووووپ هستید :

    فقط با چند کلیک ما را بخوانید !

    ( و به دیگر دوستان نیز پیشنهاد کنید که اگر به فکر خرید یک مجله ورزشی تووووپ هستند فقط با چند کلیک ما را بخوانند تا آن دیگر دوستان هم به دیگر دوستانشان پیشنهاد بدهند که اگر به فکر ...... )

    منتظر هستیم !
    من یکی از همون بعضی نه هایی هستم که تو گفتی...
    دل منم واسه شبهای فیروزه ای تنگ شده ...

    واسه تموم تلاشهایی که میکردیم تا واسه افطار برنامه ی اون شب بسته شده باشه

    هر روز افطار توی اتاق مدیریت اندیشه هیچ وقت از یادم نمیره...

    یادمه اون موقع ها دم افطار فقط شما و گروه ما توی طبقه 2 بود

    یادش بخیر...
  • پریا(فراتر از بودن)
  • یا لطیف
    سلام
    اینقدر خودمونو به دنیا مشغول کردیم که یادمون رفته که یک مهمونی بزرگ دعوتیم و باید خودمونو آماده کنیم.
    فقط یک ماهه که الان 8 روز ازش گذشته. حیفه که این ماه پر از رحمت رو از دست بدیم...
    التماس دعا
  • پریا(فراتر از بودن)
  • یا لطیف
    سلام
    اینقدر خودمونو به دنیا مشغول کردیم که یادمون رفته که یک مهمونی بزرگ دعوتیم و باید خودمونو آماده کنیم.
    فقط یک ماهه که الان 8 روز ازش گذشته. حیفه که این ماه پر از رحمت رو از دست بدیم...
    التماس دعا
  • فرشته امینی
  • سلام انکار ما
    خوبید ؟ خوشید ؟
    انگار نه انگار که ما هم یه روزی ...هی
    میشه کمک کنید یه کمک خیر !
    چون شما خیلی این چیزا را می دونید عرض کردم
    پس خواهشا من منتظر حضورتون هستم
    التماس دعا
  • چه فرقی می کنه...!!
  • سلام
    من لینکتون کردم.....
    تازه واردم.........
    ممنون می شم بهم سر بزنید
  • چه فرقی می کنه...!!
  • راستی آقای امینی....
    رادیو امسال ماه رمضون برنامه دلی نداره؟؟؟؟؟
    دلم گرفته....
    رادیو چرا دم اذون ربنا نداره؟؟؟؟؟
    سلام
    رمضان بر شما مبارک
    امیدوارم بهترین استفاده ها رو ببر ید
    من خیلی وقته به شما سر میزنم حتی لینکتون هم کردم تا یادم باشه بهتون سر بزنم اما نمی دونم چرا نشد که هیچ وقت نظر بدم ولی از نوشته هاتون واقعا همیشه لذت بردم ومیبرم
    دوست دارم بهم سر بزنید نمی دونم وقت می کنید یا نه ولی امیدورام بیاین و خوشتون بیاد و منو از نظرتون هم بی بهره نذارید
    موفق باشید
    یا علی مدد....
    سلام خوبین؟
    کاش ما از اون آدمایی باشیم که آخرش پشیمون نیستن...
    و پاک پاک شدن...
    التماس دعا
    یا علی
    سلام
    اوه !
    این دو ماه که بنده نبودم...شما چقدر اپ کردین...خدارو شکر کم حجم مینویسین ادم میتونه زود بخونه.....
    یادتونه سال پیش ماه رمضون....هیچ وقت تکرار نمیشه...قرار شبانه یه چیز دیگه بود..چقدر حیف که یه بار اون ماه رمضون اتفاق افتاد..
    همه ی قرار های اون ماه و نوشتم....نیستین اما ما که هستیم...میخونیم واسه دله خودمون...
    دلم برا وبلاگتون تنگ شده بود..
    راستی نماز روزتون قبول...
    اهان....یه وب زدم... میاین ببینین؟؟؟؟؟؟
    میاین نه؟
    راستی منم باورم نمیشهکه ماه خدا اومد..من یه جوریم..انگاری من عقب موندم...ادم یه حسی داره مثل اینکه توفیق داشتنه یه چیزای رو از دس دادی....مثل شنیدن قرار شبانه تو این ماه...مثل ....
    این ماه رمضون..من...
    ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا
    سلام
    ولی من میگم این ماه مبارک آخرالزمانیه.میدونی یعنی چی؟یعنی زود میاد و زود هم میره!!
    ولی دیگه هرکی این ماه مبارک ها رو در ک کنه دیگه برده ها..برده
  • فاطمه جعفریزاده
  • کارهای رضا خانی...ایا تکرار میشوند؟


    حتما بخونید...
    س ل ا م...
    خوبید؟
    بعداز دو ماه من برگشتم..
    نماز روزتون قبول....
    ماه رمضون سال قبل هیچ وقت تکرار نمی شه..هیچ وقت...
    چه ماه رمضونی بود..چه لحظه هایی...فقط تو مسجد بودم..شبا می رفتیم چای می دادیم..شده بودم مسئول چای دادن...ساعت 8 قرارمون جلوی در خونه ی ما بود..همه رفقا می اومدن و پیش به سوی مسجد...مسجدی که تو عمرم نظیر اون ندیدم...چه حال و هوایی بود....همه دختر پسر پیر جوون منو می شناختن...بروبچز مسجد بودیم...ای خدا چرا این ماه رمضون داره عادی میگذره؟
    اگه ناارحت باشم برای اومدنمون از اردبیل به ارومیه فقط به خاطر اینه که دیگه اون مسجد رو ندارم...دیگه اون ارامش...دیگه اونجایی رو ندارم که هر موقع دلم گرفت یه نگاه به گنبدش بندازم و سبک شم.....
    دیگه.....دیگه صدای موذن مسجدمون رو نمیشنوم....باید می شنیدید صداشو تا می فهمیدید چی می گم....
    صداش تمام تن ادم رو به لرزه می انداخت.....
    هی خدا...چه روزایی داشتیم...چه ماه رمضونی بود....
    حسرت این رومی خورم که دیگه هیچ وقت تکرار نمی شه...هیچ وقت...
    این ماه رمضون داره به سرعت می گذره...
    گاهی اوقات فک می کنم خدا چقدر من رو دوست داشته که توفیق اینو داده دو سال هر روز برم مسجد....ولی حالا ....
    این حسینیه ی سر کوچمون هم که 4تا ادم بیشتر نداره....
    ولی می دونید بازم خدا منو خیلی دوست داره...چون مسجدی که بززگترین مسجدارومیه است قراره دم کوچه ی ما ساخته بشه....به نظرتون این خودش یه توفیق نیست؟
    ببخشید سرتونو درد اوردم..خوب دو ماه کامنت نذاشتم..
    دوماه اینجا پرحرفی نکردم...این به اون در...
    ما رو هم دعا می کنید؟؟؟نه خدایی دعا م یکنید؟
    یاعلی
    االتماس دعا
    اوه ...چقدر نوشتم
    سلام
    فقط اینکه
    نماز روزتون قبول
    همین
    یا علی مددی
    سلام .
    تو این ماه اسمونی ، تو لحظه های اسمونی : التماس دعا.
    به وب من هم سری بزنید خوشحال میشم.
  • الهه آرانیان
  • سلام.خدانکنه تا آدم نشدیم دنیا بهمون روبیاره.التماس دعا آقای فکری
  • هانیکو. پدر ژپتو. عرفانه. ماه من! جعفر
  • بنده را نام خویشتن نبود هرچه مارا لقب دهند آنیم
    به روزم
    اگه حدس زدید واسه چی؟
    دیگه دیگه....
    یا علی
  • جامعه ی جوان
  • در خنده های صبحدم نیمه رمضان مژده یک میلاد نهفته است...


    مولودی که حسن بود و زیبا در خلقت و اخلاق


    میلاد پر گوهرش مبارک باد.


    (وبلاگ گروه جوان و جامعه ی شبکه جوان)

    با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما
    مطالب زیبایی رو ارائه کردین که از خوندشون لذت بردم دست مریزاد و موفق باشین
    با شعری از دکتر بیات

    به روز شدین لطفا مطلع بفرمایید
    با سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی